Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #41  
Old 05-08-2011
BPT-Merchtem's Avatar
BPT-Merchtem BPT-Merchtem is offline
Member
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 79
Default

Even opfrissen, voor de mensen die zondag niet gaan trainen in Luik, of eenders waar, in Merchtem is iedereen van harte welkom voor de nodige dosis fun !!
De zon zal van de partij zijn ( hoop ik...), de drank lekker fris en voor 's middags zijn er de overheerlijke hamburgers en nu nieuw, pasta bolognese aan zeer democratische prijzen !!


Tot zondag...
Reply With Quote
  #42  
Old 05-08-2011
Cooper's Avatar
Cooper Cooper is offline
oOple Contributor
 
Join Date: Jan 2006
Location: Ghent, Belgium
Posts: 1,731
Default

Ik zou zeer graag komen maar ben helaas bezet. Ik raad iedereen aan om Merchtem eens te bezoeken, super leuke baan en ontzettend vriendelijke mensen!
__________________
www.rc-offroad.be
Never argue with a stupid man. He will drag you down to his level and beat you because of his experience.
Reply With Quote
  #43  
Old 06-08-2011
mr. ed mr. ed is offline
Senior Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: Mechelen, Belgium
Posts: 529
Default

foeter foeter,
ik had beter aan mijn auto voor morgen gewerkt ipv met de oldtimers te prutsen deze week.
Ik probeer er op tijd te raken maar of ik al het nodige ga bij hebben en of het ook allemaal zal werken valt nog te zien
Zal nu maar gaan slapen of anders raak ik er helemaal niet a demain
Reply With Quote
  #44  
Old 08-08-2011
stefke stefke is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 808
Default

Merchtem is idd. een dikke aanrader !

Super piste + aangename mensen + geweldige catering (en dat voor een clubrace !)
Reply With Quote
  #45  
Old 08-08-2011
BPT-Merchtem's Avatar
BPT-Merchtem BPT-Merchtem is offline
Member
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 79
Default

Ik wil de mensen die toch zijn gekomen langs deze bedanken. De opkomst was niet zo heel groot, maar de pret was des te groter. En zo hebben we lekker veel kunnen rijden...

Diegenen die niet zijn gekomen uit vrees voor de regen waren eraan voor de moeite, want het weer was ons zeer gunstig.

Ik blik alvast tevreden terug.

Jammer dat wij geen cooper in de club hebben, anders hadden we zekers ook superfoto's gehad....

Vanwege het bestuur, tnx en tot de volgende !!
Reply With Quote
  #46  
Old 08-08-2011
dirk702's Avatar
dirk702 dirk702 is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: Belgium (Deurne)
Posts: 479
Default

Zonde dat ik er niet bij kon zijn !
Staat de uitslag ergens on-line ?
__________________
Team LelijkeBodiesEnMismatchJanten
Ook op de Cougar SV2, Cat SX3 & Cat K1
Reply With Quote
  #47  
Old 08-08-2011
mr. ed mr. ed is offline
Senior Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: Mechelen, Belgium
Posts: 529
Default

Bedankt voor het warme ontvangst, ik kijk uit naar verdere clubwedstrijden.
Reply With Quote
  #48  
Old 08-08-2011
BPT-Merchtem's Avatar
BPT-Merchtem BPT-Merchtem is offline
Member
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 79
Default

@ Dirk, inderdaad jammer dat je er niet was, maar der komen der nog zenne !!

De uitslag laat ik door onze webmaster op de site zetten, want veel meer dan een paar woordjes typen kan ik niet met een computer...

@ Mr. Ed, ik hoop dat we dan tegen volgende keer genoeg interesse kunnen wekken voor de stockreeks, zodat je met jouw motor dan wel op je plaats zit. ( hoewel ik vond dat je helemaal niet moest onderdoen !!)

grtz...
Reply With Quote
  #49  
Old 15-08-2011
dirk702's Avatar
dirk702 dirk702 is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: Belgium (Deurne)
Posts: 479
Default

Weet iemand van het forum hier een tel nr waar ik kan afspreken om vandaag 15 aug te gaan rijden te merchtem op de omloop aldaar ?
En of het open is vandaag ? (15 aug)
__________________
Team LelijkeBodiesEnMismatchJanten
Ook op de Cougar SV2, Cat SX3 & Cat K1
Reply With Quote
  #50  
Old 15-08-2011
BPT-Merchtem's Avatar
BPT-Merchtem BPT-Merchtem is offline
Member
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 79
Default

Zo, met Dirk is het al opgelost, en mochten er nog mensen zijn die tevergeefs achter een telefoonnr zoeken ( want die staat inderdaad nog steeds niet op onze site ), jullie kunnen altijd terecht op 0479/05 16 80.

Grtz,
Philippe
Reply With Quote
  #51  
Old 15-08-2011
flipside flipside is offline
Mad Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,047
Default

en wat is het antwoord op dirk z'n vraag
Reply With Quote
  #52  
Old 15-08-2011
dirk702's Avatar
dirk702 dirk702 is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: Belgium (Deurne)
Posts: 479
Default

Gewoon even bellen en gaan !
Was een toffe dag vandaag daar te Merchtem, redelijk wat volk en toffe sfeer weeral !
En vooral veel mensen die dit nog echt voor de hobby doen en niet te fanatiek en overmatig gedreven zijn ! Houden zo
__________________
Team LelijkeBodiesEnMismatchJanten
Ook op de Cougar SV2, Cat SX3 & Cat K1
Reply With Quote
  #53  
Old 15-08-2011
Kurtje Kurtje is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 377
Default

Is idd de moeite daar! Moet er zeker nog eens gaan rijden...
__________________
Mugen MBX7/Mugen MBX7T/Sanwa M12
Teamdriver www.rc-speedhouse.com Powered by Mugen/OS Engines/Futaba/Sanwa/Nitrolux/Tourex
Reply With Quote
  #54  
Old 27-08-2011
mr. ed mr. ed is offline
Senior Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: Mechelen, Belgium
Posts: 529
Default

Laten jullie zeker iets horen in deze thread wanneer er nog eens een clubwedstrijd is? Zo krijgen we alvast een mailnotificatie
Alvast bedankt
Reply With Quote
  #55  
Old 27-08-2011
BPT-Merchtem's Avatar
BPT-Merchtem BPT-Merchtem is offline
Member
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 79
Default

Voor de mensen die graag toch nog eens op onze piste kwamen rijden, op 18 september aanstaande gaan we nog een wedstrijdje organiseren.

Iedereen is vrij om zich in te schrijven en het inschrijfgeld zal 8 euro bedragen.
Er zal gereden worden in de volgende klasses:

*stock 2wd ( uitsluitend brushed mabushi, al de rest is vrij )
*2wd modified
*4wd modified
*truck (zowel 2wd,4wd, als short course)

Op deze wedstrijd zullen dagprijzen worden voorzien, en geld tevens als laatste wedstrijd voor het EPC-kampioenschap.
Na de wedstrijd krijgen de mensen die het EPC organiseren uitgebreid de gelegenheid ook hun kampioenen te vieren.
Voor meer info ivm het EPC, kan men terecht op www.erccf.be

Inschrijven kan via bovengenoemde website, of via contact@belgiumpowerteam.be , of op de dag zelf.

Zaterdag vrije training voor alle aangemelde deelnemers.

Op zondag is er naar getrouwe gewoonte onze fantastische catering die opnieuw voor overheerlijke hamburgers en pasta bolognese zal zorgen uiteraard tegen democratische prijsjes.

Mis deze extra kans niet om nog eens uit de bol te kunnen gaan bij BPT

Philippe
Reply With Quote
  #56  
Old 28-08-2011
svvander svvander is offline
Member
 
Join Date: Aug 2011
Location: Steenokkerzeel
Posts: 53
Default

Quote:
Originally Posted by mr. ed View Post
Een denegrerende titel als debuntanten, instap, amatures, aspiranten of beginners zou ik vermijden. Met betaalbaar en budget zit je op een betere lijn.
Er zijn vast nog wel mensen die het wat relaxter aan willen en met anderen op een gelijk niveau plezier willen maken zonder hun portefeuille te scheuren.
Waarom zou instapklasse of rookieklasse denegrerend zijn? Ik zou er absoluut niet mee inzitten om in een klasse met die naam te mogen starten. Verre van. Kijk, hou het heel simpel: kies een stuk of 5 modellen "out of the box" (rtr modellen). Kijk wat de onderlinge verschillen zijn en werk voor de"snellere" modellen met een handicapsysteem. En verbied lipo's. Als je kan starten met een B4.1+batterij+lader... dan ben je gesteld voor minder dan €350 (als je een beetje rondzoekt nog voor veel minder). Voordeel is dat ze dan al een goede basis hebben voor daarna op verder te bouwen, als ze de stap hogerop willen zetten. Je kan zelf een systeem bedenken met punten: als je x-aantal punten behaald hebt (uitslag van de races), dan mag je niet meer meerijden in deze klasse. Als je daar dan nog eens een superlaag lidgeld aan koppelt (wel verplichten van minimaal x-aantal keer te komen, anders telt het niet), dan ga je wel veel volk trekken denk ik.
Reply With Quote
  #57  
Old 28-08-2011
mr. ed mr. ed is offline
Senior Member
 
Join Date: Feb 2008
Location: Mechelen, Belgium
Posts: 529
Default

Quote:
Originally Posted by svvander View Post
Kijk, hou het heel simpel: ...
sorry, ieder het zijne , maar ... klonk behoorlijk ingewikkeld hoor.
Het handicap systeem vind ik wel leuk: laten we de normale gang van zaken omdraaien: de qualificaties bepalen nog steeds de start volgorde voor de volgende qualificatie en samen bepalen ze je startpositie voor de finales. Maar hoe beter je resultaat Hoe later/hoe verder je achteraan vertrekt. Kunnen de haantjes de voorste ook meteen leren inhalen
Reply With Quote
  #58  
Old 28-08-2011
crashingbird's Avatar
crashingbird crashingbird is offline
Member
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 288
Default

Quote:
Originally Posted by svvander View Post
....En verbied lipo's .....
??? we leven ondertussen in 2011..... er zijn ook heel betaalbare lipo's ! nu nog nimh kopen.... 't is ook nog net alsof je een blok lood in je auto stopt, en om dan nog te zwijgen van alle andere nadelen t.o.v. lipo of life
En een mabuchi met lipo is nu toch niet 'zo straf' ?

Quote:
Originally Posted by mr. ed View Post
...
Het handicap systeem vind ik wel leuk: laten we de normale gang van zaken omdraaien: de qualificaties bepalen nog steeds de start volgorde voor de volgende qualificatie en samen bepalen ze je startpositie voor de finales. Maar hoe beter je resultaat Hoe later/hoe verder je achteraan vertrekt. Kunnen de haantjes de voorste ook meteen leren inhalen
-> heb vroeger nog zulke mogelijke scenario's gezien, maar dan zonder kwalificaties, gewoon uitslag van vorige race bepaalt de startvolgorde..... val je eens uit, of ben je afwezig, kan je achteraan starten.... komaan hé :-(
wie is nog gemotiveerd dan, idem met kwalificaties en dan lijst omdraaien : niemand wil nog kwalificaties rijden, of valt nog liever uit tijdens de q's , of rijdt die dan supertraag, om toch vooraan te geraken denk ik

handicap (paardenrennen !) is een mooie gedachte, maar stel je dit nu eens voor : ervaren rijder start helemaal achteraan, baant zicht een weg voorbij 8 wagens, om er door de nr1, nieuwkomer, per ongeluk afgetikt te worden....da's nou net het voordeel dat kwalificaties je positie bepalen , bij de polesitter duurt het enige ronden (bij een zuiver start en probleemloze eerste ronde) voordat je moet beginnen met dubbelen !

natuurlijk, als het ganse deelnemersveld een hechte groep vrienden is, en resultaten voor niemand belangrijk zijn, kan dit evtl wel werken......maar toch, 'in the end', wil iedereen wel winnen hé, mensen zijn altijd competitie-beesten ! :-(
Reply With Quote
  #59  
Old 29-08-2011
BPT-Merchtem's Avatar
BPT-Merchtem BPT-Merchtem is offline
Member
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 79
Default

Vandaar dat ik op onze volgende clubwedstrijd wil proberen met een mabushi ( de meesten hebben zo'n ding wel nog ergens liggen, en zoniet, kost nieuw maar 5 euro ) en voor de rest alles vrij laten. We zien dan wel waar we uitkomen...

Dus mensen, afkomen op 18 september is de boodschap en na de wedstrijd mee helpen evalueren, zodat we tegen volgend seizoen alles op poten hebben !!!

grtz, philippe
Reply With Quote
  #60  
Old 29-08-2011
VW-Powah VW-Powah is offline
Member
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 126
Default

Ik heb nog wel zo'n moteurke Zal dan wel 2 klasses proberen te rijden... X6 gewoon en de Ultima met mabushi van de vintage race in Vlijmen
__________________
mismatch ftw!
Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 11:07 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com