Datum gewijzigd
Ivm de liters regen 3 juni is de wedstrijd van MAC Vlijmen verplaatst naar zaterdag 16 juni.
Inschrijven hiervoor kan via:
https://docs.google.com/spreadsheet/...9rS1E6MQ#gid=0
-------
Omdat er veel hier afgezworen hebben het modelbouwforum te bezoeken, brengen we het hier ook maar even onder de aandacht.
Shortcourse:
Quote:
Originally Posted by Hansie @MBF
Hallo allen en met name electro Short Course rijdend Nederland.
De Short Course Shoot-out bij MVB in 2011 was een zeer geslaagde dag evenals de Brabantse short course open wedstrijd van MAC Vlijmen.
Omdat het zo’n succesvol dagje was voor beide clubs voor zowel de deelnemers als de organisatie gaan we deze evenementen in 2012 herhalen.
We pakken echter nog wat groter uit dan in 2011…………..
Beide wedstrijden (de shoot-out (MVB) en de Brabantse short course open wedstrijd (MAC Vlijmen) gaan tellen voor 1 eindklassement. De wedstrijden zijn ook individueel te rijden maar we hopen dat iedereen beide wedstrijden wil gaan rijden.
Zondag 3 juni 2012 stelt MAC Vlijmen hun mooie circuit beschikbaar voor de Brabantse short course open wedstrijd. Info te vinden op de site van MAC Vlijmen vlijmen.
Ook te vinden op face book : Brabants Shortcourse Open / Vintage race 2012 | Facebook
Zondag 23 september 2012 stelt MVB het volledig vernieuwde circuit beschikbaar voor de MVB Short course shoot-out. Info te vinden op de site van MVB : MVB Racing
Ook te vinden op facebook: http://www.facebook.com/MvbShootOut2012
Je hoeft dus geen lid te zijn van MVB of MAC Vlijmen om mee te mogen doen aan een van beide of liever nog beide wedstrijden!
Voor meer informatie: Klik mij!
Inschrijven voor de eerste race bij MAC Vlijmen kan inmiddels via: Klik mij!
|
Vintage:
Quote:
Op Zondag 3 juni 2012 is het weer zover! De 3e editie van de MAC Vlijmen vintage race! Met vorig jaar een volle heat oude auto's willen we proberen ook dit jaar weer zo veel mogelijk nostalgie aan de start te krijgen!
Regels
- Alleen 2wd
- Minimaal 10 jaar uit productie.
- Moderne elektronica toegestaan.
- Bij voorkeur: Vintage rijders
Foto's: 2010, 2011

Inschrijven kan via: Klik mij!
Voor meer informatie: Klik mij!
|