PDA

View Full Version : Ook RC-Junkies heeft nu een Elektro Offroad 'tak'

Bart_Banaan
26-01-2011, 07:45 PM
Hoi mannen,

Ook RC-Junkies heeft nu een aparte site die zich speciaal richt op elektro offroad, met nieuws en informatie over deze tak van de RC-Car hobby en sport; www.RC-Junkies.NET
Deze site bestaat naast RC-Junkies .nl (algemene RC-Car nieuws en meetings) en RC-Junkies.com (RC-Car informatie & forum) nu dus ook RC-Junkies.net voor de elektro offroad racers!

Ik zou het leuk vinden als jullie mij een beetje op de hoogte kunnen houden van de nieuwtjes en misschien zo nu en dan een leuk wedstrijdverslag insturen wat ik dan op de site kan publiceren....

Nou ja: veel plezier op www.RC-Junkies.net !

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/hs016.snc6/166680_157665154283281_100001193935680_270198_3860 099_n.jpg

marco NL
26-01-2011, 07:53 PM
de site ziet er Pro uit top man:thumbsup:

Bart_Banaan
26-01-2011, 08:01 PM
Dank je....
Het is ook een beetje een design oefening voor mij. Er zal snel meer te lezen komen, maar ik moet wat daarvoor wat artikelen schrijven. Ik ben nu bezig met het artikeltje over de Ansmann X4 Team Edition te schrijven..

Ik vindt (vond) het echt raar dat er in Nederland geen website is voor de liefhebbers van Elektro Offroads; dus heb ik die nu zelf dan maar gemaakt...

marco NL
26-01-2011, 08:20 PM
helemaal mee eens,de Elektro Offroads zijn momenteel erg in opkomst

skyaflake
26-01-2011, 09:33 PM
Geen website voor liefhebbers? De BNK rijders zitten op Oople en de hobby rijders op het MBF. Waarom nog een site? Voor het nieuws wat binnen 5 minuten op elke site staat of gewoon omdat je het leuk vindt?

Nou iig succes, maar of het dat ook wordt is iets anders ;) Normaliter zijn je artikelen van vrij goede kwaliteit dus ik kijk er al naar uit ;).

Bart_Banaan
26-01-2011, 10:18 PM
Omdat er geen nederlandstalige informatie sites zijn over deze tak van de hobby, en niet iedereen vindt forums een handige manier om 'basic' informatie en nieuws te vinden. Forums hebben een snelle postcount en onderwerpen verdwijnen snel.... Bij een site is de informatie veel gerichter en statischer.

Daarbij vind ik het idd ook leuk :D