Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #21  
Old 06-08-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Anwerp, Belgium
Posts: 862
Default

euuuuuuuu nu dan een gevorderde mekanieker aant woord dan.
gonzo breekt ook tandwielen aan de durango ( ben er niet voor)
de cat hihi waarom laat ik een teamdeal liggen denk je (even over nadenken )
de predator ben de eerste ooit in belgie die den boel daar heeft kunnen heelhouden en die hem deftig afgesteld kreeg , nen bangelijke auto (ex teamdriver en misschien voor volgend sezoen weer)maar er zijn minpuntjes aan die belangrijk zijn . moest ge die willen bel ik wel even naar extreme voor je en heb je de nieuwe versie binnen enkele weken al moest ge willen.
dat de bmax kraakt af en toe is maar bij 1 iemand en das mijn neefje. en hoe komt dat denk je , heeft de zelfde reden dat elke 4X4 aandrijving verkloot en das de slipper te vast, de mijne van de vrouw van wouter wijnen en van filip kraken tog niet dus dat ligt aan de mekanieker zoals bij elke auto riem of tandwiel dus weer zever.
en vervoer kan wijnig last zijn om naar een pist te geraken. heb altijd wel een plaatske over om u op te laden en mee te nemen.
en wat ge moet kopen kies je best zelf heb met bijna alles al gereden en vind ze allen voor en nadelen hebben.
persoonlijk dan rijden de pred en de cat supper. alleen van beide is het een merde om stukken te krijgen je moet er altijd zelf een stock van aanleggen.
je bekijkt het maar zou ik zeggen en hoop dat je er veel plezier aan zal beleven.
groeten.
__________________
topspeed modelshop
Ralls racing
Rc-speedhouse
Rude-Bits
Serpent
Fba section offroad chairman.
Reply With Quote
  #22  
Old 06-08-2010
Edwardo5000's Avatar
Edwardo5000 Edwardo5000 is offline
Member
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 56
Default n

Quote:
Originally Posted by feniks View Post
euuuuuuuu nu dan een gevorderde mekanieker aant woord dan.
gonzo breekt ook tandwielen aan de durango ( ben er niet voor)
de cat hihi waarom laat ik een teamdeal liggen denk je (even over nadenken )
de predator ben de eerste ooit in belgie die den boel daar heeft kunnen heelhouden en die hem deftig afgesteld kreeg , nen bangelijke auto (ex teamdriver en misschien voor volgend sezoen weer)maar er zijn minpuntjes aan die belangrijk zijn . moest ge die willen bel ik wel even naar extreme voor je en heb je de nieuwe versie binnen enkele weken al moest ge willen.
dat de bmax kraakt af en toe is maar bij 1 iemand en das mijn neefje. en hoe komt dat denk je , heeft de zelfde reden dat elke 4X4 aandrijving verkloot en das de slipper te vast, de mijne van de vrouw van wouter wijnen en van filip kraken tog niet dus dat ligt aan de mekanieker zoals bij elke auto riem of tandwiel dus weer zever.
en vervoer kan wijnig last zijn om naar een pist te geraken. heb altijd wel een plaatske over om u op te laden en mee te nemen.
en wat ge moet kopen kies je best zelf heb met bijna alles al gereden en vind ze allen voor en nadelen hebben.
persoonlijk dan rijden de pred en de cat supper. alleen van beide is het een merde om stukken te krijgen je moet er altijd zelf een stock van aanleggen.
je bekijkt het maar zou ik zeggen en hoop dat je er veel plezier aan zal beleven.
groeten.
Kheb wel intresse in de Predator, maar twijfel natuurlijk om de redenen die jij al aangeeft.
Welk is de nieuwe versie dan? Is het een nieuwere X11 of een RS versie?
Heb je een idee van de prijs?

Anders ga ik toch met de DEX410R.

Woon jij ook in Antwerp? Stuur anders effe een PM met u adres, dan kijk ik op Google maps hoever da gij van mij woont.

Bedankt é.
Reply With Quote
  #23  
Old 06-08-2010
stefke stefke is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 808
Default

Quote:
Originally Posted by feniks View Post
dat de bmax kraakt af en toe is maar bij 1 iemand en das mijn neefje.
En Gonzo
En Ronald
En Mestkar
...

Geef toe : die boiten van de BMax moet je met een fluwelen handschoen bewerken, zeker als je vergelijkt met de Durango en de B44. Zelf de Pred lijkt me op dat gebied betrouwbaarder. Alleen de ZX5 is misschien erger.

Terug een Pred : is de Tamiya droom opgeborgen ?
Reply With Quote
  #24  
Old 06-08-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Anwerp, Belgium
Posts: 862
Default

er is nog niets opgeborgen toch niet definitief en das zo voor nog geen enkel merk.
de juiste prijs voor de X11rs weet ik nog niet maar kan er altijd eens voor bellen moest je het willen .
euu en stef gonzo breekt zelfs durango tandwielen.
stefan mesker heeft nog maar 1 keer op astro gereden en wist de now how niet over hoe den boel te bouwen .
en dat teld blijkbaar ook voor ronald maar die heeft vant jaar nog niets komen vragen en als hij het alleen nog allemaal moet uitzoeken zal die nog veel last hebben van kraken op astro. een der hoe je het bekijkt een 4X4 is veel meer sleutelwerk dan een 4X2 en dan vooral om de aandrijving heel te houden en dat is zo voor eender welk merk zo de eene is iets meer aandrijving en de andere dan weer armen servosavers en noem maar op .
ps woon in deurne noord aant sportpaleis das niet supper ver vant zuid af als ge nen auto hebt.
groeten.
ps kan altijd bellen ook .
0484 119 069
__________________
topspeed modelshop
Ralls racing
Rc-speedhouse
Rude-Bits
Serpent
Fba section offroad chairman.
Reply With Quote
  #25  
Old 06-08-2010
Red-Bull-Racing's Avatar
Red-Bull-Racing Red-Bull-Racing is offline
Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 75
Default

Quote:
Originally Posted by Cooper View Post
Igor, dan moeten jullie wel terug wat meer komen hé
Werk maar eens aan Simon zijn rijbewijs .

Groetjes!

J.
Na de GP heb ik er weer helemaal zin in gekregen! Dus ik zal er nog wel eens aan komen draven

Eén van de komende vrijdagen avonden gaan we nog eens crossen in Stokrooie!

Effe over 4WD's, zelf ben ik meer voor riemen, ik ben ook niet echt overtuigd van het concept van de durango... Een smal chassis gaat zeer snel door de bocht, maar gaat ook gemakkelijker op zijn dak. Vergeeft dus minder.
Het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk.

Groeten! Tot binnenkort! Want de flippo wint precies veel te gemakkelijk! En met Welsey wil ik ook wel eens koersen!

Simon
Reply With Quote
  #26  
Old 06-08-2010
The Fox The Fox is offline
New Member
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 24
Default

Das nu nog eens goed nieuws, je bent zeker een aanwinst in de elektro
Reply With Quote
  #27  
Old 06-08-2010
dreamworld dreamworld is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 61
Default

Quote:
Originally Posted by stefke View Post
En Gonzo
En Ronald
En Mestkar
...

Geef toe : die boiten van de BMax moet je met een fluwelen handschoen bewerken, zeker als je vergelijkt met de Durango en de B44. Zelf de Pred lijkt me op dat gebied betrouwbaarder. Alleen de ZX5 is misschien erger.
dat kraken was pure nieuwigheid!!
ik kwam er achter dat de slipper los moest inplaats van vast.
dus ach 1 spur, maar de aandrijflijn is kraakvrij.

maar om de mening te delen, geef mij maar de XX4, zelfs voor het EK ga ik terug de XX4 rijden.

stefan
Reply With Quote
  #28  
Old 06-08-2010
jeffrey's Avatar
jeffrey jeffrey is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: belgium
Posts: 371
Default

Quote:
Originally Posted by Red-Bull-Racing View Post
Na de GP heb ik er weer helemaal zin in gekregen! Dus ik zal er nog wel eens aan komen draven

Eén van de komende vrijdagen avonden gaan we nog eens crossen in Stokrooie!

Effe over 4WD's, zelf ben ik meer voor riemen, ik ben ook niet echt overtuigd van het concept van de durango... Een smal chassis gaat zeer snel door de bocht, maar gaat ook gemakkelijker op zijn dak. Vergeeft dus minder.
Het blijft een persoonlijke keuze natuurlijk.

Groeten! Tot binnenkort! Want de flippo wint precies veel te gemakkelijk! En met Welsey wil ik ook wel eens koersen!

Simon
goed nieuws,
verwacht u op een vrijdag in stokrooi.

grtz jeffrey
Reply With Quote
  #29  
Old 07-08-2010
Gonzo's Avatar
Gonzo Gonzo is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 223
Default

Quote:
Originally Posted by feniks View Post
euu en stef gonzo breekt zelfs durango tandwielen.
Jah, das waar, ik krijg alles kapot alst moet Maar bij den DEX hebbek toch mijn best moeten doen zenne. En dan nog, 2 tandjes afbreken op een gans seizoen. En dan reed em nog OK, enkel een VREE vies geluid.
Ik haat gewoon ne losse slipper, ik kan daar ni mee rijden. Met de Bmax stond ik dus na 4 min steeds zo goed als stil. kVond da spijtig zenne, want diene lag heel goe van dag 1. Maar via de setup krijgt ge nen DEX evengoe, ne Bmax setup erop zetten doet al veel!

Gewoon het feit dat Durango de sterkte van 1/8 wil nadoen vind ik reden genoeg ze te steunen. Liever ne sterke oto van 1750g, dan ne fragiele auto van 1600g met 150g lood in geplakt.
De XX4 of TRF hebben misschien het voordeel van de dwarse motorligging, maar ge moet al ne straffe zijn om daar het verschil mee te maken denkek.

@Simon: laat weten wanneer, Chambrant en ik zagen da ook al zitten van nekeer naar Stokrooi te gaan!
__________________

Reply With Quote
  #30  
Old 17-08-2010
Red-Bull-Racing's Avatar
Red-Bull-Racing Red-Bull-Racing is offline
Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 75
Default

misschien nu vrijdag 20/8 een avondje crossen in stokrooie...
als het weer het toelaat :-)

Simon & igor
Reply With Quote
  #31  
Old 17-08-2010
Edwardo5000's Avatar
Edwardo5000 Edwardo5000 is offline
Member
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 56
Default

'K ben der redelijk zeker van dat dit topic over iets anders gaat...

P.S. het is nog altijd de Durango DEX410R met de Xcelorin S Combo waarvoor ik wil gaan.

als ge daar nog reacties op hept, dan ist goe!
Reply With Quote
  #32  
Old 17-08-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Anwerp, Belgium
Posts: 862
Default

van de xelorin combo setjes zou ik afblijven.
heb er ook mee gereden .
een GM genius 90 of iets anders in die aard zijn altijd veel beter en heel goe van qualitijd en prijs.
__________________
topspeed modelshop
Ralls racing
Rc-speedhouse
Rude-Bits
Serpent
Fba section offroad chairman.
Reply With Quote
  #33  
Old 17-08-2010
Gonzo's Avatar
Gonzo Gonzo is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 223
Default

Voor zover ik weet (ik kan me vergissen zenne, want ik let daar ni echt op) rijden er ni zoveel in competitie met de Xcelorin. Vaker LRP, Speed Passion, CS... De Losi is ook iets groter om in de DEX te bouwen, plaats teveel is daar ook ni in.
En qua motor liever 1 van het type "fan op het anker" zoals CS (heb er zo 3, doe die nooit open en blijven perfect werken) of Alien Power (veronderstel dat dat ook met fan is).

@Red Bull: genoteerd! En alst morgenavond wa droog is gaanek nekeer naar Kampenhout.

edit: Ha voila zi, met GM wordt er ook gereden blijkbaar!
__________________

Reply With Quote
  #34  
Old 17-08-2010
stefke stefke is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 808
Default

Zou ook van de Losi regelaars afblijven. Goedkoop maar dat merk je ook. Meeste mensen gebruiken LRP/Nosram, GM of Speedpassion.
Reply With Quote
  #35  
Old 17-08-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Anwerp, Belgium
Posts: 862
Default

@ gonzo
ben nooit gestopt GM te gebruiken . heb de team wave gebruikt om te testen en omdat ik ze gratis kreeg. deze zijn ook heel goed alleen de levensduur is wat minder vandaar terug de nieuwe GM regelaars in gebruikgesteld.
in mijn ogen momenteel de beste twee regelaars zijn DE GM en de Speedpassion
__________________
topspeed modelshop
Ralls racing
Rc-speedhouse
Rude-Bits
Serpent
Fba section offroad chairman.
Reply With Quote
  #36  
Old 23-08-2010
J-Meister's Avatar
J-Meister J-Meister is offline
Member
 
Join Date: May 2009
Posts: 188
Default

Quote:
Originally Posted by feniks View Post
@ gonzo
ben nooit gestopt GM te gebruiken . heb de team wave gebruikt om te testen en omdat ik ze gratis kreeg. deze zijn ook heel goed alleen de levensduur is wat minder vandaar terug de nieuwe GM regelaars in gebruikgesteld.
in mijn ogen momenteel de beste twee regelaars zijn DE GM en de Speedpassion
Dan word het hoog tijd om is nen SXX in u kar te duwen
Reply With Quote
  #37  
Old 23-08-2010
V-Rossi's Avatar
V-Rossi V-Rossi is offline
Mad Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Antwerp, Belgium
Posts: 1,016
Default

GT2.0 Pro
__________________

Reply With Quote
  #38  
Old 23-08-2010
stefke stefke is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 808
Default

Quote:
Originally Posted by V-Rossi View Post
GT2.0 Pro
Ik kan u geen groter gelijk geven !
Reply With Quote
  #39  
Old 26-09-2010
Kurtje Kurtje is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 377
Default

Hey iedereen

Sorry dat ik dit topic gebruik, maar ik ben sinds vandaag ook de eigenaar van een jonge 2de handse Durango Dex410R. Hij heeft 1 dagje gereden (2 lipo ladingen) op het circuit van Arendonk. Wat een leuke wagen lijkt me dit!!!

Ik ben nog in het bezit van verschillende 1/8 wagens (MBX6 en MBX6T van mugen) en sinds kort ook een Asso B4 (Nosram ESC + Speed Passion 8.5t) en dan sinds vandaag nog een Durango erbij...

Zijn er tips of hints die ik moet weten ivm deze wagen?
Bepaalde zaken waar ik aan moet denken of mee moet opletten...

Hij is voorzien van een EZ Run 5.5t combo en een futaba servo...
Ook heb ik nog een nieuwe losse LRP X12 6.5t octa motor liggen die ik eventueel kan gebruiken...

Grtz
Kurt
Reply With Quote
  #40  
Old 06-10-2010
Kurtje Kurtje is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 377
Default

Niemand geen tips?
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 05:54 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com