PDA

View Full Version : inschrijvingen bnk 2011


mart3pop
23-11-2010, 11:03 PM
K'heb gezocht en een heleboel gelezen over reglement maar geen info gevonden over de inschrijving zelf... :eh?:

t'zal waarschijnlijk ook nuttig info zijn voor andere niewelingen.

Ik neem aan dat ik een licencie zal moeten nemen, en mij dan inschrijven... ik ben nu enkel lid van MBV...

V-Rossi
24-11-2010, 08:05 AM
Lidmaatschap bij een club geeft recht op 1 BNK, voor het volledige BNK-seizoen dien je nog een FBA-licentie aan te schaffen (40 euro dacht ik). Daarvoor kan je gewoon bij Willy van MBV terecht.

Inschrijven voor elk BNK (nadat je de licentie hebt) doe je gewoon op de wedstrijddag zelf, voor 9u geloof ik. Voor sommige BNK's wordt inschrijving per mail in de week vooraf mogelijk gemaakt.

mart3pop
24-11-2010, 08:39 AM
opnieuw bedankt !

stefke
24-11-2010, 10:40 AM
Ik maakte mij vorige week de bedenking :

Gezien het (verdiende) succes van Charleroi en gezien zij al mensen moeten weigeren voor een clubwedstrijd wegens teveel volk : wat met het BNK ?
Hoe ga je mensen met een licentie weigeren om die manche van het BNK mee te rijden ? Misschien verplichten om mensen met een Full FBA licentie voorrang te geven op mensen met een daglicentie ? Mensen die vorig jaar in het eindklassement van het BNK stonden voorrang geven ?

een hersenbrekertje maar toch waard om over na te denken.

flipside
24-11-2010, 10:53 AM
Ni vergeten dat er op de clubraces meerdere klasses rondrijden die op het bnk niet aanwezig zijn. Ook limiteren ze op clubraces om de dag niet te lang te maken.

Op het bnk kan je dus wel wat volk kwijt. Ik denk ook niet dat al die brcc leden het bnk daar gaan rijden.

Van mij mag bnk gerust tot 19u duren hoor!

Op bnk's is er geen limiet voorlopig, dus er kan in principe niemand geweigerd worden.

elvo
24-11-2010, 05:23 PM
We kunnen nu al vroeger beginnen. Plus, het eerste BNK is BRCCCCCC, right? Daar is kunstlicht.

stefke
24-11-2010, 07:09 PM
We kunnen nu al vroeger beginnen.

Om het op zijn antwerps te zeggen : Zwansde gij na ?????

elvo
24-11-2010, 07:23 PM
Ik zwans nooit, en zéker niet op een forum! :woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::w oot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:


Ik wou maar zeggen: om 09:30 starten is ook al gewonnen. De eerste wedstrijd zal geen probleem zijn, dus we kunnen aldan de situatie bekijken en eventueel de noodtoestand afkondigen voor BNK2.

johan neyens
25-11-2010, 06:03 PM
Geen probleem met vroeger beginnen maar voor mensen zoals ik die er zaterdag niet kunnen zijn en pas zondag komen was er vorig jaar al bijna geen plaats meer om te zitten. Als er dit jaar nog wat meer volk is heb ik weinig zin om er om 6 uur voor de deur te moeten staan en hopen dat er nog een plaatske is dat ni besproken/gereseveerd is.

dirk702
29-11-2010, 09:27 AM
Heb je gelijk in dat er vorig jaar bijna geen plaats was, maar nu heb je de vooraf besproken tafels en stoelen waardooe je wel een beparkte ruimte per piloot heb wat dus betekend det je veel meer plaats over hebt.
Vorig jaar heb ik piloten gezien die de ruimte van 3 man in beslag namen en dan is de zaal snel vol hé... Zo een situatie kan nu niet meer ...

johan neyens
04-12-2010, 09:18 AM
Da kan nu idd ni meer maar nu is er per wedstrijd ook een maximum aantal rijders ook hé. Het ga moeilijk worden om op een bnk een maximum aantal rijders toe te laten vrees ik. Er kan bv wel een voorkeur gegeven worden aan mensen die vorig jaar meerdere manches meegereden hebben en dan te zien hoeveel volk er nog bij kan. Maar dan gaat ge ook nieuwe mensen die het gense bnk willen meerijden afschrikken.

PRO-Buggy
04-12-2010, 10:28 AM
OF...je kan ook de rijdersplaatsen verkopen aan de meest biedende...


Is net zo'n vreemde regelgeving als dat je de rijders die al langer rijden voorrang gaat geven op nieuw(ere) zoals je voorstelt.

Is dan net zoiets als een verplichte schraprace in te voeren.
Ga je als nieuwkomer voor een gans seizoen met mooi nieuw materiaal en vol goede moed en zin, gaat er iemand anders je vertellen waar je wel en waar niet mag starten?????

Of je zou kunnen stellen dat de BNK alleen is voor die rijders die al langer meegereden hebben en zodoende het BNK worden. Valt er een van deze rijders af, kan een nieuwe rijder instromen...pfffffff zou allemaal wat zijn.

Kunnen beter iets bedenken wat de BNK ten goede komt, nog meer rijders en een nog grotere opkomst is voor iedereen toch een win win situatie? Problemen zijn er om aan te pakken, maar rijders buiten sluiten is zeker NIET de oplossing.

crashingbird
04-12-2010, 10:58 AM
Geen paniek : ik dacht dat er voor 2011 voldoende oplossingen voorhanden waren ?

->citaat uit samenvatting van de voorbereidende vergadering BNK2011 :
(bron : homepagina MBV)

"° Bij meer dan 8 heats, wordt de wedstrijdduur automatisch ingekort van 6 naar 5 minuten.

° De wedstrijdleiding heeft de vrijheid (!) om max. 12 man in één kwalificatieheat te zetten, finales dienen wel gewoon met 10 gereden te worden.

° Het begin van de dag is nu als volgt:
- tot 8:30 inschrijven (maar bij voorkeur op voorhand)
- tot MINIMAAL 9:00 kunnen trainen (nieuw)
- 9:30 start kwalificatie "

Enig probleem (in 2010 ondervonden) dat de beste pitplekjes voor je tent of wat dan ook, uitverkocht zijn de zaterdagnamiddag, en dat je 's avonds of de zondagochtend genoegen moet nemen met een 'mindere' plaats, ttz, verder v/h circuit.
Misschien kunnen de plaatsen wat beter benut worden, door een planning/indeling v/d kampeerruimte te maken, maar da's niet zo simpel : de een zijn tentje is al wat groter dan het andere...

kriske
04-12-2010, 11:01 AM
OF...je kan ook de rijdersplaatsen verkopen aan de meest biedende...


Is net zo'n vreemde regelgeving als dat je de rijders die al langer rijden voorrang gaat geven op nieuw(ere) zoals je voorstelt.

Is dan net zoiets als een verplichte schraprace in te voeren.
Ga je als nieuwkomer voor een gans seizoen met mooi nieuw materiaal en vol goede moed en zin, gaat er iemand anders je vertellen waar je wel en waar niet mag starten?????

Of je zou kunnen stellen dat de BNK alleen is voor die rijders die al langer meegereden hebben en zodoende het BNK worden. Valt er een van deze rijders af, kan een nieuwe rijder instromen...pfffffff zou allemaal wat zijn.

Kunnen beter iets bedenken wat de BNK ten goede komt, nog meer rijders en een nog grotere opkomst is voor iedereen toch een win win situatie? Problemen zijn er om aan te pakken, maar rijders buiten sluiten is zeker NIET de oplossing.

Vraagje, ben je al eens op het bnk op brcc of mbv geweest?
met 9 reeksen of 90 rijder die meedoen, is het echt druk.
probleem is gewoon tijd om iedereen te laten rijden.

flipside
04-12-2010, 11:59 AM
Totaal ni want het is indoor bij brcc!!! Dus da kan gerust tot een stuk in de nacht doorgaan :-) Er gaat echt geen 160 man staan hoor...

Allemaal paniek voor niks hier!

jeffrey
04-12-2010, 12:04 PM
hopelijk is er nog een plaatske voor mij :p want ben ook eene nieuwkomer:p

Cooper
04-12-2010, 12:26 PM
Da is Wouter! Er zal zeker voldoende plaats zijn, Als je nog ergens iemand zou zien die onmenselijk veel ruimte opeist dan moet je die persoon daar gewoon vriendelijk attent op maken.
Op BNK's is er geen plaats voor ego's.

DAAG !

flipside
04-12-2010, 01:40 PM
Op BNK's is er geen plaats voor ego's.

Ik zal er toch zijn!

PRO-Buggy
04-12-2010, 02:06 PM
hoeveel rijders kun je per dag maximaal laten rijden met de indeling zoals die er nu is?

Cooper
04-12-2010, 02:07 PM
Ik zal er toch zijn!

Godverdoemme diene Belgische kampioen is toch een stukske pretentie hé!




:D (grapje he mensen, wij zien wouter graag!)

kriske
04-12-2010, 02:23 PM
hoeveel rijders kun je per dag maximaal laten rijden met de indeling zoals die er nu is?


tel maar uit.

om 1 reeks telaten rijden kwali en finale's heb je 1uur nodig, het kan sneller maar moet iedereen klaar staan, niet wachten op baanposten enz.

flipside
04-12-2010, 02:24 PM
Ja, al vanaf een jaar of 10 geleden. Maar Chris 75 rijders zijn 75 rijders in welke klasse dan ook, maakt niet uit of dit bij nitro ofwel electro is.

Er komen dit jaar 2 clubs/circuits bij, vorig jaar was er al een gemiddeld aantal rijders van ik geloof rond de 75 aanwezig op een BNK. Ik denk dat je er wel vanuit kunt gaan dat dit aantal het komende seizoen nog hoger zal zijn.

(ps Ik maak me er niet druk over. Ik reageer alleen maar op een bovenstaande post met het ruimte gebrek onderwerp!)

Ik denk dat kris het specifiek over brcc heeft, wat indoor is, en daardoor beperkt in pits-plaats. gemiddeld 75 wil zeggen dat er races met meer waren ook, 1e bnk bij brcc kan je toch rekenen op 90+ deelnemers. Op een gegeven moment moet je wel ergens een limiet gaan zetten, er zijn namelijk maar een beperkt aantal uren in een dag :)

bvb in engeland, daar hebben ze een limiet van 120, maar daar rijdt dan wel enkel de A finale 3 keer en ze starten om 8u 's morgens (en za enkel 2wd, zondag enkel 4wd, 2*3min practise, 4 heats, 1 finale). Daar is dan ook een heel systeem van regionals en F ranking om te bepalen wie er aan de nationals mag meedoen. je moet daar in het begin van het seizoen al inschrijven en betalen voor elke national, ook al wil je er maar eentje meedoen. Diegenen die 4/6 inschrijven krijgen voorrang op de mensen die 3 of minder races willen rijden. Volgende selectiecriteria is de F ranking, wat erop neerkomt dat de betere piloten, of diegene die al langer meerijden, voorrang krijgen. En een licentie moet je daar ook kopen, zelfs al rij je maar 1 race.

Maar zo'n vaart zal het hier nog wel niet lopen denk ik.

Plaatskes rond het circuit, dat lijkt me toch echt geen probleem om wat verder weg te zitten als je later arriveert. Op de GP zitten er mensen aan de andere kant van het park, dus al het op andere circuits ook wel lukken als je 50m meer moet wandelen zeker? Op elk outdoor circuit is er plaats genoeg voor 300man (geen idee bij de nieuwe circuits). Wat wel beter kan, zijn mensen die hun 1/1 auto per se naast hun tent/tafel willen hebben, zo verlies je super veel plaats (bvb arendonk, daar kan je perfect tentjes etc rond de baan zetten, en je auto een beetje verder op het grote veld).

Maar nog eens, wacht gewoon de eerste race af, die is trouwens pas binnen 3maand, tijd genoeg dus nog om te panikeren :)

flipside
04-12-2010, 02:50 PM
hoeveel rijders kun je per dag maximaal laten rijden met de indeling zoals die er nu is?

Ik denk dat als je 6 minuten heats hebt, dat om de 9 minuten starten het allersnelste is. Een heat van 6 minuten wil zeggen dat die richting 7 minuten kan duren hé, want het zijn staggered starts dus diegene die laatst vertrokken is kan +-6m30 rijden. De eerste is al +-10s rapper vertrokken, dus dat is 6m40s.

Dan heb je dus 2m20 om de piloten van het podium te krijgen, volgende piloten op het podium te krijgen en op te stellen voor de start. En ook om alle marshalls op hun plaats te krijgen... Zeer krap dus!

Reken even uit:
6 minuten heats
Je hebt ook nog 30 minuten pauze tussen heats en finales.
Dus start om 9u30
6 heats---5u24m------15u24
7 heats----6u20m-----16u20
8 heats----7u12m-----17u42
9 heats--- 8u6m-------18u06
10 heats---9u---------19u
11 heats---9u54m-----19u54
12 heats---10u48m----20u48

+ prijsuitreiking!!

Per heat komt er dus gewoon 9*6min=54min bij.

Je snapt dus nu waarom er gekozen is om vanaf meer dan 8 heats naar 5 minuten te zakken...

En dan is er die dag ook nog NIKS mis gegaan (stroompannes, telling problemen, regen,...)

9 minuten is ook nog eens erg krap, 10 zal waarschijnlijk meestal gehanterd worden. Dus tel er nog eens AantalHeats*1min overal bij :)

Key is dus snel te kunnen wisselen tussen 2 heats/finales:
- direct van podium komen na 'race over'
- auto wegzetten op de tafel die daarvoor dient
- op uw baanpost gaan staan
- nieuwe heat zo snel mogelijk naar boven
- opwarmronde terwijl de marshalls hun plaats zoeken (daar verlies je dus geen tijd mee)
- opstellen van wagens voor de start in volgorde is volgens mij niet nodig, de startvolgorde wordt afgeroepen, eigen verantwoordelijkheid om te kunnen vertrekken (want dat sorteren kost echt veel tijd, iedereen kan gerust in 2 linies staan, of allemaal op een rij maar niet in volgorde)

In de qualifs kan je hier en daar tijd winnen door max 12 piloten per heat te zetten, maar in finales mag dat niet.

kriske
04-12-2010, 02:52 PM
Dit jaar was het alleen echt druk op brcc en mbv.

Voor de rest was het wel oke, kwa volk dan.

crashingbird
04-12-2010, 03:09 PM
Key is dus snel te kunnen wisselen tussen 2 heats/finales:
- direct van podium komen na 'race over'
- auto wegzetten op de tafel die daarvoor dient
- op uw baanpost gaan staan
- nieuwe heat zo snel mogelijk naar boven
- opwarmronde terwijl de marshalls hun plaats zoeken (daar verlies je dus geen tijd mee)...

Daarvoor vind ik het systeem met 2 trappen zoals bij BRCC wel een voordeel, je moet niet wachten om naar boven te gaan totdat iedereen v/d stelling beneden gekomen is.

Enig mogelijke verbetering daar vond ik dit :
(eigen quote uit het LWT-topic)


tip : misschien de 'parkeerplaats' voor zenders/auto's zodanig inrichten, dat deze zowel op als achter het circuit bereikbaar is, zodat de baanposten het circuit zo snel mogelijk kunnen verlaten, en daarna hun wagen kunnen ophalen = weer een minuutje sneller om de volgende reeks te laten starten! Ook kan je die plaatsen nummeren van 1 tot 10 (of 12?) dat werkt ook wat vlotter!

hansie
04-12-2010, 04:34 PM
Hallo allen,

Met betrekking tot de voorgaande post kan ik u allen met gepaste trots mededelen dat MVB een nieuwe rijdersstelling heeft (bedankt Richard en kornuiten).
Deze is voorzien van 2 trapdelen.
Stelling betreden en verlaten tegelijkertijd zal geen probemen opleveren.
Tevens kunnen er nu makkelijk 14 man tegelijkertijd op.

Groeten

Hans

feniks
04-12-2010, 04:49 PM
eigenlijk in wezen kun je gewoon het telprogram als je een vol auto laat lopen .
ook gewoon laten doen. en wie er niet is of te laat is ja se . moeilijk voor iemand die de eerste keer komt mee doen maar eens iedereen er aan gewend is lukt dat perfekt. het zijn meestal ook de zelvde waar je op moet wachten of die niet tijdig op hun baan post zijn .
dus denk ook gewoon een cordater optreden daartegen kan veel tijd op een dag schelen.

in elk geval een tweede trap in berschenhoek is zeker al een leuk meegenomen iets . hoop er snel eens te kunnen komen kijken en rijden.

Cooper
04-12-2010, 04:53 PM
:eh?:

kitcarfreak
04-12-2010, 07:49 PM
:eh?:

+1 .

johan neyens
04-12-2010, 07:58 PM
Pro buggy, ik wil zeker niemand uitsluiten. Helemaal niet.

En het is specifiek voor Charleroi ook. Zoals wouter en kris ook zeggen.

The Fox
04-12-2010, 09:04 PM
eigenlijk in wezen kun je gewoon het telprogram als je een vol auto laat lopen .
ook gewoon laten doen. en wie er niet is of te laat is ja se . moeilijk voor iemand die de eerste keer komt mee doen maar eens iedereen er aan gewend is lukt dat perfekt. het zijn meestal ook de zelvde waar je op moet wachten of die niet tijdig op hun baan post zijn .
dus denk ook gewoon een cordater optreden daartegen kan veel tijd op een dag schelen.

in elk geval een tweede trap in berschenhoek is zeker al een leuk meegenomen iets . hoop er snel eens te kunnen komen kijken en rijden.
Zoiets als bij Racing Paradise om gek van te worden, heb mij daar mateloos aan geergerd, wel spijtig dat we daar niet meer kunnen rijden. Hadden daar nochthans grootse plannen.

elvo
05-12-2010, 08:31 AM
Bij meer dan 80 inschrijvingen moeten de mensen van in en rond Antwerpen hun ego's thuislaten. Dan is er in de pits plaats genoeg.
Ik zal het voorstellen als reglementswijziging voor 2012.

:D:D:D:D:D:D

dirk702
05-12-2010, 08:37 AM
Hey Elvo,
De Z-finale moet ook gevuld raken hé.... Wie gaat dat dan doen ?:drool:

V-Rossi
05-12-2010, 10:20 AM
Mijn ego doet enkel A-finales. In tegenstelling tot mezelf.

feniks
05-12-2010, 01:12 PM
wat dus nen hoop zever is. ego pffffffffffffff ik heb da ni :p:p:p:p:p
der is maar 1 stad en dat is antwerpen de rest is parking :woot::woot::woot::woot::woot:
als ge ziet wat er gereden word op een grote wedstrijd zoals een ek.
daar reden we dit jaar met 150 man en iedereen 4 of 5 reeksen de dag van de trainingen . ok da was dan maar 5 min maar als ge der 50 man afdoet moet 6 toch haalbaar blijven zeker.

elvo
05-12-2010, 02:23 PM
Hey Elvo,
De Z-finale moet ook gevuld raken hé.... Wie gaat dat dan doen ?:drool:

Daar hebben we onze Franstalige landgenoten voor.


:p:p:p:p:p:p:p

flipside
05-12-2010, 08:38 PM
wat dus nen hoop zever is. ego pffffffffffffff ik heb da ni :p:p:p:p:p
der is maar 1 stad en dat is antwerpen de rest is parking :woot::woot::woot::woot::woot:
als ge ziet wat er gereden word op een grote wedstrijd zoals een ek.
daar reden we dit jaar met 150 man en iedereen 4 of 5 reeksen de dag van de trainingen . ok da was dan maar 5 min maar als ge der 50 man afdoet moet 6 toch haalbaar blijven zeker.

Bart, kunde gij lezen? Zou het toch eens proberen.

Reken even uit:
6 minuten heats
Je hebt ook nog 30 minuten pauze tussen heats en finales.
Dus start om 9u30
6 heats---5u24m------15u24
7 heats----6u20m-----16u20
8 heats----7u12m-----17u42
9 heats--- 8u6m-------18u06
10 heats---9u---------19u
11 heats---9u54m-----19u54
12 heats---10u48m----20u48

100 man is einde laatste finale om 19u, met elke 9 minuten een start.

En ge moet ni met ek vergelijken, want daar rijdt ge 6 practise heats op dag1, die niet getimed zijn. Dag 2 rijdt ge 2 timed practise heats en 3 qualifs, dat is dus slechts 5 keer!!! En maar 5 minuten, maw dat is al dik 2u gewonnen.
+iedereen is daar een hele week aanwezig, niemand moet dus 's morgens van 150km+ komen, dus ge kunt veel vroeger beginnen.

feniks
05-12-2010, 09:09 PM
kan daar iet op zeggen maar ga da laten .

flipside
05-12-2010, 09:26 PM
Iets als dit?

ik zeg ook niet dat gij en onze tom zo stoem moet doen om na de zaterdag trainen naar huis te rijden he.
ge kunt ook u tent opzetten en blijven pitten . net zoals de laatste jaren de meeste het al doen. dus als ge wilt komen trainen blijf de toch beter ineens slapen zeker . en het zijn dan meestal s'morgens maar enkele nog die die hele trip nog moeten doen. want zij die dichtbij wonen gaan gewoon thuis slapen en de rest is er dan bijna allemaal.
kan daar niet aan uit ' in frankrijk moeten ze als ze pech hebben 1000 km afleggen en die beginnen ook vroeg ze . die lachen mat 150 km daar en zeggen bwa alles onder de 400 km is acseptabel .:woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:: woot::woot::woot:


Bart, ne minuut is ne minuut, zie tabelleke dat ik heb gepost. Is da zo moeilijk te snappen? Ge moet ni altijd over iets anders beginnen.

En effe ter info, ben vorige keer bij zowat alle bnk's blijven slapen, behalve kampenhout aangezien da maar 30min rijden is... STOEM HE!

flipside
05-12-2010, 09:42 PM
En ter info2:
als ge om 8u 's morgens begint, met elke 9 minuten een heat, en 120 man, dan is de koers gedaan om 19u18. Maw dat is lichtjes overdreven...

Ter info3: we zijn ni me 120 dus zoals al eerder gezegd, geen reden tot paniek.

Ter info4: er is meer volk dan gij denkt dat pas op zondag aankomt hoor. Dus ni alleen ikke en 'onze tom'

Ter info5: m'n tabelleke was een antwoord op Pro-buggy z'n vraag, en leek me niet zo moeilijk te begrijpen. Zal in 't vervolg PM sturen.

:woot::woot::woot::woot::D:D:drool::drool::drool:: drool::drool::bored::bored:

dirk702
05-12-2010, 09:47 PM
[QUOTE=flipside;439549]En ter info2:
als ge om 8u 's morgens begint, met elke 9 minuten een heat, en 120 man, dan is de koers gedaan om 19u18. Maw dat is lichtjes overdreven...


De Wouter maakt er weer zijn werk van !
Als we die niet zouden hebben hé, zouden we allemaal een plaatsje vooruitgaan in't klassement van BNK want hij is toch den beste....

Cooper
05-12-2010, 09:54 PM
Wouter is tof.

stefke
06-12-2010, 08:31 AM
Iedereen zit hier maar te zeggen dat we geen 120 man halen in Charleroi. Zijn we daar tegenwoordig wel zo zeker van ?

johan neyens
06-12-2010, 11:10 AM
Heel terechte vraag die ik mij dus ook stelde.

Dacht da er misschien best op voorhand iets gezegd kon worden voor moest het zover komen maar das blijkbaar gevoelig hier. :)

Maar we zullen uiteindelijk toch moeten afwachten bij de inschrijvingen om zeker te zijn van het aantal deelnemers.

Cooper
06-12-2010, 11:16 AM
Enkel Belgen of BNK licenties toelaten?
Zodat we de Fransen kunnen weigeren. Zou daarvan iets in 't Algemene FBA reglement staan? Als die Fransen maar 2 man en ne paardekop zijn helpt dat natuurlijk niet.
Er gaat ook geen enkele Nederlander zonder volle BNK licentie voor zijn 1 wedstrijd waar hij recht op heeft naar BRCC komen.

flipside
06-12-2010, 11:24 AM
Ik zie echt ni in waarom ge in december regeltjes gaat verzinnen voor een koers in maart waar ge totaal ni van weet of er wel zoveel volk gaat komen.

En de timing die ik gepost heb, was om aan te tonen dat het terugvallen op 5min races verantwoord was bij veel volk (meer dan 8 heats).

Maw, neem 100 man, rij 5 minuten, en zet er 12 per heat, en ge kunt wel de race perfect binnen normale tijd afwerken.

Er zijn geen regels om volk te weren, ge kunt die dus ook niet gaan verzinnen nu, en zeker ni op een forum waar er mss 5% van het volk mee leest.

Dus er zit niks anders op dan gewoon af te wachten, en u voor te bereiden op een eerste bnk waar ge niet om 18u met de klein mannen thuis aan de soep kunt beginnen :p

stefke
06-12-2010, 11:26 AM
Ik denk het enige objectieve zou zijn om mensen met een full licentie voorrang te geven bij inschrijving.

EDIT : ter verduidelijking : met full licentie bedoel ik zowel de gewone licentie als de rookie die voorrang krijgen op daglicenties..

Cooper
06-12-2010, 11:39 AM
WALTER ge hebt u laten gaan! :lol:

crashingbird
06-12-2010, 03:39 PM
Ik denk het enige objectieve zou zijn om mensen met een full licentie voorrang te geven bij inschrijving.


hmm,

beetje discriminerend tgo de rookies toch..., of die dwingen direct voor een full licentie te betalen....:thumbdown:

Cooper
06-12-2010, 03:44 PM
hmm,

beetje discriminerend tgo de rookies toch..., of die dwingen direct voor een full licentie te betalen....:thumbdown:

Hij bedoelt tov de mensen die FBA lid zijn en daardoor 1 wedstrijd mogen meedoen. :), niet de broekies. :lol:

crashingbird
06-12-2010, 06:32 PM
:cool:,

ikke broekie worden in 2011 bij de senioren,

ikke graag in de z- finale beginnen, of lager nog, maar die letter hebben ze nog nie uitgevonden :D

feniks
06-12-2010, 08:09 PM
geen comentaar . heeft tog geen zin wegens niet verder denken . maar na beraad over msn toch al verder gezien naar een oplossing voor volgend jaar.
dan coop . inderdaad dat zou een oplossing zijn alleen mist ge 1 puntje , ze zijn bijna allen lid daar dus euuuuuuuuuuuuu gaat dus weer niet. maar had da best nie slecht gevonden en vele niet denk ik dan. maar er zijn oplossingen genoeg , daar met wouter over gesproken ondertussen op msn.
alleen had men daar aan moeten denken en desnoods een tweede vergadering aanleggen . om dat ineens op zen punt te zetten . maar het maakt niet er zijn tog maar 3 pisten waar dat probleem zich gaat voordoen . en dat is nu dus minder dan den helft van het bnk dus moeten we ons daar geen zorgen overmaken he.:woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot ::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot::woot:: woot::woot:
en @ wouter hoe kunt gij na dat ik iets wiste en iets anders edite dat nog terug halen . want da was na 2 min al weg . een helpende hand ?

V-Rossi
06-12-2010, 08:52 PM
Voor helpende handjes betaalt Wouter meestal 150 euro/u. Coop doet zo'n dingen gratis.

flipside
07-12-2010, 12:00 AM
instant email notification

Cooper
07-12-2010, 08:34 AM
instant email notification

Inderdaad, Ik wist van niks.

feniks
07-12-2010, 03:18 PM
Hoe komt het toch dat ik daar eigenlijk helemaal niets van geloof.
MMMMMMMMMMMMMMM toch maar een geval van achter de hoek gaan denk ik dan.

Cooper
07-12-2010, 03:23 PM
Bart, instant email notification is dat Wouter een soort van emailabbonement heeft op dit topic.
Elke keer er een nieuwe post bij komt krijgt hij in zijn mailbox een mailtje: feniks heeft gereageerd in het topic waarop u geabbonneerd bent en schreef het volgende: "woot woot alhier en aldaar".

Als jij nu 2minuten later je post gaat aanpassen naar "w00tiewoot wazzawazzaboemboem" blijft nog altijd in zijn email staan wat je als eerste zei.

:thumbsup: