|
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Gaat er iemand vandaag trainen?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
De vrijdag voor een BNK. Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Waarschijnlijjk staat er om 5 uur een deftig tentenkampje.
|
|
||||
|
||||
![]()
oei heb net op buienradar.be gekeken maar ben bang voor vanavond
denk dat het zaterdag ochtend vertrekken wordt
|
||||
|
||||
![]()
jep zondag wordt een super dag
jammer we hadden graag vandaag al gegaan maar ik ga niet in de onweer een tent opzetten
|
||||
|
||||
![]()
Waar is die motivatie toch naartoe ! ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Twas droog op Orra, tot 17 uur, dan mege regen. +/- 30 min, orra onder water
![]() ![]() Tot morgen of zondag. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tot morgen
|
||||
|
||||
![]()
Super gezellig weekend
![]() Ik vroeg me alelen wel af, staan/komen de resultaten ook ergens online? |
|
||||
|
||||
![]()
en!! warm vlees in het brood
![]() bzb proof catering award 2012
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Allemaal super bedankt, was super bnk.
En nog eens super bedankt aan, Arjan, tommeke en willy, voor de hulp met de telling tedoen, zodat ik ook kon meedoen aant bnk. Mega bedankt. ![]() ![]() ![]() Hier kan je alles vinden over het bnk van vandaag. http://users.telenet.be/orrabe/bnk%20orra%202012/ Grts Kris. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jep, linkje in post hier boven. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
proficiat ORRA !
een perfekte combinatie van effectiviteit en goeie sfeer ![]() indrukwekkende prestatie van Wesley en John ![]() and the usual Gonzominatie... graag tegen volgende keer die GSM mast omver gooien ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb net maar een "Hack- module" besteld, kijken wat dat doet
![]() http://www.oople.com/forums/showthread.php?t=95271 Voor de rest gewoon leuke sfeer, goede kantine en gewoon een vlot geregelde race ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
het mooie is dat Frsky een futaba-friendly module maakt ! geen hacking nodig voor mij
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Ikzelf had gisteren enkel problemen op 1 plaats op de stelling ( natuurlijk op de plaats waar de baan het beste te overzien was. Maar ja, voordeel daarvan was dat m'n storingsvrij plekkie op de stelling altijd wel vrij was ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik had gisteren wel last van storingen op mijn zender, maar ik denk dat deze werden veroorzaakt door een ongecontoleerde spiersamentrekking in mijn vingers
![]()
|