|
|
||||
|
||||
![]()
Dit weekend de eerste manche van de LWT 2010-2011.
Zondag beginnen we al om 8.00u 's morgens!! Kwestie van niet te laat te eindigen. Zaterdag kan er vrij getraind worden tussen 10.00 en 18.00u Normaliter zal op zondagmorgen de poort open zijn zodat iedereen met de wagen tot aan de deur kan rijden en dan uitladen. Daarna dient de wagen terug op de parking gezet worden.
|
||||
|
||||
![]()
2WD
NOM ABRAS Benoit BRAUNS Vincent CATALINA Johan COOMANS STIJN COUNET Christophe DE BOLLE Peter DE CONCHY Fred DE GREEF Ludo de Saint Hubert Mathieu Debacquer John DENIS Vincent DEVILLE Philippe FONTAINE Frederic GIBERT eric KEYAERTS Willem KIMI konings jean-yves LATINI Romuald LIGOT Jean-Yves LIGOT Philippe LOQUET Serge MERTENS Laurent MEULEMANS David NINANE Bruce patrick bolle REINQUET Michaël RENARD JF RENAUX JEROME RENAUX Rudy RISSER Nico ROUFFOSEE STEPHANE SMEKENS JURGEN SYR Quentin VAN LAER Patrick VAN OVERVELT Benoit VAN OVERVELT Claude VANDENBOSCH Dirk VANDENBOSCH Thaisa VELKENEERS JOHNNY VERHULST Jerry VERHULST Tom VERSTREKEN Frank VITS KOEN WARTELLE Sébastien wynen wouter 4WD NOM BRUILLET Ludovic BULTYNCK Jerome BYKANS Peter CHARLIER Christophe CLEREBAUT Philippe DE CONCHY Fred de Saint Hubert Mathieu DE SUTTER Peter DEM DEN HONDT Francis DENOEL Michel DEVILLE Philippe FACON ARNAUD FONTAINE Frederic GROSSI Damien GUERRA Eric GUISAMBERT Renaud HAMMERTON Nico HEYSE Daniel JP KEYAERTS Willem konings jean-yves LIGOT Jean-Yves LIGOT Philippe Lolo the boss MAQUET SEBASTIEN MEULEMANS David MICKIELS Erik MIKO Morsa Dominique PATT Peeters stephane RENARD JF RISSER Jean-Mi SALLAERTS Kurt SERVAIS Joachim SERVAIS Philippe TABURIAUX Gaetan VAN LAER Théo VAN OVERVELT Benoit VAN OVERVELT Claude vandernoot frederic Verelst Steven VERSTRAETE STEVEN VERSTREKEN Frank WARTELLE Sébastien WOCHJCK Kerry TT 1/8 BE NOM Barbieux Bertrand BERGER Delphine BOSSIER DIDIER BRUNIN Dominique BYKANS Peter CAPELLMAN ROGER CARPIN MATTHIEU CATALINA Marc DEM DUFER Eric JOURET OLIVIER lernout diego MARTIN Frederic Musin Maxime NICKELL Cedric SMEKENS JURGEN Vanhemelrijck Patrick SC + Truck NOM COURTOIS BERNARD EVENS NICOLAS Giesbers Leonard LIENARD Remy konings jean-yves ROBERT Raphaël STUTZ Eric COOMANS STIJN MEULEMANS David VELKENEERS JOHNNY Verelst Steven VERSTRAETE STEVEN
|
||||
|
||||
![]()
OMFG 8u eerste reeks?????
dat wilt zeggen dat ik om 6U moet vertrekken om tijdig uitgeladen en uitgestald te zijn... Om maar te zwijgen van de mensen die van uit antwerpen of verder moeten komen... Low_e kunde ni voorstellen dat ze een kwali weg laten en op een normaal uur beginnen... Ik vrees dat het voor veel (vlaamse) mensen den eerste en de laatste keer zal zijn. Gr Chambrino |
|
||||
|
||||
![]()
tja,
kan er miss. een soort 'regeling' gemaakt worden , dat zij die de zaterdag / recentelijk niet getraind hebben , de zondag toch nog 1 'pakske' kunnen leegrijden tussen 7 en 8, en waarbij de habitués/leden vriendelijk gevraagd wordt niet meer te trainen de zondagochtend en de piste vrijhouden voor de 'occasionelen' ? (ik vraag misschien veel...) We zijn daar sedert het bnk niet meer geraakt, dus 't zal heel goe gaan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ik zal aan jullie denken als ik in mijn bedje lig :-)
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Of maar 2 van de 4 reeksen laten meetellen ipv 3 , dat er toch de mogelijkheid is om de eerste te skippen zonder zwaar onder druk te komen.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De mannen van BRCC komen bijna allemaal uit het nitro-rijden waar ze lange stints, veel rijden, gewoon zijn. En nét dat vele rijden willen ze graag aanbieden aan de elektro-piloten ... maar ik vrees ook dat ze zich vergissen en dat een startuur van 8.00u inderdaad pijnlijk én erg onpraktisch vroeg is. Jammer genoeg sta ik in dat idee een beetje alleen binnen BRCC. I'll see what I can do, maar voor deze zondag zal het zijn zoals aangekondigd werd.
|
|||
|
|||
![]()
Hey Ludo, kan je nog eens het paypal adres geven voor de betaling van een LWT deelname? 12 euro was het toch he?
Vind het zo direct niet meer terug... merci! |
|
||||
|
||||
![]()
mary.draelants[AT]gmail.com
![]()
aka Ludo Last edited by Cooper; 22-10-2010 at 07:07 AM. |
|
|||
|
|||
![]()
merci!
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]()
Ge kunt den dag zelf ook nog betalen, en trouwens met paypal krijgt ge na 5s al een bericht daarover, is ni zoals een overschrijving waar ge 3 dagen op moet wachten hé.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die van Robin D'Hondt kan ik nog niet doen want die staat op reserve lijst ... te laat ingeschreven...
|
||||
|
||||
![]()
moet gij betalen voor uwe schonezoon. ochottekes
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ja maar die betaald mijn dochter in natura terug !!!!!
|
|||
|
|||
![]()
Sebiet kunde nog inschrijving voor uw kleinkinderen gaan betalen!
|
|
||||
|
||||
![]()
On-topic blijven..... Hé Ludo das waar hé !!!
|
||||
|
||||
![]()
Ja Dirk, ge hebt gelijk jong.
Koekske en bank vooruit ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |