|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
naar welke datum word het verzet dan???????
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Helaas heeft het weer ons afgelopen weekend in de steek gelaten en is de wedstrijd zoals de meeste weten afgelast.
Uiteraard willen we dit prachtige evenement niet zomaar voorbij laten gaan. Om deze reden hebben we besloten deze te verplaatsen naar 16 juni (let op: dit is een zaterdag) ipv een van onze clubraces. We hopen dat iedereen nog een keer de moeite wil nemen af te reizen naar ons circuit. Iedereen die mee wil doen willen we vragen zich opnieuw in te schrijven voor deze nieuwe datum via: https://docs.google.com/spreadsheet/...9rS1E6MQ#gid=0 We hopen jullie allemaal nog een keer te zien. Dit keer met hopelijk beter weer! |
|
|||
|
|||
![]()
ohneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
da's m'n huwelijksverjaardag |
|
||||
|
||||
![]()
Dat je dat weet moet op zich al genoeg zijn om je vrouw tevreden te stemmen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik zal m'n verzameling nog een bij elkaar rapen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Dat wordt een overbeladen weekend : het is dan al clubwedstrijd in Arendonk en een Open wedstrijd in Luik.
Jammer. Mijn XX stond klaar tot ik het weer zag. Ben dan maar thuisgebleven om de MotoGP te zien. |
|
||||
|
||||
![]()
De race is op 16 juni ( de zaterdag )
|
||||
|
||||
![]()
vandaar het "overbeladen weekend" hé, za & zo!
![]()
|
|||
|
|||
![]()
ik heb het voorzichtig eerst bevestigd: was niet helemaal zeker of dat nu juni of juli was. (Stomme Romeinen, konden ze geen makkelijker namen kiezen om te onthouden)
|
|
||||
|
||||
![]()
hahahhahaha
![]()
|
|||
|
|||
![]()
"waarom moest ge da weten van de 16e?..." bijna het eerste wat ik hoorde toen ik thuiskwam. Maar bons, tegen de verwachting in stelde ze voor om dan zondag te vieren
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
mmmmm, als mijn vrouw geen strijd zou leveren bij zo'n punt zou ik zeer achterdochtig worden. Dan heeft ze haar plan al getrokken.
Nu eerst zeggen dat ze het niet erg vind als je gaat. Maar daar komt ze nog wel op terug. Je gaat betalen man. En dik ook. Trap er niet in!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() dat zijn ze . allemaal, stuk voor stuk. !! help me, ook ik ben slachtoffer ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
De klassieke vrouwelijke valkuil : Wacht maar tot je effectief zaterdag terug thuiskomt.
|
|
|||
|
|||
![]()
en de clou is: mijn vrouwtje heeft zich vergist biuj het bevestigen. Is wel degelijk pas in Juli !
Dus 'k zal me meteen inschrijven |
|
|||
|
|||
![]()
het was een top dag !! mannen van vlijmen : THANKS !!
![]() en nu de foto's graag
|
|||
|
|||
![]() Quote:
(op beide punten ![]() |
|
||||
|
||||
![]()