|
|
|||
|
|||
![]()
Je kan de informatie om lid te worden op deze site vinden. WWW.ORRA.BE en anders even een mailtje sturen naar de voorzitter.
Nu zondag is er een clubwedstrijd, dus je kan komen meedoen of gewoon een kijkje komen nemen. Groetjes |
|
||||
|
||||
![]()
Ik las ergens dat er vorig jaar ook Short Course Trucks reden op de clubkampioenschappen.
Is dat dit jaar ook weer mogelijk? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Met die keuzes kan Nick je zeker en vast helpen! @Gies: 2wd en 4wd buggy zijn vaste klassen waar altijd genoeg deelnemers voor zijn, en soms wordt er ook rookie klasse of shortcourse klasse of een mix van die 2 gereden, maar dat hangt vooral af van het aantal deelnemers. Gewoon langskomen dus, het weer belooft eindelijk eens deftig te zijn, whoehoe! |
|
||||
|
||||
![]()
Okay, kom ik zondag langs met mn truck!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stuur mailke naar infoATorra.be en stuur ik u alles door om lid geworden, en wa het kost enz grts kriske. (de voorzitter van Orra ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Breng maar paar vrienden mee met truck, heb je zeker eigen reeks ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Zal niet lukken, ik ken dr niet zoveel uit de buurt.
De hele dag laden en rijden (maakt niet uit tegen wie) is altijd leuk! |
|
|||
|
|||
![]()
ik zit momenteel nog in een drukke periode , en moet nog enkele weekends werken. wel heb ik ondertussen al lipo's , 2 laders , en motor en ECU in bestelling staan. nu nog op zoek naar een chassis en zender en we zijn zo goed als vertrokken
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Crew Orra
Bedankt was een leuke dag met een gave lay-out! en het weer natuurlijk niet vergeten!! Vanaf wanneer word de lay-out voor het bnk neergelegd?
burn your rubber not your soul !! ![]() BNK FILM http://www.youtube.com/watch?v=jsfUGZ6LNOQ&feature=BFa&list=ULO8y0_9tt69c &lf=mfu_in_order BNK Arendonk 2013 https://www.youtube.com/watch?v=YSWQABeOOko |
|
|||
|
|||
![]()
als ik me niet vergis is de lay out afgelopen zondag na de wedstrijd nog aangepast voor de volgende weken
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Het was erg leuk om mee te doen afgelopen zondag.
Volgende x kom ik met een buggy! |
|
||||
|
||||
![]()
had even gevraagd Gies had je met wes zijn reserve kunnen rijden
was een heerlijke layout met super veel acties op en rond de baan lekker weer ook nog is er bij wat wil je nog meer joey
|
||||
|
||||
![]()
Nee, het was ook echt de bedoeling om met mn "camion" te rijden hoor.
Effe weer aanvoelen hoe tie rijdt op een 1/10 baan. Een soort van generale repetitie voor de Shootout volgend weekend. En volgend mij zit het wel goed. Binnenkort wat tijd gaan steken in mn DEX410 die ergens in een hoekie ligt, en volgende x dus met 4wd buggie meedoen. Zou ik de A-finale kunnen halen? |
|
||||
|
||||
![]()
De uitslagen van zondag, kan je hiet vinden http://users.telenet.be/orrabe/clubwedstrijd%203/
grts kriske. Volgende clubwedstrijd 21 Juli. |
|
||||
|
||||
![]()
Op Zondag 21 juli houden wij onze4de clubwedstrijd, inschrijven voor deze clubwedstrijd op de dag zelf van 8 uur tot 8.45. de eerste start van de kwali reeks is om 9.30. Normaal rijden we op clubwedstrijden 8 min en 3 kwali’s en 3 finale’s
Eten en drinken is aanwezig, zoals altijd op onze wedstrijden. Tot dan Kris |
|
|||
|
|||
![]()
ik zal zeker aanxwezig zijn in de rookie klasse ! zie er al naar uit
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ik ben normaal eindelijk ook eens aanwezig
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Dat wordt tijd ook! En de rest van team Speedhouse?
|
|
|||
|
|||
![]()
Kan goed zijn die mannen ook
![]()
|
||||
|
||||