Thread: Durango DEX 210
View Single Post
  #17  
Old 17-10-2011
Gonzo's Avatar
Gonzo Gonzo is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 223
Default

Quote:
Originally Posted by Cooper View Post
1564163 afstelmogelijkheden aan zo'n durango voor mensen die niet kunnen setuppen is eerder slecht dan goed.
Bwaa, das overdreven, je kan een andere auto evenveel setuppen, enkel hebt ge bij de DEX geen extra stukken nodig.
Ik heb zoals gij ook een X6 en ben er heel content van: gaat zo altijd al super, en we kunnen nog betere setups afloeren ook. Maar moest ik van nul beginnen (dus zonder spares ofzo) , kzou toch twijfelen.
Zowel TLR als DEX210 zijn volgens mij sterker, en in aankoop wel een stuk goeikoper, met direct al big bores op ook.

En qua hype waarmaken waar rcpower over sprak, Wes en Gigoolo gaan toch hard tot heel hard met de TLR. Wes kan wel foutloos met een rearmotor overweg, en zo zijn er maar een handvol in de Benelux, en dat is wel nodig. Want ik denk dat hij zelfs op astro rear config reed. Rij je vooral op astro, is een TLR dus eerder moeilijk, rij je enkel in Stokrooie ofzo, zou dat wel een goei keuze zijn.
Misschien dat de DEX beter is dan de TLR in midmotor config, we zulle zien. kDenk van wel.
__________________

Reply With Quote