PDA

View Full Version : 17 JULY Main field madness / champ round 9


JACKOR33
10-07-2011, 10:02 PM
Its that time again for some old skool grass action on the main field :thumbsup:

Same as before a large grass track with a few jumps thrown in the mix to keep you on your toes:p

This will be round 9 of our summer championship also...

b4rac3r
11-07-2011, 01:42 PM
Excellent .... cant wait ... let hope baby jesus blesses us with the same weather as last Sunday

BRING IT ONNN

Belsten
12-07-2011, 11:03 AM
Could be tempted with this :thumbsup:

i4n
13-07-2011, 05:53 PM
For a change of late - I'm there!

4WD and 2WD for me please.

Jamie.T
14-07-2011, 10:12 AM
Ill be there along with Lee.

2wd and 4wd for myself and just 4wd for lee.

Also, ive had a big delivery today of yellow mini-spikes for both 4wd and 2wd, cut stagger ribs along with inserts in both medium and tubby. If anybody needs tyres let me know via p.m and ill bring them with me.

leeboy44
16-07-2011, 06:21 AM
any news if this is still going ahead?

weather is looking abit grim :thumbdown::mad:

got a wedding today and i want to know how drunk i can get :thumbsup:

deffo dont want to miss this so im keeping a cool head but i wouldn't mind a heads up if its been called off

im sure MR JT models will let me know

cjm_2008
16-07-2011, 06:56 AM
I'm guessing (hoping) that the meeting can still be run on the astro instead?

leeboy44
16-07-2011, 07:14 AM
im in llanelli and the rain is crazy here at the mo, great day for a wedding :thumbsup: no sodding photos out side just inside at the bar :lol:

anyway i would really like this to be on but this kinda weather i dont think i will take my car out the boot!

i know its early yet but i cant see it getting better here any time soon :mad:

JACKOR33
16-07-2011, 08:39 AM
Ok so unless it brightens up / stops raining for any length of time we will be running on the astroturf tomorow......:D
Thats the benefit of us having 2 track areas :thumbsup:

Personally i woudl race on the grass but due to the slope of field and amount of rain we woudl be in risk of real cars getting stuck, or chewing up the field which we dont wan't!! :thumbdown:

Will post again late tonight to confirm race surface for tomorow

cheers

dave

leeboy44
16-07-2011, 08:53 AM
sorry guys its a no go for me :thumbdown:

Jamie.T
16-07-2011, 08:57 AM
Rather than travel an hour to COBRA and run the risk of getting rained off, weve booked our Wednesday evening hall at Waunarlwydd, Swansea from 11.00 - 3.30 for some indoor practice.

Anybody is welcome to join us if they wish. If interested i will post up information on here regarding location e.t.c.

p.s, not trying to hi-jack this thread, so dont be cross at me Dave. LOL

JACKOR33
16-07-2011, 09:05 AM
That's fine guys , appreciate its a long trip for you!
we'll be running unless its torrential rain :thumbsup:

JACKOR33
16-07-2011, 01:25 PM
Weather reports all seem to have improved for tomorow :thumbsup:
http://uk.weather.com/weather/tomorrow-Cardiff-UKXX0030

http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/4

Some scattered/light showers, dont think the field will be dry enough tho unless we have a dry afternoon as when i just popped there it was pretty wet:cry:
The astroturf track seems fine, may have less sand in it again after the rain:lol:

cjm_2008
16-07-2011, 02:08 PM
Weather reports all seem to have improved for tomorow :thumbsup:
http://uk.weather.com/weather/tomorrow-Cardiff-UKXX0030

http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/4

Some scattered/light showers, dont think the field will be dry enough tho unless we have a dry afternoon as when i just popped there it was pretty wet:cry:
The astroturf track seems fine, may have less sand in it again after the rain:lol:

The overnight temps are supposed to be very mild - that astro should dry out very quickly :thumbsup:

JACKOR33
16-07-2011, 09:01 PM
Guys,

We are gonna have to race on the astro tomorow but we WILL still race unless torrential rain hits / and /or everyone agrees its too to wet to run :o
Weather reports all seem to think relatively dry until lunchtime heres hoping:thumbsup:

See you all in the morning

dave

cjm_2008
17-07-2011, 11:53 AM
I should have brought along some sun cream. when there's a break in the cloud It's flipping boiling.

DCM
17-07-2011, 11:55 AM
Wish I could of stayed down, meh!!

JACKOR33
19-07-2011, 08:17 PM
Well good racing again , pity about the weather spoiling it for the finals
Championship standings in the relevant topic:D
below are results for the single finals that were run!:thumbsup: