|
|
|||
|
|||
MOL goes 1/10 ???
Okay dames ,heren
efkes voorstellen , ik ben de Krikke , 1ste man bij 1/8NBR-land ,, en ik heb me door een bezoekje aan de GP laten warm maken om ook is van het 1/10 gevaar te proeven , dus maar direct voor deftig materiaal gegaan , en nu staat hier een mooie DEX410 met CS ingewanden te blinken ,,, wie ons(mij) kent weet dat we het dikwijls nogal (te)groot zien (nbr/sylvester indoor/nitromania) , en omdat er achter het super-vette-1/8-astro parcour van NBR nog plaats is , denken we eraan om hier een 1/10 track bij te leggen , we beschikken over een ruime infrastructuur enc. maar ik wil hier efkes polsen op welke manier we een meerwaarde kunnen bieden aan het Belgisch-Nederlands 1/10 wereldje , ik ben dus op zoek naar het gat........in de markt via via heb ik vernomen dat er rieele vraag is naar zand/klei parcours , of wordt er liever op astro gereden ?? is hier iemand die ervaring heeft met het "verrijken" van grond , stof beheersing en oppervlakte verbeteren met bv zeezout of gebluste kalk of ..... ik hoop hier een paar mensen wakker te maken die ons eventueel wa bruikbaar advies kunnen leveren , Krikke |
|
|