PDA

View Full Version : 7e BNK Vlijmen Gras- Finals!!

dreamworld
14-09-2011, 09:58 PM
Hier kunnen we weer beginnen met info m.b.t. aantaande BNK
zal een spanende titel strijd worden in de 2wd en 4wd! :woot:

I'm ready for it!

V-Rossi
14-09-2011, 11:25 PM
De Big Bores gaan winnen, zo heeft het Orakel het voorspeld.

johan neyens
15-09-2011, 05:23 AM
Die zaterdag nog trouwfeest dus zal met voze kop zijn!!! :-)

VW-Powah
15-09-2011, 05:25 AM
leukste BNK van heel de reeks!!!! Hoewel Luik in deze weersomstandigheden ook wel aanspraak maakt (persoonlijk offcourz!) :)

hansie
15-09-2011, 09:55 AM
Hallo allen,

Dit wordt ongetwijfeld leuk, nu alleen ff niet in een van beide A finales
komen zodat ik ze kan bekijken.......zou geen probleem moeten zijn....

Hans

mkb
15-09-2011, 05:54 PM
kan niet komen
ben op vakantie in luik?(telaat) maar hoop wel dat er meer gefilmd word dan ik luik
het is jammer dat die mooi races niet meer terug te zien zijn zeker in de 2wd (de minderen goden)
((want de bruinen auto achter volgt de bruinen auto en een ander bruinen auto ligt op de kop))

wesley
15-09-2011, 06:58 PM
ja heb echt zin in de grasbaan race!!!
maar ook in de bnk awards!

elvo
15-09-2011, 09:59 PM
Witte velgen, ex-TFB, big bores, en vooral gedrevenheid FTW!

Cooper
16-09-2011, 08:40 AM
kan niet komen
ben op vakantie in luik?(telaat) maar hoop wel dat er meer gefilmd word dan ik luik
het is jammer dat die mooi races niet meer terug te zien zijn zeker in de 2wd (de minderen goden)
((want de bruinen auto achter volgt de bruinen auto en een ander bruinen auto ligt op de kop))

2wd a finales komen nog, misschien straks maar zal eerder na het weekend zijn vrees ik. Om andere finales te filmen had ik geen tijd, mijn bruine auto wou ook weer proper zijn na elke race. ;-)

V-Rossi
16-09-2011, 08:56 AM
Enkele jaren geleden was men al heel tevreden als er wat foto's waren waar ergens tussen de hoop de eigen body terug te vinden was, nu eist men al filmpjes van elke finale. We zijn te hard verwend door Jeroen en Wouter denk ik :)

VW-Powah
16-09-2011, 08:58 AM
2wd a finales komen nog, misschien straks maar zal eerder na het weekend zijn vrees ik. Om andere finales te filmen had ik geen tijd, mijn bruine auto wou ook weer proper zijn na elke race. ;-)

zie BNK bandjes wassen in de plas op de van Helmond FB page :)

soobah
17-09-2011, 06:29 AM
welke voorbanden werken zoal op gras (2wd)?
en vanachter gewoon minispike of zou er goed caliberprofiel te knippen zijn hiervoor? : ))

rcqmen
17-09-2011, 07:16 AM
5T motor, 100C accu........

Darkside power!!

En alléén de toppen van de graspollen raken:thumbsup:

janus_77
17-09-2011, 07:37 AM
welke voorbanden werken zoal op gras (2wd)?
en vanachter gewoon minispike of zou er goed caliberprofiel te knippen zijn hiervoor? : ))

Voor:
- ( Cut ? ) Staggers
- Mini Spike

Achter:
- Mini Spike

beksie
17-09-2011, 09:33 AM
Als we toch over banden bezig zijn. Ik wil voor de 4wd een setje slim's lijmen. Lijm ik die smal op de buitenste rillen? Of trek ik die breed over de hele velg en een dikke insert om hem bol te krijgen.???

V-Rossi
17-09-2011, 12:25 PM
Een Slim Spike lijm je gewoon breed over de gehele velg, met een licht bijgeknipte 4wd front insert. Meestal maak ik de insert ongeveer 2-3mm smaller.

Basketballer
17-09-2011, 07:04 PM
Test http://www.youtube.com/watch?v=jsfUGZ6LNOQ&feature=BFa&list=ULO8y0_9tt69c&lf=mfu_in_order

janus_77
18-09-2011, 06:04 PM
De inschrijving voor het BNK is open:

inschrijving.macvlijmen@gmail.com

jaydits
18-09-2011, 07:16 PM
wes en doh! ingeschrijft
tot zaterdag manne

mart3pop
18-09-2011, 07:50 PM
Hello Arjan !

when will the track be built ?

will it be possible to train on saturday ?

is camping allowed like last BNK there ?

Lowie
18-09-2011, 10:22 PM
Deze week Durango in de brievenbus. Snel bouwen en misschien al eens gaan testen op Kampenhout.
Kent er iemand een goede durango-setup voor gras?
Ik neem aan dat je kan starten met een astro-setup ... maar 'k Heb Vlijmen-"gras" al eens meegemaakt en wete dat er zondag eigenlijk niet veel gras meer te vinden is op het tracé maar des te meer puttekes en PUTTEN.

Ben het een beetje beu ivm m'n gearbox van mijn MCS. Fantastische wagen but mijn gearbox is rubbish en blijft maar idlers vreten.

Graag tot ginder :)

Ludo

dreamworld
19-09-2011, 08:17 AM
@lowie, De dex210? :woot:
zo ja, probeer iets van een b4 setup

gr

rcpower
19-09-2011, 08:27 AM
Jammer dat je dan wellicht niet verder gaat met de Kyosho, maar ik kan je wel begrijpen. Enfin, ik vind dat je al heel veel geduld hebt gehad in het MCS verhaal. Maar waarom schroef je niet gewoon een Vega kit erop? Je hebt zoveel onderdelen van Kyosho? Die Vega rijdt trouwens super op Astro. Anyway, ook de Durango zal wel een top auto zijn, veel succes ermee en tot in Vlijmen.

Deze week Durango in de brievenbus. Snel bouwen en misschien al eens gaan testen op Kampenhout.
Kent er iemand een goede durango-setup voor gras?
Ik neem aan dat je kan starten met een astro-setup ... maar 'k Heb Vlijmen-"gras" al eens meegemaakt en wete dat er zondag eigenlijk niet veel gras meer te vinden is op het tracé maar des te meer puttekes en PUTTEN.

Ben het een beetje beu ivm m'n gearbox van mijn MCS. Fantastische wagen but mijn gearbox is rubbish en blijft maar idlers vreten.

Graag tot ginder :)

Ludo

Lowie
19-09-2011, 08:38 AM
ach, de gearbox zal binnenkort wel in mijn brievenbus vallen. 't Is te zeggen: 3 exemplaren: 1 voor mijn kit (die gearbox heb ik kunnen bij/herstellen maar blijft dus idlers vreten), 1 voor de kit die overkocht van iemand waarbij de gearbox gewoon onbruikbaar was en dan nog een metalen Gb die Le_Sam aan het laten maken is.

Maar om eerlijk te zijn, Ik heb de dag zelf dat ik mijn MCS uit handen van Fabs kreeg, direct om een spare-GB gevraagd en dat zal tijdens seizoen 2009-2010 geweest zijn denk ik. We zijn nu op het einde van seizoen 2010-2011. Damn :thumbdown:
Ach Fabs doet wat hij kan

Tomboo_91
19-09-2011, 10:49 AM
Hello Arjan !

when will the track be built ?

will it be possible to train on saturday ?

is camping allowed like last BNK there ?

The track will be build on saterday morning. The track will be open for training from about 12:00h.

Like every year camping is on your own risk.

Groeten,
Tom

skyaflake
19-09-2011, 01:09 PM
Ik ben er bij, samen met Gies als 't goed is. :thumbsup:

Tomboo_91
20-09-2011, 01:45 PM
BNK MAC Vlijmen Gras, 25-09-11

• Inschrijvingen kunnen gemaild worden aan: inschrijving.macvlijmen@gmail.com
(Naam, klasse, frequentie, transponder)
• De race zal gehouden worden op het grasveld naast het circuit.
• De baan zal zaterdag ochtend (24-09) uitgelegd worden. Trainen is mogelijk vanaf 12:00u.
• Trainen op de zondag kan tot minimaal 9:00u, 1ste start zal zijn rond 9:30
• Iedereen kan zich aanmelden op de wedstrijddag dit kan van 8:00 tot 8:30, we willen dit vlot laten verlopen dus zorg dat je je gegevens compleet hebt.
• We hebben nog nooit problemen gehad met het feit dat er mensen langs de baan kamperen op BNK weekenden. Gedraag je aub zodat dit lang kan blijven.
• Zorg dat je bij vertrek alles netjes achterlaat.

• Race entry’s can be emailed to: inschrijving.macvlijmen@gmail.com
(Name, class, frequency, transponder)
• The race will be held on the green near the regular track.
• The track will be build on Saturday morning (24-09). It’s possible to practice from 12:00h.
• Practice on Sunday is until 9:00, 1st start will be around 9:30
• On the race day you can confirm your entry between 8:00 and 8:30, we want to do this as hassle free as possible. So please make sure you have all your details with you.
• We've never had trouble with drivers camping on the trackside during BNK races. Please behave yourself so we can keep it that way.
• Please make sure you leave the track nice and neat.

jaydits
20-09-2011, 02:38 PM
nu we op het gras racen mogen de tenten dan nu op de kleibaan hehehehe

Gies
20-09-2011, 07:12 PM
Tju, ik had een tijd geleden al een wedstrijd ingeschreven in Duitsland.
Dus ik ben dr helaas niet bij.
Tot volgend jaar of misschien tijdens de WK-manegewedstrijden dan maar.

V-Rossi
20-09-2011, 07:53 PM
Een vraag in het algemeen belang:

Zaterdag 24 september wordt te Vlijmen het BNK Mario Kart 64 gehouden. Inschrijving is gratis, regels worden wellicht pas 5 min. voor de start bedacht. Er is echter een praktisch probleem: de beamer (projector) van Klein Tommeke is overleden.
=> Heeft iemand een goede mobiele oplossing? Een televisie of projector (dan spelen we op iemands caravan of tent :)) is zeer welkom.

Iedereen die wil mag een time trial rijden (3 ronden, duurt 5-6 min.) en krijgt eerst 3 ronden opwarmingstijd. Er wordt Top Gear-gewijs een tabel met ronde- én totaaltijden opgesteld.

beksie
20-09-2011, 08:36 PM
whooptiedoo (http://www.buienradar.nl/weersverwachting-plaats.aspx?bron=3&lat=5.23333&lon=51.7&naam=vlijmen&cnl=Nederland&c=Nederland)

Lowie
21-09-2011, 08:51 AM
jammer, vorig schooljaar zou ik voor een beamer kunnen zorgen hebben. DIt schooljaar niet meer. Hoop dta je een andere vind.

Ik heb ook nog een ander vraagje: ik ben op zoek naar een durango (410)-body die ik dit weekend in Vlijmen mag gebruiken. IK heb nét een 410 in elkaar gestoken, ga die sabiet al eens testen ... maar ga n iet de tijd hebben om die netjes te paintbrushen tegen het weekend.
Heeft er iemand een DEX410 body in bruikleen?

Basketballer
21-09-2011, 10:23 PM
Het word wel weer eens tijd voor een leuk fimpje van het BNK!!

V-Rossi
22-09-2011, 08:39 AM
TV is in orde boys, straks ff testen maar het BNK Mario Kart 64 gaat 24 september in elk geval van start! Om uit te puffen van de ongetwijfeld legendarische Nintendoprestaties van onze BNK-helden is er de dag nadien nog een wedstrijdje met RC-auto's voorzien (dacht ik).

Lowie
22-09-2011, 10:52 AM
... is er de dag nadien nog een wedstrijdje met RC-auto's voorzien (dacht ik).
Is't echt? Hoe charmant :p:p

Gonzo
22-09-2011, 11:53 AM
Heeft er iemand een DEX410 body in bruikleen?

Ik zal proberen een extra lelijke body mee te brengen, als ik ni vergeet er aan te denken dat ik het mij moest herinneren natuurlijk.

Lowie
22-09-2011, 12:24 PM
Ik zal proberen een extra lelijke body mee te brengen, als ik ni vergeet er aan te denken dat ik het mij moest herinneren natuurlijk.
Een extra lelijke body van Gonzo??
Dat is iets zoals de overtreffende trap van al iets maximaals? :bored: :p:p

Lol
Will be most appreciated, Erik!!

janus_77
22-09-2011, 01:00 PM
.....de dag nadien nog een wedstrijdje met RC-auto's voorzien (dacht ik).

Klopt, maar dat is enkel een voorprogramma voor de BNK-awards

elvo
22-09-2011, 07:03 PM
http://www.buienradar.be/3daagse.aspx

Maximum best dryness! :yawn:

janus_77
22-09-2011, 07:13 PM
http://www.buienradar.be/3daagse.aspx

Maximum best dryness! :yawn:

[Elmer Fudd] ....ssst, Be vewy vewy quiet [/Elmer Fudd]

Niet teveel over praten. Straks bedenken ze zich daar boven

janus_77
23-09-2011, 08:30 PM
De basis layout hebben we, nu morgen nog de baan uitleggen met slang. :thumbsup:

crashingbird
25-09-2011, 06:02 PM
BNK 2011 zit er op ...

-> allen bedankt voor het organiseren, technische assistentie bij setups, de schoon foto's, de aanwezige deelnemers enz. enz. enz...merci, we hebben er voor ons 2de seizoen opnieuw van genoten !

en vooral :

BNK is cool :cool: + BNK is heel tof ! :)

graag tot ergens deze winter, of volgend seizoen ! :)

Kurt en zoon John (zonen, want er komen er nog 2 meerijden binnen een paar jaar ! )

V-Rossi
25-09-2011, 06:06 PM
Geweldige race! Nogmaals bedankt aan zij die hebben bijgedragen aan het "Jorg doet RC10"-project :)

Lowie
25-09-2011, 06:41 PM
man, man, man...
FANTASTISCH weekend:
Bijzonder gezellige sfeer, leuk parcours met zijn eigen moeilijkheden, knappe finals, BIJZONDER hartelijke ontvangst en UITSTEKENDE!!! wedstrijdleiding ...

Iedereen "stif bedankt"!!!

I like BNK!

Moeten we misschien zo ne sticker " "I (hartje) BNK"maken? LOL

janus_77
25-09-2011, 06:45 PM
Goede afsluiting van het seizoen. Mooie finales gezien, maakte niet uit hoeveel voorsprong je had. Een klein foutje en alles zat weer op elkaar.

Cooper
25-09-2011, 07:20 PM
Mensen die podiumfoto's willen voor hun sponsen.

http://db.tt/f6g1arjx

download hier!

Al de rest later (ook de filmpjes van Luik, internet is hier zeer wakko dus heb nog niet kunnen uploaden zonder 8keer opnieuw te moeten beginnen)

:thumbsup: Bedankt aan de Vlijmen organisatie! Bedankt toffe BNK mensen voor de leuke sfeer, bedankt Chazz voor de X6, bedankt Kyosho voor goeie shocks te maken, bedankt pensioen om te bewijzen dat ik ook kan racen. :thumbsup:

jaydits
25-09-2011, 07:24 PM
bedankt mannen voor een super gaaf jaar bnk
was tof goed gepresteerd door de helmondjes
op naar volgend jaar

:)

elvo
25-09-2011, 08:41 PM
GASbaan, I love it :wub.

http://users.telenet.be/mbv/eindresultaatVlijmenGras2011.pdf. <-- Race result

http://users.telenet.be/elvo/buggy/dut/res/welcome.htm. <--- BNK eindstand

mart3pop
25-09-2011, 09:02 PM
thanks Arjan & MAC crew ! lovely day !

congrats to Elvo & Bart (who drove over that minefield like it was smooth astro) :thumbsup:

Gonzo
26-09-2011, 09:00 AM
thanks Arjan & MAC crew ! lovely day !

congrats to Elvo & Bart :thumbsup:

2nd to that!

Lowie
26-09-2011, 09:17 AM
2nd to that!

³!

+ NEIG dikke merci, Gonzo, voor uwe raad en advies. Den 410R werd er beter op én ik heb weer maar nekeer bijgeleerd.

feniks
26-09-2011, 03:27 PM
bedankt aan alle , best wel leut gehad dit jaar ook de competitie was er zeker wel . en erik is en blijft ne snelle gevreesde tegenstander . zou zeggen tot de volgende en ja gras i love it

soobah
26-09-2011, 04:16 PM
zwaar naar uitgekeken door de vele bejubelingen, maar gemist wegens overslapen zondagochtend :cry:

elvo
26-09-2011, 04:37 PM
Ik heb verscheidene e-mails gekregen met vragen over de Kyosho Big Bores die afgelopen Zondag de kraters in het Vlijmense grasveld hebben gladgestreken. Ik zal hier de info posten.

Lengtes:
Voor: 57mm compressed, 75mm extended
Achter: 68mm compressed, 91mm extended.
Alle lengtes zijn gemeten zonder limiters, en met de hoge 'hoedjes'. Die kits, W5303V en W5304V komen met 2 lengtes van top caps, hoge en lage. Dat heeft te maken met de toepassing op de RB5 en de ZX5 denk ik. Of met de 38 miljoen armlengtes die Kyosho de recentste jaren heeft uitgebracht.

De standaard pistons vind ik veel te weinig pack hebben, ik heb BNK Luik en Vlijmen GASbaan gereden met vooraan gewone, rechte 2-gats pistons. Voor 2 x 1.5mm en achter 1x1.6mm + 1x1.7mm. 30wt voor Luik, 25wt voor GASbaan. Die pistons zijn gemaakt door de Godfather van de R/C, maar hier op oOple is er een mens met de nickname 'Nick' die ongetwijfeld iets gelijkaardig kan verschaffen. Hij post soms in de Losi en Kyosho sectie over custom pistons.

TLR big bore veren passen perfect en hebben dezelfde kleuren en hardheden als de oude vertrouwde small bore losi veren. De Kyosho BB veren zijn moeilijk te vinden, en hebben geen mooie 'range'. Luik was silver/yellow, GASbaan was blue/pink. Ik heb ook nog green en orange voor, en red achter.

Ik denk dat de kits komen met oranje X-ringen, maar de oude 1/8 x 1/16 O-ringen die nog in ons aller dozen liggen, passen ook.

Beste shocks ooit, zowel qua ontwerp als qua smoothness, en mits de juiste pistons, ook qua opvangen van schokken. Voorzichtig jumpen, auto goed positioneren en proberen op de landing neer te komen is allemaal niet meer nodig :thumbsup:

Lowie
26-09-2011, 10:14 PM
't is de moment om Kyosho-aandelen te kopen, peis'k zo ineens :p

feniks
26-09-2011, 10:29 PM
de schumacher dempers hebben ook stevig hun ding bewezen . en was ook tevreden van het weg gedrag van mijne auto . de setup was niet veel anders als die van luik dus zal hier een van de dagen ook opgeven wet de wijzegingen waren tegenover luik.

Lowie
26-09-2011, 11:43 PM
m'n fotookes:

https://picasaweb.google.com/116895808568450159741/110925_BNKVlijmen?authkey=Gv1sRgCKzN3pnNiZ78CQ

crashingbird
27-09-2011, 12:30 AM
ook Ludo is hier een held ! :thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Cooper
27-09-2011, 07:03 AM
Goed gedaan Ludo, mooi de sfeer weergegeven. :thumbsup:

Lowie
27-09-2011, 07:15 AM
thx :blush:

flipside
27-09-2011, 08:06 AM
Voila cooper hebben we al niet meer nodig :)

mart3pop
27-09-2011, 08:12 AM
bedankt voor de fotos :thumbsup:

Gonzo
27-09-2011, 08:19 AM
Lengtes:

Da moestek weten! :thumbsup:
De Durango shocks hebben helaas ne stroke van 23 mm voor en 31 mm achter, ik vrees da Kyjojo's dus ni zullen lukken op ne DEX, vooral niet achteraan. Ik zal dus eerst de dikke boren van Durango eens proberen. We hebben nog een jaar tijd he tot de volgende Vlijmen Gas.

mart3pop
27-09-2011, 08:19 AM

hij kan zich nu 100% concentreren op volgend bnk seizoen :thumbsup:

janus_77
27-09-2011, 08:41 AM

.........Wie ? ( :p )

Lowie
27-09-2011, 10:18 AM
Zie je dat, Cooper, .. de maatschappij van tegenwoordig ... heb je jarenlang het beste van jezelf gegeven .. en het plebs is je al vergeten nog voor je de spreekwoordelijke pen neerlegt.:(

mart3pop
27-09-2011, 10:20 AM
stop ! hij moet nog de filmpkes van luik uploaden !

please Coop :wub

rcpower
27-09-2011, 10:37 AM
net als iedereen vind ook ik het jammer, maar ik begrijp het ook weer wel hoor Cooper...
Maar je stopt toch niet met BNK-rijden, ofwel?

rcpower
27-09-2011, 10:40 AM
en het zijn niet alleen de shocks van dat merk die zo goed zijn...
Stel je maar eens voor hoe Elvo zou presteren als ie met een ganse auto van dat merk reed.... Dan moest ie niet strijden tot de laatste race om de titel binnen te halen, maar was de klus al geklaard na 5 races.
Ga ik nu te ver? :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Ik heb verscheidene e-mails gekregen met vragen over de Kyosho Big Bores die afgelopen Zondag de kraters in het Vlijmense grasveld hebben gladgestreken. Ik zal hier de info posten.

Lengtes:
Alle lengtes zijn gemeten zonder limiters, en met de hoge 'hoedjes'. Die kits, W5303V en W5304V komen met 2 lengtes van top caps, hoge en lage. Dat heeft te maken met de toepassing op de RB5 en de ZX5 denk ik. Of met de 38 miljoen armlengtes die Kyosho de recentste jaren heeft uitgebracht.

De standaard pistons vind ik veel te weinig pack hebben, ik heb BNK Luik en Vlijmen GASbaan gereden met vooraan gewone, rechte 2-gats pistons. Voor 2 x 1.5mm en achter 1x1.6mm + 1x1.7mm. 30wt voor Luik, 25wt voor GASbaan. Die pistons zijn gemaakt door de Godfather van de R/C, maar hier op oOple is er een mens met de nickname 'Nick' die ongetwijfeld iets gelijkaardig kan verschaffen. Hij post soms in de Losi en Kyosho sectie over custom pistons.

TLR big bore veren passen perfect en hebben dezelfde kleuren en hardheden als de oude vertrouwde small bore losi veren. De Kyosho BB veren zijn moeilijk te vinden, en hebben geen mooie 'range'. Luik was silver/yellow, GASbaan was blue/pink. Ik heb ook nog green en orange voor, en red achter.

Ik denk dat de kits komen met oranje X-ringen, maar de oude 1/8 x 1/16 O-ringen die nog in ons aller dozen liggen, passen ook.

Beste shocks ooit, zowel qua ontwerp als qua smoothness, en mits de juiste pistons, ook qua opvangen van schokken. Voorzichtig jumpen, auto goed positioneren en proberen op de landing neer te komen is allemaal niet meer nodig :thumbsup:

janus_77
27-09-2011, 10:55 AM
Stel je maar eens voor hoe Elvo zou presteren als ie met een ganse auto van dat merk reed.... Dan moest ie niet strijden tot de laatste race om de titel binnen te halen, maar was de klus al geklaard na 5 races.

Ja maar dan heb je 2 auto's nodig en een Vega ombouw set. Dan kan je beter 2 races wachten :p

elvo
27-09-2011, 11:24 AM
en het zijn niet alleen de shocks van dat merk die zo goed zijn...
Ga ik nu te ver? :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Maakt Kyosho ook skis?

crashingbird
27-09-2011, 11:35 AM
Maakt Kyosho ook skis?

speciaal voor jou komt er een versie met bijgeleverde airbag en repatriërings-kit:p

Cooper
27-09-2011, 11:42 AM
speciaal voor jou komt er een versie met bijgeleverde airbag en repatriërings-kit:p

HAHA -vind ik leuk-

*als ik morgen nu eens mijn harde schijf meeneem naar't werk en die Luik filmpjes vanaf hier upload* :thumbsup:

crashingbird
27-09-2011, 11:48 AM
HAHA -vind ik leuk-

*als ik morgen nu eens mijn harde schijf meeneem naar't werk en die Luik filmpjes vanaf hier upload* :thumbsup:

-> da's pas leuk ! :thumbsup:

flipside
27-09-2011, 11:48 AM
ja of als ge die nu aan mij had gegeven van 't weekend :D

jaydits
27-09-2011, 01:32 PM
HAHA -vind ik leuk-

relax cooper als je ze maar niet kwijt speelt
en hoe langer je ergens op moet wachten hoe leuker het is (zegt danielle altijd:()

rcpower
27-09-2011, 05:26 PM
niet echt skis, maar wel inzetbaar op dezelfde piste
http://www.molly-shop.de/shop/bilder/produkte/gross/49237_6.jpg
Maakt Kyosho ook skis?

rcpower
27-09-2011, 05:30 PM
dat is ook nog eens een uitspraak die op vele manieren geïnterpreteerd kan worden...ocharme Joey .... of ocharme Danielle???
Ach, als ze je nog eens vraagt om te komen helpen met één of ander klusje in of rond het huis kan je dat ook antwoorden hé Joey.... maar dan zal je nog langer moeten wachten :wub

relax cooper als je ze maar niet kwijt speelt
en hoe langer je ergens op moet wachten hoe leuker het is (zegt danielle altijd:()

Cooper
26-10-2011, 08:49 PM
https://picasaweb.google.com/bnkoffroad/BNK2011Round7VlijmenGrasMAC#slideshow

https://lh4.googleusercontent.com/-psDy0tm_VsQ/Tqhwtuy1wiI/AAAAAAAAaFU/xM76M7tN5KM/s800/_MG_5840.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/-XUDGyVuHCzU/TqhwgT2bR7I/AAAAAAAAaEY/edJhBb5rpko/s800/_MG_5785.jpg

Dat was het, de laatste "Coople's"

crashingbird
27-10-2011, 08:12 AM

:(Spijtig :(

BNK zal niet meer hetzelfde zijn ....

Er waren nochtans (as always!) heel mooie foto's bij :thumbsup:

janus_77
29-10-2011, 07:18 PM

Bedankt Coop :thumbsup:, Vooral voor het fotografisch bewijs dat Jorg met prepensioen is gegaan als een volwaardig Team DarkSide aanhanger

Geweldige race! Nogmaals bedankt aan zij die hebben bijgedragen aan het "Jorg doet RC10"-project :)

V-Rossi
29-10-2011, 08:03 PM
Dat was uit besparingsoogpunt, om uw voorbanden minder te laten slijten.

elvo
30-10-2011, 08:22 AM

Zo mogelijk de beste actiefoto's uit je carrière!

Tomboo_91
30-10-2011, 06:49 PM
Dat was uit besparingsoogpunt, om uw voorbanden minder te laten slijten.

En vergeet vooral niet: "een 4,5 heeft minder wikkelingen en is dus gewichtsbesparing"

V-Rossi
01-11-2011, 09:40 AM
Werd wel gecompenseerd doordat de packs meer C's hadden.

Cooper
01-11-2011, 09:42 AM
de truk is om de C in een klein lettertype te zetten zoals dit c
dat scheelt weer een pak. :thumbsup:

flipside
30-11-2011, 11:32 PM

Lengtes:

Zeker van die part nrs? Is het niet 03 en 05 achteraan ipv 03 en 04? Die 04 is medium length en slechts 8mm langer dan de voorste. 05 wordt als achter omschreven.

elvo
01-12-2011, 08:17 AM
05 is voor de camion, die zijn zeer zeer zeer lang.