|
|
|
|||
|
|||
![]()
Nog een filmke van de GTM RC met Mardaves in de omgekeerde richting.
http://www.youtube.com/watch?feature...&v=lUmOTOSl0iM |
|
|||
|
|||
![]()
Gaat er iemand deze zondag bollen met de Mardave/supadinges?
alwin |
|
||||
|
||||
![]()
mm tempted but no.
Black Country Arena deze zondag. Beetje in het lawaai, het stoof, de sigarettenrook gaan zitten daar ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ik ga zaterdagnamiddag! Eerst een beetje schuppen op orra.
|
|
||||
|
||||
![]()
Was weer een lange, maar leuke dag. Wederom was de Mardave klasse de grootste ( en geheel terecht natuurijk
![]() tijdens de kwali's en finales was Jan Nijs, met de Schumacher, veruit de snelste over 5 minuten. Arjan kon qua tempo wel mee of soms zelfs net ff wat sneller. Maar zat te vaak ik de hoek waar de klappen vielen om echt een bedreiging te kunnen vormen. Dave had een goede dag en was misschien niet de allersnelste op de baan, maar wist goed uit de ellende te blijven en is 2de geworden tussen Jan en Arjan in. Voor de rest daarachter zal het spanned worden in het verdelen van de plaatsen. Zeker in de laatste finale is alles overhoop gehaalt omdat de baan het begaf. Q verdween onder het tapijt en Arjan had een halve rol tape in de neus zitten waardoor beide de finish niet haalde zonder een paar ronden extra verloren te hebben. Harrie kwam uiteindelijk uit op een mooie 4de plaats en Q kwam door F3 niet verder als de 5e plaats. Alwin Vlemincx wist zeer netjes de A-finale te halen door EJ Mol de BQ in de schoenen te schuiven. Maar deze finale kon hij dan ook ruim winnen. Wederom veel nieuwe rijders en ook nog een aantal snelle ertussen, het BNK Mardave zal er alleen maar spannender op worden ![]()
|
||||
|
||||
![]()
De dag was eigenlijk zelfs een beetje te lang.
Ik ben na mijn baaninzetten dus ook doorgereden, en heb blijkbaar DE stunt van 't weekend gemist. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ik kon er helaas deze keer niet bij zijn omdat er een wedstrijd was in Zwevegem.
Normaal gezien lagen er nu dotjes in sommige bochten om te testen of dat dit beter is of niet. Vonden jullie het beter met of zonder dotjes in de bochten? Grtzz, Nik. |
![]() |
|
|