|
|
||||
|
||||
![]()
code is kapot en werkt maar telkens paar maanden
![]() Ik heb nog een oude KO esprit maar sta open voor aanbiedingen van beter: futaba 3vcs, ko esprit 3, sanwa, als't maar stickzender is, betrouwbaar en niet de nieuwprijs.
|
||||
|
||||
![]()
Sanwa Exzes Plus voor ~250€, af te halen in Roeselare.
|
|||
|
|||
![]()
Noob vraag : scheelt dat veel, met een stickzender rijden in plaats van die stuurwielzenders ? Is rijden met een stickzender preciezer of zo ?
|
|
|||
|
|||
![]()
Heb geen idee van specs. maar om el-cheapo uit te hangen:
http://www.2control.be/zenders-en-to...pelsender-ohne Niet veel geld lijkt me ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ook ik vraag me af waarom juist bij buggyrijders zo veel gebruik wordt gemaakt van de knuppels
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Dat zijn allemaal oudgedienden, van toen de zenders nog uit rots gehouwen werden. Om rond te beitelen was nu eenmaal wat moeilijker en daarom waren er vroeger nog geen stuurtjes mogelijk.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik vind 't makkelijker om gedoseerd gas te geven. (sturen is met stuurwielzender wel makkelijker voor mij)
't is me trouwens opgevallen dat KO zijn exprit 3 niet langer maakt!! Komt er een nieuwe of moeten we ons voorbereiden op een stickzenderloos tijdperk?
|
||||
|
||||
![]()
Pols is bij Simon ik dacht dat die alles te koop had , en had een Esprit III als ik me niet vergis .
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
zijn zender doet hij niet weg, hoe ik dat weet, hij is zondag op orra geweest, zender, b4 en losi xx4 blijven. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() @ Cooper , ik heb nog een Acoms Techniplus gevonden in de kelder , band 5 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ik zou uw oude KO esprit gebruiken, waarschijnlijk meer precies en vertrouwbaar dan de cheapo zenders dat ge vandaag kunt kopen...
en de nieuwprijs van een 3VCS of KO is gewoon maf ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vermits ik nu toch met een pistoolzender rij, heb ik nog een in perfecte staat verkerende Futaba 3VCS op overschot staan (de versie met de vernieuwde software).
Wel : zonder zendmodule of ontvanger. Dit is niet per sé een nadeel want dan kan je nog zelf kiezen tussen een Spektrum of FASST systeem naargelang je voorkeur. |
|
||||
|
||||
![]()
make me an offer I can't refuse ;-)
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
misschien dat ge chambrant zijne wel even kunt lenen, die kan nu toch niet 'sticken' met zijn geschaafde vinger
![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
De praktijk gaat u 4 hamburgers 3 saté's en ne grote frit special kosten
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ik wil mijne Code ook wel terug, werkende: kost niets want garantie
![]() Oké gij krijgt wel een pintje!
|
||||
|
||||
![]()
Ik heb nog een KO Vantage Esprit II? (zwart)
|
|
||||
|
||||
![]()
die heb ik ook, zwart
![]()
|