Log in

View Full Version : APEN ZOEKT MENSEN

lez1troubles
07-06-2011, 12:19 PM
ik ben op zoek naar mensen in en rond Antwerpen om met t rijden en nun parkuur op t bouwen. Wie helpt mee???
Ik rij met nun KYOSHO MP7.5 en nun MP777.
Wie will racen??:thumbsup:

viper_gts
07-06-2011, 12:48 PM
go on :) wat zijn de plannen ?

lez1troubles
14-06-2011, 12:42 PM
Hi Viper, nice to see some one else lives in Antwerpen who is also in to the buggy hobby, I would like to find as many people as I can, specially the older members of the A.B.C (Antwerps Buggy Club) from Linkerover and get another meeting place fixed for us. I have already found 2 places where even the local police say it a great place to drive as we dont disterb nobody with the noise or smell of burning nitro. One place I have in mind is just accross from Bocadero(Hanger 29'Shelde kaien) there is the old Bad Haus which has an enormous hall where the cafe Joker did its parties last summer. They say it's theres but I can garantie it's NOT, it belongs the the city, has done for the past 13years and if I play my cards right we could use it as a race venue, would be sweet, indoors with lots of open space and even a couple of big rooms that can be used as set up rooms(garages) or electro 1/10 scale racing. The big hall would be for 1/8 scale buggies/truggies.
The other place that I know couses no problems as just next to the new skate park on Spoornord (the new park) where there is already a place I like to go and thrash round with a couple of mates. Its across from the truck stop, nobody has ever complained about us thrashing there and there are even a couple of the truck drivers who come from Spain,Portugal and Poland who bring buggies along with them just to come relax,BBQ and race with us.
Viper, if you want you can contact me eather here on Oople or at work on the number 03/2272274. Just as for Lez(Leslie)
P.S, sorry for writing this in English but my head does'nt want to spell properly at the moment in Vlams.:D

lez1troubles
13-07-2011, 12:33 PM
plannen this weekend zijn, rijden in Kontich neven de auto snell weg, MX cirquet, extreem dirt jumps.:thumbsup:

viper_gts
13-07-2011, 12:36 PM
plannen this weekend zijn, rijden in Kontich neven de auto snell weg, MX cirquet, extreem dirt jumps.:thumbsup:

waar is dat juist in kontig ? ven van die kanten maar kan er mij niets bij voorstellen ?Thx

Greetz

stefke
13-07-2011, 12:45 PM
waar is dat juist in kontig ? ven van die kanten maar kan er mij niets bij voorstellen ?Thx

Greetz

Ik denk dat hij dat terrein bedoeld naast de E19 te Kontich.

Gilles
13-07-2011, 01:15 PM
Inderdaad da ligt naast de E-19, daar was vroeger een motorcross parcour maar dat domein is nu niet langer privé en is nu publiek toegankelijk. In't weekend zie je er nu véél fietsers en mensen die er met hun hond gaan wandelen lol! Motorcrossen mag er helaas niet meer omwille van de veiligheid maar bovenop de berg (lees verder) is er een bmx parcour. Wel zo vriendelijk zijn om de mannen effen te verwittigen dat je er gaat rijden!

Als die bmx mannen er bezig zijn dan roepen die meestal als ze eraan komen, zo kan je uit de weggaan. Alhoewel dat ze op de plek waar ik altijd rij (dat parcour is daar immens groot) mij meestal gerust laten lol! Heb er dus totaal geen last van, 't zijn toffe gasten en af en toe komen ze is kijken wat ge aan het uitsteken zijt! Er wordt wel gevraagd om niet op de heuvels/jumps te lopen!

Ook raad ik aan om boven op de heuvel te blijven en niet de grote schansen die een beetje verder beneden liggen te nemen (met nen MT kunt ge het nog proberen maar 1/10 buggy is kosten gegarandeerd lol).

Om er te geraken neem je best de kleine zandweg die net voor de brug ligt. Als je van Kontich naar Aartselaar rijdt ligt deze aan je rechterkant, net voor je de brug oprijd. Volg die weg tot wanneer je niet meer verder kan met de wagen ('t word dan erg smal) en draai dan rechts het veld op. Daar kan je de wagen achterlaten.

Vandaar is het nog een 5 minuten wandelen. Je volgt de zandweg te voet verder en binnen 200 meter zie je een grote heuvel met verschillende jumps in (ga daar niet rijden want een beetje verder is het vééél beter). Je gaat naar boven de heuvel op en eens boven ga je naar rechts, op het einde aan de linkerkant ligt het "befaamde" parcour :)!

Heb nog niet véél plaatsen gezien waar ge beter kunt bashen dan daar! Je zou er zelfs een klein parcour kunnen maken! FUN GUARANTEED :)

Jammer dat ik van't weekend in Duitsland zit (scootermeeting) anders had ik zeker meegegaan :)!

Googlemappeke lukt mij niet maar hier zijn de coordinaten, gewoon copy pasten in uw google maps: 51.144464,4.429888

viper_gts
13-07-2011, 01:19 PM
Inderdaad da ligt naast de E-19, daar was vroeger een motorcross parcour maar dat domein is nu niet langer privé en is nu publiek toegankelijk. In't weekend zie je er nu véél fietsers en mensen die er met hun hond gaan wandelen lol! Motorcrossen mag er helaas niet meer omwille van de veiligheid maar bovenop de berg (lees verder) is er een bmx parcour. Wel zo vriendelijk zijn om de mannen effen te verwittigen dat je er gaat rijden!

Als die bmx mannen er bezig zijn dan roepen die meestal als ze eraan komen, zo kan je uit de weggaan. Alhoewel dat ze op de plek waar ik altijd rij (dat parcour is daar immens groot) mij meestal gerust laten lol! Heb er dus totaal geen last van, 't zijn toffe gasten en af en toe komen ze is kijken wat ge aan het uitsteken zijt! Er wordt wel gevraagd om niet op de heuvels/jumps te lopen!

Ook raad ik aan om boven op de heuvel te blijven en niet de grote schansen die een beetje verder beneden liggen te nemen (met nen MT kunt ge het nog proberen maar 1/10 buggy is kosten gegarandeerd lol).

Om er te geraken neem je best de kleine zandweg die net voor de brug ligt. Als je van Kontich naar Aartselaar rijdt ligt deze aan je rechterkant, net voor je de brug oprijd. Volg die weg tot wanneer je niet meer verder kan met de wagen ('t word dan erg smal) en draai dan rechts het veld op. Daar kan je de wagen achterlaten.

Vandaar is het nog een 5 minuten wandelen. Je volgt de zandweg te voet verder en binnen 200 meter zie je een grote heuvel met verschillende jumps in (ga daar niet rijden want een beetje verder is het vééél beter). Je gaat naar boven de heuvel op en eens boven ga je naar rechts, op het einde aan de linkerkant ligt het "befaamde" parcour :)!

Heb nog niet véél plaatsen gezien waar ge beter kunt bashen dan daar! Je zou er zelfs een klein parcour kunnen maken! FUN GUARANTEED :)

Jammer dat ik van't weekend in Duitsland zit (scootermeeting) anders had ik zeker meegegaan :)!

Ik zal proberen een googlemappeke te linken

Ja zou handig zijn zie het niet echt voor mij, ik ben een savage aan het ombouwen naar een flux met mamba kv2200 in en dat is mijn "bash auto"
ik bash voor de moment op een downlhill parcoer tegen de E19 rond
Mechelen. maar als we er eentje beetje naar ons hand kunnen zetten graag,dan weet ik al 2 man dat mee komen doen met the big boys Mugen MBX6 Eco en MBX6T :)

greetz

Gilles
13-07-2011, 01:40 PM
Ge waart mij te snel af Viper :)

Copy/paste deze coordinaten in je google maps 51.144464,4.429888

Best via de Groeningenlei gaan en zoals daarnet gezegd vlak voor de brug ga je naar rechts de zandweg op (als je van Kontich naar Aartselaar rijdt).

Kurtje
13-07-2011, 02:15 PM
Haha ik zen die dus met de ECO eh Gilles :) Dus zien we mekaar daar ook wel eens :D

Grtz

Ps Viper... Kunde het nog uithouden met wachten :D

Gilles
13-07-2011, 02:57 PM
Zeker en vast Kurt :) ik ben daar niet weg te slagen :D. Super fun om daar met mijnen ERBE uit de bol te gaan!

20/62 verhouding is amusement verzekerd lol!

On topic: in't geval ge het nog nie door zou hebben :D ik wil mij zeker kandidaat stellen om in Antwerpen iets mee op te bouwen.

Maar hoe zit het nu met die 2 locaties? Mogen we daar nu komen? Is er al materiaal? Gaat dat enkel indoor zijn?

Vincent
20-07-2011, 12:11 PM
Hallo allemaal,

Zal me eerst even voorstellen.
Ik ben Vincent 29j en woon in Berchem (Antwerpen).
Heb na 20j weer eens een rc auto gekocht mugen seiki mbxt mamba monster 2200kv overgekocht van stewie ;-).
Nu ben ik ook wel te vinden voor een offroad circuit hier in het antwerpse!!
Ga één van de dagen eens in kontch zien!
Ook borsbeek bmxcircuit weet niet of dit er nog is.
Wil ook wel eens ergens afspreken (kontich ofzo) met schup en met een paar man een dagje schuppen hebben zo direct een mooie piste!!
Ben bang dat parknoord niet meer zal lukken daar staat nu de zomercamping.
Hopelijk kunnen we iets maken in het antwerpse om deze toffe hobby te beoefenen!!

Greetz
Vincent

dirk702
20-07-2011, 02:08 PM
BMX circuit van Borsbeek is helemaal weg spijtig genoeg !:(

Kurtje
20-07-2011, 03:53 PM
Hallo Vincent

Ah jij hebt de truggy van Stewie gekocht... Super beest :D
Ja idd spreek maar iets af, ik kom zeker helpen!!!

Grtz

Vincent
20-07-2011, 05:17 PM
Hey Kurt,

Idd de truggy is idd een beest:D!!!
Heb enkel een probleempje, daarstraks gaan rijden en tandwiel dat op de motor zit 3 tanden afgebroken nu probeer ik dit tandwiel los te krijgen maar de imbus pakt niet meer :cry: heb het dan maar proberen uit te boren maar dit werkt ook niet ook. Weet jij mss een manier om het tandwiel toch nog van de motor te krijgen? Kan ik de as uit de motor halen en een nieuwe as insteken? Zo ja hoe doe ik dit?

Ben net in borsbeek geweest en idd geen bmx piste meer:(.

Wie wil meedoen om een circuit te maken ergens in antwerpen!!!
Mss een paar plaatsen waar we dit kunnen maken Kontich naast E19, Linkeroever naast gzva oud baillien circuit terug mooi maken.

Wie wil meedoen @ me even op msn vincent_123456@hotmail.com dan kunnen we mss eens op een avond in een groep chat alles bespreken.

@lez1troubles weet je al iets meer over het oude badhuis dit lijkt me ook wel een mooie plek!!

Kurtje
20-07-2011, 07:05 PM
ik neem aan dat die eerste @ uit je mail moet :)
Heb je net toegevoegd...

Vincent
20-07-2011, 07:19 PM
oei daar staat idd een foutje in het moet zijn vincent_123456@hotmail.com

Kurtje
20-07-2011, 10:06 PM
Check juiste adres is toegevoegd :)

viper_gts
20-07-2011, 11:08 PM
Hey Kurt,
Wie wil meedoen om een circuit te maken ergens in antwerpen!!!
Mss een paar plaatsen waar we dit kunnen maken Kontich naast E19, Linkeroever naast gzva oud baillien circuit terug mooi maken.

Hey Vincent, ik ben Nils 28 en van Mechelen, ik ken Kurt en Stewie al een
tijdje en rijd met hen 1:10 schaal offroad, ben voor de moment mijn savage aan het ombouwen naar electro hier ligt ook een MMM KV2200 te blinken :woot:
dus we kunnen gerust eens afspreken ik heb hier in Mechelen al een stevige piste ter mijne beschikking :) kurt heeft deze al komen testen (voor een stukje toch) ik zal je toevoegen op MSN moest je dan vragen hebben of probs kan je het mij laten weten en kom ik tot bij jou of breken we ons hoofd er samen over ;)

Greets
Nils

Kurtje
20-07-2011, 11:45 PM
Het zou tof zijn moesten we ergens een plekje klaarkrijgen waar we echt een circuitje kunnen maken... Met enkele leuke bochten, recht stukje en wat leuke jumps!!!

Vincent
21-07-2011, 12:01 PM
iedereen die een rc offroad circuit in apen wil @ me op msn heb een groep aangemaakt zodra er genoeg leden zijn in deze groep stuur ik een mail naar de stad antwerpen!!!!!!!!

Vincent
21-07-2011, 12:56 PM
msn groep is blijkbaar niet echt goed (niet iedereen geraakt erop) heb een facebook groep aangemaakt met als titel Wij willen een rc offroad circuit in antwerpen.

Vincent
28-07-2011, 11:03 AM
nog eens even onder de aandacht brengen!!!!
Iedereen die een offroad circuit in antwerpen wil @ je op de facebook groep!!!
facebook groep => wij willen een rc offroad circuit in antwerpen!!!

hoe meer mensen zich @ in deze groep hoe meer kans we hebben een plaats te krijgen om een circuit aan te leggen!!!

greetz
Vincent

stefke
28-07-2011, 11:56 AM
Wat als je niet met die facebook onzin wil meedoen ? :D

Vincent
28-07-2011, 01:17 PM
tja begrijp het wel die smoelenbook ;-)
Maar wil zoveel mogelijk mensen verzamelen en dan kan ik aantonen dat er echt vraag naar is daarom facebook. weet geen andere manier.
Maak gewoon ff een facebook account aan 't is voor het goede doel ;-)

Cooper
28-07-2011, 01:44 PM
http://www.facebook.com/groups/193270860731475/

deze is het dus blijkbaar

Vincent
28-07-2011, 02:01 PM
idd dat is hem ;-)

morgoth
30-07-2011, 09:59 AM
Count me in!

Kwas vorig jaar lid in Gent Brugge om bij de deur (35min rijden) te kunnen rijden/racen met m'n 1/8. Circuit is daar weggegaan en toen heb ik me lid gemaakt bij de NBR, ook al was dat 1u30 rijden naar daar. Iets in Antwerpen zou tof zijn, zeker alst indoor is. Als je ziet wat er deze maand al gevallen is van water in de weekends... Twas gene vetten om te rijden.

Voorlopig rij ik alleen nog wedstrijden met m'n nitrobuggy samen met 2 maten van buggy. Kzal hen ook is informeren van jullie plannen. Die gaan fan zijn van de eerste minuut :-) Nu rijden we altijd 2-3u om is te kunnen racen.

Vincent
30-07-2011, 01:29 PM
Idd vertel het voort!!!!
De groep heeft nu al 17 leden zou graag rond de 40 leden hebben, zodat de stad antwerpen kan zien dat er echt vraag naar is!!

Hou jullie zeker op hoogte.

greetz
Vincent

Bartje
05-08-2011, 08:38 PM
Ik zou mezelf ook willen aanmelden maar heb geen Facebook account.
Ik heb hier trouwens nog 4 personen die hetzelfde probleem hebben,en ook willen meedoen.

Kurtje
05-08-2011, 10:38 PM
ff facebook aanmaken, is vlug gedaan eh :)

-bendeman13-
08-08-2011, 07:19 PM
en hoe staat het met het plan ? :thumbsup:

lez1troubles
09-08-2011, 09:13 AM
Vanavond laat ga ik met nun paar vrienden naar het skate park Spoor nord om nun beetje te rijden.
Ben gisteren ook geweest en heb mijn neuwe X-RAY NT18T tegen enn beton paal gereden, ZZZZIPBANG, kapooot.:lol:
Vanavond nog eens maar dit kehr met Kyosho MP7.5. Onder het brug nun betje driften tot de skaters naar haus gaan, dan in het skate part zotekes doen.:D

Vincent
09-08-2011, 12:34 PM
@ bendeman13 Zijn nu met 70 leden ben bezig een mail te schrijven ;-)

@lez1troubles rond hoe laat ben jij daar? kom mss ook wel eens kijken en rijden met m'n mugen seiki mbx6t ;-)

Vincent
09-08-2011, 02:36 PM
Email is juist verzonden naar de stad Antwerpen iedereen duimen maar!!!!!!!!!

-bendeman13-
09-08-2011, 04:14 PM
Email is juist verzonden naar de stad Antwerpen iedereen duimen maar!!!!!!!!!

ik duim ook hihi sucses:p

dirk702
09-08-2011, 05:56 PM
Laat ons hopen op goed nieuws ! :thumbsup:

-bendeman13-
09-08-2011, 07:13 PM
Laat ons hopen op goed nieuws ! :thumbsup:

ja duimen alemaal:p

lez1troubles
11-08-2011, 09:32 AM
:thumbsup:
Hey Vincent, that Mugen of yours is one hell of a fast car, it was good fun drag racing you.
We need more people coming to the park for midnight runs.

Kurtje
11-08-2011, 01:43 PM
Haha that Mugen is a BEAST :D whahahaha :D

dirk702
11-08-2011, 02:46 PM
Gaan jullie deze avond weer naar het skate park rijden met de RC buggy ?:thumbsup:

lez1troubles
13-08-2011, 11:06 AM
Vanavond tussen 2100-2200 in het skate park Spoor nord, Drag racing, Slalom racing en fun.
We doet mee???
Electro en nitro welkom.:thumbsup:

-bendeman13-
21-09-2011, 02:49 PM
en nog nieuws ?
antwoord van de gemeente ofzo

grtz ben

lez1troubles
22-09-2011, 10:29 AM
Noord kasteel is ook mogekijk, het oud vootbal plats (Michelangilo FC).
Nobody uses it any more plus it has an old club house that can be converted to a pit/bar.

Cooper
22-09-2011, 10:30 AM
an old club house that can be converted to a pit/bar.

PITABAR !!! :thumbsup:

dirk702
22-09-2011, 07:40 PM
PITABAR !!! :thumbsup:
Mmmm Lekker ! (is ook light hé)

V-Rossi
22-09-2011, 07:52 PM
Dirk moet diëtist worden, zijn diëten zouden geweldig populair zijn. Alles is light!