Thread: Vintage autokes
View Single Post
  #42  
Old 09-11-2010
Gonzo's Avatar
Gonzo Gonzo is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 223
Default

Quote:
Originally Posted by flipside View Post
Is da aan de quick in schoten??
Sterk! Is idd in Schoten!

Quote:
Originally Posted by trf14 View Post
Alain Vanaarschot (links) daarnaast bart Loomans en helemaal rechts Gonzo's broer..
En foto 3 rechts is dus ook Alain (nu meer bekend als "papa van" Amory, maar toen een vaste waarde in de 2wd modified) , na een Tamiya wedstrijd in Knokke. Mijn broer had juist bij lotjetrek tussen de winnaars van elke klasse ne Falcon gewonnen, ik kon ook meedoen nu (mijne Wild Willy was graaf, ma ni echt vo te racen...) De 3 andere winnaars kregen een Technigold motor.

De wedstrijd met de camion als podium en autobanden is in Diest. Die dag mochten we 1 Lunchbox en 2 Technigolds mee naar huis nemen. Broer 1e in 2wd mod met Fox, 1e in Monster klasse met ne Beetle, en ikke 1e in standaard met Falcon. Da waren nog eens tijden

De andere aan de Maxi GB Schoten, en de zandbaan in Mons St Ghislain. Het Belga team van de foto's is Huy, tijdens de rally van de Condroz. Allemaal in 1987.

De zandbaan met Kyosho vlag is een BK in 88 in La Louviere, en daar reden we al met Ultima's met saddles.


Quote:
Originally Posted by flipside View Post
Stef, diene gast int midden met paars truike ben ik bijna zeker van datem van Antwerpen was, en diene gans rechts op podium int groen denkek ook wel.

http://i304.photobucket.com/albums/n...Vintage/07.jpg

De gast gans links was Zan Huwan dachtek en was ne goeie in modified, de gast gans rechts was er ook vaak, maar zijne naam weetek helemaal nimeer.

En de gast naast Rudi met de Avante is Dirk Vanbuggenhout dachtek.
Voor de rest ????
__________________

Reply With Quote