![]() |
Haha, ik had zoiets al verwacht! :lol:
I will shut up for now! :D |
Heb even op de website van Castle gekeken maar het 1/10 systeem is zowel sensored als sensorloos. Al geven ze zelf aan dat sensorloos voor de meeste rijders beter is :woot:
|
ik rij nog altijd met mijn gm'eke :wub
castle prut heb ik inderdaad jaren geleden al niet meer serieus genomen (hun mij helaas ook niet :D ) |
Quote:
|
even serieus nu die reed met ne 4 pole en das zelfs niet regelementeir denk ik .
dus waarom iets kopen wat je normaal niet mag gebruiken euuuuuuuuuuu???? goei punt niet ???? |
Waarom zou da ni reglementair zijn ge moogt zelfs nog brushed rijden :-D
|
Het gaat niet echt meer over Speedpassie geloof ik?
|
Quote:
Omdat in het reglement staat dat het 3-pool moet zijn. http://news.efra.ws/fileadmin/docume...andb11App3.pdf |
Idd, alleen 3-pool motors, Amen ;)
|
Iemand mijnen bril nodig? ;)
3pool ? -> bij brushed ja, en dat zijn dan nog geen echte 'polen' (n/z) ff verder lezen in dat reglement Bij brushless : 2 polen !!!! |
Fasen! Geen Oostblokkers. (Polen)
|
In '89 is de muur gesloopt, dus die bestaan niet meer...
-> wat wordt hier nu bedoeld van die '4polige' motor ? Is het een 4polige rotor ? Dan zou dat idd niet mogen, want in de efra boek staat letterlijk : "Rotor : Output shaft diameter must be .125" (3,175mm) Only one piece, two poles Neodimium or Ferrite magnetic rotors are allowed. http://www.castlecreations.com/products/nc1410.html -> idd, 3 fasen, da's just, maar 4polen in de rotor ! Over and out ! :woot: |
mijn dank aan de team leader van TFB voor deze openlijke steun aan mijn wel kennis van het regelement en van de producten die te krijgen zijn op de markt .
gegroet o hooooooooooge |
Potver, dan ik dus simpelweg niet aan een wedstrijd meedoen :thumbdown:
|
Een wedstrijd wel, een BNK niet.
Mamba Max mag expliciet wel: http://users.telenet.be/elvo/buggy/dut/reg/reg.pdf . |
Quote:
|
Quote:
|
BNK!
En moet niet uit, ge moet die gewoon ni gebruiken dan. |
en iemand die hem toch gebruikt gewoon 10 sec stop en go geven , want da is een merde voor de baan posten ook . dan zeide der bijna en dan rijd die spontaan achteruit ç van de 10 tegen nen andere deelnemer en anders gaat ge er bijna op staan met uwe voet . snap niet dat de meeste mensen nog steeds het reglement niet kennen . MENSEN LEES , LEER, SNAP,en KEN DIT het is belangrijk zowel voor uzelf als voor de organisatie .:p:p:p:p:p:p
|
Merci Bart !!!
|
Amen Bart! ;)
|
Speed passion vraagje! :lol:
Om de V3 motor connectors zitten de mooi gekleurde krimpkousjes... Moeten deze eromheen blijven zitten (ivm kortsluiting :confused:) of is het puur voor de bling? |
Is inderdaad handig ivm kortsluiting, maar de kleurtjes komen ook nog eens overeen met de A (BLAUW) B (GEEL) C (ORANJEROOD) kleurtjes van je ESC.
|
Ik heb geen SP ESC dus dat geld niet voor mij ;) maar is het zeker dat het kortsluiting geeft als je de krimpkousjes er niet omheen hebt?
|
Iemand hier toevallig nog wat meer info over?
|
Ik zie niet in waar die kortsluiting kunnen geven, maar ook niet waarom je die er per se af wil halen. Je moet ook geen sp esc hebben om die kleuren te herkennen hoor, zowat elke speedo heeft die kleuren van draden er standaard aan hangen.
|
Thanks!
|
All times are GMT. The time now is 04:18 PM. |