Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #141  
Old 26-11-2010
flipside flipside is offline
Mad Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,047
Default

Ge vergeet de pred
Reply With Quote
  #142  
Old 26-11-2010
feniks's Avatar
feniks feniks is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2008
Location: Anwerp, Belgium
Posts: 862
Default

@ wouter en stef. da zijn zowat in volg orde de auro's waar ik allemaal mee gereden heb. nen blitzerbeetle mijne eerste . menen boskat super machien en mijn parade paardje de X11 pred . de laatste 2 vruit heel leuke dingen en ook hebbe dingetjes.
__________________
topspeed modelshop
Ralls racing
Rc-speedhouse
Rude-Bits
Serpent
Fba section offroad chairman.
Reply With Quote
  #143  
Old 14-12-2010
mart3pop's Avatar
mart3pop mart3pop is offline
Member
 
Join Date: Nov 2010
Location: Brussels
Posts: 278
Default

oude kyosho filmpkes...




ifmar 1987

Reply With Quote
  #144  
Old 02-01-2011
Erik D.S. Erik D.S. is offline
Member
 
Join Date: Jan 2011
Posts: 1
Default

Quote:
Originally Posted by kitcarfreak View Post
nog een uit de oude doos

24h du touquet

op 2:15 staat de luc daar volgens mij in het rood achter de mensen die pack aan het wisselen zijn

reportage van TF1:

TF1
Ik herken ook Luc (met rode trui), op 4:40, en op 3:00 zie ik precies Guy Ernes (hoop dat ik het juist schrijf) zitten. Guy was/is ne lange magere kerel, zijn broer reed ook en waren allebei lid van Wommelgem Buggy Team, onder leiding van Tony
Reply With Quote
  #145  
Old 13-07-2011
Bartje Bartje is offline
New Member
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4
Default

Als jullie het over vintage autookes en piloten willen hebben denk ik dat ik ook niet mag ontbreken.Ik heb hier een paar onnozele opmekingen over mij gelezen(achteruit starten)!!!
wat dachten jullie van de FROG !!Dat was mijn eerste autooke,iemand beter???
Vervolgens had ik een lancia 037,ik denk hetzelfde chassis als de frog.
Een tijdje later een HOTSHOT of SUPERSHOT(weet het niet meer 100% zeker,was in ieder geval zilver op de doos) !!! mooie auto met een enkele platliggende schokdemper. Echt dagenlang mee op het strand in De Haan gereden en bij Van Baast in Mariaburg bij de Paul Verhulst, dit was ook de periode van antwerpen miniatuurstad.Ik herinner me toen een voorval dat ik er 2 keer iemand zen uitlaten heb afgereden (ik denk dat dat toen een AVANTE was)die had van die gele uitlaten vanachter uitsteken.
Toen kwam de periode van de monstertrucks:TOYOTA HI LUX .
Eveneens dagenlang mee op het strand gereden en een berg beugeltjes vervangen van de boite.Na enkele jaren daarmee gereden te hebben kwam de periode van de ON-ROAD cars: F1,JAGUAR SILK-CUT NISSAN en ALFA ROMEO 155 DTM .Dan was er sprake van een top -buggy die ging uitkomen van TAMIYA nl : de DYNASTORM!!!!!! Mijn vader had toen beloofd dat als hij uitkwam ik er een kreeg als ik een goed rapport had.
Wat was zijn teleurstelling groot toen hij de prijs hoorde. 18000 belgische franken + de kost van de bijhorende motor;ik ken de naam niet meer maar weet nog wel dat het een 14x2 was en fluoroos.
Dat was een heeeeeeeel mooie auto,maar waardeloos van zodra we naar de zaal in wommelgem gingen rijden. Wat was het verschil toch groot met toen het echt goede materiaal zoals de Cougars.
Van zodra we daar beland zijn is het tijdperk van de COUGAR 2000 aangebroken met talloze ombouwen naar de nieuwe versies die toen uitkwamen. ECHT HOPELOOS hoeveel soorten dragarmen en shockmounts er toen vervangen zijn.
Groot was mijn verbazing toen ik op een dag van school kwam en mijn prachtige COUGAR daar plots in een prachtig GEEL kleedje zag hangen
Mijn vader had toen het lumineuze idee gehad om ECHT ALLES in een onopvallend kleurtje te spuiten
Waarschijnlijk zijn er nog wel een paar mensen die nu dat prachtig beeld terug op hun netvlies geprojecteerd krijgen.
Groetjes Bart Van Geyt
Reply With Quote
  #146  
Old 13-07-2011
bzb's Avatar
bzb bzb is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 496
Default

Gele uitlaten zal wel een bigwig zijn
__________________

BZB: The shortest name in rc..

BZB "i just can't, i just can't, i just can't control my feet" 2012 tour!!:

BZB4Holland

BZB4Belgium
Reply With Quote
  #147  
Old 13-07-2011
Bartje Bartje is offline
New Member
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 4
Default

Inderdaad, dat was hem
Reply With Quote
  #148  
Old 23-09-2011
Al Coholica Al Coholica is offline
Member
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 3
Default

Quote:
nog een uit de oude doos

24h du touquet

op 2:15 staat de luc daar volgens mij in het rood achter de mensen die pack aan het wisselen zijn
Ook te herkennen op deze video: Willy Eyckermans, Guy Ermes, Christel De Langh, Fabian Gourmet, Pascal Roussel, Johnny De Puydt en mezelf (Tom Feyen).

Heimwee ze als ik da terugzie : 24 lang packs laden en packs wisselen maar eens zo blij als't gedaan was en we een eerste plek hadden voor het fabrieksteam van Schumacher.
Reply With Quote
  #149  
Old 23-09-2011
Al Coholica Al Coholica is offline
Member
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 3
Default

Quote:
Dat EK in Barcelona was echt ni te doen : qua piste en qua doorzakken. Wat wilt ge als de Feyen mee kwam supporteren.
Mr Peeters: allemaal de Wouter zijn schuld toen
Reply With Quote
  #150  
Old 27-09-2011
kitcarfreak's Avatar
kitcarfreak kitcarfreak is offline
Member
 
Join Date: Oct 2010
Location: Antwerp, BE
Posts: 30
Default

Quote:
Originally Posted by Bartje View Post
Groot was mijn verbazing toen ik op een dag van school kwam en mijn prachtige COUGAR daar plots in een prachtig GEEL kleedje zag hangen
Mijn vader had toen het lumineuze idee gehad om ECHT ALLES in een onopvallend kleurtje te spuiten
Volgens mij heeft de Kris dat chassis nog liggen in dtm vorm, want gij/uw vader hebben destijds heel wa ineen geknutseld
Reply With Quote
  #151  
Old 28-09-2011
stefke stefke is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 808
Default

Quote:
Originally Posted by Al Coholica View Post
Mr Peeters: allemaal de Wouter zijn schuld toen
Hoe durft ge zo'n beschuldiging uiten !!!
Wouter was toen nog de onschuld zelve !
Reply With Quote
  #152  
Old 28-09-2011
flipside flipside is offline
Mad Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,047
Default

Hela hela!
Reply With Quote
  #153  
Old 15-07-2017
boosterke boosterke is offline
New Member
 
Join Date: Dec 2014
Posts: 1
Default

Quote:
Originally Posted by Erik D.S. View Post
Ik herken ook Luc (met rode trui), op 4:40, en op 3:00 zie ik precies Guy Ernes (hoop dat ik het juist schrijf) zitten. Guy was/is ne lange magere kerel, zijn broer reed ook en waren allebei lid van Wommelgem Buggy Team, onder leiding van Tony
En ik ben de zoon van Tony
Reply With Quote
  #154  
Old 25-11-2017
mr. ed mr. ed is offline
Senior Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: Mechelen, Belgium
Posts: 529
Default

Quote:
Originally Posted by trf14 View Post

Iemand trouwens ge-intereseerd in een 4WD belt prototype.. er zijn er maar 5 gemaakt over de wereld.. prijs minstens 5000 Euro....

RUdi
interesse om te kopen niet, maar fotos zou ik wel willen zien. Pretty please?
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 11:35 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com