View Full Version : clubwedstrijden ORRA
kriske
24-04-2012, 01:47 PM
Hallo Rc rijders,
Nu zondag 29 April, is het onze 2de clubwedstrijd.
We rijden 4wd modi, 2wd modi, rookie, SC.
Kwali's en finale's van 8min, dus meer RC fun :thumbsup:
Inschrijven van 8.30 tot 9 uur, start eerste kwali 9.30.
Eten en drinken aanwezig, de zon ook dus, kom af zou ik zeggen.
Grts.
SLEENAD
24-04-2012, 07:26 PM
Rookie meld zich!
yes we zijn al met twee :thumbsup:
Kurtje
25-04-2012, 10:02 AM
Ben er deze keer ook eens bij :)
Geen 1/8 wedstrijd lol
Plus ze geven geweldig weer :)
rcpower
25-04-2012, 04:41 PM
wij komen ook,
geweldig weer is veel gezegd, maar slechter dan vorig weekend zal het toch niet worden(hopelijk).
cu guys on the track,
Maarten
feniks
25-04-2012, 09:28 PM
komen ook met nieuwe caravan en nen hoop nieuwe goodies om te testen .
lol
dirk702
26-04-2012, 05:41 AM
komen ook met nieuwe caravan en nen hoop nieuwe goodies om te testen .
lol
Ha wordt er ook een caravan race gehouden deze keer ? Ik heb die info gemist want dat lijkt me wel wat ! :thumbsup:
Cooper
26-04-2012, 07:52 AM
oOOh cool! Ik zal mijn caravan bovenhalen se!
Joepie !!!! :thumbsup:
hansie
26-04-2012, 08:21 AM
Hallo allen,
De caravanrace is reeds getest bij MVB en dat was best geinig:
http://www.youtube.com/watch?v=3Nt87YzRx7w
Vanaf 2:32 staan de caravans plus auto op het off-road circuit.
Back-on topic......
Hans
crashingbird
26-04-2012, 08:21 AM
Tof, maar 'k moet werken dit weekend :-(
Zou dat ook wel eens willen proberen,maar heb nog een paar vraagjes :
- moet het chassis van 't zelfde merk zijn als de trekker (heb nog een veelvoud van XXX losi's chassis' waar ik nog een achtertrein voor heb)
- rijden 1 en 2-assers in dezelfde klasse?
Cool!
Vraag: is dit toegelaten?
http://cdn.uploads-preloved.com/uploads/reviewphotos/09/0522/1443046-840m.jpg
feniks
26-04-2012, 04:04 PM
zo eene wou kik eigenlijk maar we waren daar te laat voor lol. dus nu ist nen andere grote geworden al bij al ook wel feest. en ik heb met zo een ding al achter den rc gereden ook ergens 15 jaar geleden was toen al fun dus nu zekers ook wel:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p:p
SLEENAD
26-04-2012, 04:43 PM
Doet me denken aan die weekends in Valkenswaard! Heb me daar kapot gelachen, nu schrijven ze lol, daar deden we dat gewoon letterlijk omdat we ons niet konden inhouden van 't lachen.
Voor de nieuwsgierigen: http://www.youtube.com/watch?v=S7ipFApsFec&feature=related
Gewoonweg hilarisch!
rcpower
29-04-2012, 05:45 PM
Wederom toffe dag gehad vandaag en op de koop toe een kabelhaspel verdiend
;-) wellicht van Johan, Bart of Eduard??? Bij deze, hij ligt bij mij in Stokrooie.
heel toffe dag :thumbsup:, thanks iedereen
SLEENAD
29-04-2012, 06:34 PM
Was inderdaad weeral een tof dagje, maar de opkomst bij de rookies kon wel beter al was het wel tof dat er ook nog eens 3 shortcourses meereden!:thumbsup:
kriske
29-04-2012, 07:42 PM
Ja was tof dagje, hier kan je alles nog eens terug bekijken http://users.telenet.be/orrabe/wedsrtijd%201%202012/clubwedstrijd%202/
Tot 20 mei op orra voor onze 3de clubwedstrijd. :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
johan neyens
30-04-2012, 06:56 AM
2wd rijden is mij zeer goed bevallen moet ik zeggen!!
@ maarten, kan best zijn dat die van mijn tent is. Ik heb die wel volgende keer als ik u ergens tegenkom.
kriske
15-05-2012, 09:47 AM
Nu zondag 20 mei, clubwedstrijd 3.
Start eerste kwali 9.30, volgens de weermensen zal het 20gr worden, dus nog altijd reeksen van 8 min.
Tot zondag.
rcpower
15-05-2012, 10:45 AM
We zullen van de partij zijn!
Hopelijk is het droog, zodat we eens flink kunnen doorrijden!
jeffrey
15-05-2012, 01:41 PM
Aanwezig :)
SLEENAD
15-05-2012, 05:13 PM
ik ook:thumbsup:
Als't zo zit, kan ik ni achterblijven hé! :p
top dagje weeral :thumbsup:
dirk702
20-05-2012, 05:06 PM
En het weer heeft zich ook eens van zijn goede kant laten zien ! :thumbsup:
SLEENAD
20-05-2012, 05:22 PM
Jep, jep. We hebben ons weer goed geamuseerd, en enkele felbevochten en faire finales mogen aanschouwen!:thumbsup:
jeffrey
20-05-2012, 07:46 PM
jep toffe dag en merci maarten voor de super coole laatste finale van de eerste tot de laatste bocht aant vechten geweest ;).
(mag wel eens ophouden met al die kosten de laatste tijd "2diffs en speedpassion motor armer vandaag)
rcpower
21-05-2012, 04:18 PM
daar draait het uiteindelijk om hé Jeffrey ... vechten voor iedere meter van begin tot eind. Het was heel zeker een geweldige race! Volgende club zullen we er echter niet bij zijn, dan moeten we naar het schoolfeestje van de kids ...
kriske
21-05-2012, 07:03 PM
Voor wie al de uitslagen nog eens rustig wil bekijken,
http://users.telenet.be/orrabe/wedstrijd%203/
Grts Orra.
Yves1
21-05-2012, 09:59 PM
Van kwaad naar erger naar efkes super naar terug erger en nog wat erger... Topdag!
http://i48.tinypic.com/110go4j.jpg
heren is er morgen avond iemand op de baan (ander ben ik zo alleen)
wil vast gaan oefenen voor het BNK dat duur nog even maar is hard nodig om te oefenen
kriske
01-06-2012, 07:08 PM
heren is er morgen avond iemand op de baan (ander ben ik zo alleen)
wil vast gaan oefenen voor het BNK dat duur nog even maar is hard nodig om te oefenen
Het bnk parcour ligt er pas na 17 juni. :yawn:
SLEENAD
01-06-2012, 07:18 PM
Het bnk parcour ligt er pas na 17 juni. :yawn:
Haha, nikske verklappen hé Kris!
Op zaterdag is er de laatste tijd bij mooi weer altijd al wel wat volk geweest. Ikzelf ben morgennamiddag normaalgezien wel daar, maar ben helaas wel maar een rookie, dus qua setuphulp moet je van mij niet veel verwachten.:cry:
tot seffens he davke :lol:
Haha, nikske verklappen hé Kris!
Op zaterdag is er de laatste tijd bij mooi weer altijd al wel wat volk geweest. Ikzelf ben morgennamiddag normaalgezien wel daar, maar ben helaas wel maar een rookie, dus qua setuphulp moet je van mij niet veel verwachten.:cry:
ik was helemaal alleen :cry::cry::cry::cry:
maar daar door had ik wel tijd voor aantal filmpjes
(sturen 1) http://www.youtube.com/watch?v=32wFeZEWvd4&feature=relmfu
(acherwiel) http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=J1-ucGDKzAI
(sturen 2) 10 punten voor de gene die weet wat het technisch mankement is:confused::D http://www.youtube.com/watch?v=p9YUlzH-b58
Cooper
03-06-2012, 10:08 AM
(sturen 2) 10 punten voor de gene die weet wat het technisch mankement is:confused::D http://www.youtube.com/watch?v=p9YUlzH-b58
linkervoorwiel los :-)
YES TIEN PUNTEN !!!
linkervoorwiel los :-)
YES TIEN PUNTEN !!!
gewonnen:wub:wub
kriske
03-06-2012, 12:53 PM
Hmmm, ik moet eens naar Orra, parcour ligt niet meer juist.:o
Zal dinsdag worden, geven ze droog weer :thumbsup:
De parcour dat de volgende clubwedstrijd gereden wordt, hangt boven opt podium, in de kader.
ik was helemaal alleen :cry::cry::cry::cry:
maar daar door had ik wel tijd voor aantal filmpjes
(sturen 1) http://www.youtube.com/watch?v=32wFeZEWvd4&feature=relmfu
(acherwiel) http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=J1-ucGDKzAI
gisteren was er vijf man aan het rijden tot 16.30 dan ben ik vertrokken, de baan was toen nog ok,
Basketballer
03-06-2012, 03:09 PM
Dat is wel raar idd, wij zijn een half uur later vertrokken, en de baan was nog steeds ok! dit lijkt wel helemaal de eerste baan van vorig jaar!!??
SLEENAD
03-06-2012, 07:05 PM
Ik ben samen met Gil vertrokken rond kwart voor vijf, en toen waren Marco (basketballer?) met Teun en Jack met Bouke nog daar. Verder nog een vader, moeder, zoontje en dochter (voor mij onbekenden) met een 1/10 en een 1/8 van voor mij ook onbekende oorsprong.
Wat mij opvalt is het feit dat blijkbaar alle rode en zwarte verlegbare buizen gewoon weg zijn.
Zonder iemand te beschuldigen, gok ik op die familie, die hoogstwaarschijnlijk niet op de hoogte zijn van de afspraken, en eerlijkgezegd is dit ook begrijpenlijk want geen van alle afspraken en/of regels zijn duidelijk aangegeven. Misschien stof tot nadenken/verbeteren?
die familie was net voor ons weg :) ik denk dat de eenzame rijder er iets mee te maken heeft
Basketballer
03-06-2012, 07:58 PM
Ja klopt marco, Teun en ik zijn gegaan, en toen waren Bouke en Jack ook al aan het inpakken.
Die rooie buizen liggen er toch nog wel?
kriske
03-06-2012, 08:24 PM
Mannen, lig er niet wakker van , ik dinsdag wel eens kijkje nemen en leg alles wel terug zoals het moet liggen, voor de 17 juni.
grts kris.
die familie was net voor ons weg :) ik denk dat de eenzame rijder er iets mee te maken heeft :thumbdown:
toen ik kwam (+/- 20:00 uur) was er geen logische ronden?
Je kon alle kante op kijk maar goed naar het filmpje heb zelf de losse buizen (rood en zwart) verzamelt en langs de tafel berg aan gelegd voor de rijders op stelling en ben de ronden aan het rijden die ik nog ken van vorig BNK.
Ooooja en ik ben er niet van gediend beschuldigt te worden voor het vernaggelen van ander mans baan of spullen
ik ben van plan nog meerden keren van jullie gastvrijheid gebruik te kunnen maken om te oefenen en daar hoort wel bij dat ik jullie regels en gewoonte respecteer (zo heeft mijn moeder me dat geleerd) en daar om zal ik niet jullie baan aanpassen of veranderen en dit ter wel ik weet dat jullie de lay-out nog aan passen.
Ik hoop zo dat het vertrouwen niet is aan getast dat zal mij veel pijn doen
Hopelijk tot volgende keer
mvg Sander
SLEENAD
04-06-2012, 10:56 AM
die familie was net voor ons weg :) ik denk dat de eenzame rijder er iets mee te maken heeft
Oeje, dat heb ik dan waarschijnlijk gemist!:blush: Mes excuses!
In principe maakt het ook niet veel uit natuurlijk! Zolang er maar geen schade is, is alles vrij snel in orde te brengen.
En Sander, volgende keer mss wat vroeger komen???
kriske
04-06-2012, 04:35 PM
toen ik kwam (+/- 20:00 uur) was er geen logische ronden?
Je kon alle kante op kijk maar goed naar het filmpje heb zelf de losse buizen (rood en zwart) verzamelt en langs de tafel berg aan gelegd voor de rijders op stelling en ben de ronden aan het rijden die ik nog ken van vorig BNK.
Ooooja en ik ben er niet van gediend beschuldigt te worden voor het vernaggelen van ander mans baan of spullen
ik ben van plan nog meerden keren van jullie gastvrijheid gebruik te kunnen maken om te oefenen en daar hoort wel bij dat ik jullie regels en gewoonte respecteer (zo heeft mijn moeder me dat geleerd) en daar om zal ik niet jullie baan aanpassen of veranderen en dit ter wel ik weet dat jullie de lay-out nog aan passen.
Ik hoop zo dat het vertrouwen niet is aan getast dat zal mij veel pijn doen
Hopelijk tot volgende keer
mvg Sander
Hoi Sander,
Als nog eens gaat rijden op Orra, kijk dan eerst eens opt podium, naar de lay out, die er ligt of moet liggen, en staat zelf de rijrichting op, is er de volgende keer wel logische ronde.
Voor de rest, geen zorgen, morgen is da terug in orde.
Grts kris.
Hoi Sander,
Als nog eens gaat rijden op Orra, kijk dan eerst eens opt podium, naar de lay out, die er ligt of moet liggen, en staat zelf de rijrichting op, is er de volgende keer wel logische ronde.
Voor de rest, geen zorgen, morgen is da terug in orde.
Grts kris.
bedankt:thumbsup:
dirk702
11-06-2012, 03:15 PM
Nu komende zondag (17 juni) is't weeral zover ! :thumbsup:
Iedereen paraat, incl de zon ook liefst ! :wub
stefke
11-06-2012, 03:29 PM
de zon ook liefst ! :wub
Wat is dat ?
kriske
11-06-2012, 08:04 PM
Jep, tis wedstrijd den zondag.Ik kom ook nog eens meedoen :) .
dirk702
12-06-2012, 08:50 AM
Jep, tis wedstrijd den zondag.Ik kom ook nog eens meedoen :) .
Ha das tof da gij ook eens komt meedoen ! :lol:
jeffrey
12-06-2012, 09:11 AM
Aanwezig :D
SLEENAD
12-06-2012, 09:14 AM
Yep yep :thumbsup:
feniks
12-06-2012, 01:05 PM
wij zullen der niet zijn helaas . een verlengd weekendje der tussen uit naar parijs lol. in elk geval hoop ik voor jullie wel dat droog blijft:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
jackbox
13-06-2012, 05:10 PM
Helaas ben ik er deze wedstrijd niet bij, is vaderdag en mijn dochters moeten dansen in een show, en daar is mijn aanwezigheid zeer op prijs gesteld, en met lichte dwang aangepraat, dus ja wat moet je he.. hoop voor iedereen dat het droog blijft en dat het een mooie wedstrijd voor iedereen is,, groetjes Jack Box
rcpower
13-06-2012, 06:15 PM
dito... het is schoolfeest...Stef en ik zullen er dus ook niet bij zijn.
@Jeffrey: nu kunt ge uw slag slaan ;-)
SLEENAD
13-06-2012, 06:30 PM
Moet 'm wel eerst deftig solderen :woot:
dirk702
13-06-2012, 06:42 PM
dito... het is schoolfeest...Stef en ik zullen er dus ook niet bij zijn.
@Jeffrey: nu kunt ge uw slag slaan ;-)
Ja Maarten je laat belangrijke punten vallen :o
jeffrey
13-06-2012, 08:05 PM
Ik ben er de volgende nie bij :D dus geen paniek Maarten :D
kriske
14-06-2012, 10:38 AM
Net terug van ORRA, gras gaan adoen tegen het weekend.
En geloof het of niet, is er weeral één of andere pipo geweest die dacht amai wa een raar parcour ligt hiernu, zal het maar beetje verandere :thumbdown::thumbdown::thumbdown:.
Dus heb ik nog maar eens half uurtje bezig geweest om alles terug goed te leggen.
dirk702
14-06-2012, 11:26 AM
amai wa een raar parcour ligt hiernu :thumbdown::thumbdown::thumbdown:.
Ja dan zal het wel heel ingewikkeld zijn ! ik krijg al bang voor de komende wedstrijd nu zondag ! :woot:
jeffrey
14-06-2012, 02:39 PM
Ja dan zal het wel heel ingewikkeld zijn ! ik krijg al bang voor de komende wedstrijd nu zondag ! :woot:
waar is de vind ik leuk knop ??
dirk702
15-06-2012, 04:10 AM
bij een vriendin :wub
Bij mijn vrouw werkt die aan/uit knop niet spijtig, ik zou ze graag kunnen uitzetten als dat nodig is ! :D
beksie
15-06-2012, 06:35 AM
Trouwringen kunnen kortsluiting veroorzaken.
Net terug van ORRA, gras gaan adoen tegen het weekend.
En geloof het of niet, is er weeral één of andere pipo geweest die dacht amai wa een raar parcour ligt hiernu, zal het maar beetje verandere :thumbdown::thumbdown::thumbdown:.
Dus heb ik nog maar eens half uurtje bezig geweest om alles terug goed te leggen.
:thumbsup: onschuldig :thumbsup:
:confused: kabouters(plop/klus) :confused:
kriske
16-06-2012, 09:08 AM
Ik geef het op :mad:, deze morgen op Orra, wa denkje juist ja.
Ligt het terug anders, ik ga volgende week dinsdag ofzo, alles vast maken en is het gedaan met elke clubwedstrijd op andere lay out terijden, ik zal ook terug 6 min rijden, ben ik van da gezaag ook vanaf.
tot morgen,
dirk702
16-06-2012, 09:43 AM
Alléé Kriske da meent ge ni hé !
Ik vind dat juist het plezante van ORRA (andere lay out en 8min reeksen) !
Door één of andere leegloper die steeds de omloop veranderd en die zich niet durft bekend te maken straft ge een heel deelnemersveld ! :cry:
Cooper
16-06-2012, 09:52 AM
Hangt er een duidelijk bordje? Niet iedereen is op oople of van de club en weet de gewoonten.
:( pipo's!
SLEENAD
16-06-2012, 05:33 PM
Alléé Kriske da meent ge ni hé !
Ik vind dat juist het plezante van ORRA (andere lay out en 8min reeksen) !
Door één of andere leegloper die steeds de omloop veranderd en die zich niet durft bekend te maken straft ge een heel deelnemersveld ! :cry:
Ik heb het daarstraks ook al gezegd, Kris. Trek het U zo hard niet aan! Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar Dirk is duidelijk dezelfde mening toegedaan. 8 min = BANGELIJK ; modulair circuit = BANGELIJK ; De afspraken en regels ondermeer hierrond helaas, zoals ik vroeger ook al eens naar voren gebracht heb, ONVOLDOENDE GEKEND en ONVOLDOENDE DUIDELIJK gemaakt.
Ik blijf mijn idee van een groot bord met regels en afspraken naast de omloop eigenlijk noodzakelijk vinden.
ze de gaan trainen :lol: dave
was weer top vandaag, super weertje en alles goed geregeld door de mensen van orra :thumbsup:
jeffrey
17-06-2012, 06:35 PM
Jep mooi weertje en fijn dagje gehad
Laatste reeks gewisseld met nik Weyers van auto :D
SLEENAD
17-06-2012, 08:22 PM
Er werd snel gereden, amaai!
dirk702
18-06-2012, 04:05 AM
Jep mooi weertje en fijn dagje gehad
Laatste reeks gewisseld met nik Weyers van auto :D
Zolang je maar ni aan het circuit begint te wisselen ! :o
jeffrey
18-06-2012, 09:32 AM
Huhh ??:confused:
dirk702
18-06-2012, 09:38 AM
Huhh ??:confused:
Ik bedoel de lay-out veranderen hé ! (want da mag ni !) :lol:
stefke
18-06-2012, 01:39 PM
Deze track layout was een beetje wennen voor de meesten die regelmatig op ORRA rijden. Somige automatismen moesten er eerst uit of je reed voor je het doorhad onder een rode darm. :lol:.
Dit gezegd zijnde, mij viel het op dat er gisteren bijna geen brokken zijn gereden, wat aantoont dat dit een heel safe layout was. Je kon nl. de tafel onmogelijk in één keer pakken en de dubbel-dubbel was geen deel van de layout, en dat zijn normaal de "brokkenmakers" op ORRA.
dirk702
18-06-2012, 02:07 PM
Dat er geen of weinig brokken zijn gereden kan ook zijn omdat er bepaalde personen afwezig waren ha ha :p
Is dat onder de gordel ??
jeffrey
18-06-2012, 03:16 PM
Ik vind da ik een prijs moest krijgen voor de mooiste versleten spur in de rc geschiedenis :D kan nog altijd nie geloven hoe perfect rond hij is :) haha
kriske
18-06-2012, 03:20 PM
En toch ga ik morgen de lay-out aanpassen :p:p.
Tomboo_91
18-06-2012, 06:17 PM
Ik vind da ik een prijs moest krijgen voor de mooiste versleten spur in de rc geschiedenis :D kan nog altijd nie geloven hoe perfect rond hij is :) haha
Helaas, deze prijs gaat toch nog altijd naar janus met de mardave, bij jou zaten er nog iets te veel tanden op aan de rand. :thumbsup:
jeffrey
18-06-2012, 06:36 PM
Das juist het mooie :) kan nu ook gebruikt worden als nieuwe dremelschijf/ haarkam en zoveel meer haha
Basketballer
18-06-2012, 06:40 PM
En word dan de Lay-out voor het BNK 2012?
kriske
18-06-2012, 06:42 PM
En word dan de Lay-out voor het BNK 2012?
Jep, blijft liggen( hopelijk toch) tot na het bnk op orra.
Meer info over bnk komt later.
grts kris.
Basketballer
18-06-2012, 06:50 PM
Jep, blijft liggen( hopelijk toch) tot na het bnk op orra.
Meer info over bnk bij komt nog later.
grts kris.
Ik ben benieuwd hoe de Lay-out word! (aan mij zal het niet liggen :thumbsup:)
stefke
18-06-2012, 07:34 PM
Dat er geen of weinig brokken zijn gereden kan ook zijn omdat er bepaalde personen afwezig waren ha ha :p
Is dat onder de gordel ??
Ik denk dat ne janettenmarkeur op ne janettenkaai die persoon niet kan beledigen in zijn ogen.
deze voormiddag even gaan rijden, ligt erg tof voor volgende clubkoers :thumbsup:, ik mis wel een paar bulten :woot:, maar kan geen kwaad ik geraakte er toch ni deftig over en nu ga ik wat minder brokken rijden :thumbsup:. thanks kriske en co
kriske
11-07-2012, 07:45 PM
deze voormiddag even gaan rijden, ligt erg tof voor volgende clubkoers :thumbsup:, ik mis wel een paar bulten :woot:, maar kan geen kwaad ik geraakte er toch ni deftig over en nu ga ik wat minder brokken rijden :thumbsup:. thanks kriske en co
Gene paniek Gil, die komen nog wel terug :thumbsup:.
SLEENAD
12-07-2012, 08:09 PM
Deze namiddag ook eventjes gaan rijden. Er stonden mega grote plassen op het gekende middenstuk richting de whoopies. Dus maar enkele stukken mat extra gelegd om die sectie rijbaar te maken.
Het weer mag drastisch gaan veranderen!
kriske
12-07-2012, 08:51 PM
Deze namiddag ook eventjes gaan rijden. Er stonden mega grote plassen op het gekende middenstuk richting de whoopies. Dus maar enkele stukken mat extra gelegd om die sectie rijbaar te maken.
Het weer mag drastisch gaan veranderen!
En zijn die matten nu ook terug weg?
SLEENAD
12-07-2012, 09:08 PM
Sorry, ik was de laatste en ben ze vergeten terug weg te halen. Mijn excuses.:blush:
ik zal ze asap terug weg leggen, ik heb ze mee gelegd :blush: maar was nodig om te kunnen rijden :woot:
Kurtje
21-07-2012, 09:08 PM
Voilà DEX210 staat gereed om morgen zijn eerste ritjes te doen @ clubkoers Orra :)
Auto primeur en ikzelf ook lol :D
kriske
21-07-2012, 09:17 PM
Voilà DEX210 staat gereed om morgen zijn eerste ritjes te doen @ clubkoers Orra :)
Auto primeur en ikzelf ook lol :D
Veel succes morgen. :thumbsup:
Kurtje
21-07-2012, 09:39 PM
Merci Kris :)
Zal vanaf nu regelmatig zijn lol
BPT-Merchtem
22-07-2012, 07:20 PM
Het was vandaag weeral een plezant dagske :woot:
dirk702
22-07-2012, 07:24 PM
Het was vandaag weeral een plezant dagske :woot:
En GOED weer ! ;)
toevallig iemand een video op namen gemaakt van de clubrace?
Dan kunnen we vast een beetje mentaal voorberijden voor aanstaande zater/zondag.
was weerom een toffe dag, goed weer, goeie hamburgers, goeie organisatie en de nodige spanning :woot:
BPT-Merchtem
23-07-2012, 06:07 AM
en de nodige spanning :woot:
Bij jou wel hé :lol::thumbsup::lol:
Kurtje
23-07-2012, 06:54 AM
Inderdaad zeer tof dagske met leuke mensen!
Lekker weer en snelle jongens op de baan...
Bij jou wel hé :lol::thumbsup::lol:
t'was toch leuk :thumbsup:
kriske
23-07-2012, 08:15 PM
Linkje naar de uitslagen van gisteren http://users.telenet.be/orrabe/5de%20clubwedstrijd/
SLEENAD
19-08-2012, 08:06 PM
En clubwedstrijd 6 staat er ook weeral op: http://users.telenet.be/orrabe/6de%20clubwedstrijd/
Merci Kriske!:thumbsup:
Kurtje
20-08-2012, 07:07 AM
Was een zeer leuke en warme wedstrijd :)
Het rijden op zich ging nog, maar het baaninzetten was echt afzien...
Temps gemeten op een meter hoogte op de baan liepen tot boven de 50 graden op :D
Op naar de volgende!
kriske
20-08-2012, 01:47 PM
Ja het was warm amai nog niet. Maar tof en mooie finale's gezien :thumbsup:.
Alleen toen ik deze morgen op Orra kwam om de vuilzakken tegaan halen,waren er pipo's bezig geweest om het parcour te verleggen, al maar goed da ik de lay-out dat we normaal de laatste clubwedstrijd zouden gaan rijden der nog niet opliggen had, was al het werk voor niets geweest.
Dus tot mijn spijt zal orra terug vast parcour worden in 2013, ik blijf mij tijd er niet meer in stoppen echt niet.
SLEENAD
20-08-2012, 02:52 PM
ONGELOOFLIJK! :mad::mad::mad:
Dat kan er bij mij echt ook niet meer in!
Misschien kunnen we samen met enkele enthousiastelingen na de laatste clubkoers ergens de nodige buizen op lengte maken en labelen. 's Morgens wordt dan de layout gelegd, lekker spannend en uitdagend voor iedereen!:thumbsup:
Dan is al de moeite toch ook niet voor niks geweest.
Denk er dus aub nog eens over na Kris.:cry:
dirk702
20-08-2012, 02:58 PM
En een Mabuchi (ook wel Mubachi genoemd :thumbsup:) reeks in 2013 !
Dat is ook een toffe reeks ! :woot:
Kurtje
20-08-2012, 03:11 PM
Zou idd heel spijtig zijn indien het terug een vast circuit gaat worden...
Dat mensen er toch eens vanaf blijven eh!
ps enkele jumpkes extra met landing zouden heel leuk zijn :D
Cooper
20-08-2012, 04:17 PM
en kent ge de pipo's of zijn het onbekenden?
dafke
20-08-2012, 06:52 PM
dat snap je toch niet. wij zijn daar als allerlaatste vertrokken om half8 gisteren. dus moet er daarna nog gebeurd zijn. indd Kris denk er nog even over na.dit was voor mij een van de goei redenen om volgend jaar lid te worden. steeds die afwisseling is super:thumbsup:
VW-Powah
20-08-2012, 10:09 PM
voor! dan kommek ook nog wel is meerijden :)
feniks
21-08-2012, 12:09 PM
nu dat de power voor iedereen beschikbaar is willen der terug standaard gaan rijden . euuuuuuuuuu de zotten zijn de wereld nog niet uit .
ps kris zoals hier al gezegd gewoon geen darmen leggen en pas zaterdag voor de wedstrijd leggen is ook zeker even goed en zo heb je enkel 1 maal opstellen en 1 maal afbreken . en dan rijdt iedereen gewoon zomaar wat rond op de vrije dagen .
kriske
21-08-2012, 12:12 PM
Nee, sorry. rij maar mee met de rookie's dan. :thumbsup:
kriske
21-08-2012, 12:16 PM
Zou idd heel spijtig zijn indien het terug een vast circuit gaat worden...
Dat mensen er toch eens vanaf blijven eh!
ps enkele jumpkes extra met landing zouden heel leuk zijn :D
Jumps komen eraan, maar na de laatste clubwedstrijd, ook als nieuwe matten en buizen voor het water, dus werk genoeg. :thumbsup:
En ook nieuwe layout,normaal toch.:thumbsup:
kriske
21-08-2012, 12:16 PM
en kent ge de pipo's of zijn het onbekenden?
nee, ik weet niet wie het doet.
SLEENAD
21-08-2012, 08:26 PM
Jumps komen eraan, maar na de laatste clubwedstrijd, ook als nieuwe matten en buizen voor het water, dus werk genoeg. :thumbsup:
En ook nieuwe layout,normaal toch.:thumbsup:
Jippeeeeeeee! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
En laat maar iets weten wanneer de werkzaamheden gepland zijn! Als het enigszins kan ben ik op post.
kriske
13-09-2012, 07:16 PM
Zo net terug van Orra,layout gaan leggen voor de laatste clubwedstrijd volgend weekend (23september).
Heb mij best gedaan om voor de laatste wedstrijd er nog eens iets tof neer te leggen, en tis best oke, op 1 plaatske beetje smal, maar tis te doen dus, trainen maar mannen en veel fun op de nieuwe layout :lol::lol::lol:.
Grts Kris.
Ps, hopelijk laten ze alles wel liggen tot volgende zondag avond, layout hangt ook in kader boven opt podium.
feniks
13-09-2012, 08:41 PM
wij komen al van zaterdag . en breng alst wat weer word wat extra competitie mee . wel om mee te doen in de 4WD natuurlijk lol:D:D:D:D:D
rcpower
21-09-2012, 10:28 AM
Ja mannen, het is zover, dit weekend de ontknoping in Arendonk.
Hoe het in 4Wd zit weet ik niet, maar in 2WD en rookie is er nog wel wat spanning te verwachten.
Allen op post!!!
rcpower
21-09-2012, 10:30 AM
goh Kris, als je ons nu al waarschuwt "op 1 plaatske beetje smal" wat gaan we dan wel niet kunnen verwachten? 30cm? 40cm? of misschien wel 50cm? Kunt er toch door op 4 wielen ? Ben benieuwd.
we zijn er helemaal klaar voor :)
SLEENAD
21-09-2012, 04:19 PM
Hela hela, ge moogt u aan een beetje competitie verwachten za!:p
kriske
21-09-2012, 04:51 PM
Hallo gasten,
Vandaag toch maar lay-out( samen met Gil) beetje aangepast, anders hadden we zondag iets teveel kans op brokken en da willen we niet.
Wa is er anders, ipv over de tafel, gaan we nu naar de woops, is echt wel beter zo, twas goede zet van u Gil.
Tot zondag, ze geven droog weer tot in de namiddag dus komt het wel goed.
Grts kris.
rcpower
21-09-2012, 05:06 PM
verdoeme he ik wist het de Gil is weer stiekem gaan trainen!!!
stefke
23-09-2012, 10:07 AM
Lig jammer genoeg nog in de ziekenboeg met mijn rug en knie. Veel plezier daar.
feniks
23-09-2012, 09:43 PM
het weer zat mee , wat frisjes en enkele verloren druppels regen en de moeilijkste piste die we der dit jaar al gehad hebben . maar nen berg fun was het zekers .
dirk702
24-09-2012, 05:22 AM
Uitslag van de wedstrijd ? :lol:
rcpower
24-09-2012, 08:13 AM
Topdagje gehad. In arendonk is het gewoon plezant, iedere keer opnieuw.
Ik moet er wel een klein uurtje voor rijden om er te geraken, maar dat heb ik er graag voor over. Iedere keer een andere layout, vriendelijke mensen in de organisatie, goeie catering, wat kan je nog meer verlangen. Bovendien ligt het niveau voor clubwedstrijden toch ook wel behoorlijk hoog vind ik.
Bedankt Arendonk en co voor het leuke clubjaar, we zullen er volgend jaar graag terug bij zijn (in de 4WD dan)!
Maarten
kriske
24-09-2012, 12:53 PM
Uitslag van de wedstrijd ? :lol:
Awel hier dirk :lol: http://users.telenet.be/orrabe/7de%20clubwedstrijd/
kriske
24-09-2012, 12:54 PM
Topdagje gehad. In arendonk is het gewoon plezant, iedere keer opnieuw.
Ik moet er wel een klein uurtje voor rijden om er te geraken, maar dat heb ik er graag voor over. Iedere keer een andere layout, vriendelijke mensen in de organisatie, goeie catering, wat kan je nog meer verlangen. Bovendien ligt het niveau voor clubwedstrijden toch ook wel behoorlijk hoog vind ik.
Bedankt Arendonk en co voor het leuke clubjaar, we zullen er volgend jaar graag terug bij zijn (in de 4WD dan)!
Maarten
Dank u wel Maarten, we doen ons best.
Maarten en Bart jullie hebben voor 100% gelijk :thumbsup: en zeker niet te vergeten goe gereden stefke
ik had graag megereden (parcours zag er super uit!!), maar helaas op de laatste ogenblik kwam er weer "werk" tussen:bored:
wanneer word er nog ergens iets verreden??
grtzz
dirk702
25-09-2012, 04:49 PM
Nu komende zondag BNK Berschenhoek ! Laatse BNK wedstrijd van't jaar . :o
Helaas :cry: laatste cursus van het jaar, dus moet ik aanwezig zijn ...... Trouwens, ik heb geen lecentie dus al had ik vrij, zou wss niet mogen meerijden.
grtzz
Basketballer
19-10-2012, 01:53 PM
Hallo,
Weet iemand of er dit weekend gereden kan worden bij orra?
Of zijn ze druk bezig de baan te verbouwen!?
GerritB
19-10-2012, 03:51 PM
Kris vertelde me vandaag dat er zondag niet gereden kan worden wegens wedstrijd bij Glosso. Ik kom misschien zaterdag ook nog eens rijden...is al zo lang geleden...
kriske
19-10-2012, 04:58 PM
Hallo,
Weet iemand of er dit weekend gereden kan worden bij orra?
Of zijn ze druk bezig de baan te verbouwen!?
De verbouwingen zijn bezig, maar je kan nog effe rijden.
Vanaf je da niet meer kan post ik het wel.
kriske
27-10-2012, 02:36 PM
Hoi,
Vanaf vandaag tot is het laat weten, kan er niet meer gereden worden op ORRA.
Deze week gaat al de astro eraf, zodat we de geplande werken kunnen gaan doen.
Wat gaan we doen,
Heel het parcour komt 10 cm omhoog. ( voor het water er beter af te krijgen)
nieuwe astro op bijna heel ORRA.
Jumps bijmaken.
Dus heel veel werk.
Grts Kris.
Cooper
27-10-2012, 06:52 PM
Succes met de verbouwingen Kriske!
kriske
28-10-2012, 04:44 PM
merci cooper.
dirk702
30-10-2012, 07:17 AM
Foto's van de werkzaamheden ?
kriske
30-10-2012, 09:28 AM
Foto's van de werkzaamheden ?
http://www.oople.com/forums/picture.php?albumid=893&pictureid=5606
stefke
30-10-2012, 04:08 PM
Zie ik dar een grote kombocht verschijnen ? :)
feniks
30-10-2012, 05:28 PM
wel stef voor de mensen die U lijn rijden gaat dat ne combocht zijn . voor de mensen in de ideale lijn gaat dat niks zijn hahahahhahahha.
nee voor de lol de leden van orra hebben een prezentatie gekregen van hoe de nieuwe baan gaat zijn en denk echt wel dat ze nog graver gaat zijn dan vorig jaar . de kris heeft er echt zen werk van gemaakt om het multi layout te laten blijven met nog meer mogelijkheden en veel heel veel nieuwe dingen in
kriske
30-10-2012, 06:25 PM
Meer foto's hier, http://www.facebook.com/media/set/?set=a.526694844026446.134106.100000578066612&type=1#!/media/set/?set=a.526694844026446.134106.100000578066612&type=1
Jumps enz zijn nog in aanbouw, dus werk zat.
amai kris ge gaat er nogal op ;)
kriske
30-10-2012, 08:11 PM
amai kris ge gaat er nogal op ;)
Da moet he Gil, maar der is nog veel werk hoor.:)
SLEENAD
10-03-2013, 08:22 PM
Hiep hiep hoera!
Volgende zondag beginnen we er terug aan met de eerste clubwedstrijd op ORRA!
Het zal al wel opgevallen zijn, maar ik heb er alvast enorm veel zin in! Let's burn some rubber! :thumbsup:
rcpower
12-03-2013, 10:47 AM
Ik heb er ook veel zin in, maar dan zullen de weergoden en de voorspellingen toch nog hevig moeten veranderen of ik blijf in mijn zetel zitten.
kriske
12-03-2013, 01:12 PM
Ik heb er ook veel zin in, maar dan zullen de weergoden en de voorspellingen toch nog hevig moeten veranderen of ik blijf in mijn zetel zitten.
Ja, het ziet er niet goed uit voort weekend, ben bang dat ik de eerste clubwedstrijd ga moeten aflassen, ale verzetten naar andere datum, de kans is groot op paasmaandag.
Meer hier over donderdag.
kriske
14-03-2013, 02:29 PM
Hoi Rc vrienden,
Het bestuur van Orra heeft besloten om onze eerste clubwedstrijd nu zondag 17 maart, niet te laten doorgaan en deze te verzetten naar 26 mei.
Door het aanhoudende winter weer, is het parcour niet klaar geraakt en door de dooi en regen die ze geven dit weekend, doen we er meer slecht dan goed aant parcour.
Dus de eerste clubwedstrijd zal 14 april gereden worden.
Grts het bestuur Orra.
kriske
08-04-2013, 06:43 PM
Hoi RC rijders,
Nu zondag 14 april, is er onze eerste clubwedstrijd op het vernieuwde parcours.
Inschrijven vanaf 8u tot 8.45, start eerste kwali om 9.30, we rijden net zo als vorig jaar 8min en 3 kwali's en 3 finale's.
Eten en drinken er ook, zoals vorig jaar :)
tot dan.
kriske
14-04-2013, 07:47 PM
de uitslagen van de eerste clubwedstrijd.
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%201/
Onze 2de clubwedstrijd gaat door op 12 mei.
patrickjo
29-04-2013, 06:04 PM
Is er ook 220V langs de baan tijdens de wedstrijd?
danzoeloe
29-04-2013, 06:59 PM
Tijdens de wedstrijden is er steeds 230V aanwezig.
Tijdens de training alleen als je lid bent krijg je een code om de electriciteit op te zetten.
Groetjes
patrickjo
30-04-2013, 09:09 AM
oke heel erg bedankt voor de info
patrickjo
04-05-2013, 04:26 PM
Tafel en stoel zelf meenemen?
VW-Powah
04-05-2013, 05:24 PM
er zijn slechts enkele tafels beschikbaar (geen stoelen) maar dan moet je wel om 6 uur ofzo arriveren :) Best je eigen tafel meebrengen is de boodschap...
kriske
12-05-2013, 05:42 PM
Hier kan je alles van onze 2de clubwedstrijd terug vinden,
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%202/
veel fun ermee en tot 9 juni.
ondanks het mindere weer was het toch weer een super zondag op orra, snel aftellen naar volgende clubwedstrijd :thumbsup:.
SLEENAD
13-05-2013, 06:16 AM
En de nieuwe layout ziet er trouwens weer bangelijk uit! :)
Kurtje
13-05-2013, 07:16 AM
Is dit de layout van vorige week? Want dat was idd een zeer snelle leuke layout!!!
The Fox
13-05-2013, 08:30 AM
gaat wrsh anders zijn:drool:
kriske
13-05-2013, 09:53 AM
Is dit de layout van vorige week? Want dat was idd een zeer snelle leuke layout!!!
Nu ligt er weeral andere layout ja, heb er 7 verschillende dus zal nog wel paar keer zo zijn :)
Kurtje
13-05-2013, 11:42 AM
hmmm moet dan zeker nog eens komen rijden :)
Spijtig dat de nitro wedstrijd 05-05 verzet is geweest naar 12-05 anders had ik gisteren al mee gedaan...
patrickjo
15-05-2013, 04:31 PM
Het was voor mij de eerste Off-Road race weer naar 10 jaar en ik moet toegeven dat ik het heel erg leuk vond in de 2WD klasse.
Ik reed met een oude 9,5 van 5 jaar oud en een citrix regelaar.
Ik mocht mee rijden in de A-finale vanaf plaats 6 maar had helaas iets te verkeerde banden bij en in de laatste finale mocht ik banden van een andere rijder lenen die gingen veel beter. (bedankt)
De volgende keer als ik weer mee kan doen zorg ik voor de goede banden en een andere regelaar en motor.
P.S> waar kun je de juiste velgen en banden kopen?
Het was soms wat nat maar erg gezelig en ik mocht bij andere onder de tent zitten prima wedstrijd leiding.
Gr Patrick
bronco
22-05-2013, 05:51 PM
Gaat de vervangwedstrijd van 17/3 nu zondag 26 mei door ?
Blijkbaar is er een race op het Glosso circuit.
SLEENAD
22-05-2013, 06:38 PM
Helaas, glosso heeft hun datum achteraf nog gewijzigd, en die gaan helaas voor.
Voor zover ik weet is er nog geen nieuwe datum voor die wedstrijd geprikt ook niet.
kriske
22-05-2013, 08:05 PM
Nee , nog niet, sorry daarvoor, probleem is dat de kalender nogal vol zit, maar komt wel in orde.
kriske
01-06-2013, 08:35 AM
Hoi,
Op zondag 9 juni rijden we onze 3de clubwedstrijd, deze is open voor iedereen.
Inschrijven kan vanaf 8 uur tot 9 uur, start eerste kwali's om 9,30 uur en we rijden 8 min zoals altijd, 3 kwali' en 3 finale's.
Tot dan,
SLEENAD
01-06-2013, 06:22 PM
Bij leven en welzijn, AANWEZIG :thumbsup:
Wie is er 01/06 op orra gaan rijden en heeft zijn soldeerbouwt vergeten ?
Marco pb beantwoord :thumbsup:
Hans Wynants
03-06-2013, 07:09 AM
hallo, ik ben net nieuw hier :) ,
heb vorige woensdag naar Arendonk komen kijken naar iemand die ik ken van de job (Nik W) , en ben direct verkocht! ik zal dus een van de keren zeker als dat mag willen lid maken van deze club en als het kan ook leuke wedstrijdjes meepikken . :woot:
waar kan ik terugvinden welke specificaties en andere ik moet hebben? ik moet namelijk nog alles aankopen en ik zou niet graag iets verkeerds kopen.
chassis word 9/10 losi 22 .
grts , Hans
(wonende te Lille)
danzoeloe
03-06-2013, 08:27 AM
Je kan de informatie om lid te worden op deze site vinden. WWW.ORRA.BE (http://www.ORRA.BE) en anders even een mailtje sturen naar de voorzitter.
Nu zondag is er een clubwedstrijd, dus je kan komen meedoen of gewoon een kijkje komen nemen.
Groetjes
Ik las ergens dat er vorig jaar ook Short Course Trucks reden op de clubkampioenschappen.
Is dat dit jaar ook weer mogelijk?
SLEENAD
03-06-2013, 04:58 PM
heb vorige woensdag naar Arendonk komen kijken naar iemand die ik ken van de job (Nik W) , en ben direct verkocht! ik zal dus een van de keren zeker als dat mag willen lid maken van deze club en als het kan ook leuke wedstrijdjes meepikken . :woot:
waar kan ik terugvinden welke specificaties en andere ik moet hebben? ik moet namelijk nog alles aankopen en ik zou niet graag iets verkeerds kopen.
grts , Hans
(wonende te Lille)
Geweldig!
Met die keuzes kan Nick je zeker en vast helpen!
@Gies: 2wd en 4wd buggy zijn vaste klassen waar altijd genoeg deelnemers voor zijn, en soms wordt er ook rookie klasse of shortcourse klasse of een mix van die 2 gereden, maar dat hangt vooral af van het aantal deelnemers. Gewoon langskomen dus, het weer belooft eindelijk eens deftig te zijn, whoehoe!
Okay, kom ik zondag langs met mn truck!
kriske
03-06-2013, 06:06 PM
grts , Hans
(wonende te Lille)
Hoi Hans,
Stuur mailke naar infoATorra.be en stuur ik u alles door om lid geworden, en wa het kost enz
grts kriske. (de voorzitter van Orra :) )
kriske
03-06-2013, 06:09 PM
Okay, kom ik zondag langs met mn truck!
Breng maar paar vrienden mee met truck, heb je zeker eigen reeks:thumbsup::thumbsup:
Zal niet lukken, ik ken dr niet zoveel uit de buurt.
De hele dag laden en rijden (maakt niet uit tegen wie) is altijd leuk!
Hans Wynants
05-06-2013, 06:51 AM
ik zit momenteel nog in een drukke periode , en moet nog enkele weekends werken. wel heb ik ondertussen al lipo's , 2 laders , en motor en ECU in bestelling staan. nu nog op zoek naar een chassis en zender en we zijn zo goed als vertrokken :thumbsup:
Basketballer
10-06-2013, 07:42 AM
Crew Orra
Bedankt was een leuke dag met een gave lay-out! en het weer natuurlijk
niet vergeten!!
Vanaf wanneer word de lay-out voor het bnk neergelegd?
Hans Wynants
10-06-2013, 03:10 PM
als ik me niet vergis is de lay out afgelopen zondag na de wedstrijd nog aangepast voor de volgende weken :thumbsup: . dus ligt klaar denk ik.
Het was erg leuk om mee te doen afgelopen zondag.
Volgende x kom ik met een buggy!
jaydits
10-06-2013, 08:26 PM
had even gevraagd Gies had je met wes zijn reserve kunnen rijden
was een heerlijke layout met super veel acties op en rond de baan
lekker weer ook nog is er bij wat wil je nog meer
joey
Nee, het was ook echt de bedoeling om met mn "camion" te rijden hoor.
Effe weer aanvoelen hoe tie rijdt op een 1/10 baan.
Een soort van generale repetitie voor de Shootout volgend weekend.
En volgend mij zit het wel goed.
Binnenkort wat tijd gaan steken in mn DEX410 die ergens in een hoekie ligt, en volgende x dus met 4wd buggie meedoen.
Zou ik de A-finale kunnen halen?
kriske
11-06-2013, 07:46 AM
De uitslagen van zondag, kan je hiet vinden http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%203/
grts kriske.
Volgende clubwedstrijd 21 Juli.
kriske
04-07-2013, 05:18 PM
Op Zondag 21 juli houden wij onze4de clubwedstrijd, inschrijven voor deze clubwedstrijd op de dag zelf van 8 uur tot 8.45. de eerste start van de kwali reeks is om 9.30. Normaal rijden we op clubwedstrijden 8 min en 3 kwali’s en 3 finale’s
Eten en drinken is aanwezig, zoals altijd op onze wedstrijden.
Tot dan Kris
Hans Wynants
04-07-2013, 07:29 PM
ik zal zeker aanxwezig zijn in de rookie klasse ! zie er al naar uit :thumbsup:
Kurtje
05-07-2013, 06:25 AM
Ik ben normaal eindelijk ook eens aanwezig :)
SLEENAD
05-07-2013, 09:01 PM
Ik ben normaal eindelijk ook eens aanwezig :)
Dat wordt tijd ook! En de rest van team Speedhouse?
Kurtje
07-07-2013, 09:40 PM
Kan goed zijn die mannen ook :)
skyaflake
09-07-2013, 07:49 AM
Ik ben er (zeer) waarschijnlijk samen met Gies bij :thumbsup:
Kurtje
10-07-2013, 09:20 AM
Idd voor ons is het hoofdzakelijk 4wd buggy en een deel shortcourses op dit moment :)
Hans Wynants
14-07-2013, 07:29 PM
zal de lay out nog aangepast worden tegen zondag of wor der dezelfde lay out gereden als op de 12h ?
kriske
14-07-2013, 07:59 PM
zal de lay out nog aangepast worden tegen zondag of wor der dezelfde lay out gereden als op de 12h ?
Nee nee blijft liggen zoals het nu is, anders was dat al lang gedaan.
Kurtje
16-07-2013, 10:58 AM
Dan gaan we deze week eens op een avondje wat oefenen lol
Dat we geen belachelijk figuur slaan zondag :D
@ Kris mogen de ijscremekarretjes(shortcourse) ook meedoen?
kriske
16-07-2013, 07:12 PM
Dan gaan we deze week eens op een avondje wat oefenen lol
Dat we geen belachelijk figuur slaan zondag :D
@ Kris mogen de ijscremekarretjes(shortcourse) ook meedoen?
van mij wel, alleen best stuk of 5 dan :)
kriske
16-07-2013, 07:41 PM
Nu zondag zal er geen eten verkrijgbaar zijn op Orra, alleen drinken uit de koelkast.
Dus best zelf eten meebrengen, sorry maar kan er ook niets aandoen.
kriske
17-07-2013, 04:59 PM
Der zal dan toch eten verkrijgbaar zijn zondag, wel broodje kaas of hesp, beter dat dan niets. Alvast mega bedankt Linda. en ook koffie enz :thumbsup:
kriske
21-07-2013, 06:49 PM
De uitslag van onze zonnige clubwedstrijd van vandaag http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%204/
mart3pop
21-07-2013, 10:51 PM
Fijne dag opnieuw bij ORRA !!
hartelijk dank aan kriske & crew ! :thumbsup:
Ik vond het heel tof en heb ook veel bijgeleerd in de rookie klasse.:thumbsup:
Kurtje
22-07-2013, 08:12 AM
Het was een leuke, hete en snelle dag op Orra... :)
Rc-Speedhouse
23-07-2013, 07:05 PM
goed geamuseerd met men cremekar afgelopen zondag ! Respect voor de organisatie, met deze hitte niet simpel. Als de volgende in de agenda past ben ik er zeker weer. :thumbsup:
SLEENAD
23-07-2013, 08:45 PM
Amaai, Björn, gewonnen voor 1/10 elektro, en dat als die hard nitro snuiver, haha.
Kurtje
23-07-2013, 09:44 PM
Geen paniek Dave, ben er zeker van dat het nitro rijden niet zal verdrongen worden lol
Maar als alternatief en meer training is dit super goed! Zeker een goed georganiseerde race met snelle mannen is altijd leuk! Volgende ben ik er ook weer bij :)
kriske
18-08-2013, 07:04 PM
Linkje naar de uitslagen van vandaag.
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%205/
Tot binnen 2weken voor clubwedstrijd 6.
Dan zijn we er zeker terug bij
kriske
01-09-2013, 07:18 PM
De uitslagen van onze 6de clubwedstrijd.
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%206/
kriske
01-09-2013, 07:21 PM
Onze 7de clubwedstrijd gaat normaal door op zondag 29 september, als het BNK deze datum niet nodig heeft als reserve datum toch.
Op maandag 23 sep weten jullie het zeker.
SLEENAD
01-09-2013, 08:39 PM
Miljaarde, net bij het uitladen gemerkt dat ik men sleuteltafeltje laten staan heb.
Heb jij dat toevallig nog meegenomen Joeri?
fijne dag gehad op orra, op naar de volgende :thumbsup: .
kriske
22-09-2013, 06:40 PM
De clubwedstrijd gaat door mannen en vrouwen en kids :), dus allemaal op post nu zondag, start eerste kwali 9,30. Eten en drinken aanwezig :thumbsup:
Tot dan, kriske
mr. ed
24-09-2013, 08:42 PM
grol, net iets anders afgesproken. T zal voor volgend jaar zijn. Alvast veel plezier
VW-Powah
25-09-2013, 12:42 PM
same here.....
Goadude
25-09-2013, 02:33 PM
Den deze zal er zijn :thumbsup:
na een goede training gisteren gaat het allemaal vlot verlopen
ik ben ook van de partij :thumbsup:
Hans Wynants
28-09-2013, 05:31 PM
en alles staat klaar! morgen nog een dagje knallen op clubwedstrijd 7 @ ORRA !
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
danzoeloe
29-09-2013, 06:41 PM
O O O wat was de start van de finales toch moeilijk. Er mocht namelijk niet gebots worden tot de start streep. Velen hebben de start moeten overdoen tot deze perfect was maar op het laatste ging het al stukken beter. We gaan dit doen tot iedereen weet hoe je perfect kan starten zonder elkaar eruit te rammen. Dus bij deze zijn de wedstrijdrijders gewaarschuwd. Hopelijk heeft iedereen ervan genoten.
Groetjes het orra team.
De startprocedure was een heel goed idee:thumbsup:
Iedereen rustig door de eerste bochten en dan vlammen!
Ik zal zelf in het vervolg ook wat voorzichtiger zijn ( was een keertje de oorzaak van een herstart:( )
Ik heb me goed geamuseerd en weer wat bijgeleerd.
Goede tips gekregen in verband met de afstelling van Dex.
Met andere woorden: weer een leuke racedag gehad:thumbsup:
kriske
29-09-2013, 07:58 PM
De uitslagen van vandaag http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%207/
Tot 13 oktober voor de laatste clubwedtrijd van 2013.
kriske
03-03-2014, 09:54 PM
Hoi RC rijder,
Op 16 maart gaat onze eerste clubwedstrijd van 2014 gereden worden, net als vorig jaar rijden we 3 kwali's en 3 finale's van 8 min.
Start eerste kwali 9.30.
Tot dan.
Ps; eten en drinken verkrijgbaar.
kriske
16-03-2014, 05:38 PM
Linkje naar de uitslagen van onze eerste clubwedstrijd,
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%201%2016%2003%202014/
Onze 2de wedstrijd gaat door op 13 april, inschrijven van 8 uur tot 8.45.
start eerste kwali 9.30.
Tot dan.
rcpower
17-03-2014, 10:57 AM
Super georganiseerd door de ganse ORRA crew!!! Circuit lag er strak bij, catering was top!
Leuk sfeertje onder de deelnemers. Er werd vrij sportief gereden! Wij hebben alvast een topdag gehad.
Hier nog een klein filmpje(enigste beeldmateriaal wat wij hadden)
CnzUR8Uu8x8
Hans Wynants
11-04-2014, 08:38 PM
dit weekend is het weer zover, de tweede clubwedstrijd van 2014 !!! de weergoden zijn ons goed gezind!!! het word een zalig dagje racen! de track ligt er super snel bij ! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
kriske
13-04-2014, 05:42 PM
Linkje naar de uislagen van onze de clubwedstrijd
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%202%20%2013%2004%202014/
volgende wedstrijd op 11 mei
tot dan.
Hans Wynants
08-05-2014, 06:14 AM
Gaat de wedstrijd door komende zondag ? Ik hoop stiekem van wel :D
skyaflake
08-05-2014, 12:10 PM
Ik heb iig goed weer besteld :thumbsup:
Hans Wynants
10-05-2014, 05:32 PM
Heb net een pack gaan rijden , gaat super. Er zullen morgen geen plassen aanwezig zijn op de track ! De pomp krijgt alles weg , drainage systeem doet goed zen werk :-)
kriske
11-05-2014, 06:06 PM
Net zo als altijd, hier het linkje naar de uitslagen van vandaag.
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%203%2011%2005%202014/
rcpower
12-05-2014, 06:57 AM
Tuurlijk waren er geen plassen Hans; toen jij aankwam had ik al 3 uur(lees 20 minuten) water staan scheppen met een emmer en flesje ;-)
Heb net een pack gaan rijden , gaat super. Er zullen morgen geen plassen aanwezig zijn op de track ! De pomp krijgt alles weg , drainage systeem doet goed zen werk :-)
Ondanks het slechte weer, m'n stukgewaaide tent en een DNF wegens lege batterij in de eerste kwalif, hebben wij ons toch zeer goed geamuseerd! Ook Stef heeft zich na de eerste kwalif met de nodige peptalk(en de handschoenen van Fanny !!!) goed herpakt en enkele mooie B-finale battles uitgevochten.
Het was eens wat anders om de mensen in hun 1:1 auto te zien sleutelen. Wat mij betreft was de Renault Espace het best ingericht. Iemand foto's toevallig?
Tot volgende keer(en dan terug op een droog parcours!)
dafke
12-05-2014, 10:15 AM
no pictures please, top secret !!
ondanks de regen een heel toffe racedag. ook de speelfinale was fun !!
Hans Wynants
21-06-2014, 08:51 AM
22/6 gaat de volgende clubwedstrijd weer van start, het kan er niet mooier voor zijn, een goed weertje, een van de leukste lay-out van het seizoen, wat kan een mens zich nog meer wensen!
kriske
23-06-2014, 08:41 PM
linkje naar de uitslag van gisteren
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%204%2022%2006%202014/
rcpower
23-06-2014, 09:06 PM
3de A finale: na 8 minuten ... 6 tienden te kort komen..., heb :thumbsup:
3 prachtige races kunnen rijden afgelopen zondag! Ook Stef heeft zich in de namiddag goed gegeven en is qua snelste rondetijden, tot op 0.8 seconde van mijn snelste ronde gekomen :D De snelheid is er al, nu nog de foutjes wegwerken. We kijken al uit naar de volgende race!
kriske
24-06-2014, 06:50 AM
de eind uitslag is fout opgemaakt, dit is de eindstand na de finale's met punten.
http://users.telenet.be/orrabe/Gesamtergebnis.pdf
sorry Kris.
dafke
24-06-2014, 07:27 AM
3de A finale: na 8 minuten ... 6 tienden te kort komen..., heb :thumbsup:
3 prachtige races kunnen rijden afgelopen zondag! Ook Stef heeft zich in de namiddag goed gegeven en is qua snelste rondetijden, tot op 0.8 seconde van mijn snelste ronde gekomen :D De snelheid is er al, nu nog de foutjes wegwerken. We kijken al uit naar de volgende race!
op 3 finales op nog geen 5 seconden van elkaar eindigen. zalig gewoon.
kriske
20-07-2014, 06:55 PM
Hieronder linkje naar de uitslagen van onze 5de clubwedstrijd.
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%205%2030%2007%202014/
Volgende clubwedstrijd op 9 augustus.
Grts.
skyaflake
20-07-2014, 07:52 PM
Was een mooie dag, tot de volgende :thumbsup:
kriske
20-08-2014, 08:00 PM
Met beetje vertraging de uitslagen van onze 6de clubwedstrijd.
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%206%2010%2008%202014/
volgende clubwedstrijd 7 september.
kriske
12-10-2014, 07:21 PM
hup hier het linkje naar azl de uitslagen van vandaag.
http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%208%2012%2010%202014/
Einduitslag staat op de website
Merci allemaal voor het toffe seizoen en tot 2015
het bestuur ORRA
vBulletin® v3.8.7, Copyright ©2000-2025, vBulletin Solutions, Inc.