Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 09-12-2011
racemuis's Avatar
racemuis racemuis is offline
Member
 
Join Date: Sep 2010
Location: Belgium
Posts: 38
Default GP in Ierland

Vanmorgen om 5 uur vanuit de familie Risser hun appartement vertrokken naar de vlieghaven in Charleroi. Aan de bagagacontrole aangekomen moest den Bart zijn hele handbagage uitladen omdat hij al zijn gerief daarin had gepropt.
Na alle nodige controle konden we verder. Om 6.50 richting Dublin vertrokken. Een uur en 3 kwartier later geland op Ierse bodem. Daarna naar de track maar nog eerst onderweg een ontbijtje meepikken. Daar aangekomen werden de lipo's geladen en rubber geofferd. Morgen gaat Nicolas aantreden in de 2WD en ga ik met mijn ventje shoppen en een beetje van Dublin zien. En de zondag is het dan aan de 4WD. De tegenstand is sterk met Tom Cockerill, Nathan Rall en David Poulter. De balans van stukken in kamp Van Echelpoel ; blok voor de ophanging vanachter, shocktowers, shockshafts, ...
Het is nog tot 21 uur training ; ben eens benieuwd of er nog brokken bijkomen
.
__________________
Girlpower in the rcworld!!!!!
Reply With Quote
  #2  
Old 10-12-2011
The Fox The Fox is offline
New Member
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 24
Default

Is er ergens ook een link om online te volgen van de wedstrijd?
Reply With Quote
  #3  
Old 10-12-2011
beksie's Avatar
beksie beksie is offline
Member
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 124
Default

hier misschien

http://www.dublinmodelracing.com/Winter/results.html

al zou er natuurlijk nu al iets moeten staan want volgens mij is het al lang begonnen
Reply With Quote
  #4  
Old 12-12-2011
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor
 
Join Date: Jan 2006
Location: Ghent, Belgium
Posts: 1,731
Default

http://www.oople.com/rc/photos/2011winter-race-ireland/
__________________
www.rc-offroad.be
Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience.
Reply With Quote
  #5  
Old 12-12-2011
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Anwerp, Belgium
Posts: 862
Default

wel het was een goe koerske heb der alleen ni veel van gebakken .
vrijdag ging alles eigenlijk best goe alleen vond ik ni echt men tempo.
en zondag was het tempo helemaal zoek smorgens ging het nog zodak dan tog nog in de a gesukkelt ben maar na de qualifs was het hek van de dam en gewoon teveel gewillen met als resultaat bekan in elke toer wel iet megemaakt ne roll ne crach of wat dan ook . mor toch nog 1 plaatske kunnen opklimmen lol.
de madam heeft ook nen auto in her pollen geduwd gekregen samen met ne mecanieker en heeft haar dan in de 4X2 klasse stock op de 2 de plaats gezet in de Qualifs in de finale was het zowat hetzelvde verhaal als bij mij lol.
algemeen gezien een heel goe weekend geweest tot we naar huis kwamen en er in ierland een ander regelement telt dan hier blijkbaar wat de luchtvaartmaatshapij even vergeten was te melden . wat als gevolg geeft dak de helft van men grief daar heb moeten laten ???????????????? maar het zij zo he zou zeggen volgend jaar zeker terug maar hoop wel dat der dan wa meer van hier meegaan . groeten
__________________
topspeed modelshop
Ralls racing
Rc-speedhouse
Rude-Bits
Serpent
Fba section offroad chairman.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 05:20 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com