|
|
|||
|
|||
![]()
Hallo allen,
Leker weekend gehad, niet briljant gereden maar wel lol gehad. Ik was op het rechte stuk langzamer dan Elvo en dat was voor mij een lichte indicatie dat ik misschien iets meer pony's op stal moet nemen. Zaterdagavond nog een licht verkwikkend buitje mogen verwelkomen, na afloop kon ik goudvissen houden in mijn voortent. Dank aan de mensen van ORRA voor een leuk BNK met lekkere hamburgers! Tot bij MVB! Hans |
|
||||
|
||||
![]()
Wij hebben op de oople race met ALLE auto's tegelijk gereden op de baan (denk kleine 100 tal?) dat was echt iets waar de 2,4Ghz zender ontwerpers hadden moeten bijzijn, je auto komt echt zot omdat die frequentie verspringing (spectrum systeem) telkens op een frequentie komt die al in gebruik ik door iemand anders
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Haha ja da was de max!!
Proficiat Wes en John! Bruno tasser!! |
|
||||
|
||||
![]()
was een super weekend met 1 van de leukste layouts van het seizoen vond ik
wel was het erg moeilijk toen de baan opdroogde waneer naar yellow gaan maar ja dat hoort er eigelijk ook bij john ging echt heel snel super gereden ook op naar een hoop ik droog berschenhoek
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zal voor MVB de 13.5 monteren.
|
|||
|
|||
![]()
Hallo allen en met name Elvo,
Als de baan dan net zo glad is, als dat hij vorige week was is dat geen gek idee! Er was voor het eerst zon te zien na een ietwat langdurige periode van regen en dat resulteerde in een stofbak......aalglad. Het stof was er echtrer snel af en toen kwam er snel grip, misschien wel genoeg voor een 10,5...... Hans |
![]() |
|
|