|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
toevallig iemand een video op namen gemaakt van de clubrace?
Dan kunnen we vast een beetje mentaal voorberijden voor aanstaande zater/zondag. |
|
||||
|
||||
![]()
was weerom een toffe dag, goed weer, goeie hamburgers, goeie organisatie en de nodige spanning
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inderdaad zeer tof dagske met leuke mensen!
Lekker weer en snelle jongens op de baan...
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Linkje naar de uitslagen van gisteren http://users.telenet.be/orrabe/5de%20clubwedstrijd/
|
|
||||
|
||||
![]()
En clubwedstrijd 6 staat er ook weeral op: http://users.telenet.be/orrabe/6de%20clubwedstrijd/
Merci Kriske! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Was een zeer leuke en warme wedstrijd
![]() Het rijden op zich ging nog, maar het baaninzetten was echt afzien... Temps gemeten op een meter hoogte op de baan liepen tot boven de 50 graden op ![]() Op naar de volgende!
|
||||
|
||||
![]()
Ja het was warm amai nog niet. Maar tof en mooie finale's gezien
![]() Alleen toen ik deze morgen op Orra kwam om de vuilzakken tegaan halen,waren er pipo's bezig geweest om het parcour te verleggen, al maar goed da ik de lay-out dat we normaal de laatste clubwedstrijd zouden gaan rijden der nog niet opliggen had, was al het werk voor niets geweest. Dus tot mijn spijt zal orra terug vast parcour worden in 2013, ik blijf mij tijd er niet meer in stoppen echt niet. |
|
||||
|
||||
![]()
ONGELOOFLIJK!
![]() ![]() ![]() Dat kan er bij mij echt ook niet meer in! Misschien kunnen we samen met enkele enthousiastelingen na de laatste clubkoers ergens de nodige buizen op lengte maken en labelen. 's Morgens wordt dan de layout gelegd, lekker spannend en uitdagend voor iedereen! ![]() Dan is al de moeite toch ook niet voor niks geweest. Denk er dus aub nog eens over na Kris. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
En een Mabuchi (ook wel Mubachi genoemd
![]() Dat is ook een toffe reeks ! ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Zou idd heel spijtig zijn indien het terug een vast circuit gaat worden...
Dat mensen er toch eens vanaf blijven eh! ps enkele jumpkes extra met landing zouden heel leuk zijn ![]()
|
||||
|
||||
![]()
en kent ge de pipo's of zijn het onbekenden?
|
||||
|
||||
![]()
dat snap je toch niet. wij zijn daar als allerlaatste vertrokken om half8 gisteren. dus moet er daarna nog gebeurd zijn. indd Kris denk er nog even over na.dit was voor mij een van de goei redenen om volgend jaar lid te worden. steeds die afwisseling is super
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
nu dat de power voor iedereen beschikbaar is willen der terug standaard gaan rijden . euuuuuuuuuu de zotten zijn de wereld nog niet uit .
ps kris zoals hier al gezegd gewoon geen darmen leggen en pas zaterdag voor de wedstrijd leggen is ook zeker even goed en zo heb je enkel 1 maal opstellen en 1 maal afbreken . en dan rijdt iedereen gewoon zomaar wat rond op de vrije dagen .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, sorry. rij maar mee met de rookie's dan. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jumps komen eraan, maar na de laatste clubwedstrijd, ook als nieuwe matten en buizen voor het water, dus werk genoeg. ![]() En ook nieuwe layout,normaal toch. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
nee, ik weet niet wie het doet.
|
![]() |
|
|