Go Back   oOple.com Forums > General > International fOrums > Belgium

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 03-02-2011
PRO-Buggy PRO-Buggy is offline
Member
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 88
Default New Schumacher Cat SX3

Een nieuwe Cat, de SX3...

http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=62372
Reply With Quote
  #2  
Old 03-02-2011
skyaflake's Avatar
skyaflake skyaflake is offline
Senior Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: チームヨコモ
Posts: 578
Default

Joepie de poepie

Waarom linken? Het staat toch op de index, kan iedereen "gewoon" lezen hoor. Maar goed, leuke auto. Niets voor mij.
__________________
Numquam cedunt victores, numquam ignavi vincunt.
Reply With Quote
  #3  
Old 03-02-2011
jeffrey's Avatar
jeffrey jeffrey is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: belgium
Posts: 371
Default

vind het eigenlijk beetje zinloos.
ze hebbe pas de sx2 uitgebracht en nu weer dit, ok het zal beter zijn maar heb een vermoede da ze binne een paar maanden een kompleet nieuwe cat gaan uitbrengen en dan zit je weer met deze.
ze zouden het beter uitbrengen als een conversion kit dan zouden ze het mss nog verkopen.
denk da veel mensen het zo wel gehad hebbe met schumacher om alle 5 goed een nieuwe auto uit te brengen.
en aangezien mijn cat sx zo een tegenvaller was blijf ik bij mene durango lol
grtz jeffrey
__________________
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, ..
wanted: pred x10/11 and AC s2
Reply With Quote
  #4  
Old 03-02-2011
jeffrey's Avatar
jeffrey jeffrey is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: belgium
Posts: 371
Default

en ze hebbe eindelijk eens iets gedaan aan de wingmount, snap nie da ze daar nu pas achterkomen haha das altijd het eerste geweest wa ik ervanaf deed, je word arm van die elastiekjes haha
__________________
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, ..
wanted: pred x10/11 and AC s2
Reply With Quote
  #5  
Old 03-02-2011
JustARcFan's Avatar
JustARcFan JustARcFan is offline
Senior Member
 
Join Date: May 2008
Posts: 800
Default

Alé Jeffrey je hebt zo weinig auto's dus waarom koop je deze er gewoon niet bij??
Reply With Quote
  #6  
Old 03-02-2011
jeffrey's Avatar
jeffrey jeffrey is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: belgium
Posts: 371
Default

je weet niet hoe hard het eigenlijk brand om deze te bestelle haha
__________________
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, ..
wanted: pred x10/11 and AC s2
Reply With Quote
  #7  
Old 03-02-2011
Roel Roel is offline
Member
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 79
Default

Quote:
Originally Posted by skyaflake View Post
Joepie de poepie

Waarom linken? Het staat toch op de index, kan iedereen "gewoon" lezen hoor. Maar goed, leuke auto. Niets voor mij.
hmm, dacht dat de mensen die altijd wel wat te zeuren hebben over andermans posts op modelbouwforum zaten...
Reply With Quote
  #8  
Old 03-02-2011
JustARcFan's Avatar
JustARcFan JustARcFan is offline
Senior Member
 
Join Date: May 2008
Posts: 800
Default

Dat weet ik, daarmee dat ik je een klein zetje probeer te geven
Quote:
Originally Posted by jeffrey View Post
je weet niet hoe hard het eigenlijk brand om deze te bestelle haha
Reply With Quote
  #9  
Old 03-02-2011
skyaflake's Avatar
skyaflake skyaflake is offline
Senior Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: チームヨコモ
Posts: 578
Default

Quote:
Originally Posted by Roel View Post
hmm, dacht dat de mensen die altijd wel wat te zeuren hebben over andermans posts op modelbouwforum zaten...
Is niet zeuren hoor Vind het apart dat het ook op de voorpagina staat en dan ook hier.. Maar het is wel weer een TS voor een nieuw topic over de SX3
__________________
Numquam cedunt victores, numquam ignavi vincunt.
Reply With Quote
  #10  
Old 03-02-2011
PRO-Buggy PRO-Buggy is offline
Member
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 88
Default

Ja kan ik wel uitleggen waarom...

Ik heb bij mijn favorieten een link rechtstreeks naar het Belgium gedeelte.
Ik kom dus niet zo vaak op de startpagina van Oople.
Toen ik het wel zag staan na je tip, ja toen dacht ik: "laat maar staan hebben we ook een NL talige SX3 topic".
Reply With Quote
  #11  
Old 03-02-2011
stefke stefke is offline
Senior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 808
Default

Bij mijn weten is Tamiya nog erger m.b.t. het uitbrengen van nieuwe auto's. Zeker in de onroad. Durango bracht trouwens ook snel een "2011 spec" uit. Als je 7 jaar met dezelfde auto wil rijden, kan je alleen een Asso of misschien een Losi kopen

Je kan het een voor- of nadeel vinden, maar 80% van je SX2 kan hergebruikt worden. En als we kijken naar de onderdelen die misschien ooit stukgaan, is enkel de achterste en centrale riem anders.

Die rubber banden : nooit echt problemen mee gehad. Je moet er enkel 2 per steun ronddoen en de randjes van de houders afronden.
Reply With Quote
  #12  
Old 03-02-2011
Kusal Kusal is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Belgium
Posts: 260
Default

Lijkt veel op mijn vroegere Cat 3000.
Goede auto maar achterste riem vrij fragiel!
Reply With Quote
  #13  
Old 03-02-2011
jeffrey's Avatar
jeffrey jeffrey is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: belgium
Posts: 371
Default

Quote:
Originally Posted by stefke View Post
Bij mijn weten is Tamiya nog erger m.b.t. het uitbrengen van nieuwe auto's. Zeker in de onroad. Durango bracht trouwens ook snel een "2011 spec" uit. Als je 7 jaar met dezelfde auto wil rijden, kan je alleen een Asso of misschien een Losi kopen

Je kan het een voor- of nadeel vinden, maar 80% van je SX2 kan hergebruikt worden. En als we kijken naar de onderdelen die misschien ooit stukgaan, is enkel de achterste en centrale riem anders.

Die rubber banden : nooit echt problemen mee gehad. Je moet er enkel 2 per steun ronddoen en de randjes van de houders afronden.
nee da heeft bij mij geen 2weken geduurd en toen stonden de wingmounts van mijne losi cr er al op, want bij mij scheurde die elastiekjes bijna iedere keer als ik om ging. mss omdat ik de houders nie had afgerond, maja

ja int begin vond ik het ook nog positief da schumacher veel uitbracht, maar vind het gewoon ergens schandalig da de mensen die eerst een cat sx kochten en een jaar erna de sx2 kopen nu een paar maand verder opnieuw eene nieuwe "moeten" kopen. ja da de onderdele bijna allemaal bruikbaar zijn, maja wil je de nieuwe auto moet je toch maar weer eene bij kopen he, tis da wa me beetje stoord.
bij de cougar hetzelfde hoeveel hebbe ze al uitgebracht,(moet wel zeggen dat het allemaal beter is) nu bv dat nieuw chassis met verzendkoste erbij, het chassis en topdeck ben je weer 100 euro kwijt, dan leg ik liever 120bij en heb ik eene ganse losi 22.
maar bij de cougar vind ik het nog nie zo een ramp omdat het eene fijne auto is. maar ik denk dat het nu wel stopt met dingen bijkopen want seffes rij je met eene auto rond van 600euro "2wd" da vind ik nu nie echt de bedoeling eigenlijk. da zijn 2losi's en een pak onderdele maja swat, ieder zijn mening he

ps: neemt niet weg dat ik de cougar eene fantastische auto vind natuurlijk.
__________________
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, ..
wanted: pred x10/11 and AC s2
Reply With Quote
  #14  
Old 03-02-2011
marco NL's Avatar
marco NL marco NL is offline
Senior Member
 
Join Date: Jun 2009
Location: nederland
Posts: 642
Default

Quote:
Originally Posted by Roel View Post
hmm, dacht dat de mensen die altijd wel wat te zeuren hebben over andermans posts op modelbouwforum zaten...

maar hopen dat die MBF gasten,ook daar blijven en niet hier de boel komen verzieken
__________________
TRF502 TRF511 TRF201XMW
Reply With Quote
  #15  
Old 03-02-2011
bzb's Avatar
bzb bzb is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 496
Default

yes!! rete cool en goed van het posten want ik zie de frontpage nauwelijks. ik ga denk ik 4wd rijden dit seizoen. het is onmogelijk short course een serieuze klasse te maken.
__________________

BZB: The shortest name in rc..

BZB "i just can't, i just can't, i just can't control my feet" 2012 tour!!:

BZB4Holland

BZB4Belgium
Reply With Quote
  #16  
Old 03-02-2011
skyaflake's Avatar
skyaflake skyaflake is offline
Senior Member
 
Join Date: Jul 2010
Location: チームヨコモ
Posts: 578
Default

Quote:
Originally Posted by marco NL View Post
maar hopen dat die MBF gasten,ook daar blijven en niet hier de boel komen verzieken
Dat gebeurt niet hoor
__________________
Numquam cedunt victores, numquam ignavi vincunt.
Reply With Quote
  #17  
Old 03-02-2011
PRO-Buggy PRO-Buggy is offline
Member
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 88
Default

Ja Jeffrey je kunt wel zeggen dat het schandalig is om elk jaar een nieuwe uit te brengen maar in de nitro scene wordt elk model wat langer als een jaar bestaat aan de kant gezet.
Dus bij de één is geen nieuw model elk jaar een reden om te swappen naar een ander merk en bij de ander wanneer er wel elk jaar een nieuw model komt!!!
Kunt het als welke fabrikant dan ook, nooit goed doen bij alle rijders...je houdt altijd voor en tegenstanders van welk merk/model dan ook.

Wat betreft het vergelijk met de Losi is het nu natuurlijk appels met peren vergelijken, weinig hebben er al gezien en weinige hebben er al mee gereden. Dus om nu te zeggen dat de Losi zoveel beter en goedkoper is??
Eerst eens afwachten tot iedereen de zijne heeft die die besteld heeft en dan een paar maanden later kijken...dan kun je iets vergelijken.

Wat betreft de elastieken moet ik Stefke gelijk geven, we rijden nu met een stuk of 9 schummi's in de rondte en hebben tot nu toe 3 elastieken kapot gehad! En in onze groep zitten erbij, ik ook, die kampioen tollen, rollen etc zijn hahahah. Maar ook andere klanten van ons hebben ze weinig stuk want bij de bestellingen van parts komen de elastieken (bijna) nooit voor. Tis wel een handigheidje...korter schroefje erin en randjes een keer afschuren, dan no problemo's meer.
Reply With Quote
  #18  
Old 03-02-2011
jeffrey's Avatar
jeffrey jeffrey is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: belgium
Posts: 371
Default

yep je hebt wel gelijk hoor. voor de losi is het ook nog afwachten.
maar ben er 100procent zeker van dat de losi beter getest is dan de cougar
grtz jeffrey
__________________
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, ..
wanted: pred x10/11 and AC s2
Reply With Quote
  #19  
Old 03-02-2011
hansie hansie is offline
Member
 
Join Date: May 2010
Posts: 186
Default Cat SX3

Hallo allen,

Als ik niet net een nieuwe B44.1 had gekocht was dit hem geworden.
Hij deed me meteen denken aan de losi XX4 qua lay-out.
En ik hoef als het goed is niemand hier uit te leggen hoe goed de XX4 was/is. De geometrie is anders dan de XX4 maar ik denk wel dat deze SX3 wel eens een goede auto zou kunnen blijken te zijn.
De snaren zien er dik en stevig uit en ook bij deze auto draait de motor in de rijrichting.
Fraai hoor.........ook wel fijn is een body die een keer helemaal tot aan
de onderkant komt!
Jammer dat er weer van die plastic hinge pin houders op zitten, die heb ik
regelmatig zien breken.
Al BNK jongens die deze gaan bestellen?

Groeten

Hans
Reply With Quote
  #20  
Old 04-02-2011
PRO-Buggy PRO-Buggy is offline
Member
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 88
Default

Quote:
Originally Posted by marco NL View Post
maar hopen dat die MBF gasten,ook daar blijven en niet hier de boel komen verzieken.
Ja voor jou kunnen ze beter daar op het forum blijven, anders zien ze je advertentie niet op het MBF.

Reply With Quote
Reply


Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 05:54 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
oOple.com