|
|
||||
|
||||
![]()
baantje ziet er inderdaad fun uit alleen die vluchtheuvel zie ik ni zitten eerlijkgezegd .
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Iedereen kan deze baan rijden, de een alleen wat beter als de ander maar dat zal altijd wel zo zijn toch? |
|
|||
|
|||
![]()
Hallo allen en met name Skinny,
Er zitten hier mensen met 20 jaar off-road ervaring en ook Bart (feniks) is een hele ervaren rijder. Ik denk dat wat hij bedoeld te zeggen is dat het een type hindernis is dat we nog nooit gezien hebben op een electro off-road circuit. De meesten hier kunnen aardig inschatten of ze zo'n hindernis leuk gaan vinden of niet aan de hand van een filmpje. Wat je zegt is natuurlijk ook voor de volle 100% waar, eerst rijden en dan oordelen. Dat hoop ik zelf ook zeer binnenkort te kunnen doen. Ik persoonlijk vindt het fantastisch dat er eindelijk een goed indoor off-road circuit is in Nederland. Haarlem heeft een mooi indoor onroad circuit maar de off-road baan heeft me nooit kunnen bekoren (persoonlijke mening, niet gaan schelden ![]() Groeten Hans |
|
|||
|
|||
![]()
Neen idd Jeroen let op mijn woordjes, Bart gaat het baanrecord daar verpulveren
![]() HAHA nee Bart de vluchtheuvel valt eignelijk wel mee, is een technisch punt waar je de auto zo lang mogelijk op de grond moet houden om de 2 jumpkes erna te nemen. Verlies in snelheid is er daar zeker, maar het breekt de baan een beetje omdat de rest allemaal super snel is!
|
||||
|
||||
![]()
Ik weet precies wat daar gaat gebeuren.
File vorming ![]() ![]() Je moet iigv als je strak achter elkaar rijd daar niet op af komen op de zefde lijn. Dan gaat zeker diegene die voor rijd op zn dak geduwt worden ![]() We zullen zien hij lijkt mij wel leuk ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
niet daar en tegen ik ga voor hole in one op dat ding . gewoon plat op de gas en zien dak de 2 daarachter ook ineens kan mee pakken lol . ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Van't weekend gaat het zeker en vast chaos worden tijdens de EIR.
Die jump na de muur gaat problemen geven tenzij ze iets hebben aangepast. Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
BLUFF!!!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ik ga de camera alvast klaarhouden
![]()
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
hee de bus stop is weg
![]() ![]() ik kom woensdag ook weer een keer testen ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]()
Erg gaaf hoor.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
kan daar woensdag gereden worden?? grtzz
|
||||
|
||||
![]()
Iedere Woensdag vanaf 19.00 uur en iedere zaterdag vanaf 10.00 uur tot 17.00 uur.
Meestal ook op zondag maar dan moet je Facebook pagina even in de gaten houden. |
|
|||
|
|||
![]()
Is er al wat bekend over eventuele short course deelname ?
Edit: Net bericht terug op de facebook pagina van Model Oss - helaas geen shortcourse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Morgen 10 Februari extra training lekker binnen vanaf 9.00 uur.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() Daar wil ik wel rijden, ook lekker te doen kwa afstand! Werd tijd voor een goede indoor offroadbaan in de omgeving.
Tlr22-rear motor-lrp flow team works-lrp x20-7,5 modified-savox sc1251mg-sanwa m11x+451r Tlr22-mid motor-lrp ssx tc spec v2-lrp x12 10.5 modified-team orion vds1007-fs gt3b 2.4 Tlr22 2.0 rear motor-lrp flow works team-lrp x20 9.5 modified-team orion vds 1007-sanwa m11x & 541r-gens ace lipo's. |
|
||||
|
||||
![]()
Tot wanneer kan ik inschrijven?
![]() |
![]() |
|
|