Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 23-11-2010
mart3pop's Avatar
mart3pop mart3pop is offline
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: Brussels
Posts: 278
Default inschrijvingen bnk 2011

K'heb gezocht en een heleboel gelezen over reglement maar geen info gevonden over de inschrijving zelf...

t'zal waarschijnlijk ook nuttig info zijn voor andere niewelingen.

Ik neem aan dat ik een licencie zal moeten nemen, en mij dan inschrijven... ik ben nu enkel lid van MBV...
Reply With Quote
  #2  
Old 24-11-2010
V-Rossi's Avatar
V-Rossi V-Rossi is offline
Mad Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Antwerp, Belgium
Posts: 1,016
Default

Lidmaatschap bij een club geeft recht op 1 BNK, voor het volledige BNK-seizoen dien je nog een FBA-licentie aan te schaffen (40 euro dacht ik). Daarvoor kan je gewoon bij Willy van MBV terecht.

Inschrijven voor elk BNK (nadat je de licentie hebt) doe je gewoon op de wedstrijddag zelf, voor 9u geloof ik. Voor sommige BNK's wordt inschrijving per mail in de week vooraf mogelijk gemaakt.
__________________

Reply With Quote
  #3  
Old 24-11-2010
mart3pop's Avatar
mart3pop mart3pop is offline
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: Brussels
Posts: 278
Default

opnieuw bedankt !
Reply With Quote
  #4  
Old 24-11-2010
stefke stefke is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 808
Default

Ik maakte mij vorige week de bedenking :

Gezien het (verdiende) succes van Charleroi en gezien zij al mensen moeten weigeren voor een clubwedstrijd wegens teveel volk : wat met het BNK ?
Hoe ga je mensen met een licentie weigeren om die manche van het BNK mee te rijden ? Misschien verplichten om mensen met een Full FBA licentie voorrang te geven op mensen met een daglicentie ? Mensen die vorig jaar in het eindklassement van het BNK stonden voorrang geven ?

een hersenbrekertje maar toch waard om over na te denken.
Reply With Quote
  #5  
Old 24-11-2010
flipside flipside is offline
Mad Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,047
Default

Ni vergeten dat er op de clubraces meerdere klasses rondrijden die op het bnk niet aanwezig zijn. Ook limiteren ze op clubraces om de dag niet te lang te maken.

Op het bnk kan je dus wel wat volk kwijt. Ik denk ook niet dat al die brcc leden het bnk daar gaan rijden.

Van mij mag bnk gerust tot 19u duren hoor!

Op bnk's is er geen limiet voorlopig, dus er kan in principe niemand geweigerd worden.
Reply With Quote
  #6  
Old 24-11-2010
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 913
Default

We kunnen nu al vroeger beginnen. Plus, het eerste BNK is BRCCCCCC, right? Daar is kunstlicht.
__________________
Reply With Quote
  #7  
Old 24-11-2010
stefke stefke is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 808
Default

Quote:
Originally Posted by elvo View Post
We kunnen nu al vroeger beginnen.
Om het op zijn antwerps te zeggen : Zwansde gij na ?????
Reply With Quote
  #8  
Old 24-11-2010
elvo's Avatar
elvo elvo is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 913
Default

Ik zwans nooit, en zéker niet op een forum! :w oot:


Ik wou maar zeggen: om 09:30 starten is ook al gewonnen. De eerste wedstrijd zal geen probleem zijn, dus we kunnen aldan de situatie bekijken en eventueel de noodtoestand afkondigen voor BNK2.
__________________
Reply With Quote
  #9  
Old 25-11-2010
johan neyens's Avatar
johan neyens johan neyens is offline
Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: wommelgem
Posts: 67
Default

Geen probleem met vroeger beginnen maar voor mensen zoals ik die er zaterdag niet kunnen zijn en pas zondag komen was er vorig jaar al bijna geen plaats meer om te zitten. Als er dit jaar nog wat meer volk is heb ik weinig zin om er om 6 uur voor de deur te moeten staan en hopen dat er nog een plaatske is dat ni besproken/gereseveerd is.
Reply With Quote
  #10  
Old 29-11-2010
dirk702's Avatar
dirk702 dirk702 is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: Belgium (Deurne)
Posts: 479
Default

Heb je gelijk in dat er vorig jaar bijna geen plaats was, maar nu heb je de vooraf besproken tafels en stoelen waardooe je wel een beparkte ruimte per piloot heb wat dus betekend det je veel meer plaats over hebt.
Vorig jaar heb ik piloten gezien die de ruimte van 3 man in beslag namen en dan is de zaal snel vol hé... Zo een situatie kan nu niet meer ...
__________________
Team LelijkeBodiesEnMismatchJanten
Ook op de Cougar SV2, Cat SX3 & Cat K1
Reply With Quote
  #11  
Old 04-12-2010
johan neyens's Avatar
johan neyens johan neyens is offline
Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: wommelgem
Posts: 67
Default

Da kan nu idd ni meer maar nu is er per wedstrijd ook een maximum aantal rijders ook hé. Het ga moeilijk worden om op een bnk een maximum aantal rijders toe te laten vrees ik. Er kan bv wel een voorkeur gegeven worden aan mensen die vorig jaar meerdere manches meegereden hebben en dan te zien hoeveel volk er nog bij kan. Maar dan gaat ge ook nieuwe mensen die het gense bnk willen meerijden afschrikken.
Reply With Quote
  #12  
Old 04-12-2010
PRO-Buggy PRO-Buggy is offline
Member
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 88
Default

OF...je kan ook de rijdersplaatsen verkopen aan de meest biedende...


Is net zo'n vreemde regelgeving als dat je de rijders die al langer rijden voorrang gaat geven op nieuw(ere) zoals je voorstelt.

Is dan net zoiets als een verplichte schraprace in te voeren.
Ga je als nieuwkomer voor een gans seizoen met mooi nieuw materiaal en vol goede moed en zin, gaat er iemand anders je vertellen waar je wel en waar niet mag starten?????

Of je zou kunnen stellen dat de BNK alleen is voor die rijders die al langer meegereden hebben en zodoende het BNK worden. Valt er een van deze rijders af, kan een nieuwe rijder instromen...pfffffff zou allemaal wat zijn.

Kunnen beter iets bedenken wat de BNK ten goede komt, nog meer rijders en een nog grotere opkomst is voor iedereen toch een win win situatie? Problemen zijn er om aan te pakken, maar rijders buiten sluiten is zeker NIET de oplossing.
Reply With Quote
  #13  
Old 04-12-2010
crashingbird's Avatar
crashingbird crashingbird is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 288
Default

Geen paniek : ik dacht dat er voor 2011 voldoende oplossingen voorhanden waren ?

->citaat uit samenvatting van de voorbereidende vergadering BNK2011 :
(bron : homepagina MBV)

"° Bij meer dan 8 heats, wordt de wedstrijdduur automatisch ingekort van 6 naar 5 minuten.

° De wedstrijdleiding heeft de vrijheid (!) om max. 12 man in één kwalificatieheat te zetten, finales dienen wel gewoon met 10 gereden te worden.

° Het begin van de dag is nu als volgt:
- tot 8:30 inschrijven (maar bij voorkeur op voorhand)
- tot MINIMAAL 9:00 kunnen trainen (nieuw)
- 9:30 start kwalificatie "


Enig probleem (in 2010 ondervonden) dat de beste pitplekjes voor je tent of wat dan ook, uitverkocht zijn de zaterdagnamiddag, en dat je 's avonds of de zondagochtend genoegen moet nemen met een 'mindere' plaats, ttz, verder v/h circuit.
Misschien kunnen de plaatsen wat beter benut worden, door een planning/indeling v/d kampeerruimte te maken, maar da's niet zo simpel : de een zijn tentje is al wat groter dan het andere...
Reply With Quote
  #14  
Old 04-12-2010
kriske's Avatar
kriske kriske is offline
Senior Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: belguim
Posts: 770
Default

Quote:
Originally Posted by PRO-Buggy View Post
OF...je kan ook de rijdersplaatsen verkopen aan de meest biedende...


Is net zo'n vreemde regelgeving als dat je de rijders die al langer rijden voorrang gaat geven op nieuw(ere) zoals je voorstelt.

Is dan net zoiets als een verplichte schraprace in te voeren.
Ga je als nieuwkomer voor een gans seizoen met mooi nieuw materiaal en vol goede moed en zin, gaat er iemand anders je vertellen waar je wel en waar niet mag starten?????

Of je zou kunnen stellen dat de BNK alleen is voor die rijders die al langer meegereden hebben en zodoende het BNK worden. Valt er een van deze rijders af, kan een nieuwe rijder instromen...pfffffff zou allemaal wat zijn.

Kunnen beter iets bedenken wat de BNK ten goede komt, nog meer rijders en een nog grotere opkomst is voor iedereen toch een win win situatie? Problemen zijn er om aan te pakken, maar rijders buiten sluiten is zeker NIET de oplossing.
Vraagje, ben je al eens op het bnk op brcc of mbv geweest?
met 9 reeksen of 90 rijder die meedoen, is het echt druk.
probleem is gewoon tijd om iedereen te laten rijden.
Reply With Quote
  #15  
Old 04-12-2010
flipside flipside is offline
Mad Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,047
Default

Totaal ni want het is indoor bij brcc!!! Dus da kan gerust tot een stuk in de nacht doorgaan :-) Er gaat echt geen 160 man staan hoor...

Allemaal paniek voor niks hier!
Reply With Quote
  #16  
Old 04-12-2010
jeffrey's Avatar
jeffrey jeffrey is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: belgium
Posts: 371
Default

hopelijk is er nog een plaatske voor mij want ben ook eene nieuwkomer
Reply With Quote
  #17  
Old 04-12-2010
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor
 
Join Date: Jan 2006
Location: Ghent, Belgium
Posts: 1,731
Default

Da is Wouter! Er zal zeker voldoende plaats zijn, Als je nog ergens iemand zou zien die onmenselijk veel ruimte opeist dan moet je die persoon daar gewoon vriendelijk attent op maken.
Op BNK's is er geen plaats voor ego's.

DAAG !
__________________
www.rc-offroad.be
Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience.
Reply With Quote
  #18  
Old 04-12-2010
flipside flipside is offline
Mad Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,047
Default

Quote:
Originally Posted by Cooper View Post
Op BNK's is er geen plaats voor ego's.
Ik zal er toch zijn!
Reply With Quote
  #19  
Old 04-12-2010
PRO-Buggy PRO-Buggy is offline
Member
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 88
Default

hoeveel rijders kun je per dag maximaal laten rijden met de indeling zoals die er nu is?
Reply With Quote
  #20  
Old 04-12-2010
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor
 
Join Date: Jan 2006
Location: Ghent, Belgium
Posts: 1,731
Default

Quote:
Originally Posted by flipside View Post
Ik zal er toch zijn!
Godverdoemme diene Belgische kampioen is toch een stukske pretentie hé!




(grapje he mensen, wij zien wouter graag!)
__________________
www.rc-offroad.be
Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience.
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 05:23 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com