PDA

View Full Version : Geschikte Trainingscircuits voor Hoge grip/EOS?

Origineelreclamebord
31-08-2013, 06:42 AM
We zitten nog niet in het winterseizoen, maar met nog slechts één BNK te gaan is het ook niet meer ver weg. In de winter is het weer indoor rijden, en ik wil onder andere aan de EOS mee doen...

...echter, ik heb ondervonden dat het ik lastig vind te wennen aan de hoeveelheid grip op tapijt in slechts een paar accu's, laat staan het vinden van een geschikte setup. Daarnaast wil ik mijn FF Buggy test rijden op tapijt om te zien hoe de auto daarop presteert, alleen is het EOS niet het juiste moment om voor het eerst de auto op tapijt te zetten.

Dus, zijn er in Nederland, Vlaanderen of 'net' over de grens in Duitsland banen met vergelijkbare grip levels - het liefst ook tapijt (ipv kunstgras)? :eh?:

Alvast bedankt voor jullie advies! :)

mkb
31-08-2013, 10:59 AM
Ja in indoorOss is +\- 70% tapijt en de hele winter open als het goed is
Alleen klijner en technischer
We zitten nog niet in het winterseizoen, maar met nog slechts één BNK te gaan is het ook niet meer ver weg. In de winter is het weer indoor rijden, en ik wil onder andere aan de EOS mee doen...

...echter, ik heb ondervonden dat het ik lastig vind te wennen aan de hoeveelheid grip op tapijt in slechts een paar accu's, laat staan het vinden van een geschikte setup. Daarnaast wil ik mijn FF Buggy test rijden op tapijt om te zien hoe de auto daarop presteert, alleen is het EOS niet het juiste moment om voor het eerst de auto op tapijt te zetten.

Dus, zijn er in Nederland, Vlaanderen of 'net' over de grens in Duitsland banen met vergelijkbare grip levels - het liefst ook tapijt (ipv kunstgras)? :eh?:

Alvast bedankt voor jullie advies! :)

laukaracing
01-09-2013, 09:46 PM
ja in vlijmen kan je terecht van af 4 oktober.
dan zal het nieuwe indoor circuit open gaan.
de kosten zijn 55euro voor 26 vrijdagen.
wil je een keer zo komen rijden kan ook dan kost het 10euro per keer.
mischien iets voor jou.
natuurlijk is iedereen welkom .
wil je een lidmaadschap mail me dan gijspasch@hotmail.com.
tot ziens bij indoor vlijmen.:drool: