![]() |
Mac Vlijmen Winterkampioenschap '12-'13
De datums voor het MAC Vlijmen winterkampioenschap '12-'13 zijn bekent. We hebben dit jaar 4 wedstrijddagen kunnen vastleggen. :thumbsup:
Voor inschrijven via: Race 1 - 11 November 2012 Race 2 - 16 December 2012 Race 3 - 20 Januari 2013 Race 4 - 24 Februari 2013 Programma: 7:30 - Manege open tot 9:00 - Inschrijven / aanmelden 10:00 - Start eerste heat Uitslagen: Uitslag Race 1 Uitslag Race 2 Uitslag Race 3 Tussenstand https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.n...64407936_n.jpg Inschrijvingen voor race 4 (geupdate: 21-2-2013) Buggy 2wd 1 Guus Franken 2 DennisVerhees 3 Patrick Lievens 4 arjan van de graaf 5 Eric Hendriks 6 Mari van den Broek 7 Jeroen van Outvorst 8 Wesley Nooyen 9 Addie Nooyen 10 Johan Hooijmans 11 Tom Raymakers 12 Willy Heremans 13 tom van drunen 14 Mike Knippels 15 Paul Dijkstra 16 Jack Box 17 patrick van laer 18 Johan Hooijmans 19 danny blokland 20 Michiel Slegers 21 Patrick v Breugel Buggy 4wd 1 Huib.de groot 2 Ronald Joostema 3 Jeroen van Outvorst 4 johan sauve 5 Jack Box 6 Quirijns, Jeroen 7 Dirk Van den Bossche 8 Leonard Giesbers SC 2wd 1 Richard Kema 2 Rody Kema 3 Patrick v Breugel SC 4wd 1 Fred van Bemmel 2 center van liempd 3 Harry Luijten 4 Fred Holthuysen 5 Davy Hesen 6 Lennart Denninger 7 Philippe Hoevelinck 8 Jos Hoogsteder 9 Hans v d Heuvel 10 Christiaan Rogers 11 Ruud Kastelein 12 Richard Kema 13 Eric de Jong 14 Martijn Cornelissen 15 Sam Peperkoorn 16 Roger Hendriks 17 Marco Gordebeke 18 René Karis 19 Luke van Ooijen 20 Arthur Kastelein 21 johan sauve |
staat genoteerd! :thumbsup:
Stijntje gaat weer mee voor de nodige support. |
ik zal er natuurlijk ook weer zijn :thumbsup:
gr Mike |
Check ! Datums al genoteerd !
Laat de koude maar komen, dikke jas aan en rijden maar in die paardenstal ! :p |
Ik wil er erg graag bij zijn, maar... waar is het precies? Dan kan ik alles even noteren :thumbsup:
|
Quote:
Manege Jecori Hondsberg (ter hoogte van nr. 8) Rosmalen :) |
Bij welke is er ook vintage???:)
(Mede namens Dhr Beks....:thumbsup:) |
Ax, wat mij betrefd rijden we met z'n alle met onze vintage spullekes.
Een RC10 doet echt niet onder voor een B4 in de manege. Idee? GrR |
Quote:
|
x2 wanneer rijden we vintage?
|
Quote:
In dat geval stel ik 16 december voor om het 'oude' jaar af te sluiten. En om een vers jaar nou met vintage te beginnen :eh?: |
Quote:
De Wyvern die ik aan het bouwen ben zal ook in 2013 nog niet vintage zijn denk ik... |
ik wil wel gaan rijden met mijn losi xx maar dan als 2e klasse.
kan ik met 1 transponder in 2 klasses rijden? of vind het systeem dat niet leuk? komt er een apparte klasse voor de vintage? |
Quote:
Er wordt dan een aparte vintage-klasse georganiseerd |
Quote:
dan plak je deze kap op je rc10 http://i45.tinypic.com/33op4sx.jpg |
Quote:
Johan reed al de 2wd en vintage klasse met een rc10 die hij had geleend van mij. Toen bij mijn normale 2wd de servo kapot ging heb ik er ook nog de A-finales mee gereden. Dus die auto stond 3 keer aan de start (2wd-A / 2wd-B / Vintage), geen probleem als je maar accu's genoeg hebt. |
Ik schrijf m'n RC10 gewoon in de 2wd, 2WD-vintage en de 4wd in.
Stuk lood op de onderkant tapen en gaan met dat ding. De hele dag rijden en ik denk dat je zelfs in de 4WD nog geen flater slaat.... |
Nog maar een paar weekjes voor de eerste race. :lol:
Zorg dat je je inschrijft! Race 1 - 11 November Race 2 - 16 December Race 3 - 20 Januari Race 4 - 24 Februari |
kom maar op ik lust jullie rauw
4 Attachment(s)
wat je met een beetje verf en geduld kunt doen
ik hoop niet tegaan klapper tanden voor jullie (sterkte:D:D:D) Attachment 44346 Attachment 44347 Attachment 44348 Attachment 44349 |
vèèèèèèt! :woot:
|
All times are GMT. The time now is 08:24 PM. |