|
|
||||
|
||||
![]()
Baan is operationeel
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Zoals jullie wellicht ook wel hebben gemerkt heeft het (voor de verandering ) de afgelopen dagen goed geregend.
Hierdoor hebben we vandaag de baan weer af kunnen pompen. Dit betekend wel dat er vrijdag en zaterdag NIET getraind kan worden.
|
||||
|
||||
![]()
Even voor de duidelijkheid:
De laatste paar maanden hebben een aantal fabrikanten zogenaamde "Gyro ontvangers" uitgebracht. Deze zijn op wedstrijden (en dus ook op BNK's) niet toegestaan. Quote:
|
||||
|
||||
![]()
wat is/zijn dat
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Er zit een sensor in die detectert welke kant je auto op gaat, en die kan automatisch het stuur voor je corrigeren als je auto (te) dwars gaat
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
PS: Herkennen jullie deze nog?? Heb net ook een negatievenscanner gekocht. Binnenkort meer uit de oude doos via het Picasa-album van Mac Vlijmen ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Truck, de short course van vroeger. Aan de kleuren te zien Arjan, HAHA!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik dacht dat die giro de auto rechtzet bij een crash ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Is de baan droog?
|
|
||||
|
||||
![]()
kijken of er niets iets te redden is..........
![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nou een dikke bedankt aan allemaal die heeft geholpen
![]() 't was een redelijke strijd tegen de elementen, maar ik denk dat we er zo goed mogelijk een race uitgesleept hebben. O'ja als iemand Tom van Drunen ooit nog een regendans ziet doen, dan weer je wat je te doen staat ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Wat een dramatisch BNK
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ben vertrokken om 13:00 uur en terhoogte van denbosch viel zo veel regen dat er maar 60 kmu op de snelweg gereden kom worden.
Die hoeveelheid water hebben jullie gelukkig niet gehad. Dan was er toch nog die duikboot en zwembandjes nodig. het was weer leuk jullie bezig tezien ik probeer volgende keer toch weer mee tedoen mac vlijmen = superclub ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Als ik dit allemaal lees denk ik dat wij te vroeg zijn "gevlucht" met de kids... Is er nog gereden na de 2de kwali? In dat geval heb ik serieus in mijn eigen voet geschoten
![]() Dus waar zijn die uitslagen? Ondanks de weergoden toch Supergoed geamuseerd. De sfeer was gewoon supertop en ook voor de club niets dan lofbetuigingen. Chapeau voor wat jullie gepresteerd hebben, niets was te veel, wat een inzet, serieus respect mannen, echt waar. De volgende keer zijn we er graag weer bij!
|
||||
|
||||
![]()
De kern van de regenstorm is onder invloed van lokale hogedrukgebieden afgewend geweest. Na een kwartiertje wind en een paar druppels scheen de zon weer en hebben we zwetend voortgedaan.
|
||||
|
||||
![]()
1ste plaats Bezem Klasse: Joey
1ste plaats Emmer vangen: Marco TQ en Win Barefoot kleien: Paulus 1ste plaats Kruiwagen: Jantje 1ste plaats conga-line met emmers (spec klasse) : MAC Vlijmen and friends 1ste plaats overall : William (wie anders) Eervolle vermelding Stroomkast aansluiten met hordes: Ad, Pa Krieger en de gemeente Heusden.
|
||||
|
||||
![]()
Is nog redelijk meegevallen. door het tijdsverlies is in overleg met Willy besloten Q3 te laten vervallen en door te gaan naar de finales. Dus als je in de top 10 stond ben je dat tenminste niet kwijt geraakt
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pics from around the web (v. Helmond / Fedor)
|