PDA

View Full Version : newbie

sx 3 driver
14-07-2012, 11:41 AM
hey als nieuw lid zal ik mij bij deze ook eens voor stellen ;
na verschillende jaren bigscale gereden te hebben heb ik de keuze gemaakt voor te stoppen en over te gaan naar de 1/10 electro schuma sv 2 ( ga ik maandag even ophalen ) dus bij deze ook de eerste vragen over welke onderdelen die ik beter ineens als reserve kan meenemen en welke tandwiel verhouding die jullie gerbuiken ( motor zal een 9.5 t of 10.5 t worden ) .
alsook hoeveel verschillende setjes banden jullie gebruiken ?
grts tom

kriske
14-07-2012, 01:01 PM
hey als nieuw lid zal ik mij bij deze ook eens voor stellen ;
na verschillende jaren bigscale gereden te hebben heb ik de keuze gemaakt voor te stoppen en over te gaan naar de 1/10 electro schuma sv 2 ( ga ik maandag even ophalen ) dus bij deze ook de eerste vragen over welke onderdelen die ik beter ineens als reserve kan meenemen en welke tandwiel verhouding die jullie gerbuiken ( motor zal een 9.5 t of 10.5 t worden ) .
alsook hoeveel verschillende setjes banden jullie gebruiken ?
grts tom

Welkom Tom,

Banden, op droog rijden we met mini spike geel achter en voor voor stagger rib en op nat met zilver mini spike voor en achter., voor op astro.
Ik gebruik 1 set per wedstrijd, en train dan die set verder op, bij training.

En onderdelen zijn best duur, voorste en achter armen, en voor de rest valt het wel mee met onderdelen die kapot gaan. En wa je dan kapot rijdt heb je meestal niet bij.

Grts Kris.

sx 3 driver
14-07-2012, 02:03 PM
ik vind de prijsjes wel best mee vallen hoor als je het vergelijk met de bigscale dan zijn dit prijsjes voor te lachen eigelijk .
dan zal ik van week wel wat extra draagarmen en bandjes meebrengen

dirk702
14-07-2012, 03:33 PM
Hey Tom ge hebt een PB