Log in

View Full Version : Black Country Arena's EIR 2011

crashingbird
30-09-2010, 09:53 PM
Mannekes !!!! (en enkele maskes natuurlijk ook )

'k wil jullie deze zeker niet onthouden, iedereen evenveel kans om erbij te zijn :

de inschrijvingen (voor de niet-vips) gaan morgen open (tenzij het toch pas volgende jaar is gezien het vermelde jaartal , maar dan zullen die tellen voor EIR2012 ;)

http://www.modelbouwforum.nl/forums/electro-autos/120030-euro-indoor-race-2011-a.html#post1844776

http://www.blackcountryarena.com/

Hopelijk iedereen van de partij :thumbsup:

sorry : stond foutje op mbf, en is ondertussen aangepast, niet morgen maar allen op post op 8 oktober !

V-Rossi
30-09-2010, 09:55 PM
I'll be there (als het geweldige VIP-systeem er tenminste geen stokje/stok/muug dikken tak voor steekt)!

Cooper
30-09-2010, 10:11 PM
Ik wil gratis meerijden.

V-Rossi
30-09-2010, 10:19 PM
Ik niet, ik wil armer worden door inschrijvingsgeld te betalen.

crashingbird
30-09-2010, 10:25 PM
Ik wil gratis meerijden.

Ja, da kan nie anders,

als ge samen met Lowie weer voor 't verslag op red-rc zorgt, dan maken ze u minstens ERE-VIP lid, en zouden ze u moeten betalen om te komen rijden :thumbsup:

Cooper
30-09-2010, 10:30 PM
Da is he, ik ga mij laten sponseren zulle. Door Ferrari ofzo. :p

crashingbird
30-09-2010, 11:18 PM
Toch nog ff geduld uitoefenen, er stond een foutje op mbf, dat nu gecorrigeerd is....inschrijven op 8 ipv 1 oktober (voor niet-leden, vips kunnen nu al !)

http://www.modelbouwforum.nl/forums/electro-autos/120030-euro-indoor-race-2011-a.html#post1844920

Supervlieg
01-10-2010, 01:00 PM
Al da VIP gedoe is zwaar overroepen! :wtf:

Cooper
01-10-2010, 02:41 PM
in't frans is dat eigenlijk PTI

wesley
01-10-2010, 02:53 PM
ja wil ook daarheen hoeveel mogen er mee doen eigelijk
wesley

Lowie
04-10-2010, 01:12 AM
er zou plek zijn voor 160 piloten.
Dat gaan drukke dagen worden, ... tenzij dan op vrijdag. Op vrijdag zijn er al kwalificaties maar ik kan me niet inbeelden dat er veel mensen zijn die zich op vrijdag daarvoor kunnen vrijmaken.

Sjans dat er sommigen twee cat's rijden. 160 piloten! Geef dat allemaal eens een plaatske. We gaan ons werk hebben :thumbsup:

En yes, d' er gaan al een pak VIP's vooraf ingeschreven zijn. (Ik schat dat we nu zo'n 100 VIP's hebben maar die rijden gelukkig niet allemaal competitie).

kriske
04-10-2010, 09:17 AM
er zou plek zijn voor 160 piloten.
Dat gaan drukke dagen worden, ... tenzij dan op vrijdag. Op vrijdag zijn er al kwalificaties maar ik kan me niet inbeelden dat er veel mensen zijn die zich op vrijdag daarvoor kunnen vrijmaken.

Sjans dat er sommigen twee cat's rijden. 160 piloten! Geef dat allemaal eens een plaatske. We gaan ons werk hebben :thumbsup:

En yes, d' er gaan al een pak VIP's vooraf ingeschreven zijn. (Ik schat dat we nu zo'n 100 VIP's hebben maar die rijden gelukkig niet allemaal competitie).

160 man = 16 reeksen, of 16 x 8= 128 min per ronde, ik zou zeggen succes om alles op tijd klaar te krijgen.

Heb je mss idee om hoelaat de laatste finale zondag gereden is?

kris.

Cooper
04-10-2010, 09:37 AM
Ik ga wel iets anders doen dat weekend, in zo'n kiekenkot word ik zot vrees ik. :bored:.

janus_77
04-10-2010, 10:11 AM
160 man = 16 reeksen, of 16 x 8= 128 min per ronde, ik zou zeggen succes om alles op tijd klaar te krijgen.

Heb je mss idee om hoelaat de laatste finale zondag gereden is?

kris.

ze rijden met 12 in een heat dacht ik.

V-Rossi
04-10-2010, 11:11 AM
ze rijden met 12 in een heat dacht ik.
Yup, daaraan heb jij je A-finale op de 2010-editie te danken :p

janus_77
04-10-2010, 12:21 PM
Yup, daaraan heb jij je A-finale op de 2010-editie te danken :p

Ja, dat en dat Steven gelukkig veel te traag was :p

Supervlieg
04-10-2010, 03:34 PM
Ja, dat en dat Steven gelukkig veel te traag was :p

Te traag? Te traag? Nooit te traag... Gewoon ni constant genoeg en te veel pech... :lol:

Lowie
04-10-2010, 09:26 PM
totally offtopic, maar hoe kom je aan die banner onder je post, SV? Zelf gemaakt? Photoshop of een Banner-prog?

Supervlieg
05-10-2010, 12:32 PM
totally offtopic, maar hoe kom je aan die banner onder je post, SV? Zelf gemaakt? Photoshop of een Banner-prog?

Homemade pron... eeuh photoshop :)

feniks
05-10-2010, 04:03 PM
en nog wel in de potlood zijn kleuren HIHIH

krikke
07-10-2010, 04:45 PM
kzal me ook eens aanmelden sé , inderdaad vip zonder 1/10 race-ervaring ,, het zal wat worden vrees ik

crashingbird
08-10-2010, 07:03 PM
Iedereen ingeschreven ?

V-Rossi
08-10-2010, 07:35 PM
Yup!

dirk702
08-10-2010, 08:23 PM
Iedereen ingeschreven ?
Yup en dochter ook Yup !

jaydits
08-10-2010, 08:59 PM
`wesley ook aangemeld
hoop dat het gelukt is
joey

kriske
08-10-2010, 09:17 PM
ikke ook. :thumbsup:, ale krijg toch mail om te betalen, dus zal ik er wel bij zijn zeker.

V-Rossi
08-10-2010, 09:32 PM
Betaald, den deze is binnen.

Supervlieg
09-10-2010, 07:26 AM
Ben te laat waarschijnlijk... Achja, toch te veel walen naar mn zin! :)

Lowie
09-10-2010, 07:39 AM
toch proberen, Vlieg. We zouden je missen!
Ik doe anders wel een goed woordeke

Supervlieg
09-10-2010, 07:42 AM
toch proberen, Vlieg. We zouden je missen!
Ik doe anders wel een goed woordeke

Heb zonet mail gestuurd vanuit de zetel. :yawn:
Bedankt Ludo! ;)

janus_77
09-10-2010, 07:44 AM
I'm in...:thumbsup:

Supervlieg
09-10-2010, 07:45 AM
I'm in...:thumbsup:

Ga je weer al de prijzen mee naar huis nemen Janus? :)

V-Rossi
09-10-2010, 08:11 AM
Heb zonet mail gestuurd vanuit de zetel. :yawn:
Bedankt Ludo! ;)

Dude had dan toch gevraagd om u ineens mee in te schrijven :)

JustARcFan
09-10-2010, 10:48 AM
I'm in :thumbsup:

feniks
09-10-2010, 03:50 PM
ik weet het niet normaal wel .
en de vrouw ook

janus_77
09-10-2010, 05:03 PM
Ga je weer al de prijzen mee naar huis nemen Janus? :)

Ik heb hoge verwachtingen, voor al voor de volgende categorieën:
- Meest witte body (mss wel een nieuwe)
- Meest bewerkte voorbanden
- Grootste voorspoiler

Red-Bull-Racing
09-10-2010, 05:49 PM
ivm met qualificaties

Er zijn er 4 op vrijdag, 6 op zaterdag

Welk telsysteem passen jullie toe? Toch geen 'Round by round'?

Fastest TQ = pole ;lijkt ons fair gezien de tapijten niet veranderen en wij niet de enigen zullen zijn die daar pas op zaterdag zullen verschijnen.....

Cooper
09-10-2010, 05:50 PM
ja toch redelijk belangrijk, niet iedereen zit aan d'n dop en kan vrijdag zomaar komen.

jaydits
09-10-2010, 07:41 PM
ok heb betaald dus zal wel goed zitten
wij kunnen ook pas zaterdag daar zijn
zitten we dan buiten te sleutelen
kijken wel heb er al zin in
joey

kriske
10-10-2010, 07:49 AM
ja toch redelijk belangrijk, niet iedereen zit aan d'n dop en kan vrijdag zomaar komen.

Ik vertrek al op donderdag, we kunnen mss afspreken dat potlood en ik plaats houden voor de mensen die nog achter na komen, zodat we toch beetje bij elkaar zitten. ale van de niet vips.

Dus gaan naar de EIR, Geoffroy, simon,potlood, ikke, wesley, arjan......

Ik zou zeggen vul aan.

dirk702
10-10-2010, 08:29 AM
[QUOTE=kriske;421736]

Dus gaan naar de EIR, Geoffroy, simon,potlood, ikke, wesley, arjan, Thaïsa, Dirk......

Ik zou zeggen vul aan.

flipside
10-10-2010, 08:50 AM
Zolang de eir in dé skimaand bij uitstek valt, zal ik er ni bij zijn :D

Komen er ook EURO piloten?

Ben toch ook benieuwd hoe het qualif systeem gaat zijn, als er 50 man op vrijdag al kan qualificeren dan ga je heel vreemde finales krijgen met een round by round systeem :)

V-Rossi
10-10-2010, 09:27 AM

Maart is beter, veel Mediummer (goed weer en goeie sneeuw).

flipside
10-10-2010, 09:35 AM
Als het dan goed weer is, is 't veel te warm!! En als er dan neerslag valt, dan is da regen onder 2000m...

flipside
10-10-2010, 09:39 AM
Skiseizoen:

dec-jan-feb-mrt-apr

Welke maand is er medium?

sorry voor off topic :D

dirk702
10-10-2010, 09:41 AM

Komen er ook EURO piloten?

Ben toch ook benieuwd hoe het qualif systeem gaat zijn, als er 50 man op vrijdag al kan qualificeren dan ga je heel vreemde finales krijgen met een round by round systeem :)
De 3 beste Qualifs over de 2 dagen tellen voor de uitslag van de finale...

kriske
10-10-2010, 09:42 AM
[QUOTE=kriske;421736]

Dus gaan naar de EIR, Geoffroy, simon,potlood, ikke, wesley, arjan, Thaïsa, Dirk......

Ik zou zeggen vul aan.

Hoi Dirk, hebben jullie geen vast plaatske daar? jij en thaisa, julli zijn toch vips niet? denk niet dat wij aan de vip tafels mogen gaan zitten, maar als je da kan regelen. :thumbsup:

dirk702
10-10-2010, 09:43 AM
[QUOTE=dirk702;421743]

Hoi Dirk, hebben jullie geen vast plaatske daar? jij en thaisa, julli zijn toch vips niet? denk niet dat wij aan de vip tafels mogen gaan zitten, maar als je da kan regelen. :thumbsup:
Ik heb daar niks te beslissen !
Normaal alle lege VIP tafels worden ingenomen door niet VIP leden tijdens wedstrijden geloof ik...

Cooper
10-10-2010, 12:30 PM
De 3 beste Qualifs over de 2 dagen tellen voor de uitslag van de finale...

ja maar volgens TQ of round by round?

flipside
10-10-2010, 01:11 PM
De beste 3, da kan dus alleen maar round by round zijn hé.

Red-Bull-Racing
11-10-2010, 04:43 AM
Round by round dus, maar Flippo, wat telt er? Het aantal behaalde punten cfr behaalde plaats in de total ranking per qualificatieronde? Of zetten ze de 3 beste tijden over de 9 qualifs op een rijtje? Dat is de hamvraag.

In het eerste geval (wat we vrezen) zijn de zaterdagarriveerders er voor een groot deel aan voor de moeite. De eerste 2-3 qualifs van zaterdag zijn trainingen voor hen. Alleen een scherpe tijd op zaterdagnamiddag kan nog een correcte plaats opleveren.

Leest hier iemand mee van de organisatie? Ludo? Dirk?

groeten

Igor en Simon

Red-Bull-Racing
11-10-2010, 04:46 AM
oja, kan er vrijdagavond, na de qualifs vrij getraind worden door de laatkomers?

Lowie
11-10-2010, 06:45 AM
Ja, ik lees hier mee. Dacht toch wel dat ik hier ook al eerder gepost had. :)

in verband met het verloop:
In de allereerste post in deze thread stond een linkje naar het reglement dat ik kopieerde op het modelbouwforum.
Ook kan je het hele reglement vinden op www.blackcountryarena.com
Je kan bovenaan rechts op het landvlagje klikken en dan krijg je de hele site in het NL.

Daar vind je:...2. Wedstrijdorganisatie

- Een getimede oefensessie
- 10 kwalificatie-rounds
- 6 Finale-rounds
Kwalificaties worden gereden over een tijd van 6 minuten, Finales 5 minuten.
Telkens 3 minuten tussen twee opeenvolgende reeksen.
De 3 beste kwalificatieresultaten worden weerhouden voor de finale-ranking.
...en ook...Zaterdag, 5 februari :

Opening van de zaal en de piste om 07.00u
Eerste reeks start om 08.30u
6 Kwalificatie-sessies
...
Volgens mij gaat het om de 3 beste Q-tijden. Dus niet om Round by round. We rijden op een indoorcircuit, weinig risico dus op plots veranderende rij-omstandigheden zoals bvb een regenbui :)
Iemand die dus op zaterdag pas toekomt heeft dus nog tijd genoeg om een paar goede resultaten neer te zetten. 3 beslissende resultaten op 6 Q's.
Maar het klopt natuurlijk ook dat dat je dan een achterstand hebt op mensen die er bijvoorbeeld al vanaf donderdag aan het trainen zijn of die al Q's hebben gereden op vrijdag.

... But!
Je kan inderdaad vrijdagavond nog wat trainen (al maak ik me sterk dat het circuit niet zoals andere jaren tot middernacht gaat openblijven) ...
... én je kan ook al eens komen trainen in de weekends voorafgaand of bijvoorbeeld tijdens één van onze Lamborghini Winter Challenge-wedstrijden.

Gisteren vertelde JP me nog in een informeel gesprek dat hij van plan was om het weekend vóór een wedstrijd of bvb de dag ervoor, sowieso het circuit gratis open te stellen voor iedereen die wil komen trainen. Je zal dus geen weekendpasje moeten aanvragen (en betalen).
Ik zal hierover (officieel) bevestiging vragen en terug komen met nieuws.

flipside
11-10-2010, 06:46 AM
De 3 beste tijden optellen zou idd een mogelijkheid zijn, maar dat is dan toch wel een heel speciale manier, ik denk niet dat dat zelfs gaan met de software die bij de telling zit.

Ik snap niet goed waarom het op vrijdag geen timed practise heats of zo zijn. Op zaterdag heb je toch nog 6 echte qualificaties of niet?

Het is wel zo dat je bvb op de gp ook vrijdag vrij moet zijn, als je nog wat wilt kunnen trainen. Maar die race valt tijdens de zomervakantie :-) Ik denk toch dat bijna iedereen er op vrijdag al wel zal zijn (niet alleen de doppers :D), de meeste werkende mensen kunnen ook wel eens een dagje vrij nemen. Zullen vooral de studenten zijn die pech hebben...

Maar ik ga erover zwijgen want ik die ni eens mee :blush:

flipside
11-10-2010, 06:56 AM
Hey ludo, maar het punt is anders. Stel er is op vrijdag 70% van de deelnemers. Er zijn bvb 5 piloten niet die normaal A-finale materiaal zouden zijn. Dat wil zeggen dat iemand die normaal rond plaats 11-12 zou rijden, op vrijdag rond 5-6 kan eindigen, en mss af en toe wat hoger. Dus op vrijdag haalt zo iemand bvb een 3-5-6, terwijl die in een normaal scenario iets van 9-11-12 zou halen. Maw met die 3-5-6 zit die redelijk zeker in de A. Die 5 die er op vrijdag niet waren, moeten nu al veel moeite gaan doen om nog voor die persoon te eindigen. En enkelen die normaal het niveau van deze persoon hebben, kunnen het helemaal vergeten want die rijden op zaterdag hun verwachte +-10e plaatsen maar zullen nooit rond 5-6 kunnen qualificeren.

Dat geldt niet alleen voor de a-finalisten, maar voor het gehele veld. Op de GP heeft 1 regenheat de hele ranking vrij hard overhoop gegooid. Hier zal dit niet 1 maar 4 heats zijn die de ranking op gelijkaardige manier beïnvloeden.

Ben vrij zeker dat het voor de top 5 weinig zal uitmaken, die komen er toch, maar wel voor iedereen die ergens rond plaats 9-10 van een finale zitten.

Lowie
11-10-2010, 06:58 AM
Tja, het blijft inderdaad een beetje een EIR-eigen aanpak.

Ik vind het zelf ook een beetje ongelukkig dat er op vrijdag al Q's gerden worden. Ik vermoed dat er op vrijdag immers nog niet veel mensen aanwezig zullen zijn. De meeste mensen werken immers (of is dat in sommige landsgedeelten anders? ;) ;) ;) )

De redenering achter deze aanpak snap ik echter wél.
De mannen van BRCC komen bijna allemaal uit het nitro-gebeuren en zij vonden het altijd jammer dat je zo weinig rijtijd krijgt in een 1/10e elektro wedstrijd. Vergelijk dat bij 1/8e Offroad waar finales gereden worden van 15 tot zelfs 45 minuten.
En dus wilden zij een piloot zoveel mogelijk rijtijd bezorgen.

De optie zaterdag 2wd en zondag 4wd zoals bvb in Petit en kampenhout gereden wordt, verkiezen ze niet. Ze willen immers zoveel mogelijk mensen laten deelnemen ... én toch een deftige rijtijd bieden.
vergelijk dat met Petit waar je 4 Q's rijdt en tenzij je in de A-finale zit, enkel één Finale rijdt ... en dan wordt het nóg een lange dag.

We zijn ons er heel goed van bewust ook dat we met een Petit-of GP-aanpak méér piloten kunnen komen laten rijden ... én dus ook meer geld verdienen, maar kiezen daar bewust niet voor.

Misschien dus vreemd ... maar het blijft de EIR :)
Proberen de leuke aspecten ervan mee te pakken.

V-Rossi
11-10-2010, 06:59 AM
Zullen vooral de studenten zijn die pech hebben...

Op de unief of sommige hogescholen kunt ge wel verlof pakken, of "de overuren opnemen" zoals ik het noem :thumbsup:
Heel de eerste week van feb verlof, den deze is er donderdagavond al, gepakt en gezakt voor TQ + win!

dirk702
11-10-2010, 07:06 AM
Op de unief of sommige hogescholen kunt ge wel verlof pakken, of "de overuren opnemen" zoals ik het noem :thumbsup:
Heel de eerste week van feb verlof, den deze is er donderdagavond al, gepakt en gezakt voor TQ + win!
Amai potlood ge gaat der wel voor !
Aangezien mijne grote fan van team medium niet deelneemt aan de EIR zal ik een andere fan moeten zoeken hé, denk dat gij toch wel een goede kans maakt !

Red-Bull-Racing
11-10-2010, 07:07 AM
examens tem. vrijdag 4 febr.....

feniks
11-10-2010, 07:12 AM
maar denk ook zo, dat zo als op de gp dat er al heeeeeeeeeel veel mensen er vrijdag zullen zijn.
om maar niet te denken dat da best 90 percent vant volk gaat zijn mijn gedacht.
vind dit niet slecht ge krijgt tenminste track time voor u geld.
alleen inderdaad round by round is niet echt alles dan maar FTD al helemaal niet. da zou wel gaan met het kerstboom gebeure en met opklimmende finale's maar da gebeurt alleen in de naft . dus wat is dan de goede oplossing, geen idee van eigenlijk.:p:p:p:p:p

Red-Bull-Racing
11-10-2010, 07:15 AM
Ludo,

'Volgens mij gaat het om de 3 beste Q-tijden. Dus niet om Round by round.'

Check je dat bij gelegenheid eens met JP aub? Zodat daar achteraf geen misverstanden over zijn.

'Je kan inderdaad zaterdagavond nog wat trainen'

ik veronderstel dat je vrijdagavond bedoelt?

groeten

Igor

feniks
11-10-2010, 07:19 AM
als dat zo is gaat het feest worden.
gewoon iedere keer vol uit gaan en alst breekt hebde tegenslag. gewoon zien dat den boel dan 3 keer heelblijft en ge wat de zot uithangt zorgen voor een lege baan voor u en maar gaan . mmmmmmmmmmm ja waarom niet leve tamiya en durango dan die bakken breken bijna niet :D:D:D:D:D:D

flipside
11-10-2010, 07:34 AM
Hey bart, ge hebt nog steeds niet door maar ge moet echt ni zot doen om snel te gaan :) Zeker ni in charleroi! :D

Waarom kan je meer volk laten rijden door 2 klasses op 1 dag te doen? Komt op net hetzelfde uit denk ik. De GP kiest er net voor om minder volk te laten rijden, niet meer! Op petit, daar gaat het om maximum poen scheppen, door 130 of 150 man per dag in te schrijven...

Op eir rij je 10 heats en 6 finales, dat is dus 16 keer in totaal. Op de GP rij je 4 heats en 3 finales, maar wel 2 keer, dan zit je dus al aan 14. En dat is op 2 dagen, en je moet nooit echt lang wachten (zoals op petit of ek).

Ok als je op eir 2 klasses rijdt dan rij je echt veel, maar velen zien dat wsl ni zitten om beide op dezelfde dag te doen.

Alles heeft dus voor- en nadelen!

Al bij al zal het wsl wel goed meevallen, want ik denk ook dat de meesten er op vrijdag al wel zullen zijn. Dat is op elke grote koers zo dus waarom zou het hier anders zijn.

Simon ge zult dus gewoon zaterdag 3 van de 6 keer pole moeten rijden dan is 't in orde (wel in de snelste tijden dan ook :))

Lowie
11-10-2010, 07:39 AM
Hey ludo, maar het punt is anders. Stel er is op vrijdag 70% van de deelnemers. Er zijn bvb 5 piloten niet die normaal A-finale materiaal zouden zijn. Dat wil zeggen dat iemand die normaal rond plaats 11-12 zou rijden, op vrijdag rond 5-6 kan eindigen, en mss af en toe wat hoger. Dus op vrijdag haalt zo iemand bvb een 3-5-6, terwijl die in een normaal scenario iets van 9-11-12 zou halen. Maw met die 3-5-6 zit die redelijk zeker in de A. Die 5 die er op vrijdag niet waren, moeten nu al veel moeite gaan doen om nog voor die persoon te eindigen. ...

We zitten hier een beetje snel achter elkaar te posten dus wellicht mis ik iets maar als er gewoon de drie beste Qualificatie-tijden gebruiken, dan maakt dat toch niet zoveel uit wanneer, in welke reeks je die tijden reed? Lost dat het probleem niet op?

flipside
11-10-2010, 07:44 AM
We zitten hier een beetje snel achter elkaar te posten dus wellicht mis ik iets maar als er gewoon de drie beste Qualificatie-tijden gebruiken, dan maakt dat toch niet zoveel uit wanneer, in welke reeks je die tijden reed? Lost dat het probleem niet op?

Het hangt er gewoon vanaf wie er wanneer is. In een extreem geval, stel dat de 30 beste piloten er niet zijn op vrijdag. Dan rijdt er dus iemand anders op vrijdag 3 keer een 1e plaats in round. Die persoon zou normaal nooit 3 keer een 1 kunnen rijden als die 30 beste piloten wel aanwezig zouden zijn op vrijdag (dan rijdt die persoon rond de 31e plaats). Die 3 keer 1e plaats van vrijdag kan niemand hem nog afnemen op zaterdag hé. Dus die kerel die normaal D finale rijdt zit nu sowieso in de A.

Maar zo'n vaart zal het wel ni lopen :)

Lowie
11-10-2010, 07:48 AM
Voor mij leek het heel evident dat het niet het round-by-round-systeem zal zijn maar ik heb even om bevestiging gevraagd bij JP.
In ieder geval lijkt het me dat duidelijkheid hieromtrent ontbreekt in ons EIR-reglement en dat dat toegevoegd moet worden.

Igor, about vrijdagavond :)
Klopt, had het zelf al door en verbeterd :)
thx

V-Rossi
11-10-2010, 08:50 AM
Amai potlood ge gaat der wel voor !
Aangezien mijne grote fan van team medium niet deelneemt aan de EIR zal ik een andere fan moeten zoeken hé, denk dat gij toch wel een goede kans maakt !
Team Fluffy Bum is fan van Dirk. Aangezien uw idool - wel terecht, skivakantie is cool - plooit, ga ik akkoord om uw idool te zijn op de EIR :thumbsup:

Zijn die VIP-tafels apart van de rest gezet of zal het op de EIR mogelijk zijn om in groepkes te gaan zitten?

dirk702
11-10-2010, 09:12 AM
Zijn die VIP-tafels apart van de rest gezet of zal het op de EIR mogelijk zijn om in groepkes te gaan zitten?

Dat is een vraagje voor de Ludo....

elvo
11-10-2010, 10:12 AM
Team Fluffy Bum is fan van Dirk. Aangezien uw idool - wel terecht, skivakantie is cool - plooit, ga ik akkoord om uw idool te zijn op de EIR :thumbsup:

Uw idool gaat ook terecht op skivakantie. Wat nu?

Supervlieg
11-10-2010, 10:19 AM

Dan ben ik er nog! :D

V-Rossi
11-10-2010, 10:34 AM
Ik zal een kaderke met een foto op de pittafel zetten. Verder neem ik alle functies tijdelijk over. U kan op de spreekwoordelijk beide hoororganen slapen.

Nu terug EIR, anders krijgen we weer last met 4wd-mensen die het teamgezever beu zijn.

Lowie
11-10-2010, 11:01 AM
4wd is voor wussies ;)

Ondertussen, in the mean time, entretemps, ....

Bij deze officiële positieve bevestiging ter instemmende verklaring dat ...

je op vrijdagavond (4 feb) kan trainen
je het weekend vóór de EIR kan komen trainen
dat de finalesplaatsen bepaald zullen worden in functie van je drie beste Q-resultaten met betrekking op beste tijd/aantal rondes ... (en we dit op de site ook gaan verduidelijken)

maar tegelijk kwam van JP ook de vraag of de mensen die er NIET zullen zijn op vrijdag, die die dag niet deelnemen aan de Q's ... dat vooraf kunnen melden.
Wellicht wil hij zijn tijdsplanning en heat-indeling aanpassen aan het aantal aanwezige rijders om te voorkomen dat hij heats heeft met 1 of twee rijders.

Cooper
11-10-2010, 11:47 AM
:thumbsup: Merci Ludo :thumbsup:

kriske
11-10-2010, 12:21 PM

Als je met mij mee gaat rijden naar daar, zal je er al zijn tegen de middag.

:)

V-Rossi
11-10-2010, 12:51 PM
Als je met mij mee gaat rijden naar daar, zal je er al zijn tegen de middag.

:)

De 75 sets banden die ik nodig zal hebben liggen klaar!

Red-Bull-Racing
11-10-2010, 03:09 PM
thx voor de info Ludo. We brengen JP op de hoogte!

J-Meister
16-10-2010, 12:59 PM
Is er eigelijk ergens al zoiets als een deelnemerslijst ?

spenner
16-10-2010, 02:18 PM
Can we ge a list up ???

kriske
16-10-2010, 04:25 PM
Is er eigelijk ergens al zoiets als een deelnemerslijst ?

Jep, die is er hier. http://www.electropowerc.com/

eerst op accueil klikken daan op EIR 2011, dan op
Les inscrits à l'EIR 2011 (http://www.oople.com/eir-2011-f21/les-inscrits-a-l-eir-2011-t222.htm)

succes.:thumbsup:

Gonzo
16-10-2010, 05:04 PM
Jep, die is er hier. http://www.electropowerc.com/

eerst op accueil klikken

Merci Kris!
Mooi internationaal gezelschap op de EIR :thumbsup:

kriske
16-10-2010, 05:30 PM
Merci Kris!
Mooi internationaal gezelschap op de EIR :thumbsup:

Graag gedaan. :)

Lowie
16-10-2010, 10:45 PM
2WD
1 ANDRE GEOFFROY
2 BELSTEN DAVID
3 BERTHIER Thibaut
4 BETTENS SIMON
5 BRAYETTE Kevin
6 CATALINA Yohan
7 CAVAR Xavier
8 CERVIN JULIEN
9 CHURCH DAVID
10 DE CONCHY Fred
11 DE GREEF Ludo
12 DE HOUWER JORG
13 de Saint Hubert Mathieu
14 Debacquer John
15 DESBOIS Guillaume
16 DEVILLE Philippe
17 EVENS NICOLAS
18 FONTAINE Floriant
19 FURSTENFELD NICOLAS
20 GIBERT Stéphane
21 GIBSON DAVE
22 GLATIGNY CYRILLE
23 GRIFFITHS ANDY
24 HAMMERTON Nico
25 HOWSAM EMMA
26 KEMPENEERS Maarten
27 KEYAERTS Willem
28 KIMI
29 LATHOUDERS Kris
30 LATINI Romuald
31 LEPAGE Laurent
32 MURE SEBASTIEN
33 NEIL TRISH
34 OWEN MATT
35 PAIN FREDERIC
36 POULTER DAVID
37 PRUBMANN Oliver
38 RALLS NATHAN
39 RAU Lucas
40 RENARD JF
41 RENAUX JEROME
42 RENAUX Rudy
43 RISSER Nico €
44 ROUFFOSEE STEPHANE
45 ROULLAND François
46 SITENSKY Kim
47 SPENCER JOHN
48 SPRINGER ALEC
49 STAFFORD ELLIS
50 VALTIER LUDOVIC
51 VAN DE GRAAF ARJAN €
52 VAN HELMOND WESTLEY
53 VAN OVERVELT Benoit
54 VANDENBOSCH Dirk
55 VANDENBOSCH Thaisa
56 VERBRUGGHE Giovanni
57 Verelst Steven
58 VERHULST Jerry
59 VERHULST Tom
60 WARTELLE Sébastien
61 WILLIAMS GRANT
62 WILLIAMS ROSS
63 DENIS Vincent €

4WD
1 BAND STUART
2 BELSTEN DAVID
3 BENNARDO GILLES
4 BERTHIER Thibaut
5 BETTENS SIMON
6 BYKANS Peter
7 CHARLIER Christophe
8 CHURCH DAVID
9 CLEREBAUT Philippe
10 de Saint Hubert Mathieu
11 DE SUTTER Peter
12 DEBOES FRANCK
13 DEM
14 DEN HONDT Francis
15 DENOEL Michel
16 DESRAMEAUX MARTIAL
17 DEVILLE Philippe
18 FONTAINE Frederic
19 FURSTENFELD NICOLAS
20 GIBSON DAVE
21 GLATIGNY CYRILLE
22 GRIFFITHS ANDY
23 GROSSI Damien
24 GUISAMBERT Renaud
25 HAMMERTON Nico €
26 JP €
27 KEYAERTS Willem
28 LATINI Romuald
29 LEPAGE Laurent
30 LIGOT Jean-Yves
31 LIGOT Philippe
32 VOUMARD LOIC €
33 MEULEMANS David €
34 MICKIELS Erik
35 MIKO
36 MORSA Dominique
37 NEIL TRISH
38 NELIS Iris
39 OWEN MATT
40 PAIN FREDERIC
41 POULTER DAVID
42 RALLS NATHAN
43 RENARD JF
44 RISSER Jean-Mi €
45 ROBERT RAPHAEL
46 ROSSETTI ANTOINE
47 ROULLAND François
48 ROUSSEL patrice
49 SALLAERTS Kurt
50 SERVAIS Joachim
51 SERVAIS Philippe
52 SPENCER JOHN
53 SPICER GREG
54 SPRINGER ALEC
55 STAFFORD ELLIS
56 STOREY LlOYD
57 TIMBERLAKE PAUL
58 VAN ECHELPOEL Bart
59 VAN ECHELPOEL Kristoph
60 VAN OVERVELT Benoit
61 VANCAUWENBERGE FLORENT
62 VELKENEERS JOHNNY
63 VERLIES Kris
64 WARTELLE Sébastien
65 WILLIAMS GRANT
66 WILLIAMS ROSS

Truck
1 BLENS BJORK
2 JP €
3 MEULEMANS David €
4 OWEN MATT
5 PRUBMANN Oliver
6 RAU Lucas
7 ROUSSEL patrice
8 SCHLAFMUNTER Philippe
9 SITENSKY Kim
10

Short Course
1 COURTOIS BERNARD
2 EVENS NICOLAS
3 HAMMERTON Nico €
4 LIENARD REMY
5 MICHEZ EDOUARD-BENOIT
6 PATT €
7 STUTZ Eric
8 VANCAUWENBERGE FLORENT
9
10

TT 1/8 BE
1 BYKANS Peter
2 CAPELLMAN ROGER
3 CARPIN MATTHIEU
4 CATALINA Marc
5 DEM
6 LOOMANS BART
7 MOUTON René
8 Musin Maxime
9 NICKELL Cedric
10 ROUSSEL patrice
11 SCHLAFMUNTER Philippe

elvo
17-10-2010, 12:20 PM
Whoa, Belsten en DC komen! Kan er iemand in mijn afwezigheid "BEEEEEUUUITCH !" roepen?

feniks
17-10-2010, 05:13 PM
@ elvo / yep daar word al voor gezorgd.
en deelnemers lijst mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Supervlieg
18-10-2010, 08:04 AM
Whoa, Belsten en DC komen! Kan er iemand in mijn afwezigheid "BEEEEEUUUITCH !" roepen?

En mijn held! ! ! ! Mr Andy himself! :woot::thumbsup:

--> Ik kan nog muug Truck rijden? :D

flipside
18-10-2010, 09:13 AM
blijkbaar rijdt gij volgende week 4wd en truck, zijde daar zelf van op de hoogte??

Supervlieg
18-10-2010, 10:21 AM
blijkbaar rijdt gij volgende week 4wd en truck, zijde daar zelf van op de hoogte??

Eeeuh? :bored: Hoe komt zoiets? Heb me nooit voor die tettencup ingeschreven.

Cooper
18-10-2010, 10:30 AM
hahaha, misschien die Engelsen ook niet. :thumbsup:

Lowie
18-10-2010, 10:59 AM
Eeeuh? :bored: Hoe komt zoiets? Heb me nooit voor die tettencup ingeschreven.
neither did I :confused:
Ik stuurde enkel een mailke naar JP met de vraag om eens uit te kijken naar jouw inschrijving. Ik vermelde zelf geen categorieën.
Je stuurt JP best ne mail, denk ik.

Highjumper
15-08-2011, 07:11 PM
When is the EIR2012!! i need the DAte because we have a Indoor Race in February , too!!

Greets from Germany

Kim Sitensky

Lowie
15-08-2011, 07:33 PM
very prolly it will be the weekend of 3 to 5 feb (as it always was the first weekend of feb in the past afaik), but this is date is not 100% certain and has to be confirmed!!