Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Old 04-09-2010
krikke krikke is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 42
Exclamation MOL goes 1/10 ???

Okay dames ,heren

efkes voorstellen , ik ben de Krikke , 1ste man bij 1/8NBR-land ,, en ik heb me door een bezoekje aan de GP laten warm maken om ook is van het 1/10 gevaar te proeven , dus maar direct voor deftig materiaal gegaan , en nu staat hier een mooie DEX410 met CS ingewanden te blinken ,,,


wie ons(mij) kent weet dat we het dikwijls nogal (te)groot zien (nbr/sylvester indoor/nitromania) , en omdat er achter het super-vette-1/8-astro parcour van NBR nog plaats is , denken we eraan om hier een 1/10 track bij te leggen , we beschikken over een ruime infrastructuur enc. maar ik wil hier efkes polsen op welke manier we een meerwaarde kunnen bieden aan het Belgisch-Nederlands 1/10 wereldje , ik ben dus op zoek naar het gat........in de markt



via via heb ik vernomen dat er rieele vraag is naar zand/klei parcours , of wordt er liever op astro gereden ??
is hier iemand die ervaring heeft met het "verrijken" van grond , stof beheersing en oppervlakte verbeteren met bv zeezout of gebluste kalk of .....

ik hoop hier een paar mensen wakker te maken die ons eventueel wa bruikbaar advies kunnen leveren ,

Krikke
Reply With Quote
 


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 08:50 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com