View Full Version : BNK MVB 2012
hansie
31-07-2012, 05:58 PM
Hallo allen!
Bij deze wou ik het draadje starten voor alle info aangaande het BNK bij MVB van eind augustus.
De inschrijving is reeds geopend op MyRcm.ch.
Mocht iemand niet weten hoe je in kan chrijven via MyRcm verwijs ik diegenen graag naar onze site www.mvbracing.nl (http://www.mvbracing.nl)
Hier is een tutorial te vinden hoe dit moet.
Let op !
Ook het inschrijven voor een eventuele overnachting van zaterdag op zondag en de inchrijving voor de BNK BBQ gaan via hetzelfde digitale inschrijf formulier.
De open clubwedstrijd wordt verreden op zondag 12 augustus.
Zou een van onze Belgische vrienden die de franse taal machtig is dit stukje willen vertalen?
Tot ziens bij MVB!
Hans
jaydits
31-07-2012, 06:34 PM
alle helmondjes onder de 40 jaar ingeschreven hahaha
tom b4
31-07-2012, 06:47 PM
Ben er ook weer bij,,eindelijk weer op klei :thumbsup:
gr tom
PS boven de 40 en toch maar ingeschreven
stefke
31-07-2012, 08:33 PM
Hans,
Is er dit jaar een open wedstrijd waar we naar mogen komen ?
EDIT : ik moet beter lezen : 12 augustus blijkbaar.
hansie
01-08-2012, 07:23 AM
Hallo allen en met name Stefke :drool:,
Voor de liefhebbers, ook inschrijven voor de open club wedstrijd van
12 augustus kan via www.MyRCM.ch (http://www.MyRCM.ch)
We hebben tafels en stroom maar neem zelf voor de zekerheid eventueel
een tafeltje,een stoel en een verlengsnoer mee mocht het per ongeluk erg druk worden. Liever er mee verlegen dan er om verlegen.
Groeten
Hans
janus_77
01-08-2012, 08:05 AM
Ingeschreven :thumbsup:
Voor diegenen die niet willen zoeken naar het inschrijfformulier op MyRCM hier een directe link er naar toe:
http://tinyurl.com/BNK-MVB
Wie wil zie wie er allemaal hebben ingeschreven klikt de volgende link:
http://tinyurl.com/BNK-inschrijvingen
BPT-Merchtem
01-08-2012, 09:52 AM
Hier ook ingeschreven :thumbsup:
Rijden, slapen, BBQ,... laat de mooie weekends maar komen :woot:
danzoeloe
01-08-2012, 04:50 PM
Hier ook ingeschreven en natuurlijk ook om te overnachten. Hopenlijk goed weer
Mud Driver
01-08-2012, 07:08 PM
ben ook ingeschreven voor den BBQ en natuurlijk om te slapen ga weer een halve dag in de auto zitten lol
Origineelreclamebord
01-08-2012, 08:02 PM
Zoo, ingeschreven :thumbsup: En voor overnachten en BBQ natuurlijk ook. Ik neem aan dat de BBQ zaterdagavond is?
mart3pop
01-08-2012, 11:13 PM
hoi Hans, hieronder een vertaling "en français", ik zal het op de franstalige Fora posten.
Les inscriptions au BNK le 26 Aout à Bergschenhoek se font via Myrcm.ch
Attention, si vous voulez camper sur place la nuit de samedi à dimanche il faut également s'inscrire via MyRcm, tout comme pour le fameux Barbecue du samedi soir.
lien pour s'inscrire ;
http://tinyurl.com/BNK-MVB
liste des pilotes déjà inscrits ;
http://tinyurl.com/BNK-inschrijvingen
Une course club "warm up" est organisée le dimanche 12Aout, inscriptions ici > http://www.myrcm.ch/main?hId [1]=bkg&dId[E]=8108&pLa=en
à bientôt sur le circuit du MVB !"
hansie
02-08-2012, 04:58 AM
Ah Merci!
Veel verder dan dat kom ik niet :blush:
Hans
beksie
02-08-2012, 08:10 AM
hallo Hans en eventueel allen, ik wil je topic niet vervuilen maar het gaat toch een beetje over Bergschenhoek.
mijn buurman zei gisteren dat hij mij gespot had in een uitzending over "speelgoedautootjes". Hij dacht dat het was op een regionale zender.
Nou meen ik me te herinneren dat er vorig jaar in Bergschenhoek een cameraploeg was. Dus heb ik gezocht op tv-Rijnmond maar ik vind niks.
Weet iemand welke uitzending dit was en waar ik het kan zien.
fastr
02-08-2012, 10:18 AM
Hee Jan,
Peet en ik kwamen dat ook tegen.
Volgens mij was het TV Rijnmond.
Een programma waarin ze uitzendingen uit de oude doos laten zien.
Dit was van een jaar of 7 a 8 geleden?
We reden nog met de B3....en Peet reed nog mee!
Er zat ook nog kleur in je haar...
Volgens mij was het de clubwedstrijd voor het BNK.
grR
kever
02-08-2012, 10:20 AM
Hier kunnen/mogen wij niet inschrijven zeker.
volgens mij moet je als ollander lid zijn van of mvb, of mac vlijmen of willicht mach one
Chris
02-08-2012, 06:41 PM
Hier kunnen/mogen wij niet inschrijven zeker.
Ja hoor, kan gewoon en zeker een aanrader. Ik kan helaas niet vanwege het NK tourwagen.
Ja hoor, kan gewoon en zeker een aanrader. Ik kan helaas niet vanwege het NK tourwagen.
Ik dacht het niet, maar misschien dat Janus uitleg kan geven!!
marcel
02-08-2012, 08:08 PM
? Weet je dat zeker .
Anders wil ik ook wel mee doen.
Moet.ik aleen ergens caliber.banden proberen te regelen.
tom b4
02-08-2012, 08:17 PM
nee gaat niet je MOET lid zijn bij mvb of mac,,BZB en gies hebben gelijk.
gr tom
stephtruc
02-08-2012, 09:03 PM
Hi,
Where to find correct track address with street name
Thx
dirk702
03-08-2012, 04:57 AM
Hi,
Where to find correct track address with street name
Thx
http://maps.google.be/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Bergschenhoek,+Lansingerland,+Zuid-Holland,+Nederland&sll=51.68813,5.178219&sspn=0.000796,0.001725&ie=UTF8&cd=1&geocode=FflMGQMdW6pEAA&split=0&hq=&hnear=Bergschenhoek,+Lansingerland,+Zuid-Holland,+Nederland&ll=51.965835,4.516652&spn=0.000833,0.001725&t=h&z=19&layer=c&cbll=51.965742,4.516228&panoid=andFxd32l1ef8f7XaXv66w&cbp=12,90.48,,0,-0.18
hansie
03-08-2012, 05:16 AM
Hallo allen,
Ik ben niet zo thuis in de regels voor deelname aan een BNK maar ik geloof Tom meteen.
Dan komt wel de vraag bij me op wat de basis is van die regel.
Iets met verzekeringen mischien?
Dit vraag ik omdat de mensen in het noorden lekker aan de weg aan het timmeren zijn in Twijzel. Deelname aan een BNK zou ze misschien nog een klein beetje wijzer kunnen maken om zelf ook een stapje te kunnen zetten.
Ik hoop dat Arjan hier ook even zijn licht over wil laten schijnen.
Groeten
Hans
kever
03-08-2012, 07:48 AM
Volgens mij moet je lid zijn van 1 van de genoemde clubs,zou jammer zijn natuurlijk, maar een op een BNK zou toch elke rijder moeten/mogen rijden
Denk dat er hier wel meer rijders in het noorden zijn die wel eens een wedstrijd van het BNK willen gaan rijden,om te gaan kijken hoe de ervaren jongens een auto afstellen enz.
Maarja snap ook dat er regels moeten zijn.
vr gr
Ronnie
flipside
03-08-2012, 09:16 AM
Volgens mij moet je lid zijn van 1 van de genoemde clubs,zou jammer zijn natuurlijk, maar een op een BNK zou toch elke rijder moeten/mogen rijden
Denk dat er hier wel meer rijders in het noorden zijn die wel eens een wedstrijd van het BNK willen gaan rijden,om te gaan kijken hoe de ervaren jongens een auto afstellen enz.
Maarja snap ook dat er regels moeten zijn.
vr gr
Ronnie
Als Belg moet je een licentie kopen, of als je lid bent van een club die een race organiseert voor het bnk mag je daar 1 keer deelnemen. In nederland zijn ze niet aangesloten bij een federatie, dus zijn er in principe geen regels... Misschien tijd om daar eens iets aan te doen, aangezien dat blijkbaar ook bij heel wat belgen frustraties oproept :D
Er zijn trouwens genoeg mogelijkheden buiten het BNK om te kijken hoe 'ervaren jongens' hun auto afstellen hoor :)
kever
03-08-2012, 09:43 AM
Ok maar als in Nederland geen regels zijn,zou dus iedereen een BNK wedstrijd in Nederland mee kunnen rijden.
En even terug komen op t aansluiten bij een federatie in Nederland de nomac,heb zelf jaren wedstrijden gereden in offroad bigscale,maar toen men zich dacht aan te sluiten bij deze federatie wat alleen veel geld kost en veel ergenis geeft en niets oplevert,ging het aantal rijders alleen maar teruglopen qua deelname aan NK wedstrijden.
Ook de club waar ik lid en mede oprichter van was de ORCF,toen met een 85 leden,
is hier kapot op gegaan,je werd gewoon verplicht om een licentie bij de nomac te kopen en anders geen nk,hierdoor zijn dus veel leden gestopt met t bigscale rijden,en verschillende van deze jongens zien we nu in Twijzel terug op t circuit met een 1/10 buggy.
Maar ja ik weet ook dat wij op een clubwedstrijd in bv vlijmen waar we wel gewoon mogen meerijden veel kunnen leren van de ervaren coureurs.
Wij als OffroadTwijzel proberen de sport hier in het noorden te promoten
en hopen uit de ervaring van de andere clubs ons voordeel te kunnen halen.
hansie
03-08-2012, 10:28 AM
Hallo allen,
De redenen die Ronnie opgeeft om uit de NOMAC te stappen zijn dezelfde die MVB en Vlijmen hadden toen zij uit de NOMAC stapten en de EOR zijn begonnen, NOMAC kostte alleen maar geld en je werd er NIETS wijzer van.
Toen werd er in Nederland ook alleen maar serieus electro offroad gereden bij deze 2 verenigingen. Daar komt nu heel zachtjes een beetje verandering in lijkt het, maar het is afwachten of de nieuwe initiatieven ook echt blijvend
van aard zijn. Ik denk dat het van belang is dat je je regels naleeft maar er wel altijd kritisch naar moet blijven kijken om te zorgen dat ze up to date blijven. Persoonlijk zou ik meer deelnemers uit Nederland alleen maar toejuichen want dat is goed voor de hobby die we met zijn allen met zoveel plezier al jaren beoefenen en waarvan de BNK's voor velen toch een hoogtepunt zijn.
Hans
kever
03-08-2012, 10:45 AM
De ORCF is ooit ook begonnen als electro club en toen had je volgens mij ook nog de Wasbeer in Nijkerk?
Maar is al jaren geleden,haha
Hier in het noorden zijn op dit moment wel verschillende circuits
(Twijzel en Jistrum ,Appingendam real80 Groningen,en HMRC Den Helder
en ook Purmerend zit een offroad circuit denk dat hier heel wat leuks uit te halen valt,maar er is op dit moment weinig organisatie)
Dus misschien een idee om een keer een BNK naar het noorden te halen
al snap ik ook dat dit voor de rijders uit belgie misschien problemen gaat opleveren,maar denk dat dit voor het noorden wel een boost kan gaan geven.
stefke
03-08-2012, 12:47 PM
De FBA discussie is al eeuwenoud.
En vroeger kreeg je tenminste nog maandelijks een boekje van de FBA in de bus dus de meerwaarde van een FBA licentie is zeker niet verhoogd. :)
Chris
03-08-2012, 07:57 PM
Ok maar als in Nederland geen regels zijn,zou dus iedereen een BNK wedstrijd in Nederland mee kunnen rijden.
Klopt, ik heb de reglementen er op na geslagen maar ik kan nergens vinden dat je als nederlander lid moet zijn van een club in NL.
Het lijkt me wel verstandig om bij een club aangesloten te zijn, al hoeft dat niet persee MVB of MAC Vlijmen te zijn (Is voor sommige ook te ver weg, incl. mijzelf)
Chris
03-08-2012, 07:58 PM
Dus misschien een idee om een keer een BNK naar het noorden te halen
Ik ben voor!
Basketballer
04-08-2012, 07:33 AM
Hallo,
Is het mogelijk om ook een keer door de weekse dag te komen trainen, s'middags of s'avonds??
janus_77
04-08-2012, 08:07 AM
Ok sorry even een korte off-topic, maar even voor de goede orde:
-----------------------------------------------------------------------
(NL) Deelname aan het BNK als rijder:
Een Nederlandse Off-Road vereniging mag BNK rijders afvaardigen als ze mee bijdragen aan de kosten van het BNK. Op dit moment wordt dit alles geregeld en betaald door MVB Bergschenhoek en MAC Vlijmen. Dit is dan ook de reden waarom op dit moment enkel leden van deze 2 Nederlandse clubs mogen deelnemen aan het BNK.
(NL) Deelname aan het BNK als Club:
Om als Nederlandse club in aanmerking(!) te komen om een BNK te mogen organiseren moet de club voldoen aan een aantal eisen:
De club moet delen in de kosten van het BNK
De club moet het jaar voordat ze in aanmerking kunnen komen al een constant deelname aantal hebben aan het BNK.
de club moet bewezen hebben een "BNK niveau" race aan te kunnen, zowel qua accomodatie als organisatie.
-----------------------------------------------------------------------
Kunnen we het nu weer hebben over de BBQ bij MVB ? :thumbsup:.... O'ja ook evt over het vies maken van autokes bij MVB
hansie
04-08-2012, 08:39 AM
Hallo allen!
Arjan, dat lijkt me dan dus duidelijk, gracias, terug on-topic.
De BBQ voorbereidingen zijn in volle gang, speciaal voor het BNK gaan de leden van MVB vanavond een generale repetitie houden.
Ik laat jullie morgen weten of dit een succesvolle generale repetitie was!
Ik las ergens dat iemand vroeg of er doordeweeks getraind kan worden.
Ons terrein is in principe altijd open alleen is er buiten clubdagen geen toegang tot 220V om je accu's te kunnen laden.
De rijdersstelling is in tegenstelling tot vorige jaren wel altijd toegankelijk.
Op dinsdagavond (clubavond) is er wel toegang tot 220V vanaf een uurtje of
19.00. Let wel ,dit zijn clubdagen dus slalommen tussen SC auto's behoort
tot de risico's.
Groeten
Hans
jaydits
04-08-2012, 10:14 AM
Hallo allen!
Let wel ,dit zijn clubdagen dus slalommen tussen SC auto's behoort
tot de risico's.
Groeten
Hans
hahaha briljant hans
dinsdag komen we ook ff slalommen
joey
feniks
04-08-2012, 09:26 PM
zal dan mijn madam haren SC meebrengen om daar tussen te slalommen . zo kank ook is een tikske geven hahahahahaha
Axel.k
04-08-2012, 10:07 PM
Goed bezig Hans,super:thumbsup:
hansie
05-08-2012, 06:03 AM
Hallo allen,
Gisternacht is er helaas (weer) ingebroken in ons club huisje.
De hele koelkast weer leeg gejat en de inbrekers vonden het nodig
wasbenzine en verf door de hele tent heen te gooien.
Deur compleet verziekt en weer een hoop schade.
Het gaat verder gelukkig geen gevolgen hebben maar wij als MVB zijnde
worden met dit soort zaken echt veels te veel geconfronteerd.
Zal wel te maken hebben met de ligging zo afgelegen en zo dicht bij
een wat minder fijne stad in Nederland.
We gaan echter na een tijdje gescholden te hebben gewoon weer verder
waar we gebleven waren en we zien jullie dan de komende periode dan ook
gewoon graag verschijnen in aanloop naar het BNK.
Hans
janus_77
05-08-2012, 07:45 AM
Gisternacht is er helaas (weer) ingebroken in ons club huisje.
De hele koelkast weer leeg gejat en de inbrekers vonden het nodig
wasbenzine en verf door de hele tent heen te gooien.
Deur compleet verziekt en weer een hoop schade.
Het gaat verder gelukkig geen gevolgen hebben maar wij als MVB zijnde
worden met dit soort zaken echt veels te veel geconfronteerd.
Zal wel te maken hebben met de ligging zo afgelegen en zo dicht bij
een wat minder fijne stad in Nederland.
:thumbdown:
mart3pop
05-08-2012, 12:33 PM
YUK :thumbdown:
het gedrag van sommige tweevoetigen maakt mij misselijk :bored:
hopelijk zal het snel hersteld/opgeruimd zijn...
Fernandez
05-08-2012, 04:40 PM
Wil iemand nog een dex210 setup voor MVB ?
Stuur me maar een pm dan kan ik je wel een goede basis setup geven
mikerc
06-08-2012, 03:58 PM
ook ingeschreven voor bnk en tot dan.
hansie
07-08-2012, 08:00 AM
Hallo allen,
Ik zag dat het nog niet storm loopt met inschrijvingen voor de open club
van aanstaande zondag.
Mochten jullie denken "ïk schrijf me zondag wel in", dat kan wel maar is voor ons heel erg onhandig en dan kost dat in de ochtend veel tijd.
Mocht je mee willen rijden zondag neem dan aub even de moeite om je in
te schrijven via www.Myrcm.ch (http://www.Myrcm.ch)
Als je het weer aan het afwachten bent, dat zie je toch zondag pas en schrijf je dan gewoon in. Iemand eruit halen op zondag is makkelijker dan toevoegen.
Tot zondag!
Hans
stefke
07-08-2012, 08:34 AM
Hallo allen,
Ik zag dat het nog niet storm loopt met inschrijvingen voor de open club
van aanstaande zondag.
Mochten jullie denken "ïk schrijf me zondag wel in", dat kan wel maar is voor ons heel erg onhandig en dan kost dat in de ochtend veel tijd.
Mocht je mee willen rijden zondag neem dan aub even de moeite om je in
te schrijven via www.Myrcm.ch (http://www.Myrcm.ch)
Als je het weer aan het afwachten bent, dat zie je toch zondag pas en schrijf je dan gewoon in. Iemand eruit halen op zondag is makkelijker dan toevoegen.
Tot zondag!
Hans
Ben het weerbericht nog aan het afwachten. Als het wat dubieus weer wordt, ga ik liever naar BPT
Fernandez
07-08-2012, 09:13 AM
dan is het voor een wedstrijdleiding nog steeds handiger om mensen die wel ingeschreven staan, op de wedstrijddag uit te schrijven. mochten ze door omstandigheden niet op komen dagen.
Inschrijven is alleen mogelijk met een MyRCM account. En dat is alleen voor MVB races zo.
Anyway, ik kom.
Fernandez
07-08-2012, 09:35 AM
en? is dat een probleem? om niet vooraf in te schrijven omdat het waarschijnlijk slecht weer is?
het is zondag trouwens droog :thumbsup:
Inschrijven niet, een account verplichten wel.
Fernandez
07-08-2012, 09:59 AM
dat is toch gratis? en kost maar een paar minuten
Ja, maar het impliceert dat er een homo in Zwitserland mijn huis weet wonen. Dat vind ik er wat over om 1 clubrace te gaan meerijden.
Somerwil
07-08-2012, 10:16 AM
Tegelijkertijd wel al je foto's, locaties, relaties, interesses, vind-ik-leuks delen met heel veel Amerikaanse homo's... ;-)
Er staat overigens nergens dat je het formulier naar waarheid in moet vullen
Maar ik snap wel dat je dit liever niet doet voor 1 wedstrijd per jaar.
Ingeschreven voor BNK. Inschrijven voor de clubwedstrijd lukte niet zonder account maar daar probeer ik ook bij te zijn. Bij dezen dus (zelfde gegevens als BNK).
Druk weekend maar misschien wordt het dan nog eens wat :eh?:
Ja, maar het impliceert dat er een homo in Zwitserland mijn huis weet wonen. Dat vind ik er wat over om 1 clubrace te gaan meerijden.
Tja, dan vul je die gegevens in je account toch gewoon niet in, aan naam, transpondernummer en freq. van je zender heeft het systeem voldoende, rest is overbodig.
Wat jij nu impliceert (dat die Zwitser homo is), kan je dat ook onderbouwen? zo niet, houdt dat soort opmerkingen dan voor je...
MVB had er ook voor kunnen kiezen om rijders te laten inschrijven ZONDER account, kwestie van een vinkje weghalen...
Begrijp niet waar iedereen zich druk over maakt, inschrijven via MyRCM is voor beiden makkelijk, rijder en wedstrijdleiding...
mart3pop
09-08-2012, 11:18 AM
wat is het veschil (voor de clubs) tussen inschrijvingen met of zonder accounts ?
verder vind ik het niet erg dat ik snel een account moet maken (k'heb ook een adres verzonnen); MyRcm is goed voor ons hobby, en het maakt het makkelijker voor de al-hard-werkende clubs...
Tja, dan vul je die gegevens in je account toch gewoon niet in, aan naam, transpondernummer en freq. van je zender heeft het systeem voldoende, rest is overbodig.
Wat jij nu impliceert (dat die Zwitser homo is), kan je dat ook onderbouwen? zo niet, houdt dat soort opmerkingen dan voor je...
MVB had er ook voor kunnen kiezen om rijders te laten inschrijven ZONDER account, kwestie van een vinkje weghalen...
Begrijp niet waar iedereen zich druk over maakt, inschrijven via MyRCM is voor beiden makkelijk, rijder en wedstrijdleiding...
hansie
09-08-2012, 11:56 AM
Hallo allen,
Het MyRCM verhaal blijkt nogal wat los te maken, laten we het vooral gezellig houden heren.
Ik heb het verzoek ingediend om het vinkje weg te laten halen zodat een account niet meer nodig is.
Ik kan dat niet zelf want ik heb de wedstrijd niet aangemaakt op MyRCM.
Komt goed, verder tot zondag nog iemand?
Hans
Het is niet jouw verhaal Hans wat het een en ander los maakt, zijn meer de opmerkingen van anderen daarover, uitspraken die wellicht nergens op gebaseerd zijn en incorrect.
@Smart3pop, voor de clubs is er geen verschil tussen een inschrijving via een account of zonder account. Inschrijven met een account heeft wel enkele voordelen:
- Eenmaal ingelogt kun je met enkele muisklikken je inschrijven.
- Eenmaal ingeschreven kan je je inschrijving nog wijzigen (denk hierbij aan frequentie, transpondernummer etc.)
- Mocht je onverwacht toch niet kunnen, kan je je via MyRCM ook afmelden voor de wedstrijd...
Weet uit ervaring dat wanneer ingeschreven kan worden zonder account, er nog wel eens foutjes gemaakt worden in de belangrijkste gegevens (o.a. transponder nummer) maar anderzijds vergeten de rijders met een account deze nog wel eens te updaten ;)
Zoals ik al eerder zei, wie bepaalde informatie (adres) niet wil prijsgeven, vult deze gewoon niet in... Dus ook als je wat te verbergen hebt kan je dus gewoon via MyRCM inschrijven
Terug on-topic maar weer, laten we het hebben over de BNK ipv MyRCM...
Hallo Allen en met name Hans,
vergeef me voor de boom die ik ga opzetten.
Hallo Allen,
hackers hebben het meeste succes als ze zich concentreren op de zwakste schakel in de beveiliging. Lang geleden waren dat achterpoortjes in de software, tegenwoordig zit de zwakste schakel tussen het toetsenbord en de stoel. 'Social engineering' heet dat.
Weten jullie hoe je bij een bank inbreekt?
Je begint met een slachtoffer te kiezen. Een werknemer van de bank, liefst niet te snugger, en zoveel mogelijk administrator rechten.
Dan probeer je van je slachtoffer(s) zoveel mogelijk persoonlijke informatie te weten te komen. Sociale media helpen, maar verstand is beter. Stel dat je een kerel het IT gebouw ziet buitenkomen met een sportzak van voetbalclub De PotStampers. Die club heeft zeker een forum met maar 20 gebruikers. Die forumsoftware is zeker freeware, en dus zo lek als een zeef. De usernames en paswoorden kunnen er vaak uitgehaald worden via een gekend security issue. Jef de voorzitter alias forumbeheerder is al blij dat zijn forum werkt, die houdt zich niet beizg met de laatste beveiligingsupdate te installeren. De kans is groot dat meneer bankwerknemer hetzelfde of een gelijkaardig paswoord op het werk gebruikt.
Je kan het oook directer aanpakken. Stel dat je een IT-er ziet lopen met een T-shirt met R/C autootjes op. Als hij een. beetje goed is, staat zijn naam er zelfs op, en kan je via Google artikels vinden over welke kermiskoersen hij allemaal gewonnen heeft. En zijn facebook. Maar facebook heeft een legertje beveiligingsexperts en advocaten. Daar loopt het een beetje dood. Maar Van R/C zijn er ook fora. Of beter nog: sites van Zwitserse homo's die hun software en dus ook hun beveiliging zelf geschreven hebben. De software is te downloaden, en de site gebruikt dezelfde beveiligingstechnieken. Makkie om te kraken!
Ik werk bij een financiële instelling. Kort na aanwerving heb ik een lijvig document moeten ondertekenen met een hoop richtlijnen, ook voor buiten de werkplek. Deels gingen die over het niet In slecht daglicht plaatsen van de werkgever, deels over bankgeheim en beveiligingsrichtlijnen.
Ik vind MyRCM geen slecht systeem, en ik ben niet zeker of die kerel in Zwitserland homo is, maar als ik kan vermijden van persoonlijke info te verspreiden, dan zal ik dat doen.
Tot zondag!
hallo allen,
nou ben al 2 jaar lid van myrcm niks aant handje
en bzb heeft niks tegen homo's (of lesbiennes)
hansie
11-08-2012, 06:32 AM
Hallo allen,
Voor degenen die morgen afreizen naar MVB, het weer lijkt goed te worden dus dat zit alvast mee.
Verder het verzoek om uiterlijk rond een uurtje of 9 aanwezig te zijn.
Liefst nog wat eerder zodat de wedstrijdleiding de tijd heeft om de race
in elkaar te zetten.
Tot morgen!
Hans
hansie
13-08-2012, 07:22 AM
Hallo allen,
Gisteren was een geslaagde dag, lekker weer en een goede opkomst.
Alleen waren er weinig BNK rijders aanwezig.
In de komende 2 weken nemen we de baan nog onder handen en dan
kan wat ons betreft het BNK beginnen.
Mochten er mensen zijn die nog willen trainen voor het BNK die dat gisteren niet gedaan hebben, neem eerst even contact met me op
want het is goed mogelijk dat wegens baanonderhoud het circuit
gesloten is. We hebben daar nog geen data voor geprikt dus ik kan nu nog
niet zeggen wanneer we gaan scheppen.
Groeten
Hans
Cooper
13-08-2012, 08:17 AM
Gisteren was een geslaagde dag, lekker weer en een goede opkomst.
Alleen waren er weinig BNK rijders aanwezig.
Verder het verzoek om uiterlijk rond een uurtje of 9 aanwezig te zijn.
Oorzaak gevonden!
Enkel zotten met baby's die toch al geen nachtrust hebben kunnen zoiets aan. ;-)
hansie
14-08-2012, 08:48 PM
Hallo allen en met name BNK rijdende medemens,
Er zal zaterdag 18 augustus niet gereden kunnen worden bij
MVB vanwege gepland baanonderhoud.
Zondag 19 augustus zal afhangen van de vorderingen van
het baanonderhoud. Als we zaterdag niet ver genoeg komen
zal ook een deel van de zondag niet gereden kunnen worden.
Ik zal zaterdagavond aangeven hoe de rijkansen voor zondag zijn.
Groeten
Hans
dirk702
15-08-2012, 05:50 AM
Hoi MVB piloten, ligt de baan tijdens komende BNK op dezelfde lay-out zoals op het filmpje dat ik onlangs heb gevonden ? :D
http://www.youtube.com/watch?v=KqR53j-vGnc
Somerwil
15-08-2012, 06:01 AM
Yep, dat is de nieuwe layout Dirk. Afgelopen winter aangelegd door diverse enthausiastelingen! Credits voor het baanontwerp zijn voor Michel v.d. Velden.
Tot binnenkort
dirk702
15-08-2012, 06:06 AM
Yep, dat is de nieuwe layout Dirk. Afgelopen winter aangelegd door diverse enthausiastelingen! Credits voor het baanontwerp zijn voor Michel v.d. Velden.
Tot binnenkort
Bedankt Sommerwil, dan kan ik al naar plaatsjes zoeken waar ik mijn RC bolide op z'n kop ga leggen ! :blush:
mikerc
15-08-2012, 10:44 AM
hallo mvb,
is de baan vrij van onderhoud op donderdag middag/avond.
groetjes Mike
Basketballer
15-08-2012, 11:05 AM
Hoezo mike ga je nu alweer, heb je een nieuwe woon adres, dus adres vlijmen kan ik uit mijn tom tom halen, als ik naar jou toe wil!??
Alle lof voor ontwerper en enthousiastelingen, maar toch mis ik Bertha :cry:
Ik vind dat elke baan 1 feature moet hebben waar iedereen het stiekem een beetje van in zijn broek doet....
SLEENAD
15-08-2012, 08:53 PM
Ik vind dat elke baan 1 feature moet hebben waar iedereen het stiekem een beetje van in zijn broek doet....
Koffie met laxeermiddel verkopen; succes gegarandeerd!
Somerwil
16-08-2012, 09:52 AM
Wij hebben de Meskenator :woot:
Chambrant
16-08-2012, 04:55 PM
Monteer eens een motor onder 10,5 en JIJ doet het in u broek op elk circuit!
Cooper
16-08-2012, 06:19 PM
HAHA! :D
Tudum *tsjing*
3R5gHF0vzew
hansie
18-08-2012, 05:51 PM
Hallo allen,
Voor degenen die morgen (19/8) naar MVB willen komen, door een enorm tegenvallende opkomst voor de baanwerkzaamheden is nog niet alles af.
Er zal zondag nog het een en ander moeten gebeuren.
Of er dus gereden kan worden is maar zeer de vraag, afreizen op eigen risico is een beetje wat ik mee wil geven.
Het meeste is af maar het is gewoon nog niet klaar.
Wij vinden het ook niet leuk maar je kunt maar zoveel doen met 5 man
in de tropische hitte.
Groeten
Hans
hansie
19-08-2012, 05:51 PM
Hallo allen,
Het circuit is zo goed als klaar voor het BNK.
Mochten er mensen deze week gaan rijden, als de baan om wat voor
reden dan ook niet rijdbaar is (zeiknat bijvoorbeeld), rij dan niet want
de schade die dan ontstaat kan dan pas zaterdag gerepareerd worden.
Zaterdag opent MVB om 10.00 uur de deuren voor het BNK circus.
We zien jullie graag verschijnen, hopelijk is het dan iets minder warm dan
de afgelopen 2 dagen :cry:.
Groeten
Hans
Hallo allen,
o het wordt zeker koeler :) en veel natter :(
hoe dan ook veel plezier daar, en dat zal wel lukken want ik ben algeheel afwezig. ik kom wel als mac vlijmen sc 2wd held (graag nog even een aankondiging erbij op de flyert) op de short course shoot out.
Groeten
BZB
hansie
21-08-2012, 08:27 AM
Hallo allen,
Ja de voorspellingen zien er niet best uit.
Het is dit jaar 0 of 100, zeiknat of bloedheet.
Laten we hopen dat het meevalt komend weekend.......
Hans
Origineelreclamebord
21-08-2012, 03:49 PM
Even een oproep naar alle rijders die blijven overnachten:
Ik moet vanuit Zwolle komen net het OV, en ik heb niet (op tijd) een tent kunnen regelen (via mijn ouders of iets dergelijks). Ik heb gekeken naar de reistijden met de trein, ik kan op zijn vroegst rond half 10 in Rotterdam zijn - niet echt ideaal dus! :thumbdown:
Dus ik vroeg me af: Heeft iemand in de (voor)tent ruimte vrij of kan ik van iemand een tent lenen?
Edit: Ik heb toch een tent kunnen regelen zoals het nu lijkt via een studiegenoot.
Lowie
22-08-2012, 12:53 AM
Vraag:
Ik heb al een heeeeele tijd niet meer ge-RC-raced.
Ik denk niet dat ik dit jaar een race-licentie heb (tenzij dat de goedzak JP die toch voor mij aanvroeg, maar dacht het niet)
Ik weet dat je licentieloze een enkel keertje mag meerijden op een BNK.
maar ... MVB is niet mijn eigen club (BRCA wél)
.. en ik heb wél zin om nog eens een keertje te komen meerijden.
Zou dat eventueel kunnen?
Homo (Limitata Sapientia) Ludo
aka Lowie
Lowie
22-08-2012, 12:57 AM
ff offtopic (scusi) ter aanvulling van Elvo's verhaal.
Heb zo eens een credit-kaart gehad die ik door omstandigheden maar één keer gebruikt heb, namelijk om een online-aankoop te doen in een Engelse webshop. Ik ken de eigenaars van die winkel persoonlijk en die verkopen letterlijk internationaal, met een degelijk onderbouwde website.
.. en jaaaaaren later wordt er met die kredietkaartgegevens een poging tot fraude gepleegd. Konden enkel uit de database komen van die webwinkel.
Gelukkig had de creditkaart-instelling zelf de fraude opgespoord. Heb daar nooit iets van gemerkt behalve dan een vriendelijk telefoontje van de bank waarin ze me de poging tot fraude meldden. Dat heeft me nooit een cent gekost maar toch.
Daarnaast ben ik ook haast dagelijks bezig met IT en is ook voor mij veiligheid een ernstige zaak.
Better safe then sorry.
Origineelreclamebord
22-08-2012, 08:45 AM
Ik heb erg veel zin in komend weekend! Helaas is de FF Buggy nog niet klaar voor competitiegebruik (ik krijg de nieuwe geprinte onderdelen en de carbon onderdelen niet meer deze week binnen van Atomic Carbon) - maar ik heb wel de nieuwe elektronica binnen... Die 'moeten' dus maar eens even goed getest worden in de TRF201! :thumbsup:
Hello all!
I will ask you guys a question, and I don't know if anyone talked about it before as I can't read nor speak Dutch/Flemish, and 5 pages are a lot to translate via google so... :P
Can anyone tell me if it's possible to already arrive on Firday afternoon to pactrice on the track?
Furthermore, are there any sanitaries? Toilets, sinks...? And possibilities to camp (from Friday to Sunday then...)?
Thank you :)
hansie
22-08-2012, 11:12 AM
Hello all and especially b3ns,
To answer your questions in random order:
Yes there are public toilets nearby and there is also a sink.
But we are not responsible for them and they don't always work due
to random acts of vandalism.
Yes you can practice on friday but it is not allowed
to camp from friday to saturday.
Our licence only allows camping from saturday to sunday.
If you are familiar with www.MyRcm.ch (http://www.MyRcm.ch), you can subscribe for the race
there and it is also possible to subscribe for a camp site (saturday to sunday)
and/or the BBQ on saturday on the same application form.
Hope this helps,
Greetings
Hans
Lowie
22-08-2012, 11:53 AM
yo kerels, lijkt erop dat mijn deelname in orde gaat komen. Dank zij een attente Willy en een hulpvaardige JP komen mijn FBA- en race-licentie deze week nog in orde.
Andere vraag: ik rij met een Durango DEX410 ... maar ik kon precies nog geen setup vinden voor de piste te Bergschenhoek voor deze wagen.
Kan iemand me wat tips geven zodat ikde wagen al wat kan voorbereiden?
ALs ik het goed heb is de piste een stoffige kleipiste? right? Misschien kent er iemand een andere internationale piste met een vergelijkbare layout/ondergrond die ik als referentie kan gebruiken?
thx!
mart3pop
22-08-2012, 01:01 PM
Gonzo is THE man ! , voor DEX setups ook :woot:
stoffig zal het niet worden :bored:
yo kerels, lijkt erop dat mijn deelname in orde gaat komen. Dank zij een attente Willy en een hulpvaardige JP komen mijn FBA- en race-licentie deze week nog in orde.
Andere vraag: ik rij met een Durango DEX410 ... maar ik kon precies nog geen setup vinden voor de piste te Bergschenhoek voor deze wagen.
Kan iemand me wat tips geven zodat ikde wagen al wat kan voorbereiden?
ALs ik het goed heb is de piste een stoffige kleipiste? right? Misschien kent er iemand een andere internationale piste met een vergelijkbare layout/ondergrond die ik als referentie kan gebruiken?
thx!
Lowie
22-08-2012, 01:12 PM
yeah, I know, maar wil zelf al het een en andere klaar zetten zonder die goeie Gonzo steeds weer te moeten lastig vallen.
Niet stoffig? Oeikes, regen voorzien misschien? damn
Cooper
22-08-2012, 05:25 PM
Jammer dat ik er dit weekend niet zal zijn Ludo (trouwfotograaf spelen) had fijn geweest u nog eens te zien! :thumbsup:
Lowie
22-08-2012, 07:38 PM
ditto dude :(
Somerwil
23-08-2012, 05:20 PM
Een tip voor iedereen die komt: Neem voldoende spullen voor (bijzonder) slecht weer mee. Ze verwachten voor dit weekend alleen al net zoveel regen als in een gemiddelde augustus in NL...
De regen zal vooral in de kuststreken gaan vallen :-(
dirk702
23-08-2012, 05:35 PM
Ik ben er helemaal op voorzien ! Laat de regen maar komen met mijn beschermende kledij ! :o
http://img266.imageshack.us/img266/8453/duiker.jpg (http://img266.imageshack.us/i/duiker.jpg/)
Origineelreclamebord
23-08-2012, 07:20 PM
Een tip voor iedereen die komt: Neem voldoende spullen voor (bijzonder) slecht weer mee. Ze verwachten voor dit weekend alleen al net zoveel regen als in een gemiddelde augustus in NL...
De regen zal vooral in de kuststreken gaan vallen :-(
In dat geval wacht ik maar met de installatie van mijn nieuwe electronica :lol: En dat kan nog leuk worden met kamperen! :p
@Dirk: Goed bezig! Heb je ook nog zo'n pak voor mij over?
feniks
23-08-2012, 09:13 PM
in elk geval hoop ik dan wel dat als er beslist word om af te lassen dat het dan op tijd gedaan wordt en niet na dat den helft al naar huis is of dat de mensen 7 weken werk hebben om hunnen auto terug in orde te maken .
maar we hopen in elk geval op het beste he :D:D:D:D:D:D
pieterke
24-08-2012, 05:10 PM
Ik heb erg veel zin in komend weekend! Helaas is de FF Buggy nog niet klaar voor competitiegebruik (ik krijg de nieuwe geprinte onderdelen en de carbon onderdelen niet meer deze week binnen van Atomic Carbon) - maar ik heb wel de nieuwe elektronica binnen... Die 'moeten' dus maar eens even goed getest worden in de TRF201! :thumbsup:
Gewoon achteruitrijden, dan heb je ook een ff :p Heb het vermoeden dat je deze opmerking reeds vaak te horen hebt gekregen, maar sorry kon het mij niet laten ;)
Origineelreclamebord
24-08-2012, 06:06 PM
Gewoon achteruitrijden, dan heb je ook een ff :p Heb het vermoeden dat je deze opmerking reeds vaak te horen hebt gekregen, maar sorry kon het mij niet laten ;)
:lol: Hehe balen, je hebt mijn plannen aan het licht gebracht!
Ik heb het wel eens geprobeerd: Het zwabbert wel altijd grappig door de omgekeerde kickup enzo, en ik vraag me af of er dan nog veel klachten zullen zijn over een gebrek aan stuur :thumbsup:
Zorg dat je caster juist zit tov. de rijrichting, en dat stuur zal al heel wat normaler aanvoelen.
Kreeg net telefoontje of ik het adres wist van MVB... moet tot mijn spijt erkennen dat ik het op de website van MVB niet heb kunnen vinden... Kan er overheen gelezen hebben, maar als het er niet op staat is het een gemiste kans om morgen bij de BNK wat toeschouwers te krijgen...
Rottebandreef in Bergschenhoek.
moker
25-08-2012, 08:54 PM
die is ongeveer 4 km lang:blush:
maar ik heb het gevonden.....op een andere site
Rottebandreef 2
Somerwil
25-08-2012, 09:13 PM
Nr 2 is bij de molen een stukje terug... MVB heeft geen officieel adres.
pannekoekenhuis/ restaurant de Bergsche Plas is dichterbij
Soww.... Is het al een beetje gezellig daar! :)
hansie
26-08-2012, 09:42 AM
Hallo allen,
Door het slechte weer is besloten het BNK van MVB af te lassen.
De beslissing is genomen om 8.30 uur s'ochtends.
Dit bleek de juiste beslissing want in de tijd erna is het niet meer
droog geworden en zaten er een paar heftige buien tussen.
Er was niet meer te rijden op de baan.
30 september gaan we het nog een keer proberen.
Groeten
Hans
Origineelreclamebord
26-08-2012, 09:48 AM
Zonde om het BNK zo in het water te zien vallen - letterlijk :cry: Het was echt té erg om te rijden vandaag (gisteren was het nog redelijk te doen). Maar goed, ik hoop dat ik er de 30e September bij kan zijn - met beter weer!
Lowie
26-08-2012, 10:26 PM
fikse rit geweest voor "geen" wedstrijd :)
maar! we hebben zaterdag toch nog wat packs kunnen rijden
en het was weer maar eens een bijzonder leuke sfeer.
tja, zo gaat dat. Is een mens al een jaartje uit het circuit, geen wedstrijd meer gereden, geen pack meer leeggeraasd op een circuit .. besluit je dan toch nog eens deel te nemen, flinke rit van een paar uur .. en dan wordt dat afgelast, LOL.
(maar terechte beslissing overigens!)
Hartelijk bedankske aan de mannen van Vlijmen die ons zelf wat in de watten gelegd hebben (bvb gratis koffie ronddragen aan alle sleutelaars 's avonds :) )
Tot een volgende keer.
Ludo
Axel.k
27-08-2012, 03:45 AM
Hartelijk bedankske aan de mannen van Vlijmen die ons zelf wat in de watten gelegd hebben (bvb gratis koffie ronddragen aan alle sleutelaars 's avonds :) )
Tot een volgende keer.
Ludo
Graag gedaan Ludo!:thumbsup:
De mannen van ..mvb Bergschenhoek...:p:p:D
De Weergoden zijn eikels, en hebben de BNK kalender bekeken, het kan niet anders. Bijna alle racedagen waren nat, en de weekdagen zijn stralend.
janus_77
27-08-2012, 11:57 AM
De Weergoden zijn eikels, en hebben de BNK kalender bekeken, het kan niet anders. Bijna alle racedagen waren nat, en de weekdagen zijn stralend.
Schuld van klein Tommeke met z'n stockmotor. Dat heeft het universum uit balans gebracht. Dat einde van de wereld in 2012 kan hierdoor misschien dan toch realiteit worden :eh?:
hansie
27-08-2012, 11:59 AM
Hallo allen,
Niet te geloven, 2 weken voor het BNK elke dag 25 graden.....
Zaterdag van het BNK nat, zondag nog veel natter.......maandag stralend weer......ben benieuwd of onze collega's van merchtem meer geluk hebben op het komende BNK.
Ik hoop het wel want anders is Vlijmen ongeveer het enige echt droge
BNK geweest dit jaar.
Daar maakte Arjan zich ook al zorgen over, meestal is alleen Vlijmen nat
en de rest van het jaar droog.
Nu vreesde hij voor de komende tig jaar dat de hele kalender verregend
omdat al het goede weer opgemaakt is tijdens het BNK van Vlijmen.
Hans
VW-Powah
27-08-2012, 12:41 PM
de weergoden zijn kwaad omdat vlijmen gras geen BNK status meer heeft!!! Zie maar, de circuits die normaal vorig jaar vervanging waren zijn niets geworden... de snelle vervanging luik is ook elke keer zo goed als uitgeregend...
Maw!!! Vlijmen gras terug als afsluiter! :)
OK, dus de verschillende theorieën zijn: Klein Tommeke van Mac Vlijmen heeft de balans verstoord, of Mac Vlijmen heeft alle goed weer-weekends afgekocht bij de Weergoden, of Mac Vlijmen heeft de weergoden kwaad gemaakt met de Gasbaanrace.
Eerst geen koffie en nu dit...
flipside
27-08-2012, 02:07 PM
Maw het allemaal de schuld van MAC VLIJMEN! :thumbdown:
tom b4
27-08-2012, 02:21 PM
de oplossing ALLE BNK'S BIJ MAC VLIJMEN HOUDEN alleen gras en klei :D ;) ;) ;) ;)
crashingbird
27-08-2012, 02:21 PM
Schuld van klein Tommeke met z'n stockmotor. Dat heeft het universum uit balans gebracht. Dat einde van de wereld in 2012 kan hierdoor misschien dan toch realiteit worden :eh?:
Klein Tommeke stock ?
Yep, een nieuwe ijstijd en stenen tijdperk kondigt zich aan..:cry:
Tomboo_91
27-08-2012, 03:14 PM
Ik moet schuld bekennen, de weergoden hebben waarschijnlijk zaterdag mijn echte mannen motor plaats zien maken voor een motor waarbij volgas mogelijk is. Voeg daarbij een stabiele setup en het resultaat is bekent. :blush:
Hierbij mijn excuses voor het nemen van deze onverantwoorde beslissing. :p
feniks
27-08-2012, 06:04 PM
denk eerder dat zal komen door den groten berg zever hier hahahahahhahahahahah:p:p:p:p:D:D:D:D:woot::woot::w oot:
fastr
27-08-2012, 06:31 PM
Fijn dat Bart nog met beide benen op de grond staat en ons de realiteit onder ogen doet zien........:(
Origineelreclamebord
27-08-2012, 08:29 PM
Tom, wat als we eens een paar turns van die rotor van je afbeunen? Of een 3S in je B4 proppen? :p En mocht je het echt willen proberen, dan limiteren we je gas wel op de regelaar of remote 5 minuten voor de quali's :lol:
dirk702
17-09-2012, 06:15 AM
Hoi bestuur van MBV,
Is er al iets bekend of er overnachting (zaterdagavond) mogelijk is tijdens het BNK weekeinde op 30 sept ? :D
hansie
17-09-2012, 05:42 PM
Hallo allen,
Helaas hebben we nog geen antwoord gekregen van de gemeente
Mbt het overnachtings verzoek.
Als ik wat weet weten jullie het ook.
Hans
Origineelreclamebord
19-09-2012, 07:32 PM
Ik heb net een mailtje binnen gekregen over het feit dat de inschrijving voor 30-9 open is - én dat er gekampeerd kan worden!
Super bedankt MVB voor jullie toewijding voor de reservedatum! :thumbsup: Ik kan niet wachten tot volgende week zaterdag! Laten we hopen op een lekker zonnetje zoals bij Merchtem...
...Dus Tom, laat nog even je 4.0T in je B4 zitten :lol:
hansie
19-09-2012, 09:00 PM
Hallo allen,
Inderdaad hebben we toestemming van de gemeente om weer kampeerplaatsen aan te bieden.
En het klopt inderdaad dat de inschrijving weer te vinden is
op MyRCM.ch
Eigenlijk een herhaling van zetten net als bij het vorige BNK, althans
de poging daartoe inclusief BBQ!
Dit keer is er echter goed weer besteld.
Hans
BPT-Merchtem
20-09-2012, 03:44 PM
inschrijving : check :drool:
en nu inderdaad eens met goed weer !!! :woot:
dirk702
21-09-2012, 08:15 PM
Voila, Ingeschreven voor BBQ en slapen ! :lol:
Oh ja en voor de wedstrijd op zondag ook ingeschreven ! :p
rcqmen
22-09-2012, 04:26 PM
Gelukkig, alles loopt weer, klaar voor de 2e poging van het MVB BNK......
Kunnen we het eindelijk weer hebben over de MIETEN motor van Tomboo....
8,5T 65 graden vertimen is toch redelijk Hardcore!?!?
Tomboo_91
22-09-2012, 07:59 PM
Gelukkig, alles loopt weer, klaar voor de 2e poging van het MVB BNK......
Kunnen we het eindelijk weer hebben over de MIETEN motor van Tomboo....
8,5T 65 graden vertimen is toch redelijk Hardcore!?!?
Was een 7,5 met 55 graden vertiming en 40 graden boost. En was inderdaad te gay...
De 4.0 met 40 graden vertiming (na uitlezing regelaar een max van 104900 rpm :drool:) wel leuker / sneller.
SLEENAD
22-09-2012, 09:00 PM
ja wadde, en welke regelaar kan zoiets aansturen?
Origineelreclamebord
22-09-2012, 09:05 PM
104900 rpm :drool:
:woot:
Seriously, waar heb je die motor vandaan gehaald? :lol:
Tomboo_91
22-09-2012, 10:46 PM
Hobbywing V3 met een hobbyking motor :lol:
hansie
24-09-2012, 07:33 AM
Hallo allen,
Het BNK ritueel "blijft het droog?" is voor mij weer begonnen.
Voorlopig lijkt het zowel zaterdag als zondag droog te blijven.
Mocht mijn app wat anders aan gaan geven vis ik ff een nieuwe
van het net. Net zolang tot ik er 1 tegenkom die droog weer geeft.
Hans
jaydits
24-09-2012, 12:51 PM
Hallo allen,
Het BNK ritueel "blijft het droog?" is voor mij weer begonnen.
Voorlopig lijkt het zowel zaterdag als zondag droog te blijven.
Mocht mijn app wat anders aan gaan geven vis ik ff een nieuwe
van het net. Net zolang tot ik er 1 tegenkom die droog weer geeft.
Hans
hahaha beter ja
bestaat er geen app om het droog te maken?
kunnen we die beter downloaden
mart3pop
24-09-2012, 01:32 PM
of een mega party-tent huren :lol:
dirk702
26-09-2012, 05:56 AM
Heb juist even naar de ischrijvingen gekeken voor komende zondag !
17 in totaal en maar 3 belgen (alle 3 zijn van de 4WD klasse) !
Zal een rustig wedstrijdje worden :p
hansie
26-09-2012, 08:29 AM
Hallo allen en met name Dirk,
Meer hamburgers voor ons dan!
Hans
janus_77
26-09-2012, 10:23 AM
Heb juist even naar de ischrijvingen gekeken voor komende zondag !
17 in totaal en maar 3 belgen (alle 3 zijn van de 4WD klasse) !
Zal een rustig wedstrijdje worden :p
Zal wel meevallen, BNK rijders die aan voorinschrijving doen zijn redelijk zeldzaam.
een algemeen vraagje :
kan ik deze BNK meerijden? ik ben nog maar net terug begonnen met deze hobby en ik heb geen BNK licentie ..... ik ben wel lid bij ORRA
grtzz
rcpower
26-09-2012, 04:02 PM
jammer maar helaas, neen
Als je als Belg geen licentie hebt voor het BNK kan je enkel het BNK in je eigen club meerijden.
een algemeen vraagje :
kan ik deze BNK meerijden? ik ben nog maar net terug begonnen met deze hobby en ik heb geen BNK licentie ..... ik ben wel lid bij ORRA
grtzz
dirk702
26-09-2012, 07:58 PM
jammer maar helaas, neen
Als je als Belg geen licentie hebt voor het BNK kan je enkel het BNK in je eigen club meerijden.
Klopt niet !
De regel is, als je lid bent bij een erkende FBA club zoals ORRA enz, mag je één BNK wedstrijd naar keuze mee rijden !
Als ik fout ben, ben ik totaal verkeerd ingelicht ! :D
Ik ben dus verkeerd ingelicht !
Gonzo
26-09-2012, 08:31 PM
http://fba-rc.be/nl/Regelementen.aspx
A: LIDKAART: 7€
... De lidkaart is niet geldig om aan wedstrijden voor het Belgische Kampioenschap deel te nemen met uitzondering van één manche, deze moet echter worden ingericht door de club die u inschreef.
Gonzo
26-09-2012, 08:33 PM
(dubbelpost deleted)
Ach, zal voor een andere keer zijn..... ondertussen word het zondag werkendag.:bored:
Toch bedankt voor de info.:thumbsup:
Trouwens, bestaat er een kalender met alle wedstrijden op? Hiermee bedoel ik dan ook de wedstrijden in de paardenbakken + kleinere club's.... enz.
grtzz,
hansie
28-09-2012, 04:14 AM
Hallo allen,
Laatste weersvoorspelling, zaterdagochtend wat buien maar
zondag geven ze vooralsnog droog weer op!
Groeten
Pelleboer
Origineelreclamebord
28-09-2012, 05:29 AM
Ik zag het net ook op de website van het KNMI - hoe ligt de baan erbij momenteel? Ik neem aan wat vochtig gezien de neerslag afgelopen dagen, maar beter dan de trainingsdag bij poging 1?
Het gaat zo te zien in ieder geval niet warm worden! :p
Oh en een tweede vraag... vanaf wanneer is de baan 'open' op zaterdag?
hansie
28-09-2012, 09:04 AM
Hallo allen,
Ik ben aanwezig vanaf een uurtje of 10.30.
Er zullen wel meer mensen zijn met een sleutel maar
ik weet niet hoe laat die er zullen zijn.
De baan is momenteel nat, als het morgen na de laatste
buien gewoon droog blijft is hij meestal snel droog te krijgen.
Zondag lijkt het sowieso goed te komen.
Groeten
Hans
JustARcFan
28-09-2012, 11:40 AM
Dag Hans,
Zijn er tafels aanwezig want die van mij heeft zijn geest gegeven.
Thanks
Geoffroy
hansie
28-09-2012, 02:20 PM
Hallo allen en met name Geoffroy,
We hebben bij MVB 6 vaste tafels staan, als je op tijd bent kun je
daar laden en sleutelen.
Mocht het al bezet zijn is er vast wel wat anders te regelen.
Groeten
Hans
JustARcFan
28-09-2012, 04:14 PM
Perfect!
Tot zondag (met mooi weer)
Hallo allen en met name Geoffroy,
We hebben bij MVB 6 vaste tafels staan, als je op tijd bent kun je
daar laden en sleutelen.
Mocht het al bezet zijn is er vast wel wat anders te regelen.
Groeten
Hans
janus_77
28-09-2012, 05:10 PM
De "Mooi weer" app van Hans blijkt te werken. Waar is die te downloaden :lol:
ReneT
29-09-2012, 12:53 AM
De "Mooi weer" app van Hans blijkt te werken. Waar is die te downloaden :lol:
Nee, het werkt als volgt: Als je favoriete app slecht weer voorspeld, dan delete je die en download je een andere.
Maar het ziet er goed uit. Het wordt van dat weer dat je je afvraagt welke kleur velgen het beter gaan doen met calibers...
JustARcFan
29-09-2012, 09:44 AM
Heeft er iemand het adres?
Thanks
mart3pop
29-09-2012, 10:58 AM
een echte adres met huisnummer bestaat er niet... ik typ dit in;
Wezelpad
2661 Bergschenhoek
https://maps.google.be/maps?q=Wezelpad+2661+Bergschenhoek.&hl=fr&sll=50.8387,4.363405&sspn=0.353398,0.891953&t=h&hnear=Wezelpad,+Bergschenhoek,+Lansingerland,+Zuid-Holland,+Pays-Bas&z=16
en dat is "close enough", in satelite mode zij je duidelijk de baan naast een grote parking
soobah
29-09-2012, 12:24 PM
geoffroy, geef je die 8.5 mee met Martin? (weet niet of je je pm gezien hebt)
ReneT
29-09-2012, 07:14 PM
Heeft er iemand het adres?
Thanks
Voor je satnav:
51.96571°N, 4.51721°E
kriske
30-09-2012, 08:00 PM
Tof BNK vant weekend op MVB, alleen snel op klei gaan vak apart voor mij toch.
hansie
30-09-2012, 08:19 PM
Hallo allen,
Nu de weergoden ons goedgezind waren besloten de aggregaat goden zich tegen ons te keren, dat was echt een enorme domper.
Gelukkig konden we een ander aggregaat regelen en konden we met een dik uur vertraging toch van start gaan.
De sfeer was goed en het weer was super. Wat MVB betreft tot volgend jaar!
Hans
Origineelreclamebord
30-09-2012, 09:56 PM
Super evenement, de baan is leip: Echt heel gaaf, vooral de dubbel voor het rechte stuk en het rechte stuk+glooinde sectie die erna volgt! :lol: Daarnaast: Goed weer, gezellige sfeer, snel de stroom weer op gang en nog gezellig gegeten met een paar mensen na de wedstrijd. Ik zie er naar uit om volgend jaar weer langs te komen! :thumbsup:
mart3pop
01-10-2012, 09:34 AM
super weer, super baan, super sfeer, super snelle "locals", super catering van de toekomst :D
zeer indrukwekkende prestatie van Bryan !
perfekte einde voor BNK !
hartelijk bedankt MVB !!! :thumbsup:
en Arjan, en Willy-snelste opa-Heremans :thumbsup:
tis voor mij het laatste bnk geweest, ik heb der genoeg van gezien
Fernandez
01-10-2012, 01:06 PM
hoe dat zo?
ga je volgend jaar concentreren op je 2wd SC ?
Basketballer
01-10-2012, 08:19 PM
Ja was weer een leuk BNK, op een leuke baan!!
kan ik ergens resultaten terug vinden?
beksie
01-10-2012, 09:06 PM
http://www.myrcm.ch/myrcm/main?pLa=nl&tId=E&hId[1]=org&dId[O]=3200&dId[E]=9594
De link breekt af bij de [1]. Even alles kopieren en plakken.
edit moderator: gemaakt!
janus_77
01-10-2012, 09:07 PM
Resultaat BNK-MVB:
http://www.myrcm.ch/nl/mvbracing/20120930_226927/Bnk_2wd/index.html
http://www.myrcm.ch/nl/mvbracing/20120930_226927/8/index.html
Resultaat BNK 2012 totaal:
http://users.telenet.be/elvo/buggy/dut/welcome.htm
Was weer een top jaar, en MVB heeft een mooie jaar afsluiter neer weten te zetten, die gelukkig veel drukker bezet was als verwacht :thumbsup:
hansie
01-10-2012, 09:33 PM
Hallo allen,
Zijn er nog mensen aan het filmen geweest tijdens de finales?
Groeten
Hans
flipside
02-10-2012, 09:46 AM
Heb enkel wat beelden van de training zondagmorgen:
http://youtu.be/4plSgkEOQ9g?hd=1
4plSgkEOQ9g?hd=1
(krijg da filmke weer niet embedded)
Cooper
02-10-2012, 06:35 PM
haha! er heeft nog niemand gevraagd naar de foto's!
Vanavond worden jullie daarom beloond!
edit: upload is gestart
https://picasaweb.google.com/bnkoffroad
edit2: onze picasa account zit vol en moet betaald worden, het zal voor later zijn
Origineelreclamebord
02-10-2012, 08:40 PM
In dat geval wachten we in spanning af op je foto's :)
Ondertussen ben ik begonnen aan het uploaden van de eerste foto's... het zijn er nogal wat, dus over de komende dagen zullen er meer worden toegevoegd.
http://s65.photobucket.com/albums/h212/Varockshade/BNK%20Bergschenhoek%2030-09-2012/
Niet alle heats zijn vertegenwoordigd gezien ik zelf ook reed, maar ik hoop dat er voor iedereen alsnog leuke foto's tussen zitten ^^
Cooper
03-10-2012, 05:43 PM
klaar!
https://picasaweb.google.com/bnkoffroad/BNK2012Round7MVBBergschenhoek03
speciaal eenmalig in hoge resolutie dus je kan er redelijk zot mee doen.
tis voor mij het laatste bnk geweest, ik heb der genoeg van gezien
Het zou jammer zijn BZB, nou heb ik wat rijlessen van jou gehad, nou wil ik er ook wat meer!!
mart3pop
03-10-2012, 08:07 PM
:thumbsup::thumbsup:
super mooie beelden ! bedankt Cooper !
klaar!
https://picasaweb.google.com/bnkoffroad/BNK2012Round7MVBBergschenhoek03
speciaal eenmalig in hoge resolutie (+- 4megapixel) dus je kan er redelijk zot mee doen.
Origineelreclamebord
03-10-2012, 08:19 PM
+1, Echt gave foto's Cooper! Ik ben ook heel blij met de foto's van mijn TRFje! :p
fastr
03-10-2012, 10:06 PM
Goeie foto's, Cooper!
Zou je iets mee moeten doen.......
Wat zijn we een stel oude mannen bij elkaar, trouwens...(op een paar na dan)
Cooper
04-10-2012, 06:27 AM
:D dankjewel ik vond het leuk om nog eens te doen!
Jullie mogen mijn pagina op facebook liken https://www.facebook.com/JeroenVannesteFotografie
;)
Basketballer
04-10-2012, 07:20 AM
He Cooper thanks man!!
Veel mooie foto's en Leuk dat je de B Finale veel hebt gefotografeerd
Nu heb ik heb ik een keer leuke foto's van mijn eigen auto!!
beksie
04-10-2012, 10:56 AM
Paul ook bedankt hè. Jouw foto's mogen er zeker ook zijn.
Hadden we nou nog maar iemand die leuke verslagen wilde schrijven. Ook al was ik er zelf bij, is het nalezen van een verslag toch altijd weer leuk.
Was er niet ooit een ongeschreven wet dat de winnaar iets zou verzinnen??
Origineelreclamebord
04-10-2012, 03:08 PM
Paul ook bedankt hè. Jouw foto's mogen er zeker ook zijn.
Hadden we nou nog maar iemand die leuke verslagen wilde schrijven. Ook al was ik er zelf bij, is het nalezen van een verslag toch altijd weer leuk.
Was er niet ooit een ongeschreven wet dat de winnaar iets zou verzinnen??
Dankje :)
Ja, verslagen zouden zeker leuk zijn! Het lijkt me leuk om een verslagje erover te maken (ook al ben ik zeker geen winnaar :lol:), maar ik wil al teveel doen... Mogelijk iets voor volgend jaar?
Cooper
04-10-2012, 03:58 PM
De winnaar maakt een verslag vind ik wel een goed idee, (haha Wesley, extra huiswerk).
jaydits
04-10-2012, 05:12 PM
mag het ook de dag winnaar zijn?
:lol:
Cooper
05-10-2012, 11:03 AM
mag het ook de dag winnaar zijn?
:lol:
Als het Bart maar niet is, dan kunnen we beter geen verslag hebben. (wandt dat begrijpd niemant)
racemuis
05-10-2012, 11:07 AM
Niet iedereen kan even goed schrijven he. Als moderater zou jij dit niet mogen schrijven Jeroen. Als Bart uithaalt naar iemand wordt dit verwijderd. Maar jij mag wel lachen met de Bart zijn schrijffouten. Niet iedereen is volmaakt.
fastr
05-10-2012, 11:40 AM
Hee Jeroen, als ie wil mag Bart best een verslag schrijven van de afgelopen wedstrijd, hoor....
Cooper
05-10-2012, 12:50 PM
Niet iedereen kan even goed schrijven he. Als moderater zou jij dit niet mogen schrijven Jeroen. Als Bart uithaalt naar iemand wordt dit verwijderd. Maar jij mag wel lachen met de Bart zijn schrijffouten. Niet iedereen is volmaakt.
ja ik ben hier de dictator! :D
grapje hé! Ook te flauw grapje over Bart sorry!
Hee Jeroen, als ie wil mag Bart best een verslag schrijven van de afgelopen wedstrijd, hoor....
Goed idee!
The Fox
05-10-2012, 02:36 PM
Alles met een korreltje zout nemen moet kunnen, maar as den Bart iemand kan helpen doet hij het wel.
jaydits
05-10-2012, 02:55 PM
Alles met een korreltje zout nemen moet kunnen, maar as den Bart iemand kan helpen doet hij het wel.
pesies ja
feniks
05-10-2012, 03:13 PM
Als het Bart maar niet is, dan kunnen we beter geen verslag hebben. (wandt dat begrijpd niemant)
tegenwoordig is alles van spelling zo goed als vrij dus aanpassen veur zij diet ni kunnen lezen . en zij diet ni willen lezen slagen het toch over . kan misschien niet schrijven maar cooper kan niet rijden nog afstellen :p:p:p:p:p:p:p
Cooper
05-10-2012, 03:28 PM
Jup, daar heb ik een job in de Formule 1 aan verloren! ;-) LOL
want ik kan ook niet schrijven
feniks
05-10-2012, 03:45 PM
het ging hem niet over job , want alst daar over gaat zulde nog wa jaren moeten werken voor ge ne jaarstaat gelijk de mijne gaat hebben . en weete wat de fun daar aan is ik moet daar nie veur kunnen schrijven :p:p:p:p:p:p:p
JustARcFan
05-10-2012, 04:28 PM
Als je in de huidige maatschappij niet kan relativeren dan zal je het vrees ik niet lang volhouden :woot:
feniks
05-10-2012, 04:40 PM
der is een verschil relativeren of laten passeren .
denk niet dak da doe op een openbaarforum :woot::woot::woot::woot::woot::woot:
JustARcFan
05-10-2012, 06:03 PM
Ik zeg dat niet specifiek tegen U hé Bart, dat is gewoon een algemeen gegeven. :)
der is een verschil relativeren of laten passeren .
denk niet dak da doe op een openbaarforum :woot::woot::woot::woot::woot::woot:
Basketballer
05-10-2012, 07:05 PM
Nee idd!
Ik vond het ook een super BNK daar in Berschenhoek, Leuke baan
en vergeet het klei niet hé..
(mochten er spel fouten in staan, ik heb er niks mee te maken!!)
Basketballer
05-10-2012, 07:07 PM
Oja en voor de mensen die het nog niet weten, ik heb een nieuwe TLR!
TLR rules!!!! whaha
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.