|
|
|||
|
|||
![]()
Hallo allen,
Ik hoop dat ondanks de enkele toch wat minder vrolijke berichten die ik hier lees men het over het algemeen toch naar zijn zin gehad heeft bij ons. Wij van MVB vonden het een geslaagde dag en hopelijk tot volgend jaar. Groeten Hans |
|
||||
|
||||
![]()
ik had het prima naar de zin hoor, wel een moeilijke baan maar dat is mijn probleem
![]() ik merkte weinig meer van vreemd rijgedrag in mijn heats, de meeste fouten worden toch door de rijders zelf gemaakt en verder heb je nou eenmaal met wat meer rotterdammers te maken dus daar heb ik me op ingesteld ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik lees inderdaad geen frustraties en 1 klachtje van mart3pop ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Inderdaad, in elke competitie zijn er frustraties, er kan er maar 1 winnen. Het is niet omdat er soms wat frustratie is op het podium dat het hele weekend slecht is he...
Leve mvb om elk jaar een andere layout te maken! |
|
||||
|
||||
![]()
Bart zoekt gewoon excuses om zijn afwezigheid te rechtvaardigen tov zichzelf. ;-).
Ik vond het ook dolletjes, rijprestaties iets minder ( 2e BNK op rij EQ...) maar mijn nieuwe lens is vetgeil en dat is het belangrijkste!!! Bedankt MVB en hun vele vrijwilligers!!!!
|
||||
|
||||
![]()
FOTO'S!!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het was een super wedstrijd inderdaad ! mijn post begint trouwens met complimenten voor de baan en organisatie, het was een heel fijne dag, ik zeg gewoon dat er in "some races" heel weinig fairplay was... (edit) HANS & ROB = wereldkampioen RC master of ceremony ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
gaat het niet onweren vanavond?
toch zeker in gent dacht ik
|
|||
|
|||
![]()
Hallo allen,
Af en toe een hectische heat zal inderdaad niet te vermijden zijn.Ik zag alleen de eerste paar posts en vreesde toen heel evendat sommigen het misschien niet zo naar hun zin gehad hadden.Je kunt het natuurlijk niet altijd iedereen naar de zin maken, maar proberen kun je het als organisatie natuurlijk wel. Ik heb overigens alleen de communicatie gedaan naar de rijders,verreweg het meeste werk is gedaan door Rob, Martin, de dames van de catering etc. Ik kwam zondag pas om 14.30 aanzetten omdat ik Ben Spies zijn eerste overwinning live aan het bewonderen was.Ook de ceremony heb ik alleen van een afstandje bewonderd, dat was Rob! GroetenHans |
|
||||
|
||||
![]()
hi
ondanks dat we behoorlijk geplooid hebben vond ik het een super zondag de baan bleef super en was weer eens een mooie layout volgend jaar na wat meer trainen komt alles goed haha we komen nog wel is rijden groeten en bedankt aan al de vrijwilligers en speciaal aan opa rob joey wesley en dominique
|
||||
|
||||
![]()
I'm currently uploading 3 finales' videos. Sorry I don't have more, but as I said, I was a lil'bit sick & tired, complete lack of energy...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
1st A finale 4WD (gonzo frenzy) : http://www.walcome.net/rc/bnk%20MVB%...nale%204WD.MP4
2nd B finale 2WD : http://www.walcome.net/rc/bnk%20MVB%...nale%202WD.MP4 2nd A finale 2WD : http://www.walcome.net/rc/bnk%20MVB%...nale%202WD.MP4 tell me if i'm wrong about who is who... |
|
||||
|
||||
![]()
thanks very much for the video,s
they are perfect ![]()
|
||||
|
||||
![]()
nice videos again !
very entertaining to watch the image is even better than in vlijmen (less shadow maybe) |
|
||||
|
||||
![]()
pff, really sorry I had to miss this one, the track looks veryvery nice
|
||||
|
||||
![]()
Very nice videos, thanks! (4WD is the first final, not the 2nd)
|
|
||||
|
||||
![]()
bedankt, i knew something was wrong but didn't know what. renamed & edited.
|
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
|
|