View Full Version : Lamborghini Winter Trophy 2010-2011
Lowie
20-10-2010, 12:28 AM
Dit weekend de eerste manche van de LWT 2010-2011.
Zondag beginnen we al om 8.00u 's morgens!! Kwestie van niet te laat te eindigen.
Zaterdag kan er vrij getraind worden tussen 10.00 en 18.00u
Normaliter zal op zondagmorgen de poort open zijn zodat iedereen met de wagen tot aan de deur kan rijden en dan uitladen. Daarna dient de wagen terug op de parking gezet worden.
Lowie
20-10-2010, 12:35 AM
2WD
NOM
ABRAS Benoit
BRAUNS Vincent
CATALINA Johan
COOMANS STIJN
COUNET Christophe
DE BOLLE Peter
DE CONCHY Fred
DE GREEF Ludo
de Saint Hubert Mathieu
Debacquer John
DENIS Vincent
DEVILLE Philippe
FONTAINE Frederic
GIBERT eric
KEYAERTS Willem
KIMI
konings jean-yves
LATINI Romuald
LIGOT Jean-Yves
LIGOT Philippe
LOQUET Serge
MERTENS Laurent
MEULEMANS David
NINANE Bruce
patrick bolle
REINQUET Michaël
RENARD JF
RENAUX JEROME
RENAUX Rudy
RISSER Nico
ROUFFOSEE STEPHANE
SMEKENS JURGEN
SYR Quentin
VAN LAER Patrick
VAN OVERVELT Benoit
VAN OVERVELT Claude
VANDENBOSCH Dirk
VANDENBOSCH Thaisa
VELKENEERS JOHNNY
VERHULST Jerry
VERHULST Tom
VERSTREKEN Frank
VITS KOEN
WARTELLE Sébastien
wynen wouter
4WD
NOM
BRUILLET Ludovic
BULTYNCK Jerome
BYKANS Peter
CHARLIER Christophe
CLEREBAUT Philippe
DE CONCHY Fred
de Saint Hubert Mathieu
DE SUTTER Peter
DEM
DEN HONDT Francis
DENOEL Michel
DEVILLE Philippe
FACON ARNAUD
FONTAINE Frederic
GROSSI Damien
GUERRA Eric
GUISAMBERT Renaud
HAMMERTON Nico
HEYSE Daniel
JP
KEYAERTS Willem
konings jean-yves
LIGOT Jean-Yves
LIGOT Philippe
Lolo the boss
MAQUET SEBASTIEN
MEULEMANS David
MICKIELS Erik
MIKO
Morsa Dominique
PATT
Peeters stephane
RENARD JF
RISSER Jean-Mi
SALLAERTS Kurt
SERVAIS Joachim
SERVAIS Philippe
TABURIAUX Gaetan
VAN LAER Théo
VAN OVERVELT Benoit
VAN OVERVELT Claude
vandernoot frederic
Verelst Steven
VERSTRAETE STEVEN
VERSTREKEN Frank
WARTELLE Sébastien
WOCHJCK Kerry
TT 1/8 BE
NOM
Barbieux Bertrand
BERGER Delphine
BOSSIER DIDIER
BRUNIN Dominique
BYKANS Peter
CAPELLMAN ROGER
CARPIN MATTHIEU
CATALINA Marc
DEM
DUFER Eric
JOURET OLIVIER
lernout diego
MARTIN Frederic
Musin Maxime
NICKELL Cedric
SMEKENS JURGEN
Vanhemelrijck Patrick
SC + Truck
NOM
COURTOIS BERNARD
EVENS NICOLAS
Giesbers Leonard
LIENARD Remy
konings jean-yves
ROBERT Raphaël
STUTZ Eric
COOMANS STIJN
MEULEMANS David
VELKENEERS JOHNNY
Verelst Steven
VERSTRAETE STEVEN
artic racer
20-10-2010, 06:24 PM
OMFG 8u eerste reeks?????
dat wilt zeggen dat ik om 6U moet vertrekken om tijdig uitgeladen en uitgestald te zijn...
Om maar te zwijgen van de mensen die van uit antwerpen of verder moeten komen...
Low_e kunde ni voorstellen dat ze een kwali weg laten en op een normaal uur beginnen...
Ik vrees dat het voor veel (vlaamse) mensen den eerste en de laatste keer zal zijn.
Gr Chambrino
crashingbird
20-10-2010, 07:12 PM
tja,
kan er miss. een soort 'regeling' gemaakt worden , dat zij die de zaterdag / recentelijk niet getraind hebben , de zondag toch nog 1 'pakske' kunnen leegrijden tussen 7 en 8, en waarbij de habitués/leden vriendelijk gevraagd wordt niet meer te trainen de zondagochtend en de piste vrijhouden voor de 'occasionelen' ? (ik vraag misschien veel...)
We zijn daar sedert het bnk niet meer geraakt, dus 't zal heel goe gaan:rolleyes::(
Cooper
20-10-2010, 08:13 PM
ik zal aan jullie denken als ik in mijn bedje lig :-)
:thumbsup:
Gonzo
20-10-2010, 08:16 PM
O
Low_e kunde ni voorstellen dat ze een kwali weg laten en op een normaal uur beginnen...
Of maar 2 van de 4 reeksen laten meetellen ipv 3 , dat er toch de mogelijkheid is om de eerste te skippen zonder zwaar onder druk te komen.
Lowie
21-10-2010, 08:18 AM
OMFG 8u eerste reeks?????
dat wilt zeggen dat ik om 6U moet vertrekken om tijdig uitgeladen en uitgestald te zijn...
Om maar te zwijgen van de mensen die van uit antwerpen of verder moeten komen...
Ik vrees dat het voor veel (vlaamse) mensen den eerste en de laatste keer zal zijn.
Gr Chambrino
da's ook mijn idee en ik zal het zeker voorstellen op een volgende vergadering. Ik vrees echter dat er op korte termijn niet veel aan te veranderen is.
De mannen van BRCC komen bijna allemaal uit het nitro-rijden waar ze lange stints, veel rijden, gewoon zijn.
En nét dat vele rijden willen ze graag aanbieden aan de elektro-piloten ... maar ik vrees ook dat ze zich vergissen en dat een startuur van 8.00u inderdaad pijnlijk én erg onpraktisch vroeg is.
Jammer genoeg sta ik in dat idee een beetje alleen binnen BRCC.
I'll see what I can do, maar voor deze zondag zal het zijn zoals aangekondigd werd.
flipside
21-10-2010, 12:01 PM
Hey Ludo, kan je nog eens het paypal adres geven voor de betaling van een LWT deelname? 12 euro was het toch he?
Vind het zo direct niet meer terug...
merci!
Lowie
21-10-2010, 06:39 PM
mary.draelants[AT]gmail.com :)
flipside
22-10-2010, 08:23 AM
merci!
dirk702
22-10-2010, 09:01 AM
merci!
Gaat gij dat nu nog betalen ? is dat niet wat te laat ?
flipside
22-10-2010, 09:05 AM
Gaat gij dat nu nog betalen ? is dat niet wat te laat ?
Ge kunt den dag zelf ook nog betalen, en trouwens met paypal krijgt ge na 5s al een bericht daarover, is ni zoals een overschrijving waar ge 3 dagen op moet wachten hé.
dirk702
22-10-2010, 09:36 AM
Ge kunt den dag zelf ook nog betalen, en trouwens met paypal krijgt ge na 5s al een bericht daarover, is ni zoals een overschrijving waar ge 3 dagen op moet wachten hé.
Ok ik zal dan ook mijn betaling nu doen....
Die van Robin D'Hondt kan ik nog niet doen want die staat op reserve lijst ... te laat ingeschreven...
Cooper
22-10-2010, 09:42 AM
moet gij betalen voor uwe schonezoon. ochottekes :p
dirk702
22-10-2010, 09:44 AM
moet gij betalen voor uwe schonezoon. ochottekes :p
Ja maar die betaald mijn dochter in natura terug !!!!!
flipside
22-10-2010, 09:47 AM
Sebiet kunde nog inschrijving voor uw kleinkinderen gaan betalen!
dirk702
22-10-2010, 09:48 AM
On-topic blijven..... Hé Ludo das waar hé !!!
Lowie
22-10-2010, 10:02 AM
Ja Dirk, ge hebt gelijk jong.
Koekske en bank vooruit ;)
crashingbird
22-10-2010, 03:26 PM
:lol::lol::lol::lol:Sebiet kunde nog inschrijving voor uw kleinkinderen gaan betalen!
J-Meister
22-10-2010, 11:51 PM
Ok ik zal dan ook mijn betaling nu doen....
Die van Robin D'Hondt kan ik nog niet doen want die staat op reserve lijst ... te laat ingeschreven...
Mijn plaats nu zondag is vrij aangezien den dwaze pastoor hier beslist heeft om het vormsel op de 24e te laten doorgaan :mad: dus ff J-P verwittigen Dirk
soobah
23-10-2010, 09:42 AM
Heeft er iemand een succesvolle B4 setup sheet voor charleroi, zodat ik niet na elke bocht 180° gedraaid sta?
Losi shocks (maar neem ook asso shocks als reserve mee)
grts
Stijn
flipside
23-10-2010, 10:31 AM
Probeer dit:
Voor:
shocks 1 outside
Camberlink 1A, 2 washers onder binnenste ballstuds
olie 30
zwarte piston
1 of 0 limiters in de shocks
blauwe veer
30° caster blokken
1 of 2 graden camber
Achter:
Shocks 1 inside
olie 25
zwarte piston
1 limiter in shocks
roze veer
camberlink 1B
0 washers onder binnenste ballstud
lange wielbasis
1° anti squat
2° camber (zeer belangrijk!)
Banden vooraan stagger rib, achteraan minispikes
Grote vleugel!!!!! Samen met camber en zwarte pistons het allerbelangrijkste.
Voor de rest een auto van +-1650-1700gr, en het lood moet onder uw lipo liggen, evt ook achter/onder uw servo. Vooral niet aan de zijkanten van uw auto (dus niet onder uw regelaar/ontvanger).
Wat voor motor rij je? Hoe rustiger hoe beter.
soobah
23-10-2010, 10:44 AM
aha, zeer bedankt al.
X11 10.5, met een sphere tc spec op program 1
Dat zal wel rustig genoeg zijn zeker? : )
ps: 'k heb alleen asso oil, komen die waardes wat overeen met losi oil?
flipside
23-10-2010, 11:37 AM
aha, zeer bedankt al.
X11 10.5, met een sphere tc spec op program 1
Dat zal wel rustig genoeg zijn zeker? : )
ps: 'k heb alleen asso oil, komen die waardes wat overeen met losi oil?
Ja da is 't zelfde, of in ieder geval toch dicht genoeg. En 10.5 is rustig genoeg :D
Lowie
23-10-2010, 11:51 AM
Zijn zwarte losi-pistons die met de kleinste gaatjes en waarom die piston-keuze, Wouter?
Ik begin al een beetje iets te begrijpen van setup maar voor shocks is het me nog erg vaag. Bijvoorbeeld wanneer kiezen voor kleine gaatjes (meer pack?) en dunne olie, en wanneer juist kiezen voor zwaardere olie met grote gaatjes ... en dan komen er nog de veren bij.
Dienen veren om de schokken op te vangen, of moet de olie dat doen?
En dan nog die limiters .. dat is om de droop te beperken. Waarom hier juist weinig droop? Ik dacht dat een wagen daardoor beter kon rollen en dus meer grip creëren.
Er is enorme variatie in de uitbreidingsstrategieën van de verschillende clans. Team Fluffy Bum gaat voor een horizontale uitbreidingsstrategie: leden worden aangeworven vanuit alle lagen van de bevolking (jong, oud, smal, breed,..) in verschillende Europese landen.
Team Medium, anderzijds, gaat voor de verticale expansie: door een strategische aanwerving van één vruchtbaar vrouwelijk lid - een aanwerving die trouwens niet geheel vlekkeloos verlopen is - kan de clan nu ongelimiteerd uitbreiden, en als het ware Team Medium Offspring® voortbrengen. Strategisch een goede move, want dit expansieproces gaat op exponentiële en natuurlijke wijze voort, waar Team Fluffy Bum tegen een berg van internationale politiek en administratie aankijkt.
Team LelijkeBodiesEnMismatchJanten - en hun totnutoe onopgemerkte Nederlandse afdeling TeamlelijkeKappenEnMismatchVelgen - beperkt zich tot de expansie van de pensen van hun eigen leden. Bier en pizza FTW.
Gonzo
23-10-2010, 04:17 PM
Zijn zwarte losi-pistons die met de kleinste gaatjes en waarom die piston-keuze, Wouter?
Ik begin al een beetje iets te begrijpen van setup maar voor shocks is het me nog erg vaag. Bijvoorbeeld wanneer kiezen voor kleine gaatjes (meer pack?) en dunne olie, en wanneer juist kiezen voor zwaardere olie met grote gaatjes ... en dan komen er nog de veren bij.
Dienen veren om de schokken op te vangen, of moet de olie dat doen?
En dan nog die limiters .. dat is om de droop te beperken. Waarom hier juist weinig droop? Ik dacht dat een wagen daardoor beter kon rollen en dus meer grip creëren.
Volgens het Mediumigheidsprincipe: Standaard-kit-droop moet gerespecteerd blijven, shock van midden naar binnen zetten MOET dus gecompenseerd worden met een limiter.
Volgens de leer van TFB: Olie en piston zijn vooral voor landing, dus 30 met middelste piston is altij goe. Enkel op een biljart met voze grip zoals Charleroi of op de infinite woops van Vlijmen gras kan daarvan afgeweken worden zonder de stempel "zwaar experimenteel"
Deze strategie ligt helemaal in de lijn van Team LBMG: "die olie zit daar nog maar 2 weken in, het is beter zo", en werd daar dus met grote tevredenheid toegepast het laatste jaar. Dat de juiste achterveer meestal hetzelfde blijft vinden wij ook de max, zodat al onze aandacht kan gaan naar banden, laden van packs en het eten van hotdogs.
Lowie
23-10-2010, 04:35 PM
owkay, wat zijn dan die zware experimentele afwijkingen voor Chalreloi. :drool:
Gonzo
23-10-2010, 04:52 PM
Het voze in Charleroi is het plots haken in het midden van een snelle bocht, en de achtertrein van mijn X6 ging daardoor dan overdreven hangen, grip weg achter en 90 graden spin.
Hardere veren rondom hielp, vooral achteraan veel harder.
Stabi achter zou ook goe zijn hiertegen, maar da hebbek ni...
Misschien dat dat plots doorzakken ook minder is met kleinere piston (wat de reden echt is moet Wouter maar zeggen, dit is het enige wat ik kan bedenken), maar ik rij daar ni graag mee: land je ni mooi of raak je iets wordt dat harder afgestraft.
Omdat met die harde veren het nog niet 100 percent weg was, heb ik 40 rondom gezet (gewone pistons dus), maar dan slipte ik overdreven (banden half versleten, nefast daar...) 40 voor en 30 achter was al mee te rijden, en ik denk top met nieuwe banden.
crashingbird
23-10-2010, 05:27 PM
stabi achter???
-> neemt grip weg aan de kant waar je die gebruikt, achter dus, en verhoogt de grip waar er geen gemonteerd is, dus vooraan in jouw geval, wat het probleem van hoeken alleen maar verergert....da's dan de theorie, we hebben het nog niet in de praktijk getest, maar John had ook het 'hoeken' probleem op het BNK bij BCA...
Hoofdstuk 'suspension', pagina 7 van de TFB-bijbel er eens op nalezen, dan wordt eea wel duidelijk :http://users.telenet.be/elvo/
TM fronst al de wenkbrauwen of doet dit :rolleyes: als ik het woord 'antirollbar' maar durf te vernoemen voor een 2X4 buggy, waarom, dat moet je maar eens vragen, waarschijnlijk is het niet 'Medium' genoeg en te extreem.
Daarom noemt het ook TM en niet Team Extreme hé:cool:
Gonzo
23-10-2010, 05:39 PM
stabi achter???
-> neemt grip weg aan de kant waar je die gebruikt, achter dus, en verhoogt de grip waar er geen gemonteerd is, dus vooraan in jouw geval, wat het probleem van hoeken alleen maar verergert....da's dan de theorie, we hebben het nog niet in de praktijk getest, maar John had ook het 'hoeken' probleem op het BNK bij BCA...
Je theorie klopt, maar vergeet niet dat Charleroi een absoluut biljart is, dus de afname van grip door een hardere veer of stabi te steken zal enorm beperkt zijn. Franstalige-Rudi-met-de-oranje-kap-X6 rijdt er bvb met een oranje Losi achterveer+stabi, das dus pokkehard allemaal, maar met een goeie achterband onbestraft qua grip. Op eender welk ander circuit is zoiets ondenkbaar. Stabi daar achteraan is dus te overwegen.
crashingbird
23-10-2010, 06:03 PM
ja, 't is miss. het nog té lange kuntstgras dat voor 'rare' grip-situaties zorgt, vooral in die snelle bocht !
en stagger/spikes die in kunstgras 'bijten' is natuurlijk niet 't zelfde als slicks op tarmac/tapijt....
-> efkes met de maaier of tondeuse erover gaan zou wel helpen :D
ps: Eric en Gonzo, wat is nu LBMG ? of is de G alternatief voor J ? (zoals genever of jenever)
Gonzo
23-10-2010, 06:28 PM
ps: Eric en Gonzo, wat is nu LBMG ? of is de G alternatief voor J ? (zoals genever of jenever)
Ja, zo dachtek, maar "jantes" is dus weldegelijk met een "J" in het frans, sterke en terechte opmerking Kurt! :thumbsup:
Jah, dialect he, nooit moeten schrijven... tHeeft ook lang geduurd eer ik wist dat een twalsiree "Toile Ciree" geschreven was.
Voor de nederlanders: Qua spreken is het heel belangrijk in onze streken die dingen te kennen, want moest je hier bvb "siervelg", "koppeling" of "cilinderkoppakking" zeggen ipv "enjoliveur", "embrayage" en "joint de culasse", bekijken ze u alsof ge ne homo zijt.
want moest je hier bvb "siervelg", "koppeling" of "cilinderkoppakking" zeggen ipv "enjoliveur", "embrayage" en "joint de culasse", bekijken ze u alsof ge ne homo zijt.
Alsook: fourche, motoculteur, manivelle, pare-choc, garde-boue, platinnekes, bielle, culasse, boulonneuse, baladeuse, compresseur, chamfrein, joint, goujons, vitessen, frein, amortisseur, plaquettekes, piston, plon, fare.
Basically: alles wat met rollend materieel te maken heeft en geen Franse naam heeft, is gay.
crashingbird
23-10-2010, 07:35 PM
'platinnekes', zijn dat de viesplatinees ?:confused:
als ge dat allemaal in schrijftaal ziet... cool eigenlijk zo'n lijstje, nog zo'n paar dinges :
charge-buize, cliniateurs, disque, bougie, de batterie, vidange, ne bidon nafte...
Gonzo
23-10-2010, 07:47 PM
cliniateurs
Ha, betrapt! tzen clignOteurs, 1-1 !!! :lol:
Maar de ver-west-of-oost-vlaamsing van franse woorden zijn mogelijks NOG cooler vantijd, das waar!
crashingbird
23-10-2010, 08:04 PM
hé, g'hebt gelijk, was zelfs al vergeten dat dit de correcte 'vertaling' was, maar was niet de bedoeling dit in de juiste schrijftaal neer te zetten, gewoon de door mij gekende uitspraak zoals ik mij die herinner , 't was zelfs een werkwoord van mijn grootvader :- "hier moet ge ne keer cliniateren manneke " -ik was pas 14j als ik al op straat reed met opa's auto, en opa naast mij....(en toch was't veiliger dat ik reed, ik was wel nuchter...):thumbsup:
flipside
23-10-2010, 08:37 PM
Bende losers!
Ludo, hier een simpele uitleg.
Normale olie en normale piston (rood in geval van losi): bijna overal te gebruiken
Dunnere olie met kleinere piston (kleinere gaatjes, zwart losi dus): Voelt zelfde aan, maar meer 'pack'. Auto slaat minder door bij landen van jumps (vooral als er geen landing aan de jump hangt). Landen gaat dus veel stabieler zijn, en je kan daardoor sneller terug gas geven. Verder maakt dat de auto gewoon stabieler op high grip biljart pistes zoals charleroi (super snelle reacties worden uitgevlakt).
Dikkere olie met grotere piston (losi oranje): Minder pack. Goed op puttencircuits omdat de shocks snel in en uit kunnen veren in de putten, en de banden dus contact houden met de grond (wat het ultieme doel is om snel te zijn).
Veren dat is iets speciaals, want ge kunt er volgens mij geen algemene regels op plakken. Stel je rijdt met vrij dunne olie en een normale veer (roze losi). Je gaat dan 1 veer harder (rood), de demping zal dan 'springerig' en niet meer zo gedempt aanvoelen (olie is te zacht voor uw veer). Die test gaat u een bepaald idee geven van wat een hardere veer doet (minder grip).
Stel nu dat je vertrok met roze veer en al iets dikkere olie, shocks voelen goed 'gedempt' aan. Dan ga je naar rood en je gaat rijden. Die test gaat u een ander idee geven dan de eerste :-) Rode veer met goed gedempte shock, zal stabiel zijn en juist meer grip geven. Roze veer met dunnere olie gaat u minder grip geven :-) In tegenstelling tot wat je zou verwachten. Ik ga regelmatig achteraan 2.5 of 5wt dunner, om meer stuur te creëren, meer rotatie. Maar alles hangt af van welke olie er al in zat uiteraard.
Nu moet je natuurlijk weten wat 'goed gedempt' is, welke olie/piston/veer combinatie daarvoor zorgt. Dat kan je ook niet veralgemenen, want dat hangt dan weer in sterke mate af van de positie van de shock op uw arm! (en in mindere mate ook op de tower).
Dus in charleroi, zwarte piston omdat dat goed landt, en omdat dat de auto stabiel maakt in de bochten, op de vreemde grip tapijten. Stabiel wil ni zeggen sneller, maar wel minder fouten. En met 12 man per heat op een piste met rondetijden onder de 20s, ga je veel volk tegenkomen, en is het allerbelangrijkste dat je op de baan blijft gedurende 6 minuten.
Er zijn daar ook geen putten of hobbels, dus zwarte piston is nergens nadelig.
Ik heb vorig jaar op zowat alle banen met roze achterveer gereden (astro, klei,...). In charleroi ben ik er nog ni uit... Maar het is roze of rood, niks anders.
Vooraan is iets anders, klei is dat oranje of zilver (zacht dus), astro zilver-groen-blauw, afhankelijk van de grip (stof op de baan). Zachtere veer is beter op stoffige banen, harder is beter op high grip. Zachte veer is meer stuur in 't midden en uitgaan van de bocht, harde veer is direct bij insturen en stabieler (minder stuur) in midden van de bocht.
Met pistons kan je ook balans totaal veranderen. Bvb vooraan grotere gaatjes dan achteraan = veel stuur. Andersom is super safe (TFB stijl).
Verder ga ik kurt moeten teleurstellen wat rollbar op 2wd betreft :-) Ik heb dat altijd gehaat, maar ik moet toegeven dat ik van gedacht veranderd ben. Tot mijn grote verbazing, neemt een rollbar niet simpelweg grip weg!!! In tegenstelling, de eerste keer dat ik het probeerde had ik meer grip achteraan... Was op tapijtbaan, lange chicane na de rechte lijn (dus zeer snelle bocht). Zonder rollbar: overstuur en onstabiel bij bochtenwissel (chicane). Met rollbar: achterkant stabiel, veel grip en snel. Natuurlijk zet er een bar op van 5mm dik en het is weer een ander verhaal...
(rollbar haat kwam van m'n korte X6 uitstap, auto werd nog meer een vod/krab dan zonder rollbar).
Zo, de rest vraagt ge morgen maar :-)
hier een simpele uitleg.
<MUUG uitleg van dingen die niet simpel zijn>
:lol:
flipside
24-10-2010, 07:02 PM
Simpel is niet gelijk aan kort, en het slaat op de uitleg, niet op het onderwerp! Ik zal het anders zeggen: 'simpel uitgelegd'. Allé, ik vind het simpel uitgelegd :D
crashingbird
24-10-2010, 08:01 PM
weet iemand ne simpele link met de online uitslagen ?
Gonzo
24-10-2010, 09:14 PM
Nope, nog geen uitslagen gezien.
Voor zij die vandaag twijfelden of minipins nu mochten:
Lambo trophy: BNK regels + minipins toegestaan (staggered rib vooraan op een 4wd mag dus ni, moet ook minispike2 of minipin zijn)
EIR: BNK regels, dus enkel minispike2
Lowie
25-10-2010, 08:45 AM
En? Hebben de heren het een goed evenement gevonden?
Laat de (opbouwende) kritiek maar komen.:p
flipside
25-10-2010, 10:14 AM
Jep het was goed! Gezien het aantal deelnemers alles vlot verlopen, JP heeft goeie beslissing genomen om een qualif te droppen, anders zou het heel laat geworden zijn. Problemen met de telling zijn zonder veel problemen opgelost enz...
De verre wandeling van circuit naar auto heeft me ni echt gestoord eigenlijk.
Iedereen had precies een tafeltje, veeeel beter dan de random chaos vorig jaar :) En het was warm!
Het was wel een beetje vroeg om te beginnen, maar dat is dan vooral voor de vlamingen, op bnk's is het altijd andersom. Van mij mag er gerust een lagere deelnemerslimiet zijn, zodat het geheel op iets kortere tijd afgewerkt kan worden (en er dus later kan gestart worden :) ). Maar dan heb je weer inschrijvingen die op een paar minuten volzet zijn...
Circuit is goed, leek alsof er veel minder kapot gereden werd dan vorig jaar? Zeker het dichtmaken van de hoektafel is een pluspunt :D
Van mij zou de layout iets technischer mogen (maar dan hebben de 1/8e misschien problemen?). Rondetijden van 17s zijn eigenlijk wat te snel, toch zeker voor grote races als EIR en evt een EK in 2012. Maar vermoedelijk zal de layout nog wel eens veranderen? Als je nu in het infield hier en daar een klein jumpke of wat houten latten onder de mat steekt, dat zou de rondetijden ook al een stuk kunnen verlengen. Misschien de grote lange bocht iets aanpassen zodat de oppervlakte die erin ligt ook benut wordt als baan, want daar gaat vrij veel plaats verloren. Daar ligt ook nog geen houten plaat in, dus misschien de moeite om te overwegen vooraleer dat helemaal opgevuld wordt? Of leg ergens een houten plaat OP de baan, driften!! :thumbsup:
flipside
25-10-2010, 10:29 AM
weet iemand ne simpele link met de online uitslagen ?
Ik vind ook niks, misschien wordt de myrcm site niet meer gebruikt?
Gonzo
25-10-2010, 12:04 PM
De circuitranden ingepakt met hout is zalig :thumbsup: : er is zonder twijfel veeeeel minder kapot gereden, en dit zelfs zonder die rare dikke matten onder de landingen zoals vorig jaar. En eens de setup wat goed is (maar das wel makkelijker gezegd dan gedaan) kan er fameus veel panache neergelegd worden, zonder het risico je auto half te mollen tegen een betonnen muur.
Baanposten bij de B-reeks van 1/8 was met momenten wel met uw leven spelen, en dat heeft een baanpost wel gemeld aan JP na de laatste B-finale. (kheb ook 2 letterlijke laagvliegers net kunnen ontwijken)
We hopen dus gewoon dat JP volgende keer een woordeke placeert richting die mensen, om te vragen vooral wat veiliger te springen.
En het lijkt ook of al die 1/8 met een stuurke rijden, waarbij 1 mm het verschil is tussen niets en 6S tkot open. Wartelle ofzo die kan da aan, maar de meesten in de B-finale snappen precies ni dat ge daar als beginner meer tijd mee verliest dan wint, en wat erger is: kunnen soms op 5 meter na ni weten waar ze landen omdat daardoor de afsprong zo moeilijk te doseren is.
Dus gewoon die mensen vragen wa rustiger te springen, oftewel enkele American Football helmen voorzien, want anders zienek hiermee nog accidenten gebeuren.
Op dit kleine minpuntje na, top organisatie, zoals we daar gewoon zijn!
crashingbird
25-10-2010, 06:52 PM
ja, 't was idd goed gisteren, en zoals Ludo vraagt, hier wat reacties en vooral opbouwende kritiek:
algemeen/wedstrijdverloop :
---------------------------
+ waar anders dan bij BCA kunt ge u in het najaar/winterperiode eens goed uitleven indoor met je offroad materiaal :thumbsup:
+ 't was idd warm, miss. zelfs wat teveel van 't goede, spaar gerust wat mazout/gas uit en zet de thermostaat op 20/21 ipv 27° :drool:
+ kantine met voldoende eten en drinken, ook nog in de namiddag !
+ een r/c club, nu inclusief sanitaire voorziening anno 2010, sedert de slijpschijf eens door de muur sneed, is een groot pluspunt!
+ een pitplek voor iedereen, zelfs laatkomers konden hun picnic-tafeltje thuislaten, en er waren voor deze nog enkele 'gewone' tafels over ook!
-de dag duurde wat te lang, maar wat gelukkig gecompenseerd werd door 1 kwali weg te laten (= +)
De eerste kwali reeks was serieus uitgelopen (duurde 2u), het op en af gaan v/h podium en het starten ging in 't begin niet zo vlot, er zijn nochtans 2 trappen (= +++!)
De wedstrijdleiding liet het achteraf gelukkig wat vlotter verlopen.
tip : misschien de 'parkeerplaats' voor zenders/auto's zodanig inrichten, dat deze zowel op als achter het circuit bereikbaar is, zodat de baanposten het circuit zo snel mogelijk kunnen verlaten, en daarna hun wagen kunnen ophalen = weer een minuutje sneller om de volgende reeks te laten starten! Ook kan je die plaatsen nummeren van 1 tot 10 (of 12?) dat werkt ook wat vlotter!
- een groot minpunt vond ik het regelmating uitblijven v/d printouts -> ik verwacht niet dat iemand v/d organisatie de ganse dag om de 7 à 8' gaat 'aanplakken', maar als de kopieën voor het publiek op een bereikbare plaats liggen -dus de printer niet boven op de stelling- dan komen die vanzelf wel terecht (de meeste rijders zijn nieuwsgierig, kennen meestal hun eigen naam zelfs, en hangen de tijden dan wel op hun plaats !)
circuit:
------
+ parcours-afzetting (Lambo paneelkes) zorgt ervoor dat je niet zoveel brokken maakt als je eraf gaat, wel waren ze nu en dan aan vernieuwing toe, na een 'tikske' van zo'n 1/8ste !
+de hoektafel afgewerkt met planken zodat er geen auto's meer naast vallen
- maar dit moet/gaat nog verder afgewerkt worden naast de jump en down-slope die net voor de hoektafel komt! (dit was een heel gevaarlijke plek voor baanposten, die er regelmatig een wagentje moesten van tussen halen langs de muur)
+ iemand aan de micro, die deftige commentaar geeft is goed, ook al is't in 't frans ;)
- spijtig wel dat dit voor mij zo goed als volledig onverstaanbaar was(slechte akoestiek, zeker door die allweather megafoon-achtige luidsprekers die altijd maar een twijfelachtige geluidskwaliteit produceren, maar vooral door het gebouw zelf + het geluid werd dan nog ook nog eens overstemd door het lawaai van de heel regelmatig draaiende aanjager v/d verwarming
Misschien zijn de luidsprekers ook wat te hoog opgehangen.
- in de hoek van 't gebouw, was de lucht nogal bezwangerd, en neen, niks te maken met paringsrituelen in deze context..(het 'juiste' woord ontgaat mij, dus ='bedompt' in 'tvloams) de deur dan regelmatig wat openzetten om te verluchten is miss. wel een goed idee, maar waarom binnen een rookverbod, als de rokers allemaal voor de open deur gaan staan dompen.....(ik = ex-roker, dat zijn de ergste 't schijnt :mad:)
- er waren toch enkelingen zeer luidruchtig op de stelling,
+ ook hoorde ik wel eens een terechtwijzing (de enige keer dat ik begreep wat men vertelde:blush:)
Baanposten is altijd wel een risico, maar zoals ook Gonzo schrijft, zou een helm geen overbodige luxe zijn op sommige plekken, ook John heeft een auto rakelings langs zijn hoofd zien passeren (net voor de hoektafel). Enkele helmen voor de gevaarlijkste plaatsen zou niet slecht zijn (type/model ?, maar liefst ook voorzien van roostertjes aan de oren, zodat de baanposten niet 'doof' zijn dan :D
Het al dan niet verplichten tot dragen, daar ga ik mij niet over uitspreken, maar de mogelijkheid hebben om eentje op te zetten zou niet slecht zijn.
En 't hoeft daarom geen 1/8ste te zijn, de 1/10des kunnen ook gevaarlijke projectielen zijn, als je eentje in je gezicht, of slechter nog, tegen je slaap krijgt.......
+ De 1/8ste mensen wat tot redelijkheid aanmanen was idd ook goed.
Van de meer 'exotische' klasses, vond ik de SC's wel de beste/mooiste, de 1/8ste zijn toch niet echt zo geschikt voor zo'n circuit, komen daar niet echt tot hun recht, maar die mensen zijn natuurlijk ook blij 's winters wat te kunnen doen met hun gerief! (en BCA blij met de extra leden/inkomsten)
Merci BCA, 't was fun, en tot de volgende (nog eens een trainingske deze winter miss., maar zeker tot op de EIR)
Totdaar onze beknopte bijdrage:p
groet,
John en Kurt
DarkDog
25-10-2010, 07:19 PM
Veel heb ik aan bovenstaande niet toe te voegen... het was af... :thumbsup:
dik in orde!
Laat nog maar wa komen van da...
Lowie
25-10-2010, 08:04 PM
pictures: :)
http://media.automodelisme.com/Belgian-2010-Races/TT-1-10/Lamborghini-Trophy-24102010/14338489_h7Z76#1061495106_r7t6E
't zijn allemaal prachtige foto's van de wagens.
Volgende keer neem ik ook, mijn apparaat mee, dan schiet ik ook een pak sfeer-foto's, .. al zullen die kwalitatief een pak minder mooi zijn, tja.
Lowie
25-10-2010, 08:56 PM
results:
https://spreadsheets0.google.com/ccc?key=tflyfTP0uY9iQlHVbXCN9Gw&authkey=CKzIgboM&hl=fr#gid=5
Kusal
26-10-2010, 08:47 AM
Alles dik in orde en goed geamuseerd.:thumbsup:
Was wel wat vroeg maar dit is voor iedereen hetzelfde.
1/8 B is te gevaarlijk om te marshallen; als ze zo blijven rijden dan weiger ik om nog te staan (heb geen zin om naar spoed te gaan om dat ik een 1/8 tegen mij krijg)
En 1/8 A liet zien dat er wel degelijk mee te rijden valt!
Lowie
28-10-2010, 11:36 AM
Er zijn wat plekjes vrijgekomen in 2WD voor de volgende editie (14 november).
(We hebben een extra reeks gecreëerd.)
V-Rossi
28-10-2010, 07:43 PM
Ludo, u heeft 1 nieuw bericht. Lees na de toon. BIEP.
Gonzo
29-10-2010, 06:02 PM
als ge dat allemaal in schrijftaal ziet... cool eigenlijk zo'n lijstje, nog zo'n paar dinges :
charge-buize, cliniateurs, disque, bougie, de batterie, vidange, ne bidon nafte...
Of in het Aalsts (http://www.youtube.com/watch?v=bANAkt66bmM&feature=player_embedded#) :lol:
Lowie
03-11-2010, 08:37 AM
binnen twee weekjes is het al de tweede manche.
Dit zijn is de voorlopige regeling:
http://img268.imageshack.us/img268/8519/sriev.jpg (http://img268.imageshack.us/i/sriev.jpg/)
http://img3.imageshack.us/img3/5002/timingqualif.jpg (http://img3.imageshack.us/i/timingqualif.jpg/)
http://img714.imageshack.us/img714/9254/timingfinales.jpg (http://img714.imageshack.us/i/timingfinales.jpg/)
feniks
03-11-2010, 02:44 PM
denk dak al niet mee doen.
in nen D starten komaaaaaan en nathan in een A en nog C finalisten van een bnk . das er ver over. zelfs achteruit gaan ik en freud nog sneller dan de rest in ons reeks.
flipside
03-11-2010, 02:48 PM
Da's dan de ideale gelegenheid om te leren inhalen, én op safe te rijden.
feniks
03-11-2010, 02:57 PM
geen denken aan dak de bulle zo gaan kapot rijden. start zelfs op ne franse regional in nen deftigge Q net zo als in engeland . en dan nu de beste 2 van 2009 in een D laten starten das vragen om rommel. freud doet er mee wat hij wil zo strt ik ni. heb er vorig jaar op eir ook A gestaan en de enkele wedstrijden die ik er gedaan heb ook . dus kan daar niet echt mee volgen nu.
das niet van de gewoonte daar dat ze zo een misser maken.
Gonzo
03-11-2010, 04:32 PM
Nee, das waar, gij staat daar ni op uw plaats. Maar de bedenking was ook: dit is LWT 2, en diegenen die op LWT 1 in de A of de B stonden verwachten in feite ook niet dat ze nu in de C of D reeks moeten qualificeren.
Dus ja, nen echte misser is da ni, als ge opt BNK de eerste race mist hebt ge net hetzelfde voor.
Voor Nathan, Wartelle en nog nen engelsman maken ze blijkbaar wel een uitzondering, in kader van niveau en internationaal karakter misschien. Gij zijt ook niveau he Bart, maar binnenlands, en waar moeten ze de lijn dan trekken? Na u? Na Freud? Na de volgende? Ge snapt het probleem he...
feniks
03-11-2010, 04:51 PM
dat zou best kunnen eric .
maar daar starten en Q rijden is alleen nog goed voor miss een B finale te halen. dus dat heeft geen zin.
krikke
03-11-2010, 05:45 PM
Lowie , stomme vraag waarschijnlijk , maar ik ben ne complete noob in elektro , maar die SC is da enkel 2wd of mix , kheb hier ook zo iets staan , en als ik toch daar ben .....
krikke
03-11-2010, 05:51 PM
hela feniks ,Q !.. ik start daar blijkbaar ook he ,lol, en ik kan echt keihard rijden ...
opt recht stuk .....lol
artic racer
03-11-2010, 06:00 PM
OMG.
Bart das echt het slechtste excuus om ni te moeten rijden, pak mijn plekske dan he ik zal dan wel in de Q starten maakt mij gene zak uit...
Chambrino
feniks
03-11-2010, 06:01 PM
@krikke
euuuuuuu recht stuk. das daar een halve bocht of hele.
gaat dus lachen worden hahahahahaha.
krikke
03-11-2010, 06:03 PM
jongen , ik bleit nu al een oog uit , alles samen 4-5 lipo's gereden met versleten banden ,
dus blijf maar uit men buurt als ge kant wilt raken ,lol
J-Meister
03-11-2010, 06:05 PM
Wa is diene mixte eigelijk ?
soobah
03-11-2010, 06:05 PM
dat zou best kunnen eric .
maar daar starten en Q rijden is alleen nog goed voor miss een B finale te halen. dus dat heeft geen zin.allez nu... ik ben een newbie, slechts een dik half jaar met RC bezig, dus mss dat ik het slecht inschat ... maar ik zou toch denken dat als ge zo goed zijt als ge zegt, dat 't dan toch geen probleem mag zijn om in de Afinale terecht te komen, ook al moet ge de Dquali meedoen.
krikke
03-11-2010, 06:10 PM
Wa is diene mixte eigelijk ?
slalom , rum-cola /wodka-orange/gin-gini...
J-Meister
03-11-2010, 06:23 PM
slalom , rum-cola /wodka-orange/gin-gini...
Hahhaa as da ma goe komt (moeten we ons eigen rietje meebrengen of is er een leenrietje voorzien) :D
flipside
03-11-2010, 06:32 PM
allez nu... ik ben een newbie, slechts een dik half jaar met RC bezig, dus mss dat ik het slecht inschat ... maar ik zou toch denken dat als ge zo goed zijt als ge zegt, dat 't dan toch geen probleem mag zijn om in de Afinale terecht te komen, ook al moet ge de Dquali meedoen.
Ge schat het niet slecht in. (eerder goed)
feniks
03-11-2010, 06:35 PM
begin daar niet meer aan . heb me niet voor niets zo ingespannen in de laatste jaren om te geraken waar ik nu sta . verslijt daar geen banden aan dan.
krikke
03-11-2010, 06:52 PM
allee , weer en plek vooruit voor mio , holé
flipside
03-11-2010, 07:00 PM
Moest ik ni al zoveel weekends weg zijn, dan nam ik graag uw plaats in (in de D reeks).
In langenfeld worden de reeksen altijd random samengesteld. Geen probleem mee gehad vorige keer.
Misschien moet ge aan JP vragen om wartelle en nathan ook in de D te zetten, dat is eigenlijk veel eerlijker dan u in de A te zetten.
J-Meister
03-11-2010, 07:04 PM
Moest ik ni al zoveel weekends weg zijn, dan nam ik graag uw plaats in (in de D reeks).
In langenfeld worden de reeksen altijd random samengesteld. Geen probleem mee gehad vorige keer.
Misschien moet ge aan JP vragen om wartelle en nathan ook in de D te zetten, dat is eigenlijk veel eerlijker dan u in de A te zetten.
Das wel int frans te doen he :woot:
flipside
03-11-2010, 07:06 PM
JP kan ook engels :D
J-Meister
03-11-2010, 07:08 PM
JP wel ja :D
Lowie
03-11-2010, 11:25 PM
'k zal aan JP doorgeven dat ge u te goed vind voor die serie, Bart, maar ik denk dat ge uw gedacht een beetje moet bijstellen. Volgens mij zit alles een beetje door elkaar.
In uw reeks zie ik overigens Lolo staan en die kerel is misschien geen A-finale maar kan wel een stukske rijden. En Philippe Clerebaut stond vorig jaar een paar keer in de A-finale.
Bon, los van dat geruzie ;) ...
... moet ik effe melden dat dit weekend beloofd erg druk te worden in de BCA. JP kon al van veel piloten opvangen dat er deftig getraind zou worden voor de wedstrijd van volgende week. Het wordt er dus zeker weer sfeervol.
Voor niet-leden: je kan via onze website www.blackcountryarena.com een inschrijfformulier invullen en betalen via paypal (of storting?) en zo een trainingstoegangskaartje verkrijgen voor een dag of voor het weekend.
feniks
04-11-2010, 02:29 PM
@ ludo
dat gaat niet over te goed of te slecht . maar wil een leuke Qualif kunnen rijden en niet ontwijk de andere . en dat is wat er gaat gebeuren. ken alle namen van de A reeks , van de D reeks 3 da zegt genoeg.
ofwel gooit ge alles door elkaar of ge zet volgens level (zoals op de meeste grotere wedstrijden)of ge doe het zoals nu en geeft mensen die er 1 gemist hebben geen kans tot een goede Qualif. das een eerlijke mening he
flipside
04-11-2010, 02:50 PM
Op het huidige circuit kunt ge zowat in elke bocht inhalen zonder risico, dus da zou een probleem mogen geven.
Iedereen staat volgens uitslag vorige race, behalve nathan en wartelle.
Rij nu gewoon mee, leert kalm te blijven en ge zit met gemak vooraan in de A.
Als u dat ni lukt op een clubrace, dan zijt ge ni BNK champ waardig :D
feniks
04-11-2010, 02:57 PM
ben ook geen bnk champ :p:p:p:p:p:p
en hou mijn bulle gewoon graag heel , en das waar ik me zorgen in maak.
flipside
04-11-2010, 03:04 PM
Ok ja dan is er niks aan te doen. Laat dan wel aan JP weten dat ge ni komt hé.
Lowie
04-11-2010, 03:18 PM
tiens, welke plaats haalde je dan dit jaar in het BNK in de 4WD-klasse, Bart? En wie werd er vorig jaar kampioen 4WD in het BNK? :)
flipside
04-11-2010, 03:21 PM
tiens, welke plaats haalde je dan dit jaar in het BNK in de 4WD-klasse? En wie werd er vorig jaar kampioen 4WD in het BNK?
Bart2, gonzo1. Vorig jaar Bart 1.
feniks
04-11-2010, 03:21 PM
dit jaar 2 en vorig jaar 1 omdat freud niet alles gereden had 1 . dus niet bnk titel waardig . maar das in het heden en verleden en toekomst nog al gebeurd en dat zal ook niet veranderen denk ik hahahahahahahahahahahahahahh
Lowie
09-11-2010, 10:57 PM
Enkele nieuwtjes:
er zijn enkele plekjes vrijgekomen door last-minute-afzeggingen. Inschrijven kan dus voor deze categorie als je snel bent .. en enkel via onze website http://www.blackcountryarena.com
de piste is deze week uitzonderlijk open op donderdag van 14.00 tot 22.00u voor onze leden.
Op vrijdag echter is de piste pas beschikbaar vanaf 18.00u. Er zal overdag immers aan de piste gewerkt worden om ze klaar te maken voor dit volgende evenement.
Niet-leden kunnen ook komen rijden maar dan enkel als ze zich registreren via de website en via paypal betalen.
Op zaterdag kunnen de deelnemers van de wedstrijd gratis komen trainen.
dirk702
10-11-2010, 06:09 AM
Ok ja dan is er niks aan te doen. Laat dan wel aan JP weten dat ge ni komt hé.
We gaan u keihard missen !!!
Lowie
10-11-2010, 07:53 AM
We gaan u keihard missen !!!
joa, da is :D
stefke
10-11-2010, 08:31 AM
Ludo,
Heb mij al enige tijd geleden (toch een maandje of 2 geleden) via het web-formulier voor die wedstrijden ingeschreven maar nooit een reactie gehad.
Dan gaan we maar 1/12de rijden hé.
Gonzo
10-11-2010, 09:04 AM
Ludo,
Heb mij al enige tijd geleden (toch een maandje of 2 geleden) via het web-formulier voor die wedstrijden ingeschreven maar nooit een reactie gehad.
Hebt ge betaald ook?
stefke
10-11-2010, 09:20 AM
Hebt ge betaald ook?
Ik ga ni betalen als ik ni weet als er nog plaats is. En ik dacht dat dat alleen tegelijk moest voor een trainingsdag.
Gonzo
10-11-2010, 09:24 AM
kDenk dat ze u pas in de lijst zetten als ge betaald hebt zenne.
Of er nog plek is kunt ge meestal zien op www.electropowerc.com, en doorklikken op accueil. Betalen doet ge volgens de info op de site van BlackCountryArena. kWeeget, het is wa ne mikmak om te weten op welke site ze die dingen posten, maar das voorlopig de manier.
feniks
10-11-2010, 03:32 PM
@ ludo en dirk. ik mis olle ook ni ze.
flipside
10-11-2010, 03:35 PM
Ik mis jullie allemaal even hard mijn allerliefste vriendjes! :cry::cry::cry:
flipside
10-11-2010, 03:38 PM
kDenk dat ze u pas in de lijst zetten als ge betaald hebt zenne.
Of er nog plek is kunt ge meestal zien op www.electropowerc.com (http://www.electropowerc.com), en doorklikken op accueil. Betalen doet ge volgens de info op de site van BlackCountryArena. kWeeget, het is wa ne mikmak om te weten op welke site ze die dingen posten, maar das voorlopig de manier.
Ge moet idd ni op voorhand betalen. Het probleem is gewoon dat ge geen bevestiging krijgt als ge het inschrijfformulier hebt ingevuld (zelfs niks automatisch denk ik). Dus da's een beetje vreemd hé.
stefke
10-11-2010, 07:28 PM
Ge moet idd ni op voorhand betalen. Het probleem is gewoon dat ge geen bevestiging krijgt als ge het inschrijfformulier hebt ingevuld (zelfs niks automatisch denk ik). Dus da's een beetje vreemd hé.
Voila. Ik verwachtte op z'n minst - al is het een automatische- bevestiging.
Lowie
10-11-2010, 10:11 PM
Ik zal het zeker met JP eens bekijken: wat er met Stef zijn inschrijving gebeurde hoe we in de inschrijvingsprocedure meer duidelijkheid kunnen creëren hoe communicatie efficienter kan gebeuren.
Ik zit er eerlijk gezegd zelf ook mee verveeld dat ik niet altijd direct op de hoogte ben van allerlei zaken.
Volgende zaken spelen hierin een storende rol:
* Het taalverschil. De rest van de crew kent eigenlijk geen of zeer weinig Nederlands (een aantal van hen is overigens geen Belg. JP is Zwitsers, Nicolas en Céline zijn Frans)
* Verschil in werkuren. Ik sta in het onderwijs en kan onmogelijk zomaar even congé nemen in de week, ... op momenten dat de rest vand e crew vaak aan het werk is in de BCA-hal
Daarenboven is JP iemand die heel frequent in het buitenland zit (4 tot 5 dagen per week) en dus niet altijd even makkelijk snel te bereiken valt.
Kijk, ik ben zelf van mening dat BRCC het fantastisch goed doet. Op korte termijn hebben ze/we een aantal prachtige dingen uit de grond gestampt: een EIR-race die een duidelijk internationaal cachet draagt qua deelnemers maar ook qua kwaliteit van organisatie, een winterchallenge die de Belgische offroaders een leuke kans biedt om met de buggy in de winter te blijven rijden,
een winterchallenge die prima uitgewerkt is qua faciliteiten, circuit, pit-ruimte, een permanente offroadhall waar voor een bescheiden prijs het hele jaar door kan getraind worden, ...
Een zeer degelijke kandidatuur voor de organisatie van het EK 2012 (die jammer genoeg nét niet toegekend werd)
Het gaat hard (snel) vooruit met BRCC, zelfs harder dan we zelf hadden kunnen inschatten. En door die snelheid laten we hier en daar nog steken vallen.
We zijn ons daarvan bewust en gaan daar zeker aan werken, buiten nog alle verdere verbeteringen, vernieuwingen die nog in onze pijplijn zitten.
Zelf ga ik op een volgend bestuursmoment aandringen op een degelijkere website, op een centralisatie van de communicatie (maar dat is een persoonlijk idee!).
Sowieso heeft onze aanpak zeker ook nadelen, bijvoorbeeld de licht omslachtige methode via dewelke iemand een trainingspas kan aanvragen. Maar de voordelen zijn zeker veel groter.
Trouwens i.v.m. het voorbeeld van de inschrijfmethode: we kunnen nu eenmaal niet zorgen dat daar alle dagen één van ons aanwezig is om een soort inkomloket te bedienen.
Trouwens, i.v.m. de (soms communautair pijnlijk getinte) taalbarriere. Ik hoor hier en daar al eens kritiek ivm het gebrek aan Nederlandstalige communicatie van onze Waalse ploeg ... maar ik heb in de laatste maanden moeten merken dat ook veel Vlamingen de franse taal totaal niet machtig zijn, of althans onvoldoende om met mijn crew-leden te communiceren.
We doen ons best, en het wordt zeker beter.
Gonzo
10-11-2010, 10:53 PM
En ik dacht dat dat alleen tegelijk moest voor een trainingsdag.
Ge moe ni denken, ge moe lezen :)
Bovenaan op formulier voor 1 race staat in het nederlands:
De betaling van jouw inschrijving zal voor zondag klaar zijn voor 8 uur.
Bovenaan formulier 5 races staat in het nederlands:
Om u de gelegenheid te geven aan alle manches van de LWT deel te nemen, bestaat de mogelijkheid om je in te schrijven voor de 5 manches via één enkele registratie. Er is maar één voorwaarde, namelijk te betalen voor alle 5 manches in één betaalopdracht.
En bij twijfel krijgde altijd rap een antwoord van JP als ge een mailke stuurt. Alleeja, ksnap echt ni dat er volgens Ludo zijn dat durven klagen, die hunne service is top.
stefke
11-11-2010, 11:03 AM
Hola ! Mijn bedoeling was niet om zware kritiek te geven op die mannen zenne. Die doen dat geweldig.
JustARcFan
11-11-2010, 11:17 AM
Ik ben een week of 2 geleden ook is gaan trainen en moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk was van heel de infrastructuur.
Ook de aanvraag voor zo'n dagpas is perfect verlopen, gewoon inschrijven en iets later krijg je al per mail al de codes voor binnen te komen.
Mooie organisatie en vriendelijke mensen :)
Dadandson
11-11-2010, 11:26 AM
Hello Gentleman,
Thank Ludo, with my job it's not easy to have a good communication.
In first time for the team, the priority is to finish works on the track and after we will speak with the team to incrieas our communication.
For this week, the final heat
http://img829.imageshack.us/img829/1687/sriem.jpg (http://img829.imageshack.us/i/sriem.jpg/)
The final timing will be tomorrow
@+ JP
racemuis
11-11-2010, 06:22 PM
Merci JP
dirk702
12-11-2010, 07:12 PM
Heb nog snel even ingeschreven & dochter lief ook ....
Tot zondag ...
:p
dirk702
12-11-2010, 07:50 PM
Weet iemand nog het adres van dat franstalig forum waar JP vanalles over de BRCC gebeurtenissen post enz...
Dadandson
12-11-2010, 09:19 PM
Weet iemand nog het adres van dat franstalig forum waar JP vanalles over de BRCC gebeurtenissen post enz...
www.electropowerc.com (http://www.electropowerc.com) ;)
Timing définitif
Dimanche ouverture de la barrière de 6h30 à 7h15
Qualification
http://img51.imageshack.us/img51/5002/timingqualif.jpg (http://img51.imageshack.us/i/timingqualif.jpg/)
@+ JP
Lowie
12-11-2010, 09:21 PM
http://www.electropowerc.com/, Dirkman.
[edit] ah oei, JP was me voor :)
Ga je weer blijven slapen, Dirk?
Ik ben van plan om mijn caravan mee te sleuren, deze keer.
Dadandson
12-11-2010, 09:24 PM
http://img408.imageshack.us/img408/9254/timingfinales.jpg (http://img408.imageshack.us/i/timingfinales.jpg/)
Dadandson
12-11-2010, 09:42 PM
Just for Dirk and Thaïsa :)
http://img508.imageshack.us/img508/3371/srie.jpg (http://img508.imageshack.us/i/srie.jpg/)
dirk702
13-11-2010, 04:59 AM
http://www.electropowerc.com/, Dirkman.
[edit] ah oei, JP was me voor :)
Ga je weer blijven slapen, Dirk?
Ik ben van plan om mijn caravan mee te sleuren, deze keer.
Nee geen slapen daar deze keer ... (is nog ni koud genoeg buiten)
En Merci Super JP !
niggs98
15-11-2010, 07:14 AM
hiya all. ludo can you translate this for me please
thanks to all for a fantastic weekend the track and way this meeting is run is a credit to all involved in putting it together.
a special thankyou to Viera, Emma, Jp, his wife, Ludo, Bart, and Iris as they all bent over backwards after my unfortunate accident and helped to make me as comfy as possible, Viera thankfully was with me or god knows how I would have gotten home :( and as much as she refuses to drive on the right she did a great job getting us all home safely, (even with Emma chatting the whole way to make sure i was ok lol). i have fractured my 5th lower metatasal (2nd bone back from my little toe) most of the way through and am off to the fracture clinic on wednesday so will hopefully be back on my feet soon and back to race again. once again thanks to all for the help
Nathan
dirk702
15-11-2010, 07:50 AM
Nu ook nieuw in BRCC !
Toilet speciaal ontworpen voor onze vriend "Paardenbeffer" dit is echt uniek in België !
Maar één persoon kan dit toestel gebruiken en dat is hij...
http://picasaweb.google.com/lh/photo/64AsPVEiN0tCIuncZAomltt8VTuP2jPW7Yg_1NVShJM?feat=d irectlink
flipside
15-11-2010, 08:21 AM
Hope you're well soon Nathan!! I hope this happened more at the end of the day so you were able to race a bit that day...
Dirk goe bezig!!!
feniks
15-11-2010, 12:47 PM
just after his first final. so no it made a mes of the day.
and he needed to give up racing.
crashingbird
15-11-2010, 03:11 PM
Resultaten na manche 2 https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tflyfTP0uY9iQlHVbXCN9Gw&hl=fr&authkey=CKzIgboM#gid=5
Lowie
15-11-2010, 07:52 PM
I really had a blast this weekend.
Vorig jaar telkens maar in de laatste finales ..
De vorige manche, nét nipt in de C-finale gesukkeld ... en nu toch een deftig potje kunnen meeracen in de C, ... zelfs zowel in de 2WD met m'n RB5 MCS als in de 4WD met Robbe's spliksplinternieuwe Tamiya DB-01 :)
Ik blijf de Pred een bloedmooie wagen vinden ... maar zo moeten vaststellen dat die plastieken DB-01, recht uit de doos gemonteerd al deftig rondgaat op het circuit, en dan nog makkelijk bij te stellen is met wat eenvoudige setup-veranderingen :cry::wtf::thumbsup:
Al was het weekend niet foutloos IMHO: Nathan's ongeluk was erg jammer. Ik had hem graag zien vooraan zien racen tegen ne Wartelle, Raphael, Gonzo, ..
én op twee voeten zien wegwandelen op zondagavond.
We hebben daarenboven ernstige problemen gehad met de telling. De oorzaak werd uiteindelijk gevonden in een falende telling-software. We weten wat er fout ging al blijft het feit dat dit niet zou mogen gebeuren zijn.
De oorzaak lag in problemen in de piloten-database.
Voor de zekerheid gaan we die database helemaal opnieuw samenstellen. Dat was JP trouwens aanvankelijk al van plan, maar 't zal een extra klus worden om alle driver-data opnieuw in te geven en te controleren.
Tijdens de wedstrijd hebben JP en Céline zo goed als ze konden alles manueel gecorrigeerd maar het is natuurlijk onvermijdelijk dat niet alle fouten konden opgespoord worden, waarvoor excuses.
En dan nog de vele ergernissen:
mensen die gewoon het podium afrennen als hun wagen beschadigd raakt en ze moeten opgeven,
mensen die zeer onaangenaam reageren als je daar vriendelijk iets van zegt,
mensen die ondanks de regel om binnen niet te roken, dat toch doen,
mensen die roepen, .. neen SCHREEUWEN of zelfs marshals uitschelden vanop het podium, herhaaldelijk, ...
:thumbdown: :thumbdown:
Volgende keer beter. 'k Ga proberen om me dat allemaal niet meer zo aan te trekken :D
Xedos
15-11-2010, 08:16 PM
DB01 zonder slipper?
Lowie
15-11-2010, 08:29 PM
hiya all. ludo can you translate this for me please
thanks to all for a fantastic weekend the track and way this meeting is run is a credit to all involved in putting it together.
Nathan
Translation for Nathan:
Allemaal bedankt voor een fantastisch weekend. Het circuit en de manier waarop deze meeting werd geleid, eerden iedereen die betrokken is bij de organisatie ervan.
Een speciaal bedankje voor Viera, Emma, JP en z'n vrouwtje, Ludo, Bart en Iris omdat ze allemaal hun uiterste best deden na m'n onfotuinlijk ongeluk en het me zo makkelijk en comfortabel mogelijk maakten. Gelukkig was Viera deze keer met me meegekomen want ik zou bij god niet geweten hebben hoe ik was thuisgekomen :( en hoezeer ze ook weigert om rechts te rijden, ze kreeg ons veilig weer thuis (zelfs met een non-stop kwebbelende Emma die haar best deed om me op te beuren). Ik heb m'n 5e middenvoetsbeentje (botje in mijn voet aan de kleine teen) bijna helemaal gebroken. Ik moet woensdag naar de "bottenbreek-kliniek" en zal hopelijk snel terug op mijn voeten staan en kunnen racen. Nog maar eens bedankt voor alle hulp.
Nathan
(Nathan, I'll post it on the French-speaking BCA-Forum too :) )
Lowie
15-11-2010, 09:31 PM
owkay, ...
Op dus naar de derde editie van onze LWT op 19 december e.k.
Momenteel zijn er voor deze wedstrijd nog vrij ....
7 plekjes 2WD,
5 plekjes 4WD,
4 plekjes 1/8e
SC en Truck zijn volzet.
Lowie
15-11-2010, 09:36 PM
DB01 zonder slipper?
nope, nen DB-01R dus al met wat Tamiya-blue-stuff, TRF-dempers, (enkelvoudige) slipper. Wreed goed bakske.
Ik moest er enkel nog een body bijkopen (de Baldr), banden, inserts en velgen.
(ontbreekt enkel nog wat andere veren dan de standaard bijgeleverde zachte veren en eventueel ook swaybars als ge het helemaal goed wilt doen)
Kusal
15-11-2010, 10:12 PM
Wat heeft Nathan juist voorgehad?
Gevallen?
Een auto er tegen?
Of beter niet te vragen?
niggs98
16-11-2010, 07:05 AM
thanks ludo ;)
Lowie
16-11-2010, 08:48 AM
Nathan viel of zette z'n voet verkeerd tijdens het marshallen. Die Engelsmannen zijn immers gewend om zo snel mogelijk te marshallen ... maar als ze dan ook een beetje "domlomp" zijn, tja ...
(in the UK-language ;) ;) :
Nathan mis-stepped while marshalling. Englishmen are used to marshal as quick as they can ... but offcourse, if they are a bit "domlomp" :rolleyes::woot:
niggs98
16-11-2010, 09:02 AM
[QUOTE=(in the UK-language ;) ;) :
Nathan mis-stepped while marshalling. Englishmen are used to marshal as quick as they can ... but offcourse, if they are a bit "domlomp" :rolleyes::woot:[/QUOTE]
lmao @ domlomp
niggs98
17-11-2010, 11:58 AM
quick update for ludo to translate if pos as just gotten back from the fracture clinic, no cast needed so thats good news. between 2 and 8 weeks though before im on my feet at all though so not quite so good. physio starts with swimming on monday and the more i do the better it should get woop woop. hope to be back out and racing with you all again soon and thanks once again for all the help
Cooper
17-11-2010, 12:08 PM
google also translates !
snelle update voor Ludo te vertalen indien mogelijk als net gekregen terug van de breuk kliniek, geen stemmen dus nodig thats goed nieuws. tussen 2 en 8 weken al vóór im op mijn voeten op alle al dus niet zo goed. fysio begint met zwemmen op maandag en hoe meer ik doe, hoe beter het moet woop woop krijgen. hopen weer uit en racen met jullie allemaal snel weer en nogmaals dank voor alle hulp
Lowie
21-11-2010, 11:57 PM
derde wedstrijd op zondag 19 december e.k.
alles volzet, op een paar plekjes na in de Truck- en 1/8e-klasse
2WD
BOURGEOIS CYPRIEN
BRAUNS VINCENT
CATILINA JOHAN
coquel christophe
coquel david
COOMANS STIJN
COUNET CHRISTOPHE
D’hondt Robin
DAUE MICHEL
DE CONCHY FREDERIC
DE GREFF LUDO
DE SAINT HUBERT MATHIEU
DENIS VINCENT
DEVILLE PHILIPPE
EVENS NICOLAS
FONTAINE FLORIANT
GIBERT ERIC
GUISAMBERT Renaud
KIMI
KONINGS JEAN-YVES
LACROIX QUENTIN
LATINI ROMUALD
LIGOT JEAN-YVES
LIGOT PHILIPPE
LOQUET SERGE
MAINIL NICOLAS
MERTENS LAURENT
MUNOZ FREUD
NINANE BRUCE
PIERRARD GAUTHIER
QUELLARD Mathieu
REINQUET MIKA
RENARD JF
RENAUX JEROME
RENAUX RUDY
RISSER NICOLAS
ROUFFOSSE STEPHANE
SYR QUENTIN
VAN LAER PATRICK
VAN OVERVELD BENOIT
VANDENBOSCH Dirk
VANDENBOSCH Thaisa
VELKENEERS JOHNNY
VERBRUGGHE Giovanni
VERHULST JERRY
VERHULST TOM
VITS KOEN
WARTELLE SEBASTIEN
4WD
BOUVIER MIKE
BRUILLET Ludovic
BULTYNCK Jerome
CARTIERE KEVIN
CHARLIER Christophe
CLEREBAUT Philippe
DE GREEF Ludo
DE MEYER DAVID
DE NOEL Michel
de Saint Hubert Mathieu
DE SUTTER Peter
DEMAS PAT
DEN HONDT Francis
DEVILLE Philippe
FARACI DAVIDE
FONTAINE Frederic
GLATIGNY CYRILLE
GROSSI Damien
GUERRA Eric
HAMMERTON Nico
HEYSE Daniel
KEYAERTS Willem
konings jean-yves
LATINI Romuald
Lecompte Pierre
LIGOT Jean-Yves
LIGOT Philippe
MAQUET SEBASTIEN
MEULEMANS David
MICKIELS Erik
Morsa Dominique
MUNOZ FREUD
PIERARD Franck
RENARD JF
RISSER Jean-Mi
ROBERT Raphaël
SALLAERTS Kurt
SERVAIS Joachim
SERVAIS Philippe
TABURIAUX Gaetan
VAN LAER Théo
VAN OVERVELT Benoit
VAN OVERVELT Claude
VANCAUWENBERGE FLORENT
VERSTRAETE STEVEN
VOUMARD JEAN-PAUL
VOUMARD LOIC
WARTELLE Sébastien
TT 1/8 BE
BARBIEUX BERTRAND
BERGER DELPHINE
BOSSIER DIDIER
BYKANS PETER
CAPELLMAN ROGER
CARPIN MATHIEU
CATILINA MARC
DE MEYER DAVID
DUFERT ERIC
JOURET OLIVIER
LERNOUT DIEGO
MARTIN FREDERIC
MUSIN MAXIME
NICKEL CEDRIC
SCHOONACHERS Jasper
STEINER Anthony
VANHEMELRICJK PATRICK
Truck + SC
COOMANS STIJN
COURTOIS BERNARD
DECONNINCK GUILLAUME
EVENS NICOLAS
GIESBERG LEONARD
LIENARD REMY
MEULEMANS DAVID
MICHEZ EDOUART
OOGHE GILLES
Stutz Eric
VELKENEERS JOHNNY
VERHULST TOM
VERSTRAETEN STEVEN
artic racer
22-11-2010, 04:41 PM
hey ludo,
ik heb me ingeschreven voor 2wd en 4wd deze keer, maar sta er enkel op voor 4wd.
en frequenties zijn veranderd naar DSM.
zou je dit kunnen melden aan JP?
dank u!
Lowie
22-11-2010, 06:01 PM
ok, ik zal eens nagaan ...
maar bedoel je dat jijzelf overschakelde naar DSM of dat JP jouw frequenties verkeerdelijk noteerde als zijnde DSM?
Sowieso gaat JP een volledig nieuwe rijders-database opbouwen omdat de vorige problemen opleverde.
Iedereen kan dus best zijn volledige gegevens doorgeven bij inschrijving. Dat was al eerder gevraagd ... maar vreemd genoeg deed niet iedereen dat.
Cooper
22-11-2010, 06:55 PM
Chambrino heeft zot gedaan en heeft weer spectrum nu. :thumbsup:
flipside
22-11-2010, 07:12 PM
Chambrino heeft zot gedaan
Nee toch!
Lowie
23-11-2010, 10:41 AM
hey ludo,
ik heb me ingeschreven voor 2wd en 4wd deze keer, maar sta er enkel op voor 4wd.
en frequenties zijn veranderd naar DSM.
zou je dit kunnen melden aan JP?
dank u!
checked: we vinden geen spoor van een 2WD-inschrijving, maar wél van je 4WD-inschrijving.
Je staat nu 2e op de reservelijst voor 2WD, Chambrant, dus dat zal wel in orde komen.
Frequenties werden aangepast
stefke
24-11-2010, 09:42 AM
Ik heb hier toch even een niet onbelangrijke bedenking geuit :
http://www.oople.com/forums/showthread.php?p=435791#post435791
Lowie
05-12-2010, 12:47 PM
volgende week: manche 3
voorlopige planning:
http://img28.imageshack.us/i/timetablequalif.jpg/http://img227.imageshack.us/img227/5718/sries.jpg
http://img28.imageshack.us/img28/2244/timetablequalif.jpg
http://img163.imageshack.us/img163/267/timetablefinal.jpg
http://img163.imageshack.us/i/timetablefinal.jpg/
http://img227.imageshack.us/i/sries.jpg/
'Mise en place', dat is toch iets dat sterrenchefs moeten doen, en langer duurt dan 3 min?
A-soccial
05-12-2010, 01:40 PM
@ Ludo,
Ik hoop dat ge over 2 weken bedoeld anders krijg ik hier thuis weer een pak rammel dat ik niets op voorhand kan plannen :blush:.
artic racer
05-12-2010, 05:21 PM
Hoi Ludo,
Nog atijd geen plaatske voor mij in 2wd?
grtz
Lowie
06-12-2010, 12:24 AM
inderdaad, vergissing ... 't gaat om 19 december.
'k dacht dat we al een weekje verder waren.
WJ: plaatsje in 2wd? Verdikke, nu je het zegt. Ik had het nochtans doorgegeven aan JP.
Zal direct een mail sturen zie.
A-soccial
06-12-2010, 07:23 AM
Ge gaat toch niet zeggen dat de Sint u vergeten is dit jaar?
inderdaad, vergissing ... 't gaat om 19 december.
'k dacht dat we al een weekje verder waren.
Lowie
06-12-2010, 09:57 PM
@ Chambrant:
Je was ondertussen opgeschoven naar de eerste plaats op de reservelijst en dat gaat dus zeker in orde komen want ik kreeg zonet een paar afmeldingen binnen die ik subito ga doormailen naar JP.
:thumbsup:
J-Meister
20-12-2010, 07:22 AM
:woot::woot: weer een leuk dagje en er is ook een beetje sneeuw gevallen ;) we waren toch op iets meer dan 2u thuis
soobah
20-12-2010, 08:03 AM
yep, was weer een geslaagde zondag!
En als iemand een link heeft naar het algemeen klassement heeft, kan ik nog wat nagenieten :D ; )
dirk702
20-12-2010, 09:18 AM
http://electropower.forumactif.net/t223-classement-general-lamborghini-winter-trophy
Maar zoals op zijn waals is er niet veel haast bij gemoeid.... :o
dirk702
20-12-2010, 09:23 AM
Sorry kleine rechtzetting, mijn excuses tegenover de walen ....
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tflyfTP0uY9iQlHVbXCN9Gw&authkey=CKzIgboM&hl=fr#gid=5 :blush:
soobah
20-12-2010, 09:52 AM
Sorry kleine rechtzetting, mijn excuses tegenover de walen ....
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tflyfTP0uY9iQlHVbXCN9Gw&authkey=CKzIgboM&hl=fr#gid=5 :blush:
goeiemorgen Dirk, da's nog van de 2e manche zulle : )
dirk702
20-12-2010, 09:55 AM
Ja maar zo snel is dat nu ook niet aangepast hé, dat is bij geen enkele wedstrijd dat het klassement op 1 dag is ingevuld ....
Maar dan heb je toch al een site waar je de uitslag kan vinden na wat geduld te hebben... :lol:
soobah
20-12-2010, 10:03 AM
'k zal ondertussen wat sneeuw gaan scheppen dan
Lowie
20-12-2010, 10:20 AM
welke sneeuw?
crashingbird
20-12-2010, 11:37 AM
Waarom worden de data niet meer doorgestuurd naar myrcm zoals in vorige edities ?
http://www.myrcm.ch/main?hId[1]=org&dId[O]=743&pLa=en
(link volledig kopiëren en plakken, werkt anders gewoon zonder zoekresultaat)
Lowie
21-12-2010, 08:45 AM
direct nekeer vragen zie.
soobah
24-12-2010, 07:42 PM
uitslag mache 3:
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=tflyfTP0uY9iQlHVbXCN9Gw&authkey=CKzIgboM&hl=fr#gid=5
en voor mache 4 een nieuw circuit, allright! :thumbsup:
http://youtube/dH0egTy-dps (http://youtu.be/dH0egTy-dps)
Lowie
24-12-2010, 07:52 PM
soobah, heb jij je gsm al terug?
soobah
24-12-2010, 08:01 PM
Ja, JP had hem bewaard, (ik had hem ook een mail gestuurd)
(zit wel een barstje in het glas nu, maar ben al zeer blij dat ie terug terecht is)
thx
dirk702
24-12-2010, 08:18 PM
Ha ha de nieuwe omloop ziet er wel een heel pak leuker uit dan de vorige lay-out...
BRCC is goe bezig..:thumbsup:
Ludo er zijn ook foto's genomen tijdens de laatse BWT maar vind er nergens iets van ... ?:woot:
Cooper
24-12-2010, 08:27 PM
+100 punten voor online zijn op oople op kerstavond! Yeah !
dirk702
24-12-2010, 09:02 PM
+100 punten voor online zijn op oople op kerstavond! Yeah !
En hoeveel punten op oudjaarsavond ?
Cooper
24-12-2010, 09:20 PM
En hoeveel punten op oudjaarsavond ?
10 voor +30 jarigen
min 58461586miljard voor -30 jarigen.
Lowie
24-12-2010, 09:30 PM
de foto's?
Ach, was ik al vergeten. Zal ze snel even uploaden. Verwacht er niet veel van. 't Zijn gewoon wat shots tussendoor.
dirk702
24-12-2010, 09:38 PM
Er was ook die waalse fotograaf van de eerste BWT, waar kunnen we die foto's vinden... >?:yawn:
Lowie
24-12-2010, 10:05 PM
fotootjes LWT3 (klikken)
(http://www.ludodg.com/RC/albums/LWT3/)
J-Meister
24-12-2010, 10:59 PM
Ik denk dat er een klein foutje zit in de puntentelling van de laatste wedstrijd ?
dirk702
25-12-2010, 09:19 AM
Is dit nu de definitieve lay-out voor de EIR ook ?
http://youtube/dH0egTy-dps (http://youtu.be/dH0egTy-dps)
soobah
25-12-2010, 06:26 PM
Ik denk dat er een klein foutje zit in de puntentelling van de laatste wedstrijd ?ja idd, die 101 in truck terwijl ik geen tq had. Had het ondertss ook al gemeld aan jp. Mss heeft hij mij handmatig de 2e quali laten winnen (die ik ook gewonnen had, maar transponder werkte niet). Maar Steven heeft de 3e niet meer meegedaan omdat ie de eerste 2 op papier gewonnen had en dus al zeker was van tq. Dus 't is idd niet fair van mij dan achteraf die 2e quali toch te laten winnen. Anyway, heb hem gezegd dat hij er gerust 100 van mag maken, dat vind ik ook het beste. peace out
Gonzo
25-12-2010, 06:43 PM
Voor zij die er ni waren, zo vonden we onze auto terug :o Ni slecht gesneeuwd voor 1 dag...
Goeie move van JP om maar 2 finales te rijden!
http://i304.photobucket.com/albums/nn169/gonzothegreat999/Photo0023.jpg
Cooper
27-12-2010, 09:14 AM
zooo vernieuwend is die lay-out toch niet in mijn ogen...
dirk702
27-12-2010, 09:25 AM
zooo vernieuwend is die lay-out toch niet in mijn ogen...
Gewoon bril kopen en tis opgelost coop !
Cooper
27-12-2010, 09:34 AM
Gewoon bril kopen en tis opgelost coop !
Ik zat blijkbaar nog een circuit layout achter :yawn:
dirk702
27-12-2010, 09:51 AM
Ik zat blijkbaar nog een circuit layout achter :yawn:
Tis u vergeven ....
Lowie
27-12-2010, 01:43 PM
de huidige wordt inderdaad diegene die gebruikt zal worden voor de EIR 2011, er zullen alleen nog enkele jumps bijkomen waaraan momenteel gewerkt wordt.
Ben gisteren al eens een pack-je gaan rijden en kan zeggen dat ik deze layout de setup van mijn wagens zal moeten aanpassen.
Gonzo
27-12-2010, 02:25 PM
dat ik deze layout de setup van mijn wagens zal moeten aanpassen.
En in welke zin dan?
En is de zaal morgen (woensdag 28 dec) open? En vrijdag? Want vrijdag is den 31e...
J-Meister
27-12-2010, 03:37 PM
En in welke zin dan?
En is de zaal overmorgen (woensdag 28 dec) open? En vrijdag? Want vrijdag is den 31e...
Woensdag NP heb met JP gemaild en da mag geen probleem zijn nu enkel hopen dat er ni al teveel sneeuw meer uitvalt ;)
Gonzo
27-12-2010, 04:38 PM
Haja, nu ge het zegt, het is maandag vandaag :)
Woensdag naar Chalala dus!
jeffrey
27-12-2010, 05:45 PM
ik zou deze week ook eens willen afkomen naar charleroi samen met eduart, maar ben geen lid kan dat nog geregeld worden? want dacht dat je met een overschrijving geld moest overmaken, maar dat kan soms wel eens effe duren?
grtz jeffrey
Lowie
27-12-2010, 07:23 PM
via paypal gaat dat snel.
iemand zoeken die paypal heeft en dat voor jou kan betalen, lijkt mij de snelste manier.
Je kan ter plekke betalen meer hebt niet direct garantie dat er iemand van het bestuur aanwezig is én mocht er niemand zijn, sta je daar voor een gesloten deur.
Ik zal hier laten weten wanneer ik deze week ga trainen, zeer wellicht verschillende dagen.
JustARcFan
27-12-2010, 07:23 PM
Ik heb ook wel is goesting om te komen trainen woensdag.
Kan ik is zien hoe mijn nieuwe aanwinst marcheert :D
jeffrey
27-12-2010, 09:20 PM
woensdag zou misschien voor mij ook wel lukken kan ik mijn creatie ook eens testen. hihi, moet wel nog een kap zien te vinden dan.
@lowie.
ja dat zou heel fijn zijn.
@justarcfan
wat heb je nu gekocht??
Lowie
27-12-2010, 09:22 PM
my bet ... is zijn bestelling eindelijk toegekomen :)
Ik zal je zo snel mogelijk mijn setup doorsturen van zodra ik een degelijke gevonden heb, Jeffrey.
jeffrey
27-12-2010, 09:24 PM
??:eh?:
Lowie
27-12-2010, 09:31 PM
??:eh?:
LOL. ;t was ook niet voor jou bedoeld, Jeffrey, maar voor JustArcFan, die eigenlijk ook Jeffrey heet (of is het Geoffrey?)
jeffrey
27-12-2010, 09:37 PM
aah ok, geoffroy heet hij :p
ga jij mss woensdag ook rijden. komt precies nog wa volk?
Lowie
27-12-2010, 09:42 PM
woensdag? misschien maar dat weet ik nu nog niet zeker.
jeffrey
27-12-2010, 09:48 PM
ok je laat maar iets weten.
merci alvast:lol:
grtz jeffrey
J-Meister
27-12-2010, 11:40 PM
woohoow woensdag dus wa volk in " de arena " :D
Lowie
28-12-2010, 09:28 PM
Ben vandaag naar de zaal geweest.
Hebben er de hele dag met een aantal mensen van de crew verder gewerkt aan de piste.
Zoals jullie al zagen in het hoger aangehaalde filmke is het tracé veranderd. Vandaag hebben we de layout verder afgewerkt, nieuwe boarding getimmerd, JP bouwde nieuwe whoops, er kwam een nieuwe kleine hoek-tafel bij, ...
We zijn een heel eind opgeschoten en het wordt een zeer degelijk circuit.
Sturen en juiste lijnen, een goed afgestelde wagen, goed gedoseerde jumps, ... zijn belangrijker dan "hard gaan".
Ik heb wat foto's genomen maar het zal voor morgen zijn om ze te publiceren.
Het enige wat nog op de planning staat is het bouwen en plaatsen van één of twee nieuwe kleine jumps en een 180-bocht waar vinyl in gelegd gaat worden. Misschien wordt dat donderdag nog allemaal afgewerkt.
En verder nog wat kleine afwerkklussen.
Morgen ga ik terug, maar dan om te trainen :) (Morgen open van 14.00 tot 23.00)
Cooper
29-12-2010, 07:22 AM
super !!! hoe meer boebbels en djumps hoe beter :thumbsup:
crashingbird
29-12-2010, 01:10 PM
super !!! hoe meer boebbels en djumps hoe beter :thumbsup:
Yep, da's waar, daarom noemt 't offroad :wub
....Het enige wat nog op de planning staat is het bouwen en plaatsen van één of twee nieuwe kleine jumps en een 180-bocht waar vinyl in gelegd gaat worden. Misschien wordt dat donderdag nog allemaal afgewerkt.
En verder nog wat kleine afwerkklussen.
Het is nu al goed en zal blijkbaar nog verbeteren, maar ik snap niet waarom die planken op en niet onder de buizen worden gelegd om de afbakening te verhogen?
Wel kan je er gewoon afrijden als je op zo'n eilandje terecht komt, ipv vast te zitten achter een buis, maar ik mis toch het echte afgeschuinde curb-stone effect op die manier.
De boarding is zo vrij hard voor de minder goed sturenden en zij die de grenzen opzoeken of eens over de limiet gaan.
Spijtig dat onze oudste piloot al gaan trainen is, door die wijzigingen kunnen we nog eens naar daar voor het EIR is...
Dat zal voor volgende vrijdag zijn, want de zondag de 9de is er aflevering 2 van het WK in de stal te Rosmalen:thumbsup:
Kusal
29-12-2010, 09:43 PM
Lowie,
Weet jij of nu zondag (2 januari) het circuit open is?
Greetz,
Kusal
Lowie
29-12-2010, 10:18 PM
BCA is gewoon open.
Normaal gezien worden morgen ook de laatste wijzigingen aangebracht: één extra jump, 180-bocht volledige bedekt met vinyl en daarachter twee kleine metalen jumpkes (5cm hoog)
Vanaf vrijdag ligt de piste er dus in principe bij zoals ze zal gebruikt worden voor de EIR 2011.
Vandaag was het erg druk, veel volk .... en ik mag zeggen dat iedereen het nieuwe tracé wel kon smaken. Het is niet te moeilijk, vrij technisch ... en dus een hele opdracht om zonder fouten snel en vlot rond te komen. Ik kon vandaag zelf ervaren dat rustig ook snel kan zijn.
Ik ben zelf van plan om vrijdag nog wat te gaan trainen. Problemen met de ESC van mijn RB5 gehad (op pensioen gegaan) verhinderden me verder te werken aan de setup van mijn RB5 MCS.
Ik denk ook dat het tracé nog wat zal veranderen qua grip van zodra de astro zich gaat "zetten"naar de nieuwe rijlijnen.
Daarnaast zal er haast zeker ook nog een deel astro vernieuwd worden want hier en daar zitten er al flinke gaten in
Lowie
29-12-2010, 10:22 PM
Kurt, in verband met de boarding. Wellicht kan ze nog verbeterd worden maar zoals ze nu is, heeft ze al bewezen zeer goed te functioneren: een duidelijke afbakening ... en met vrij weinig schade. Sinds we de huidige boarding gebruiken vallen er veeeeel minder brokken.
Kurtje
30-12-2010, 02:33 PM
Inderdaad gisteren ook fijn gaan rijden... Circuit is zeker leuker geworden! top manne!!!
Lowie
01-01-2011, 01:06 AM
Hello Gentleman,
The track of Euro Indoor Race 2011
http://www.youtube.com/watch?v=aMXPMbn_fBQ
@+ JP
:woot::thumbsup:
Cooper
02-01-2011, 10:31 AM
amai is dat Popolleke zelf? Zwaar aan't knallen!
soobah
02-01-2011, 09:11 PM
Ludo er zijn ook foto's genomen tijdens de laatse BWT maar vind er nergens iets van ... ?:woot:gevonden! http://media.automodelisme.com/2010-Races/TT-1-10/Lamborghini-Winter-Trophy/15147770_BbRbJ#1134402118_xYeBK
Verwarrend, want deze staan onder "automodelisme > 2010 Races" terwijl die van de eerste manche onder "automodelisme > Belgian 2010 Races" staan.
soobah
04-01-2011, 07:13 PM
omdat de meesten hier het electropowerc.com forum niet volgen: het circuit is nu volledig klaar blijkbaar, morgen testen :thumbsup:Une petite vidéo de Wouter Wynen (champion de Belgique 2WD 2010) qui nous a fait l'amitié de venir essayer la piste. Il trouve la piste très amusante mais pas façile, pour lui ça ne sera pas les pilotes "grosses attaques" qui gagneront sur cette piste mais plutôt les pilotes qui ne feront pas de fautes.
http://www.youtube.com/watch?v=UCrLZIm67y4
@+ JP
Kurtje
04-01-2011, 08:51 PM
Morgen gaan we ook nog eens lekker knallen in Charleroi... :) Tot morgen ;)
beksie
04-01-2011, 09:09 PM
Rijdt Wouter toevallig eens een keer een perfect rondje plakken ze die een keer of 5 achter elkaar.
Wel een knappe filmmontage, ik kan de overgangen bijna niet zien.
mart3pop
05-01-2011, 12:22 AM
die gast is gewoon niet menselijk ! n'en echte freak
"Some say he only drinks 30wt Losi shock oil ( on the rocks ), that his fingers have mutated into hex keys (except one, which is a dremel) and that he can balance lipos just by looking at them .... all we know is ; he's called Wouter
:p :D
Rijdt Wouter toevallig eens een keer een perfect rondje plakken ze die een keer of 5 achter elkaar.
Wel een knappe filmmontage, ik kan de overgangen bijna niet zien.
Cooper
05-01-2011, 07:14 AM
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::woot::woot::woot::woot::wub:wub:lol::lo l::lol:
pieterke
05-01-2011, 10:34 AM
toch duidelijk dat gele velgen de goeie basis set up blijkt te zijn ook in 2011.:thumbsup:
dirk702
14-01-2011, 08:23 AM
De geupdate inschrijvingslijst is beschikbaar voor de komende zondag BRCC wedstrijd...
http://www.electropowerc.com/
Lowie
14-01-2011, 11:29 AM
iets duidelijkere link: KLIKKEN (http://electropower.forumactif.net/t239-16-1-lamborghini-winter-trophy-4-inscription#2209)
dirk702
17-01-2011, 01:44 PM
Er heeft al iemand een filmpje van de A-finale 2WD (BWT 4de manche) gepost ...
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bOrTl-igg8k
feniks
17-01-2011, 08:20 PM
het was weer een fijne wedstrijd met zeker en vast enkele mooie duels .
en zeker en vast geen simpel pisteke om rap en foutloos op te zijn .:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup ::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup :
dirk702
17-01-2011, 08:27 PM
Ik vind deze lay-out veel leuker dan daarvoor, ook wel moeilijker ...
Was weer een toffe dag gisteren !
Op naar de EIR 2011 zou ik zeggen... :thumbsup:
crashingbird
17-01-2011, 09:50 PM
Zelfs de uitslagen staan terug op Myrcm (ook die v/d 2de LWT)
http://www.myrcm.ch/main?pLa=en&hId[1]=arv&dFi=lwt&dId[E]=4957
TM FTW :thumbsup:
Dadandson
18-01-2011, 06:00 AM
Hello,
Difficult day for the team of the Arena but we're happy to have organized. A special thank you for your thought for patt, we were really pleased to see that Patt was loved by all
JP
soobah
26-01-2011, 11:09 AM
Staan de pics van de Verhulst bros. al ergens online?
A-soccial
27-01-2011, 06:22 AM
Staan de pics van de Verhulst bros. al ergens online?
Ik heb het na de laatste trophy enorm druk gehad en de foto's staan hier zelfs nog niet op de pc.
Maar had JP de foto's ook gegeven maar vrees dat diene mens nog minder tijd als ik heb :blush:.
Zal zien dat ik vanavond wat tijd heb dat ik me ervoor ga zetten.
A-soccial
01-02-2011, 09:48 PM
Ok nog wat later als gepland :blush: maar tijd is niet makkelijk te vinden als je tekort komt.
Pics:
http://picasaweb.google.com/106578195685143229658/LWT4BRCC?feat=directlink
Rollende beeldjes:
Truck & SC:
http://www.youtube.com/watch?v=-pzEwuEx_xg
2wd A1:
http://www.youtube.com/watch?v=Iyah0DyODTQ&feature=related
2wd C1:
http://www.youtube.com/watch?v=AY9ypF44KLY&feature=related
Helaas niet genoeg memory voor meer filmpjes :thumbdown: !
Nog een onboard filmpje vanop de auto van JP tijdens de quali's:
http://www.youtube.com/watch?v=rV6XrUAFAfI
A-soccial
01-02-2011, 09:53 PM
Ok nog wat later als gepland :blush: maar tijd is niet makkelijk te vinden als je tekort komt.
Pics:
http://picasaweb.google.com/106578195685143229658/LWT4BRCC?feat=directlink
Rollende beeldjes:
Truck & SC:
http://www.youtube.com/watch?v=-pzEwuEx_xg
2wd A1:
http://www.youtube.com/watch?v=Iyah0DyODTQ&feature=related
2wd C1:
http://www.youtube.com/watch?v=AY9ypF44KLY&feature=related
Helaas niet genoeg memory voor meer filmpjes :thumbdown: !
Nog een onboard filmpje vanop de auto van JP tijdens de quali's:
http://www.youtube.com/watch?v=rV6XrUAFAfI
soobah
28-09-2011, 12:30 PM
I havn't heard anything about a 2011-2012 winter trophy and the dates on the website are still those of last years trophy.
Isn't there going to be a winter trophy this year?! :cry:
crashingbird
28-09-2011, 12:59 PM
kijk gewoon eens op de franstalige versie van de site, de nederlandstalig is niet meer up-to-date !
les dates :
- WT1 23 octobre
- WT2 20 nov
- WT3 18 dec
- WT4 15 janv
- WT5 4 mars
-> reglement, zoals bnk, maar ge moogt zelfs met mini denneboom naaldjes rijden ook (mini-'pines')
for those competitors outside our country, I'll translate :
the dates of the winter trophy weren't up to date in the dutch version of the website,
Wintertrophy :
------------
rules : not only mini-spike2, but also mini-pins are alowed (I joked about the 'christmas-tree' needles, since it was spelled 'pines' instead of 'pins' ;-))
for the EIR : only mini-spike2 !!!!
Dadandson
29-09-2011, 07:03 AM
Hello,
Effectively updated in Dutch was not made, sorry for that.
We have not posted the form for registering winter trophy rounds because the last date is not yet certain (Because EOS).
We should be able, next week, post the registration form
JP
soobah
29-09-2011, 07:26 AM
allright! :thumbsup:
(expecting a baby to be delivered on 22/10 so probably gonna miss the first one)
Cooper
29-09-2011, 07:41 AM
allright! :thumbsup:
(expecting a baby to be delivered on 22/10 so probably gonna miss the first one)
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Van HobbyKing?
pieterke
29-09-2011, 09:26 AM
en heb je ook meteen wisselstukken meebesteld ??:p
proficiat met je vaderschap:thumbsup:
soobah
29-09-2011, 10:45 AM
thx, maar toch nog even afwachten hé.:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Van HobbyKing?nee, van MIJ !!! :cool:
DarkDog
04-10-2011, 10:57 AM
thx, maar toch nog even afwachten hé.nee, van MIJ !!! :cool:
Haha, da hoopte, eerst nog ne keer goe kijken als 't zover is :woot:
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2013, vBulletin Solutions, Inc.