Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #41  
Old 05-08-2012
mart3pop's Avatar
mart3pop mart3pop is offline
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: Brussels
Posts: 278
Default

YUK

het gedrag van sommige tweevoetigen maakt mij misselijk

hopelijk zal het snel hersteld/opgeruimd zijn...
Reply With Quote
  #42  
Old 05-08-2012
Fernandez Fernandez is offline
Member
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 154
Default

Wil iemand nog een dex210 setup voor MVB ?
Stuur me maar een pm dan kan ik je wel een goede basis setup geven
__________________
AE SC10 4x4
TD DEX210
TD DESC210
Reply With Quote
  #43  
Old 06-08-2012
mikerc's Avatar
mikerc mikerc is offline
Member
 
Join Date: Feb 2012
Location: drunen
Posts: 29
Default

ook ingeschreven voor bnk en tot dan.
Reply With Quote
  #44  
Old 07-08-2012
hansie hansie is offline
Member
 
Join Date: May 2010
Posts: 186
Default Open club 12-8

Hallo allen,

Ik zag dat het nog niet storm loopt met inschrijvingen voor de open club
van aanstaande zondag.
Mochten jullie denken "ïk schrijf me zondag wel in", dat kan wel maar is voor ons heel erg onhandig en dan kost dat in de ochtend veel tijd.
Mocht je mee willen rijden zondag neem dan aub even de moeite om je in
te schrijven via www.Myrcm.ch
Als je het weer aan het afwachten bent, dat zie je toch zondag pas en schrijf je dan gewoon in. Iemand eruit halen op zondag is makkelijker dan toevoegen.

Tot zondag!

Hans
__________________
www.rcracing.nl www.mvbracing.nl
Reply With Quote
  #45  
Old 07-08-2012
stefke stefke is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 808
Default

Quote:
Originally Posted by hansie View Post
Hallo allen,

Ik zag dat het nog niet storm loopt met inschrijvingen voor de open club
van aanstaande zondag.
Mochten jullie denken "ïk schrijf me zondag wel in", dat kan wel maar is voor ons heel erg onhandig en dan kost dat in de ochtend veel tijd.
Mocht je mee willen rijden zondag neem dan aub even de moeite om je in
te schrijven via www.Myrcm.ch
Als je het weer aan het afwachten bent, dat zie je toch zondag pas en schrijf je dan gewoon in. Iemand eruit halen op zondag is makkelijker dan toevoegen.

Tot zondag!

Hans
Ben het weerbericht nog aan het afwachten. Als het wat dubieus weer wordt, ga ik liever naar BPT
Reply With Quote
  #46  
Old 07-08-2012
Fernandez Fernandez is offline
Member
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 154
Default

dan is het voor een wedstrijdleiding nog steeds handiger om mensen die wel ingeschreven staan, op de wedstrijddag uit te schrijven. mochten ze door omstandigheden niet op komen dagen.
__________________
AE SC10 4x4
TD DEX210
TD DESC210
Reply With Quote
  #47  
Old 07-08-2012
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 913
Default

Inschrijven is alleen mogelijk met een MyRCM account. En dat is alleen voor MVB races zo.

Anyway, ik kom.
__________________
Reply With Quote
  #48  
Old 07-08-2012
Fernandez Fernandez is offline
Member
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 154
Default

en? is dat een probleem? om niet vooraf in te schrijven omdat het waarschijnlijk slecht weer is?

het is zondag trouwens droog
__________________
AE SC10 4x4
TD DEX210
TD DESC210
Reply With Quote
  #49  
Old 07-08-2012
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 913
Default

Inschrijven niet, een account verplichten wel.
__________________
Reply With Quote
  #50  
Old 07-08-2012
Fernandez Fernandez is offline
Member
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 154
Default

dat is toch gratis? en kost maar een paar minuten
__________________
AE SC10 4x4
TD DEX210
TD DESC210
Reply With Quote
  #51  
Old 07-08-2012
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 913
Default

Ja, maar het impliceert dat er een homo in Zwitserland mijn huis weet wonen. Dat vind ik er wat over om 1 clubrace te gaan meerijden.
__________________
Reply With Quote
  #52  
Old 07-08-2012
Somerwil Somerwil is offline
Member
 
Join Date: May 2007
Location: Den Haag, the Netherlands
Posts: 110
Default

Tegelijkertijd wel al je foto's, locaties, relaties, interesses, vind-ik-leuks delen met heel veel Amerikaanse homo's... ;-)

Er staat overigens nergens dat je het formulier naar waarheid in moet vullen

Maar ik snap wel dat je dit liever niet doet voor 1 wedstrijd per jaar.
Reply With Quote
  #53  
Old 08-08-2012
€ric's Avatar
€ric €ric is offline
Member
 
Join Date: Jul 2011
Location: Netherlands
Posts: 106
Default

Ingeschreven voor BNK. Inschrijven voor de clubwedstrijd lukte niet zonder account maar daar probeer ik ook bij te zijn. Bij dezen dus (zelfde gegevens als BNK).
Druk weekend maar misschien wordt het dan nog eens wat
Reply With Quote
  #54  
Old 09-08-2012
Mari's Avatar
Mari Mari is offline
Member
 
Join Date: May 2012
Posts: 55
Default

Quote:
Originally Posted by elvo View Post
Ja, maar het impliceert dat er een homo in Zwitserland mijn huis weet wonen. Dat vind ik er wat over om 1 clubrace te gaan meerijden.
Tja, dan vul je die gegevens in je account toch gewoon niet in, aan naam, transpondernummer en freq. van je zender heeft het systeem voldoende, rest is overbodig.

Wat jij nu impliceert (dat die Zwitser homo is), kan je dat ook onderbouwen? zo niet, houdt dat soort opmerkingen dan voor je...

MVB had er ook voor kunnen kiezen om rijders te laten inschrijven ZONDER account, kwestie van een vinkje weghalen...

Begrijp niet waar iedereen zich druk over maakt, inschrijven via MyRCM is voor beiden makkelijk, rijder en wedstrijdleiding...
Reply With Quote
  #55  
Old 09-08-2012
mart3pop's Avatar
mart3pop mart3pop is offline
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: Brussels
Posts: 278
Default

wat is het veschil (voor de clubs) tussen inschrijvingen met of zonder accounts ?

verder vind ik het niet erg dat ik snel een account moet maken (k'heb ook een adres verzonnen); MyRcm is goed voor ons hobby, en het maakt het makkelijker voor de al-hard-werkende clubs...



Quote:
Originally Posted by Mari View Post
Tja, dan vul je die gegevens in je account toch gewoon niet in, aan naam, transpondernummer en freq. van je zender heeft het systeem voldoende, rest is overbodig.

Wat jij nu impliceert (dat die Zwitser homo is), kan je dat ook onderbouwen? zo niet, houdt dat soort opmerkingen dan voor je...

MVB had er ook voor kunnen kiezen om rijders te laten inschrijven ZONDER account, kwestie van een vinkje weghalen...

Begrijp niet waar iedereen zich druk over maakt, inschrijven via MyRCM is voor beiden makkelijk, rijder en wedstrijdleiding...
Reply With Quote
  #56  
Old 09-08-2012
hansie hansie is offline
Member
 
Join Date: May 2010
Posts: 186
Default vinkje

Hallo allen,

Het MyRCM verhaal blijkt nogal wat los te maken, laten we het vooral gezellig houden heren.
Ik heb het verzoek ingediend om het vinkje weg te laten halen zodat een account niet meer nodig is.
Ik kan dat niet zelf want ik heb de wedstrijd niet aangemaakt op MyRCM.
Komt goed, verder tot zondag nog iemand?

Hans
__________________
www.rcracing.nl www.mvbracing.nl
Reply With Quote
  #57  
Old 09-08-2012
Mari's Avatar
Mari Mari is offline
Member
 
Join Date: May 2012
Posts: 55
Default

Het is niet jouw verhaal Hans wat het een en ander los maakt, zijn meer de opmerkingen van anderen daarover, uitspraken die wellicht nergens op gebaseerd zijn en incorrect.

@Smart3pop, voor de clubs is er geen verschil tussen een inschrijving via een account of zonder account. Inschrijven met een account heeft wel enkele voordelen:

- Eenmaal ingelogt kun je met enkele muisklikken je inschrijven.
- Eenmaal ingeschreven kan je je inschrijving nog wijzigen (denk hierbij aan frequentie, transpondernummer etc.)
- Mocht je onverwacht toch niet kunnen, kan je je via MyRCM ook afmelden voor de wedstrijd...

Weet uit ervaring dat wanneer ingeschreven kan worden zonder account, er nog wel eens foutjes gemaakt worden in de belangrijkste gegevens (o.a. transponder nummer) maar anderzijds vergeten de rijders met een account deze nog wel eens te updaten

Zoals ik al eerder zei, wie bepaalde informatie (adres) niet wil prijsgeven, vult deze gewoon niet in... Dus ook als je wat te verbergen hebt kan je dus gewoon via MyRCM inschrijven

Terug on-topic maar weer, laten we het hebben over de BNK ipv MyRCM...
Reply With Quote
  #58  
Old 09-08-2012
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 913
Default

Hallo Allen en met name Hans,

vergeef me voor de boom die ik ga opzetten.


Hallo Allen,


hackers hebben het meeste succes als ze zich concentreren op de zwakste schakel in de beveiliging. Lang geleden waren dat achterpoortjes in de software, tegenwoordig zit de zwakste schakel tussen het toetsenbord en de stoel. 'Social engineering' heet dat.

Weten jullie hoe je bij een bank inbreekt?
Je begint met een slachtoffer te kiezen. Een werknemer van de bank, liefst niet te snugger, en zoveel mogelijk administrator rechten.
Dan probeer je van je slachtoffer(s) zoveel mogelijk persoonlijke informatie te weten te komen. Sociale media helpen, maar verstand is beter. Stel dat je een kerel het IT gebouw ziet buitenkomen met een sportzak van voetbalclub De PotStampers. Die club heeft zeker een forum met maar 20 gebruikers. Die forumsoftware is zeker freeware, en dus zo lek als een zeef. De usernames en paswoorden kunnen er vaak uitgehaald worden via een gekend security issue. Jef de voorzitter alias forumbeheerder is al blij dat zijn forum werkt, die houdt zich niet beizg met de laatste beveiligingsupdate te installeren. De kans is groot dat meneer bankwerknemer hetzelfde of een gelijkaardig paswoord op het werk gebruikt.
Je kan het oook directer aanpakken. Stel dat je een IT-er ziet lopen met een T-shirt met R/C autootjes op. Als hij een. beetje goed is, staat zijn naam er zelfs op, en kan je via Google artikels vinden over welke kermiskoersen hij allemaal gewonnen heeft. En zijn facebook. Maar facebook heeft een legertje beveiligingsexperts en advocaten. Daar loopt het een beetje dood. Maar Van R/C zijn er ook fora. Of beter nog: sites van Zwitserse homo's die hun software en dus ook hun beveiliging zelf geschreven hebben. De software is te downloaden, en de site gebruikt dezelfde beveiligingstechnieken. Makkie om te kraken!


Ik werk bij een financiële instelling. Kort na aanwerving heb ik een lijvig document moeten ondertekenen met een hoop richtlijnen, ook voor buiten de werkplek. Deels gingen die over het niet In slecht daglicht plaatsen van de werkgever, deels over bankgeheim en beveiligingsrichtlijnen.
Ik vind MyRCM geen slecht systeem, en ik ben niet zeker of die kerel in Zwitserland homo is, maar als ik kan vermijden van persoonlijke info te verspreiden, dan zal ik dat doen.

Tot zondag!
__________________
Reply With Quote
  #59  
Old 09-08-2012
bzb's Avatar
bzb bzb is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 496
Default

hallo allen,

nou ben al 2 jaar lid van myrcm niks aant handje

en bzb heeft niks tegen homo's (of lesbiennes)
__________________

BZB: The shortest name in rc..

BZB "i just can't, i just can't, i just can't control my feet" 2012 tour!!:

BZB4Holland

BZB4Belgium
Reply With Quote
  #60  
Old 11-08-2012
hansie hansie is offline
Member
 
Join Date: May 2010
Posts: 186
Default Open club

Hallo allen,

Voor degenen die morgen afreizen naar MVB, het weer lijkt goed te worden dus dat zit alvast mee.
Verder het verzoek om uiterlijk rond een uurtje of 9 aanwezig te zijn.
Liefst nog wat eerder zodat de wedstrijdleiding de tijd heeft om de race
in elkaar te zetten.

Tot morgen!

Hans
__________________
www.rcracing.nl www.mvbracing.nl
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 10:22 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com