|
|
|||
|
|||
![]()
zoals in de titel al staat zoek ik een setup sheet voor mijn TLR 22 voor op zand met een mid-motor.
Ik heb een tijdje met rearmotor gereden maar wil dit nu eens veranderen maar zoek nog een goede setup, wie kan hiermee helpen? Op de site van TLR heb ik eens gekeken maar staat niets bij voor zand/klei, wel astro en gras. THX |
|
||||
|
||||
![]()
die van Frank Root zoeken, zal wel zo goe nie zijn want das op supergrip US circuits.
|
||||
|
||||
![]()
losi, midmotor, grip in zand,,,......
volgens mij is da onmogelijk ![]() anders zou ik die afstelling ook graag hebbe ![]()
cars: 2xdurango dex210/dex410r, 3x cougar sv, losi 22, tardis, cr2 Atomic Carbon, xxx-cr, custom xxx-jv, asso b4, cat sx1/3, losi 8ight-e, hobao hyper 8.5, traxxas e-maxx, traxxas mini-erevo, serpent s400, mini-z's, lrp shark, .. wanted: pred x10/11 and AC s2 |
|
||||
|
||||
![]()
Gewoon een Atomic Carbon Tardis 22 coversie kit kopen en je hebt grip !
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Een B4.1 kan ook
|
|||
|
|||
![]()
inderdaad, want voor de prijs van een "Atomic Carbon Tardis 22 coversie kit" heb je eigenlijk al een B4.1
![]()
|
|||
|
|||
![]()
een b4.1 heb ik al jaren :-) maar ik wil de 22 in orde krijgen voor op zand te rijden met midmotor.
Ik heb een setup sheet gevonden en heb hem omgebouwd hiernaar en getest, ik heb dat 50g gewicht van TLR er achteraan ook opgezet en onder de lipo's een metalen plaatje van +/- 150g en rijdt nu al heel goed op het zand, juist nog zachtere banden vooraan en hij staat goed. |
|
|||
|
|||
![]()
sinds wanneer is een B4.1 al jaren uit?
![]()
|
|||
|
|||
![]()