PDA

View Full Version : Even voorstellen

BPT-Merchtem
07-07-2011, 06:42 PM
Hallo allen,

Ik volg nu al een tijdje dit forum, en wil me nu eens even deftig voorstellen.
Mijn naam is Philippe en heb een geweldige passie, jullie wel bekend, RC !! :wub
Ik ben hiermee begonnen op m'n 12de, maar sinds enkele jaren is het heel serieus geworden.
Eerst 1/10, zo naar 1/8 offroad, naar 1/8 onroad, naar 1/5 onroad en uiteindelijk naar 1/6 offroad en zo ook met wedstrijden begonnen.
Een viertal jaartjes terug in het bestuur gestapt van het BelgiumPowerTeam, nog steeds 1/6, maar na een "groen"affaire ook hier noodgedwongen mee gestopt.

Ondertussen, zoals meerderen onder jullie reeds weten, samen met m'n medebestuurders en enkele "die-hard" leden, een nieuw circuit gebouwd in Merchtem, maar dan nu eentje voor 1/10 elektro.

Da's zo in't kort een beetje mijn geschiedenis, en wat de toekomst brengt,... hopelijk nog vele mooie rc-rijke dagen.

Nog even dit : wie zich afvraagt wie of wat het BelgiumPowerTeam ( of BPT ) is, kijk gerust even op www.belgiumpowerteam.be (http://www.belgiumpowerteam.be)

Grtz,

Philippe

Kurtje
07-07-2011, 10:15 PM
Hey de philippe, welke hier :D

Een heel mooi circuit dat jullie daar hebben, zal er zeker nog verschillende dagen komen rijden!!!

grtz

mart3pop
07-07-2011, 11:58 PM
mooie baan inderdaad :thumbsup:

wanneer is uw volgende clubrace ? (ik kon de info op uw site niet vinden)

BPT-Merchtem
08-07-2011, 03:29 AM
Onze volgende race is gepland op 7 augustus.
Meer info komt in de loop van volgende week hier en op onze site.

grtz

VW-Powah
08-07-2011, 09:39 AM
Aha! Dat is geweldig goed nieuws! Ik was al aan het vrezen dat na die geweldige openingsrace alles stilgevallen was kwestie organisatie :s

Gilles
08-07-2011, 01:09 PM
De Philippe op Oople woohoo ;)

Ge gaat tegen 7 augustus toch nog een klasse apart moeten maken makker :lol:!

Ik wou in ieder geval dat ik mijnen Durango tegen dan al had lol

Kurtje
08-07-2011, 01:20 PM
Ik zal er zijn op de club race :)