![]() |
Team Chaos die iets goed heeft geregeld, 't moet niet gekker worden :p
|
Misschien leuk om eens te kijken naar de samenstellingen van de teams
Team Chaos: Auto: - RC10 Stealth EVO II Rijders (kuch): - Janus - Q - Tema - William - Paulus - "Team Multicar" Johan - Joey - Tommie Cougar Pit Bitch: - John D. |
Wij doen het helemaal anders. :p
Team Badboy Auto: - Yokomo B-Max2 MR Rijder: - Nard Pit bitchen: - Paul - Dennis (ik zei de gek) - Marc - Ricardo - Harm Misschien dat we nog mensen recruiten. Maar er is nog niemand door de strenge selectie gekomen. Tot nu toe nog maar één iemand. :lol: |
Nard gaat voor minimaal 11,5 uur achter het wiel! :thumbsup:
|
Wij doen ook mee
Team Serpent-parts.nl: Auto: - serpent srx2 MM :thumbsup: Regelaar: -Viper VTX10R (kijken of het heel blijft?) Motor: -RCplus 6.5 turn (met die naam moet het goed komen toch?) Rijders (kuch): - Robin - Jeffrey - Fred (de man) - Pascal - Sander (MKB) - “redbull” Bart ? Pit Bitch: - vacaturen :drool: |
Team Just4fun:
Auto: - LDW superspecial Regelaar: -Hobbywing v3.1 Motor: - Speedpassion 11.5T Lipo - Nanotech shorty Zender: - DX3R Pro Ontvanger: - Orange rx Rijders: - Brent - Sharon - Bart - Gil - Dave - ??? |
Ben niet nieuwsgierig maar wat is een LDW superspecial
|
Haha, Sander, niet nieuwsgierig? Dan zal je wel kunnen wachten tot de 12u zeker?
Lol, nee, het is een midmotor gebaseerd op de B4 en de centro C4.2 maar met een paar eigen aanpassingen en geproduceerd door Luk de Weerd van Topspeed in Merksem. Kom maar eens keuren hé! :D |
Ben bang dat hij snel is:blush:
|
En team 8 is er ook, team XL gaat ook meedoen :thumbsup::thumbsup:
|
Is er een winkel aanwezig waar banden gekocht kan worden?
|
Jep:p
|
Quote:
neem genoeg bantjes mee! |
Mocht je bepaalde banden willen, neem dan maar voor Vrijdagavond contact op. Ik ga niet naar de wedstrijd om spullen te verkopen, al zal ik wel wat bij hebben, maar dan geldt: op is op. :yawn:
"Ons" team is er iig klaar voor. Auto staat in de startblokken. Tot Zaterdag allemaal! |
Nog maar één nachtje slapen.... :thumbsup:
|
of een nachtje slapenloos :cry:
Quote:
|
Team Chaos: rond 9u aanwezig :thumbsup:
|
Hier de uitslag van onze 2de 12 uren wedstrijd, mega merci aan al de teams. Tot op de volgende wedstrijd of in 2015 voor onze 3de 12 uren
http://users.telenet.be/orrabe/uitsl...ijd%202014.pdf |
Zeer leuke dag gehad, bedankt.:thumbsup:
|
Ja, mooie dag gehad. Ik had echt verwacht dat er veel meer bakken / assen e.d. vervangen zouden moeten worden. Maar dat viel allemaal reuze mee.
Op een hingepin, en gebroken diffplaten na eigenlijk geen echte mechanische problemen gehad onderweg. Wel helaas door de regen een regelaar moeten offeren en ergens problemen gekregen met de tranponder / ontvanger waardoor de telling ons soms niet registreerde :bored: Maar we hebben lol gehad en Team Chaos will be back. Iemand moet tenslotte laatste worden :lol: |
All times are GMT. The time now is 08:29 PM. |