PDA

View Full Version : BNK 2 Kampenhout - video


flipside
19-04-2011, 08:09 AM
Hier: http://www.youtube.com/rcoffroadbe

Heb voor kwantiteit over kwaliteit gekozen, maw alles wat op de camera stond, staat nu online. (ook het geluid :-)

Met dank aan PB, Fritz en Gonzo om te filmen!

marco NL
19-04-2011, 09:39 AM
waar zijn de 4wd video's

feniks
19-04-2011, 09:43 AM
ergens helemaal als de laatste nieuwe , en ook maar 1 finale van de 4X4.
ben al blij we hebben er al 1 en het is nog een mooie ook.:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Supervlieg
19-04-2011, 09:45 AM
Bij deze een oprechte excuses tegenover Wesley. In A2 hem toch net iets te kort afgeknepen en doorgereden :thumbdown::blush:

flipside
19-04-2011, 09:54 AM
Dude, iedereen heeft wel ergens iets fout gedaan, dat is het zalige van die video's :-) Achteraf ziet het er toch altijd anders uit dan ge op de moment zelf dacht :thumbsup:

Balkske OP de wall mag van mij wel iets hoger zijn, want daar rijdt ge echt wel makkelijk over :)

flipside
19-04-2011, 09:56 AM
waar zijn de 4wd video's

http://www.youtube.com/watch?v=OTsO_O6zuEc

Slechts 1. De 4wd piloten mogen gerust ook een camera nemen hoor :)

mart3pop
19-04-2011, 10:17 AM
haha leuk om te herbekijken ! :thumbsup: bedankt !

mijn enige deftige heat (B2) op Youtube :D tot de einde der tijd :woot: jammer genoeg was ik zooo ver vooraan dat ik bijna niet op beeld sta :p:lol:

Patrick ; ik bied u nog mijn excuses voor de crash van heat B1, ik hoop dat u begrijpt dat het een ongeluk was... :blush:

JustARcFan
19-04-2011, 10:19 AM
Spijtig dat Wouter in de C zat, anders had ik gewonnen :woot:

flipside
19-04-2011, 10:21 AM
Spijtig dat Wouter in de C zat, anders had ik gewonnen :woot:

Ik had het ook liever anders gezien :lol:

JustARcFan
19-04-2011, 10:24 AM
Daar kan ik inkomen!

Heb je nu het probleem al gevonden/opgelost?

Ik had het ook liever anders gezien :lol:

flipside
19-04-2011, 11:00 AM
Nope, 't zal wel de regelaar zijn wsl, ontvanger was het ni. Of gewoon sensorkabel? 2 finales werkte alles, 3e finale was 't weer prijs!

Auto reed altijd plotseling vanzelf (traag), kon geen gas meer geven. Sturen ging nog wel. En het was altijd na de wall (slag?). Als er iemand ooit iets gelijkaardigs heeft gehad, laat het dan effe weten :)

Cooper
19-04-2011, 11:45 AM
Ik heb dat wel gehad toen ik pas die core zender had, met nieuwe ontvanger was dat opgelost.
Zal dus niet hetzelfde zijn denk ik.

Je moet doen zoals neumann hé, gewoon alle elektronica vervangen. ;-)

marco NL
19-04-2011, 12:05 PM
Nope, 't zal wel de regelaar zijn wsl, ontvanger was het ni. Of gewoon sensorkabel? 2 finales werkte alles, 3e finale was 't weer prijs!

Auto reed altijd plotseling vanzelf (traag), kon geen gas meer geven. Sturen ging nog wel. En het was altijd na de wall (slag?). Als er iemand ooit iets gelijkaardigs heeft gehad, laat het dan effe weten :)


laat me raden dat moet een LRP regelaar zijn

Gr M

flipside
19-04-2011, 12:07 PM
laat me raden dat moet een LRP regelaar zijn

Gr M

Nee een Nosram :thumbsup:

Gonzo
19-04-2011, 12:15 PM
Op 2 fasen kan een motor ook nog traag draaien. De motor wordt dan wel heet, en dan stopt de regelaar er helemaal mee, waarschijnlijk op thermiek ofzo. Na enkele minuten werkt hij dan weer, en soms goed als de 3 fasen toevallig weer contact hebben. Eens nakijken op draadbreuk aan motorkabels, motorstekkers of in de motor.
Want ik heb nog nooit een regelaar gehad die dood was, en waarvan de BEC wel nog werkte zodat ik nog kon sturen.

flipside
19-04-2011, 12:20 PM
Was ook niet dood hé, reed gewoon vanzelf. Maar kon niet meer versnellen of remmen.

elvo
19-04-2011, 12:54 PM
Auto reed altijd plotseling vanzelf (traag), kon geen gas meer geven. Sturen ging nog wel. . Als er iemand ooit iets gelijkaardigs heeft gehad, laat het dan effe weten :)


Mijn auto reed traag, en zo goed als vanzelf. En sturen ging ook nog wel :lol:

flipside
19-04-2011, 12:58 PM
Ja maar die van u is lelijk, dus da kan ni 't zelfde probleem geweest zijn.

stefke
19-04-2011, 01:04 PM
Nope, 't zal wel de regelaar zijn wsl, ontvanger was het ni. Of gewoon sensorkabel? 2 finales werkte alles, 3e finale was 't weer prijs!

Auto reed altijd plotseling vanzelf (traag), kon geen gas meer geven. Sturen ging nog wel. En het was altijd na de wall (slag?). Als er iemand ooit iets gelijkaardigs heeft gehad, laat het dan effe weten :)

Als ik het mij goed herinner, had Johnny Kempeneers net hetzelfde tijdens de qualifs van de 4wd

flipside
19-04-2011, 01:10 PM
Bedoelt ge velkeneers?

crashingbird
19-04-2011, 01:18 PM
Mijn auto reed traag, en zo goed als vanzelf. En sturen ging ook nog wel :lol:

steek ook eens ne motor in uwen auto ipv te proberen zeilen op windkracht:lol::p

stefke
19-04-2011, 01:18 PM
Bedoelt ge velkeneers?

idd. Sorry : mijn naamgeheugen is nooit mijn sterkste kant geweest, maar ge weet wie ik bedoel.

elvo
19-04-2011, 01:23 PM
steek ook eens ne motor in uwen auto ipv te proberen zeilen op windkracht:lol::p

De X-6 is de enige wagen waarmee dat lukt! :lol:

flipside
19-04-2011, 01:28 PM
Sorry maar 't is ni omdat er 4 wielen rond een pannekoek liggen, dat ge het geheel een wagen moogt noemen hé.

crashingbird
19-04-2011, 01:30 PM
De X-6 is de enige wagen waarmee dat lukt! :lol:

ja, toch beter ne zeilboot dan ne pannekoek;) ,green power ftw

proficiat nog met jullie fluffy bum / x6 top 3 trouwens ! :)

feniks
19-04-2011, 01:32 PM
eigenlijk he moesten ze die nieuwe exotiche merken gewoon verbieden .
dan reden er terug auto's rond in plaats van probeersels van pannekoeken of rijdende stoofbuizen.:woot::woot::woot::woot::woot::woot::w oot::woot::woot::woot::woot::woot:

Cooper
19-04-2011, 02:41 PM
probeersels van pannekoeken
en de Predator X11 dan? :thumbsup:

feniks
19-04-2011, 02:52 PM
dat is en was wel het origineel model he dus toegelaten.

V-Rossi
19-04-2011, 05:50 PM
3e C-finale is het coolste filmpje. Met dank aan Fritz.

feniks
19-04-2011, 06:07 PM
nee dank aan de camera man . topieeeeeeeeeeee PB

Cooper
19-04-2011, 06:13 PM
Cameraman van Team Media :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

flipside
19-04-2011, 06:30 PM
Equipment van team medium :thumbsup::thumbsup::thumbsup::woot::woot::woot::l ol::lol::drool::drool::drool::p:p

flipside
19-04-2011, 06:31 PM
en de Predator X11 dan? :thumbsup:

Dat is een combinatie van stoofbuis en pannekoek ineen!

Cooper
19-04-2011, 08:49 PM
foto's van het clubkampioenschap en BNK zijn bijna rond, ik verwacht ze morgenavond online te zetten. :thumbsup:

V-Rossi
19-04-2011, 08:58 PM
Equipment van team medium :thumbsup::thumbsup::thumbsup::woot::woot::woot::l ol::lol::drool::drool::drool::p:p

Toch iets van de equipment van Team Medium dat in orde was dan :p:p:woot::woot::thumbsup::thumbsup::D:lol:

Cooper
19-04-2011, 09:01 PM
Toch iets van de equipment van Team Medium dat in orde was dan :p:p:woot::woot::thumbsup::thumbsup::D:lol:
Bwaah, in orde is relatief: In enkele filmpjes zit er toch vaak een irritant stemmetje van een puber :thumbdown:

crashingbird
19-04-2011, 09:04 PM
Toch iets van de equipment van Team Medium dat in orde was dan :p:p:woot::woot::thumbsup::thumbsup::D:lol:

we zullen na Vlijmen nog eens spreken :p

J-Meister
20-04-2011, 12:43 AM
Nope, 't zal wel de regelaar zijn wsl, ontvanger was het ni. Of gewoon sensorkabel? 2 finales werkte alles, 3e finale was 't weer prijs!

Auto reed altijd plotseling vanzelf (traag), kon geen gas meer geven. Sturen ging nog wel. En het was altijd na de wall (slag?). Als er iemand ooit iets gelijkaardigs heeft gehad, laat het dan effe weten :)

Ik heb dat dus al 2 weken na mekaar voor , na of op de wall :( zondag stuurde ik zelfs naar rechts om Gonzo en Bart door te laten en toen besliste de auto om spontaan gas te geven en naar links te gaan :confused: het strafste van al is dat ik die storingen of wat het ook mag zijn enkel op de wedstrijden ondervind want heb vrijdag geen enkel probleem gehad ???

flipside
20-04-2011, 07:19 AM
Maar gij kunt nog wel verder rijden?

marcel
20-04-2011, 10:29 AM
Ik heb dat dus al 2 weken na mekaar voor , na of op de wall :( zondag stuurde ik zelfs naar rechts om Gonzo en Bart door te laten en toen besliste de auto om spontaan gas te geven en naar links te gaan :confused: het strafste van al is dat ik die storingen of wat het ook mag zijn enkel op de wedstrijden ondervind want heb vrijdag geen enkel probleem gehad ???
dx3r zender?

feniks
20-04-2011, 06:29 PM
juist marcel niet aangedacht heb dat met de DX3R ook eens voorgehad .
omnieuw calibreren en nieuwe ontvanger en 9 op 10 opgelost.

J-Meister
20-04-2011, 08:03 PM
Ik kon enkel nog sturen voor de rest nopes en een kleine tik geven of ff wachten was voldoende om weer verder te kunnen ...

Ja met een DXR3-R maar had enkel met de 4wd storingen dus vermoed dat het ergens anders gaat liggen :s

jaydits
20-04-2011, 08:08 PM
nu ik er over na denk wij hebben met wesley op de eir dit jaar ook veel problemen gehad
dat bleek te zitten in de module in de zender die zat er al 2 seizoenen in en moet je er een paar keer in en uit drukken blijkt nu
na dat we dat hebben gedaan geen problemen meer gehad buggy viel in failsafe toen
nu met de spektrum 3dxr hebben we geen problemen op de wall gehad
hoop dat je er achter komt wout voordat je alles opnieuw moet kopen

gigooloo
21-04-2011, 07:50 AM
IK heb het al voorgehad met een LRP sphere competition en met een LRP TC Spec.

De auto begint dan traag verder te rijden zonder dat ik kan remmen of gas geven. Ik gebruik nog een ouderwetse FM zender dus het kan geen failsafe zijn.
Soms kan ik met die regelaars 3 packs rijden zonder dat het voorvalt ,soms gebeurt het elke keer. Het enige wat dan helpt is af en op zetten en dan kan ik weer verder rijden.

Ik heb alles al geprobeerd, maar heb uiteindelijk de regelaars vervangen en sindsdien is het probleem niet meer voorgevallen. Het was wel telkens met regelaars die er al een aantal jaren dienst op zitten hadden.

flipside
21-04-2011, 07:59 AM
Ok merci, lijkt me duidelijk dan :-)

Cooper
21-04-2011, 06:12 PM
WELKOM Gigoooloooo !! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: