View Single Post
  #18  
Old 18-11-2011
flipside flipside is offline
Mad Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,047
Default

Quote:
Originally Posted by stefke View Post
En wat met de vele voorstellen m.b.t. "locals" ?
Hey Stef, daar is veel over 'geklaagd' door enkelen, maar uiteindelijk zijn daar weinig voorstellen uit gekomen. Zoals op mail al bleek, is er geen eenvoudige oplossing te vinden zonder dat er 10 nieuwe problemen bij komen.

Het eenmalig meedoen is een FBA zaak, nederlanders hebben geen licentie, je weet niet op voorhand of iemand slechts 1 keer zal meedoen, enz......

Uiteindelijk zijn er op elk circuit locals/eenmalige deelnemers. Ok niet overal evenveel maar toch. De nederlanders die in charleroi en kampenhout komen hebben ook 'nadeel' van de locals daar, ik hoor ze daar eerlijk gezegd niet over klagen.

Max aantal deelnemers: volgens de cijfers van Willy is het wel gedaan met de enorme stijging in aantallen. Vorig jaar was er net geen 100 man in charleroi. Ik zie dat met 120 ook nog wel lukken. En idd nog vroeger starten werd niet goed onthaald. Een half uur vroeger starten maakt veel uit aan het begin van de dag, maar weinig op het einde. Mensen die van ver komen moeten op den duur al om 3u opstaan als ze nog effe een lipo willen rijden... Lijkt me logischer om langer door te gaan dan om vroeger te beginnen (langer doorgaan gebeurt dan op een tijdstip dat niet 'nacht' is). Persoonlijk ben ik liever pas om 21u thuis dan dat ik op zondag om 5u moet opstaan :-)

En bas, iedereen weet dat wouter de mooiste is, dat moet dus niet in het reglement worden opgenomen
Reply With Quote