![]() |
BNK RC Electro Liège
Hello all!
Here is the link for the registration to the next BNK event at the RC Electro Liège! Click here! Like always food and drinks will be available all day long on Saturday and Sunday! Register as soon as possible and don't forget that it's 1 registration per category. For all those who don't know where we are located, just click here to have a google maps view. See you all next week-end! |
I'm in :thumbsup:
|
registered !
can't wait to race there again :wub |
team TLR nederland ook :)
|
allrighdie I'm also in,
Nu nog hopen voor goedgezinde weergoden daarboven |
Inderdaad! In tegenstelling tot vorige editie ga ik slechts vanaf dag 2. Buienradar goed in het oog houden of het wel de moeite is om te vertrekken!!!
|
heb me ook weer ingeschreven.
|
Ti's weer op het geweldige parcour van luik te doen en dan ist weer zo een weer :s
Ik ga ook nog kijken als ik wel ga komen |
How is the state of the track at the moment??
|
veel plezier daar :)
|
luik
gaat mij niet lukken,moet werken klote.
|
piste seche .
gonzo en entrainement ajourd'hui |
"piste seche" heb dat opgezocht met Google vertaler, en de uitkomst is droge piste !
En voor morgen een beetje regen kan geen kwaad op een klei piste, betere grip en minder bandenslijtage ! :lol: Tot straks te Luik ! :thumbsup: |
De ploeg van Luik had er alle moeite aangedaan om er een mooi evenement van te maken, maar helaas won uiteindelijk de regen.
De race werd stil gelegd na de 1ste serie finales. - TQ + Win AMB: Liliane :thumbsup: - TQ + Win 2wd: Wesley - TLR ( 1ste BNK overwinning ) : Top gedaan :woot: - 2 : Papa - X6 - 3 : Iemand met smalle achterbanden - X6 BQ + laatste: Tom Raymakers - B4:bored: |
Quote:
|
|
Quote:
|
bij mij wel :thumbsup:
|
links werken bij mij ook
heb ze nu ongeveer 20 keer bekeken hahaha was een top bnk voor ons natuurlijk zaterdag heerlijk gereden en getest zondag tot de finales ook super jammer van de regen maar ja daar doe je nils aan de baan was echt super vond ik op de quad jump na die was "raar" zelfs de snelste rijders verloren daar wel is een rondje wil de organisatie wel bedanken voor het vele werk dat er verzet is jammer dat het zo ver rijden is want de baan is het zeker waard om is een middag te gaan rijden joey |
Quote:
E14 Bij stopzetten van een aangevatte race zullen de beste uitslagen van de gereden reeksen (minimum 2) als uitslag dienen en de punten toegekend worden De uitslagen van de Kwalies zullen dus tellen.... 2wd: 1. Wesley 2. Martin 3. Elvo 4wd: 1. Gonzo 2. Bart 3. Jean-Yves http://users.telenet.be/mbv/BNKSprim...NKSprimont.pdf |
Er gaat er ene om te stomen zijn met deze wijziging van resultaat !!
Ik vind eerlijk gezegd dat wanneer er een volledige finalereeks is gereden, deze zou moeten tellen en niet de heats. |
Quote:
blijft moeilijk al die regeltjes maar ja je hebt ze nodig wij blijven blij ook al is doh nu 4 plekjes kwijt was toch leuk joey |
Hey wat is dat allemaal???? Er waren wel degelijk piloten die nog een 2de finale wilden rijden in de 4WD, maar toen werd er gezegd dat ze de resultaten zouden nemen van de eerste finale. Ik had toen al een 3 en dacht dat er wel nog meer inzat.... dus stemde ik in...en nu plots ben ik vierde. Dit vind ik echt totaal niet kunnen, sorry hoor!!!
|
100% akkoord, dat is meteen een regel die op het agendapunt voor volgend seizoen mag van mij.
Zal ik dan drankmandje ook maar opsturen naar Jean-Yves ofwa? Ja ik ben boos en der zijn er inderdaad nog meer die stomen. Denk dat er nu meer mensen tegen hun kar zijn gestoten dan zondag toen de boel werd stopgezet.:mad::thumbdown::thumbdown::thumbdown: Quote:
De nu genomen beslissing heeft toch wel een impact op het klassement hoor jongens... Er staat ook nergens in het reglement dat een beslissing die op de race wordt genomen, achteraf teruggedraaid kan worden als deze niet 100% conform is met een regel die ook niet 100% waterdicht is. Neem die dan ook maar op voor volgend jaar. Ik weet dat iedereen altijd zijn best doet om alle races zo goed mogelijk te laten verlopen en te leiden en het is niet makkelijk om voor iedereen goed te doen, maar op deze manier voel ik me echt gepakt... |
Ik dacht dat er gestemd was dat de wedstrijd werd stilgelegd en dat die resultaten dan zouden tellen. Iedereen was er mee akkoord en nu gaan ze de resultaten veranderen. IK vind dat zoiets niet kan. Na een dag ga je de reglementen toepassen. Dit moet je direct doen maar niet na een dag.
|
Moet ook toegeven dat het ook niet mijn favoriete post van de week was... Ik val ermee ook terug van 3 naar 7 :cry:
|
Wat denk je dan van ons. Ronald en ik hebben de B-finale zwaar gedomineerd we waren spectaculair goed. Een zeer wel verdiende 1e en 2e plaats.
En dan nu rest ons slechts een 15 en 19e plek. Ik gaan zeker en vast een paar Jupilers nodig hebben om dat verdriet te verwerken. |
regel over het hooft gezien of niet er is gestemd door de piloten en clubs dus deze zal dan bindend zijn anders moet ge niet stemmen .
indien dat dees toch bindend is is Het BNK in de 4wd gereden en heeft het geen zin meer verder te doen .:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thum bdown::thumbdown::thumbdown: |
er zijn blijkbaar meer ongelukkigen met deze situatie dan gelukkigen ... is toch snel opgelost, nietwaar?
|
Quote:
Is de mededeling van Arjan trouwens officieel of is het maar een ballonnetje dat opgelaten wordt ? anders zitten sommigen zich hier druk te maken om niets. Me dunkt dat niets zeker is tot willy hierover uitspraak heeft gedaan. |
Quote:
|
't is wellicht het laatste wat ik erover ga schrijven en/of zeggen, maar als dat allemaal zomaar kan...9 reeksen (2 volledige reeksen 2WD en 1 x 4WD) in de modder laten rijden voor niks stel ik mij toch vragen over heel het BNK-gebeuren, wat ik zelf nogal serieus neem(dat hadden jullie wel door). Dit treft mij zodanig dat ik op dit moment ernstige twijfels heb over mijn verdere deelname aan het BNK dit jaar. Daar kunnen dan ook weer enkele mensen hun voordeel uithalen als het daarom te doen is. Ik moet dit even laten bezinken, sorry hoor!
|
ik deel volledig maarten zijn mening .
en heb ook veel zin der mee te kappen vant jaar dan .:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown::thum bdown: |
RC Modelbouw is toch een ontspannende hobby lees ik hier weer :thumbsup:
Op naar het volgende BNK jonges komaan ! |
RC is serious business!
|
iets zegt me dat de NVA veel stemmen gaat krijgen... :bored:
|
en EPC kampioenschap meer inschrijvingen ? :p misschien zijn ze daar serieuzer kwa reglement :)
niet vergeten ; t'is allemaal om te lachen ! |
Quote:
|
Quote:
|
Mensen : de beslissing is genomen. Afsluiten die handel en naar de volgende race
|
All times are GMT. The time now is 04:30 PM. |