|
|
||||
|
||||
![]()
Iedereen bedankt die heeft mee gedaan en / of geholpen, met name:
- Q en Ron: Telling ![]() - Yori en Ad : Kantine ![]() - William, Jan, Roel, Tema en Tom : Circuit beheer ![]() - Tommie Cougar : allround sletje ![]() - €ric en Bert: Team Media ![]() - Daan en Suus: Camping beheer ![]() - menigeen : alle vrijwillige baaninzetters ![]() Enige smetje van de dag kwam helaas door mijzelf ( prutser, ik weet het ). ivm de einduitslag. Sorry nog daarvoor Dieter... ![]() Baan heeft zich super gehouden, hadden niet beter kunnen hopen. Op naar de volgende.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Quote:
![]() Nu eerst 1231 foto's bekijken en selecteren ..... ![]() Ik zal een samenvatting maken |
|
|||
|
|||
![]()
Was weer een mooi weekendje!
![]() De winnaars: ![]() 2wd: 1. Nicolas Risser, 2. Bryan van Rijnberk, 3. Wesley van Helmond ![]() 4wd: 1. Dominique van Helmond, 2. Marco Briers, 3. Erik Michiels Volledige uitslag: ![]() ![]() De rit uitslagen met rondetijden zijn te vinden op onze website: www.macvlijmen.nl Foto's: Onze club fotografen Bert en Eric hebben ook dit weekend weer de nodige foto's geklikt. Deze zijn te vinden op onze facebook pagina: Klik mij! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|