View Single Post
Old 22-09-2011
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor

Default "Coople" stopt ermee.

Hallo allen,

Het is ondertussen al geleden van 2006 dat ik mijn eerste RC foto's nam voor het BNK en deze op RC-offroad.be geplaatst werden.
http://www.rc-offroad.be/pictures/20...gras/index.htm
Komend weekend rijden we nogmaals een Vlijmen Gras race. 25 september 2011 zal dan de laatste keer zijn dat ik voor het BNK foto's neem. Na de opzoeking van mijn 1e fotoreeks verschiet ik hoe lang ik nu al foto's voorzie, 5jaar! Door het fotograferen van de RC ben ik verder me gaan bezig houden met fotografie en sinds april zelfs semi-professioneel. Velen onder jullie weten allicht hoeveel tijd en toewijding ik stop met het op de gevoelige plaat vastleggen van het BNK. Deze tijd kan ik er nu niet meer instoppen en voor mij is de uitdaging van het RC-foto's nemen op zijn eindpunt gekomen. Daarom is de beslissing gekomen om in 2012 niet meer vrijwillig elk BNK te gaan coveren.
Je zal me me misschien nu en dan wel nog eens zien foto's nemen of mee zien gaan naar het EK of ik zal de winnaars naar mijn breedsmoellens doen kijken.
Mensen die graag willen leren hoe je zo'n foto's neemt kunnen altijd bij mij terecht. Organisaties die me willen inhuren voor hun RC evenement kunnen altijd bij mij terecht en mensen die een foto willen van hun nieuwe auto in actie op't circuit willen mogen het ook altijd vragen. Ik dank alle mensen die al die jaren mijn foto's graag bekeken hebben, alle mensen die afdrukken of posters hebben besteld en vooral Wouter voor de superwebsite www.RC-offroad.be.

Tot in de A-finale,

Jeroen aka 'Coople'