rcpower
22-05-2014, 03:17 PM
28/04 Ik bestel een aantal caliber banden en één ventilator op de webshop van MCM racing
29/04 Antwoord van MCM: Bedankt voor uw bestelling.
Helaas hebben wij de ventilator niet op voorraad.
Wenst u hier op te wachten of sturen we u de banden al op en betalen we u de ventilator terug?
29/04 ik antwoord meteen: Stuurt u dan de banden maar op en stort het geld van de ventilator terug.
13/05 ik stuur opnieuw een mail, want ik heb nog niets ontvangen
14/05 ik stuur opnieuw een mail, deze keer naar een ander e-mailadres van hun
15/05 ik bel naar de winkel: een verkoper neemt op, maar zegt(in gebroken vlaams) dat hij me niet kan helpen, belt u morgen maar terug meneer!
16/05 ik bel opnieuw naar de winkel en leg mijn geval uit: ze zeggen dat ze NOOIT een mail hebben gehad van mij (op geen enkel adres), maar beloven de banden asap op te sturen
20/05 nog steeds niets ontvangen
21/05 ik vul een formulier in op hun site om mijn ongenoegen te laten blijken en vraag om de order ASAP af te handelen
21/05 ik krijg een mail terug: er is een ticket geopend...
WAAR zijn mijn banden mannen? Waar mijn geld is weet ik anders wel...
29/04 Antwoord van MCM: Bedankt voor uw bestelling.
Helaas hebben wij de ventilator niet op voorraad.
Wenst u hier op te wachten of sturen we u de banden al op en betalen we u de ventilator terug?
29/04 ik antwoord meteen: Stuurt u dan de banden maar op en stort het geld van de ventilator terug.
13/05 ik stuur opnieuw een mail, want ik heb nog niets ontvangen
14/05 ik stuur opnieuw een mail, deze keer naar een ander e-mailadres van hun
15/05 ik bel naar de winkel: een verkoper neemt op, maar zegt(in gebroken vlaams) dat hij me niet kan helpen, belt u morgen maar terug meneer!
16/05 ik bel opnieuw naar de winkel en leg mijn geval uit: ze zeggen dat ze NOOIT een mail hebben gehad van mij (op geen enkel adres), maar beloven de banden asap op te sturen
20/05 nog steeds niets ontvangen
21/05 ik vul een formulier in op hun site om mijn ongenoegen te laten blijken en vraag om de order ASAP af te handelen
21/05 ik krijg een mail terug: er is een ticket geopend...
WAAR zijn mijn banden mannen? Waar mijn geld is weet ik anders wel...