PDA

View Full Version : gezocht, oude B4 of Losi XXX

Cooper
31-08-2010, 12:16 PM
Mennekes,

Ik zoek voor 't broertje van mijn pre-verloofde ;-) een oude B4 of Losi, zo'n ding wat eigenlijk versleten is, muug veel spel op zit, wat ge zelf helemaal niet meer gebruikt en eigenlijk net niet durft wegsmijten...
Het ding zal alleszins beter zijn dan die tamiya die ik hem vorig jaar gegeven heb, die is muug versleten en valt bijna uit elkaar als ge er naar kijkt.
Hij begint nu ook net in technisch onderwijs mechanica en zo'n autoke is héél goed voor zijn technische en mechanische kennis spelenderwijs de hoogte in te jagen.

Wie kan mij helpen?
volledige auto, losse stukken, voorkant, achterkant, chassis, oude amerikaanse sleutels (toernaviezen voor de west-vlamingen) of banden+wielen zijn ook welkom!

gratis of aan verzendkosten of voor een appel, ei of pintje of pilsje of hoge kwaliteitsversies van foto's of een vriendenprijsje.

Dankjewel !!

VW-Powah
31-08-2010, 09:52 PM
Ik heb nog wel een chassis liggen (lees enkel chassis + achterste shocktower) dat je mag hebben van een b4...

stefke
31-08-2010, 10:17 PM
Ik heb nog nen T3 liggen met muug veel speling

jaydits
04-09-2010, 09:35 PM
ok als al het andere faalt heb ik een b3 (let op beej drie)
100 miljoen miljard banden velgen stukken chassissen
heb hem gehad voor dominique die heeft er een jaartje mee gecrossed en nu staatie stof te vergaren
ik weet het is geen nieuwe maar wil hem je graag schenken
hoef geen tegen prestaties voor cooper
ben al blij met al die mooie fotokus op rc-offroad
hoor het wel
groeten
joey

Cooper
08-09-2010, 02:29 PM
hey homies!

bedankt voor de aanbiedingen, ik zal alle schenkingen aannemen :-)
Volgend jaar geef'k hem dan mijn oude X6-en als hij beweze heeft aan autokes te kunnen sleutelen.

Tot bnk Gras !

Cooper
24-09-2010, 11:18 AM
Beste vrienden,

De laatste race zit er bijna op, de auto's zitten vol speling en alles moet vervangen worden hé? Ik heb van een anonieme goedzak al een halve B4 gehad en ik kan zeker nog dingetjes gebruiken.
Kom maar droppen bij mij!