![]() |
BNK RC Electro Liège
Hello all!
Here is the link for the registration to the next BNK event at the RC Electro Liège! Click here! Like always food and drinks will be available all day long on Saturday and Sunday! Register as soon as possible and don't forget that it's 1 registration per category. For all those who don't know where we are located, just click here to have a google maps view. See you all next week-end! |
I'm in :thumbsup:
|
registered !
can't wait to race there again :wub |
team TLR nederland ook :)
|
allrighdie I'm also in,
Nu nog hopen voor goedgezinde weergoden daarboven |
Inderdaad! In tegenstelling tot vorige editie ga ik slechts vanaf dag 2. Buienradar goed in het oog houden of het wel de moeite is om te vertrekken!!!
|
heb me ook weer ingeschreven.
|
Ti's weer op het geweldige parcour van luik te doen en dan ist weer zo een weer :s
Ik ga ook nog kijken als ik wel ga komen |
How is the state of the track at the moment??
|
veel plezier daar :)
|
luik
gaat mij niet lukken,moet werken klote.
|
piste seche .
gonzo en entrainement ajourd'hui |
"piste seche" heb dat opgezocht met Google vertaler, en de uitkomst is droge piste !
En voor morgen een beetje regen kan geen kwaad op een klei piste, betere grip en minder bandenslijtage ! :lol: Tot straks te Luik ! :thumbsup: |
De ploeg van Luik had er alle moeite aangedaan om er een mooi evenement van te maken, maar helaas won uiteindelijk de regen.
De race werd stil gelegd na de 1ste serie finales. - TQ + Win AMB: Liliane :thumbsup: - TQ + Win 2wd: Wesley - TLR ( 1ste BNK overwinning ) : Top gedaan :woot: - 2 : Papa - X6 - 3 : Iemand met smalle achterbanden - X6 BQ + laatste: Tom Raymakers - B4:bored: |
Quote:
|
|
Quote:
|
bij mij wel :thumbsup:
|
links werken bij mij ook
heb ze nu ongeveer 20 keer bekeken hahaha was een top bnk voor ons natuurlijk zaterdag heerlijk gereden en getest zondag tot de finales ook super jammer van de regen maar ja daar doe je nils aan de baan was echt super vond ik op de quad jump na die was "raar" zelfs de snelste rijders verloren daar wel is een rondje wil de organisatie wel bedanken voor het vele werk dat er verzet is jammer dat het zo ver rijden is want de baan is het zeker waard om is een middag te gaan rijden joey |
Quote:
E14 Bij stopzetten van een aangevatte race zullen de beste uitslagen van de gereden reeksen (minimum 2) als uitslag dienen en de punten toegekend worden De uitslagen van de Kwalies zullen dus tellen.... 2wd: 1. Wesley 2. Martin 3. Elvo 4wd: 1. Gonzo 2. Bart 3. Jean-Yves http://users.telenet.be/mbv/BNKSprim...NKSprimont.pdf |
All times are GMT. The time now is 05:16 PM. |