|
|
|
||||
|
||||
![]()
Hallo Rc rijders,
Nu zondag 29 April, is het onze 2de clubwedstrijd. We rijden 4wd modi, 2wd modi, rookie, SC. Kwali's en finale's van 8min, dus meer RC fun ![]() Inschrijven van 8.30 tot 9 uur, start eerste kwali 9.30. Eten en drinken aanwezig, de zon ook dus, kom af zou ik zeggen. Grts. |
|
||||
|
||||
![]()
Rookie meld zich!
|
|
||||
|
||||
![]()
yes we zijn al met twee
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ben er deze keer ook eens bij
![]() Geen 1/8 wedstrijd lol Plus ze geven geweldig weer ![]()
|
||||
|
||||
![]()
wij komen ook,
geweldig weer is veel gezegd, maar slechter dan vorig weekend zal het toch niet worden(hopelijk). cu guys on the track, Maarten |
|
||||
|
||||
![]()
komen ook met nieuwe caravan en nen hoop nieuwe goodies om te testen .
lol
|
||||
|
||||
![]()
Ja was tof dagje, hier kan je alles nog eens terug bekijken http://users.telenet.be/orrabe/wedsr...wedstrijd%202/
Tot 20 mei op orra voor onze 3de clubwedstrijd. ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
2wd rijden is mij zeer goed bevallen moet ik zeggen!!
@ maarten, kan best zijn dat die van mijn tent is. Ik heb die wel volgende keer als ik u ergens tegenkom. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu zondag 20 mei, clubwedstrijd 3.
Start eerste kwali 9.30, volgens de weermensen zal het 20gr worden, dus nog altijd reeksen van 8 min. Tot zondag. |
|
||||
|
||||
![]()
We zullen van de partij zijn!
Hopelijk is het droog, zodat we eens flink kunnen doorrijden! |
|
||||
|
||||
![]()
Aanwezig
![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]()
ik ook
![]()
|
||||
|
||||
![]() |