PDA

View Full Version : Einde der tijden nabij ???

janus_77
15-09-2010, 09:13 AM
- Ellis rijdt op het EK met oranje voor veren

- Team Fluffy Bum heeft minispike voorbanden paraat liggen voor kunstgras banen

- Janus denkt na over de levensduur van z’n aandrijflijn :blush:

- Andy Griff gaat over naar een stuurwielzender

V-Rossi
15-09-2010, 10:06 AM
- PB gaat mensen voorbij op de rechte lijn

- Chambrant zal wellicht bij TFB komen

- Rear motor maakt een wederintrede

Cooper
15-09-2010, 11:23 AM
- Cooper gaat in de A-finale zitten op Vlijmen Gras na 3maand zonder competitie, maar wel ultralege ballen.

janus_77
15-09-2010, 12:22 PM
- Cooper gaat in de A-finale zitten op Vlijmen

Sinds wanneer heb je een Truck ?

jaydits
15-09-2010, 03:20 PM
Sinds wanneer heb je een Truck ?

hahahahahaha strak janus

Cooper
15-09-2010, 05:14 PM
ik heb een SC10 lol :-)

elvo
16-09-2010, 08:26 AM
- Ellis rijdt op het EK met oranje voor veren

- Team Fluffy Bum heeft minispike voorbanden paraat liggen voor kunstgras banen

- Janus denkt na over de levensduur van z’n aandrijflijn :blush:

- Andy Griff gaat over naar een stuurwielzender

- Chambrant is uit de schulden

- Fritz is van 't straat

- TM belooft minder gemotiveerd te zijn

Cooper
16-09-2010, 09:35 AM
- Kelly is lesbisch geworden.

flipside
16-09-2010, 02:08 PM
- Er is censuur in het forum!

- TM zit op facebook http://www.facebook.com/pages/Team-Medium/159214844089661

flipside
16-09-2010, 02:10 PM
- Chambrant zal wellicht bij TFB komen

Was dat al niet het geval???

elvo
16-09-2010, 02:21 PM
Was dat al niet het geval???

Slechts onder een 'Rookie' Licentie.

Om logistieke redenen kan TFB maar 1 lid aannemen per land per categorie per geslacht per jaar.

flipside
16-09-2010, 02:23 PM
Da klopt dus al ni dan, want dan zoude al jaren bezig moeten zijn wa ni het geval is!

elvo
16-09-2010, 02:34 PM
Da klopt dus al ni dan, want dan zoude al jaren bezig moeten zijn wa ni het geval is!

" De algemene vergadering moet uit minstens drie leden bestaan en steeds ten minste één lid meer tellen dan de raad van bestuur. De eerste oprichters worden beschouwd als de eerste effectieve (werkende) leden. Er wordt steeds een duidelijk verschil gemaakt tussen de effectieve leden en de toegetreden leden. De effectieve leden zijn lid van de algemene vergadering en beschikken over de volheid van rechten en plichten, de toegetreden leden indien voorkomend zijn leden met beperkte rechten en plichten."

"Een vzw wordt bestuurd door een raad van bestuur (RVB) met (minstens) drie bestuurders. De wet voorziet echter wel een uitzondering. Wanneer de algemene vergadering slechts bestaat uit drie leden, dan kan de raad van bestuur bestaan uit twee leden. Dit om de eenvoudige reden dat de algemene vergadering telkens met minstens één lid meer moet zijn dan de raad van bestuur.
De raad van bestuur kan onder zijn leden functies verdelen, zoals bv voorzitter, penningmeester, enz. maar moet statutair bepalen hoe zij functioneert, als eenheid of via individuele leden van de raad van bestuur."

Daar zit TM al met een probleem denk ik, want TM heeft nog niet eens 3 leden.
Hmm... OK misschien wel, maar 1 van die leden is naar de mening van TFB te klein (of te medium) om bestuurstaken op zich te nemen.

flipside
16-09-2010, 02:37 PM
TM is dan ook geen vzw...

Cooper
16-09-2010, 02:38 PM
TM is dan ook meer dan een VZWtje...

elvo
16-09-2010, 03:21 PM
TM is dan ook geen vzw...

Da's wel flauw, want een feitelijke vereniging kan geen verbintenissen aangaan.

"en feitelijke vereniging ontstaat volgens het Belgische recht zodra twee of meer personen het idee ontwikkelen om gezamenlijk een ideëel doel te verwezenlijken. Een feitelijke vereniging kan beschouwd worden als het "clubje". Doordat de feitelijke vereniging geen juridische grond heeft, kan zij geen verbintenissen aangaan, geen eigendommen bezitten, geen schenkingen of legaten aanvaarden en zijn het de individuele leden die zich persoonlijk verbinden tot de verplichtingen van de vereniging. De leden zijn hoofdelijk en onbeperkt aansprakelijk.
Als een Belgische vereniging, door de realisatie van haar maatschappelijk doel, aanzienlijke risico's neemt, dan doet zij er goed aan om haar structuur van feitelijke vereniging om te vormen naar een vzw."

flipside
16-09-2010, 03:27 PM
Da's wel flauw, want een feitelijke vereniging kan geen verbintenissen aangaan.

"en feitelijke vereniging ontstaat volgens het Belgische recht zodra twee of meer personen het idee ontwikkelen om gezamenlijk een ideëel doel te verwezenlijken. Een feitelijke vereniging kan beschouwd worden als het "clubje". Doordat de feitelijke vereniging geen juridische grond heeft, kan zij geen verbintenissen aangaan, geen eigendommen bezitten, geen schenkingen of legaten aanvaarden en zijn het de individuele leden die zich persoonlijk verbinden tot de verplichtingen van de vereniging. De leden zijn hoofdelijk en onbeperkt aansprakelijk.
Als een Belgische vereniging, door de realisatie van haar maatschappelijk doel, aanzienlijke risico's neemt, dan doet zij er goed aan om haar structuur van feitelijke vereniging om te vormen naar een vzw."

Aanzienlijke risico's zijn niet medium.

Cooper
16-09-2010, 04:06 PM
en stop!

stelletje zeveraars :)

V-Rossi
16-09-2010, 06:18 PM
Elvo :wub

Ook TFB is geen vzw, maar zal uiteindelijk wel leiden tot een beursgenoteerde NV en moeten opboksen tegen de Europese Commissie in het kader van een antitrustonderzoek.

De RVB van TFB bestaat uit 2 leden, wegens de feitelijk-financiële onmogelijkheid tot vergaderen met het derde vooraanstaande lid; Captain Understeer ofte Daniël van het Groenewoud.

janus_77
16-09-2010, 06:29 PM
Elvo :wub

IEEEUUUUUUWWWWW :wtf:

wouter.z
16-09-2010, 07:26 PM
Arjan waar ben je aan begonnen !!!! Deze discussie gaat weer 3 pagina's op eisen :-).

crashingbird
16-09-2010, 08:24 PM
pfff..., tfb, gaat dat over racen ?
Da lijkt meer op een advokatenkantoor met al die kleine lettertjes over statuten van feitelijke verenigingen en vzw's, cool voor sommigen, voor anderen saaie kost.:bored:

Hier houden we meer van race gerelateerde 'talk' zoals deze uitspraak van de über racer of all times zaliger :

"Racing, competing, is in my blood. It's part of me, it's part of my life. I've been doing it all my life. And it stands up before anything else."

feniks
16-09-2010, 09:06 PM
ben blij dat sommige der eerst over beginnen .
maar dacht dat het hier een beetje beter zou lukken onder de seriuezere piloten .
maar het is al de zelvde zever als op de andere forums.

V-Rossi
16-09-2010, 09:26 PM
Ok terug naar de volgende onderwerpen dan:

- B4 vs. TRF201
- rear motor vs. mid motor
- welke pinion moet ik gebruiken voor een 7,5?
- ik vind Mini Spikes toffer dan Mini Pins
- baan xxx is niet tof, ik wil het zo
- wat is camber?
- welke auto moet ik kopen om in de A-finale te zitten?
- waarom 4wd (niet) sneller is dan 2wd

Dolle pret :rolleyes:

feniks
16-09-2010, 10:05 PM
1 trf 201 , asso heeft er lang genoeg de meerderheid gehad
2 ineens antwoord rear
3 geen idee
4 mini spike's veeeeeeeeeel leuker rijden en minder alles of niks
5 vind ze allemaal wel bon alleen geen echte jumps met plaats.
6 dat weet alleman
7 in 4X4 simpel nen Bmax of nen TRF 511 of 502 en anders een stel duimen.
8 omdat we geen enkele piste hebben die er voor gemaakt is en of omdat vele jaren niet gereden is hier en er veel meer afstelwerk in kriupt en we nog steeds niet echt weten wat waar hoe en wanneer.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup:

flipside
16-09-2010, 10:11 PM
8 omdat we geen enkele piste hebben die er voor gemaakt is en of omdat vele jaren niet gereden is hier en er veel meer afstelwerk in kriupt en we nog steeds niet echt weten wat waar hoe en wanneer.

Hahahahahaaaaaaaahahahahahahaaaahahahahaha! haha.

Ha!!

Dat is het beste excuus dat ik al gehoord heb :thumbsup:

V-Rossi
17-09-2010, 06:04 AM
Voila, 4wd vs. 2wd is dus eerst aan de beurt. Amuseer jullie, on-topic dudes, dit is wat jullie wilden!

De 4wd is rapper dan 2wd, anytime and anywhere. Behalve als de bulle kapot zijn. Wat vaak het geval is.

Cooper
17-09-2010, 06:55 AM
hopeloze gevallen :D

flipside
17-09-2010, 07:03 AM
Ga jij maar wat op een forum zeveren over welke camera er nu 7 ipv 6 frames per seconde kan nemen, en welke de snelste autofocus heeft.

brokkenpiloot
17-09-2010, 09:48 AM
We mogen ons idd afvragen waar het heen gaat met team darkside (http://www.spike.com/video/star-wars-shoot/2996496). :p

Cooper
17-09-2010, 10:21 AM
Ga jij maar wat op een forum zeveren over welke camera er nu 7 ipv 6 frames per seconde kan nemen, en welke de snelste autofocus heeft.

Maar ik weet dat helemaal niet :'( Ik druk gewoon op dat knopje.

dreamworld
17-09-2010, 10:57 AM
We mogen ons idd afvragen waar het heen gaat met team darkside (http://www.spike.com/video/star-wars-shoot/2996496). :p

goed bezig!! :woot::thumbsup:

brokkenpiloot
17-09-2010, 12:01 PM
Ook de nieuwe merchandise van TFB geeft te denken.

http://clothdiapernews.com/images/WorldWideFluffyBum.jpg

V-Rossi
17-09-2010, 04:32 PM
Die zijn gemaakt voor het geval een lid van TFB een te smooth diff of een spelingsvrije auto aanraakt. In zo'n geval kunnen er al eens ongelukjes gebeuren.
Maar sssshhhhh, het mag hier niet over clans gaan, maar over interessante dingen.

feniks
17-09-2010, 05:19 PM
Hahahahahaaaaaaaahahahahahahaaaahahahahaha! haha.

Ha!!

Dat is het beste excuus dat ik al gehoord heb :thumbsup:

euuuuuu heel zeker .alee dat wil dan zeggen dat gij met uwe 4X4 minstens 1 sec per toer rapper zijt als met uwe 4X2 en minstens 1 toerke meer doet op 5 min. het geen wat perfect kan en normaal zo zou moeten zijn ook.
maar volgens mij noemde niet lee of tom.
en geeft ons ook is 15 jaar in de zelfde classe en voldoende volk . :woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:

stefke
17-09-2010, 09:08 PM
Bartje,

Ne 4wd is ALTIJD sneller. Op Astro wat minder uitgesproken dan op klei of zand.

Waarom zijn we dan ni sneller als de A-finale 2wd ? Omdat we gewoon ni zo rap kunnen rijden als de toppers in de 2wd. Zo simpel ist. Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.

flipside
17-09-2010, 10:19 PM
euuuuuu heel zeker .alee dat wil dan zeggen dat gij met uwe 4X4 minstens 1 sec per toer rapper zijt als met uwe 4X2 en minstens 1 toerke meer doet op 5 min. het geen wat perfect kan en normaal zo zou moeten zijn ook.
maar volgens mij noemde niet lee of tom.
en geeft ons ook is 15 jaar in de zelfde classe en voldoende volk . :woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:

Waarom moet dat minstens 1s per ronde zijn? En 1 ronde op 5 minuten, dat hangt dan af van hoeveel ronden ge doet, want 1s per ronde na 13 ronden is 13s in totaal, wat dus nooit 1 ronde kan zijn :-)

En ja, in arendonk, petit, oople, eden park en GP was het ongeveer zo.

Zonder 15 jaar 4wd gereden te hebben :D

Maar effe voor alle duidelijkheid, we zijn u gewoon wat aan 't uitdagen hé, PB z'n opsommingspost was al puur om te lachen bedoeld... Want het boeit mij echt niet welke klasse er rapper of trager is, of yokomo beter is dan tamiya, en of skiën cooler is dan snowboarden.

(hoewel dat laatste weten we allemaal dat boarden voor losers is)

artic racer
18-09-2010, 07:16 PM
Iedereen blij? Iedereen tevree?

Ok dan kunnen we nu terug zeveren!

Ik heb daarjuist weer op magistrale wijze een chassis kapot gereden...

Aah nee oei das gene zever....

Wouter is geene Loser...

Jah das wel zever.

alee viva la revolution!!!

Gonzo
18-09-2010, 08:18 PM
Wasdraad - Chambrant: 2-0

flipside
18-09-2010, 10:20 PM
Hopeloos geval!!!

feniks
19-09-2010, 08:18 PM
@ tom ve dat was volgens mij op u gemunt da van da skien.
is kooler of sneller wat maakt het met skien breekt ge knieen .:p:p:p:p

alle geval juist terug van parijs .
gewoonweg GEWELDIG.

Gonzo
19-09-2010, 10:34 PM
(hoewel dat laatste weten we allemaal dat boarden voor losers is)

Ja, maar die moeten wel ni gans de dag in dwaze StormTrooper-botten rondlopen :p
Ha!

crashingbird
30-10-2010, 11:26 AM
:blush:'t is okay to be g..?!?!?

moet je gezien hebben , 'mag ik u kussen', maar dan eens... anders....en met in de hoofdrollen ook nog, 'goudvis' Dimitri Leue, op z'n best :

http://video.canvas.be/category/programmas/magikukussen/page/6

http://video.canvas.be/category/programmas/magikukussen/page/7

Somerwil
01-11-2010, 06:02 PM
Advies gevraagd: Gay or nee?

http://www.lrp.cc/fileadmin/lrp_produktbilder/_preview/122019.jpg/prv_prd_289x390_122019.jpg

wouter.z
01-11-2010, 06:17 PM
Advies gevraagd: Gay or nee?

http://www.lrp.cc/fileadmin/lrp_produktbilder/_preview/122019.jpg/prv_prd_289x390_122019.jpg

Hangt ervanaf hoeveel inch ze zijn!!! spinnen ze ook?

Je kyosho gaat er wel uitzien als een RTR. :-)

marco NL
01-11-2010, 08:19 PM
zijn ze er ook in het Geel :Dof in Gay wit :p